№ р/с
| Бөлімдер атауы
| Сабақтардың тақырыбы
| Оқу мақсаттары
| Сағат саны
| Мерзімі
| Үй тапсырмасы
| Ескерту
|
І тоқсан 8 сағат
|
|
1
| 1-бөлім - Бағдарламалау
(ортақ тақырыптары: «Жабайы табиғат», «Жақсы деген немене, жаман деген немене?»)
| Өміріміздегі қайталаулар
| 3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
1.1.3.1 информатика кабинетінде тәртіп ережелерін сақтау;
«2.1.1.1 енгізу және шығару құрылғыларын ажырату»;
|
1
|
| 1-пар. 6-бет. Үйде орындайық.
| Көк түспен белгіленген кіріктірілген оқу мақсаттары.
|
2
| Циклдер
| 3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру;
«1.4.1.1. сызықтық алгоритмді іске асыру
| 1
|
|
|
|
3
| Циклдер. Жобалық жұмыс.
| 3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру;
1.4.2.1. ойын 170 бағдарламалау ортасында жобаны құру, сақтау және ашу (Scratch (скретч)
| 1
|
|
|
|
4
| Кейіпкердің қозғалысы
| 3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
2.2.1.1 пернетақта тренажёрында мәтін теру
| 1
|
|
|
|
5
| Кейіпкердің қозғалысы.Жобалық жұмыс
| 3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
1.4.2.1. ойын бағдарламалау ортасында жобаны құру, сақтау 1және ашу (Scratch (скретч)
| 1
|
|
|
|
6
| Желіде тілдесу
| 3.3.2.1 Жобалық жұмыстар жасауда месенжерлерді қолдану
2.1.2.1 файл және папка ұғымдарын түсіндіру
2.2.1.1 пернетақта тренажёрында мәтін теру
| 1
|
|
|
|
7
| Желіде тілдесу. Жобалық жұмыс
| 3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;
2.4.1.1 тармақтау алгоритмін іске асыру
| 1
|
|
|
|
8
| Бөлім бойынша қайталау
| 3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
| 1
|
|
|
|
| ІІ тоқсан 8 сағат
|
9
| 2-бөлім -
Ойын құру
(ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет»)
| Ойынның сценариі
| 3.4.2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу;
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
| 1
|
|
|
|
10
| Көріністер
| 3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру;
| 1
|
|
|
|
11
| Сахнамен жұмыс
| 3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
| 1
|
|
|
|
12
| Кейіпкерлер
| 3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
| 1
|
|
|
|
13
| Кейіпкерлер.
Жобалық жұмыс
| 3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
| 1
|
|
|
|
14
| Костюм ауыстыру
| 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;
| 1
|
|
|
|
15
| Менің ойыным
| 3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
| 1
|
|
|
|
16
| Менің ойыным. Жобалық жұмыс
| 3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.
3.1.3.1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.
| 1
|
|
|
|
ІІІ тоқсан 10 сағат
|
17
| 3 бөлім - Робототехника. Жоба
(ортақ тақырыптары: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар»)
| Жобаға идея
| 3.1.1.1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;
3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау;
3.2.1.3. мәтінді өңдеу.
| 1
|
|
|
|
18
| Құжатты рәсімдейміз
| 3.2.1.4 шрифт пен абзацты пішімдеу.
| 1
|
|
|
|
19
| Мәтіндегі иллюстрациялар
| 3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);
3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу
| 1
|
|
|
|
20
| Мәтінмен жұмыс. Жобалық жұмыс
| 3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);
3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу
| 1
|
|
|
|
21
| Робот қолының қозғалысы
| 3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;
1.5.1.1 білім беру роботының негізгі моделін жинау
| 1
|
|
|
|
22
| Орталық маторды орнату
| 3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;
1.5.1.2 роботқа арналған программаны жүктеп алып, іске қосу
| 1
|
|
|
|
23
| Робот қолының қозғалысы. Жобалық жұмыс
| 3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;
1.5.2.1 роботтың белгілі бір жылдамдықтағы қозғалысын ұйымдастыру
| 1
|
|
|
|
24
| Цикл блогі
| 3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;
1.5.2.2 дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру
| 1
|
|
|
|
25
| Цикл блогі. Жобалық жұмыс
| 3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;
1.5.2.3 роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру;
1.5.2.4 роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру
| 1
|
|
|
|
26
| «Робот-тазартқыш» жасау
| 3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;
| 1
|
|
|
|
IV бөлім. 10 сағат
|
27
| 4-бөлім – Презентациялар
(ортақ тақырыбы: «Су – өмірдің қайнар көзі»)
| Презентация жасау
| 3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;
3.1.2.1 қолданбалы программаларда «қызу» клавиштерді қолдану;
| 1
|
|
|
|
28
| Презентация дизайны
| 3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;
| 1
|
|
|
|
29
| Анимация және ауысу
| 3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;
| 1
|
|
|
|
30
| Презентация жасау. Жобалық жұмыс
| 3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;
3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;
| 1
|
|
|
|
31
| 5-бөлім - Мәтін, графика және презентация
(ортақ тақырыбы: «Демалыс мәдениеті. Мерекелер»).
| Фотосуреттер
| 3.2.2.1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану;
| 1
|
|
|
|
32
| Фотосуреттер. Жобалық жұмыс
| 3.2.2.1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану;
| 1
|
|
|
|
33
| Жобамен таныстыру
| 3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;
3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;
| 1
|
|
|
|
34
| Жобамен таныстыру. Практикум
| 3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;
| 1
|
|
|
|
35
| Жобамен таныстыру. Практикум
| 3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;
| 1
|
|
|
|
36
| Бөлімді қайталау
| 3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;
| 1
|
|
|
|