Главная страница
Навигация по странице:

  • Үй тапсырмасы

  • 2.2.1.1 пернетақта тренажёрында мәтін теру

  • ІІ тоқсан 8 сағат

  • 3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;

  • 3.2.2.1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану;

  • имаиа. КТЖ 1-11каз 22-23. Программалар (орта таырып"Жанды табиат") з денсаулыымызды сатаймыз


    Скачать 163.96 Kb.
    НазваниеПрограммалар (орта таырып"Жанды табиат") з денсаулыымызды сатаймыз
    Анкоримаиа
    Дата04.04.2023
    Размер163.96 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файлаКТЖ 1-11каз 22-23.docx
    ТипПрограмма
    #1036413
    страница3 из 15
    1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   15

    Күнтізбелік жоспар 2022-2023 оқу жылы

    Цифрлық сауаттылық 3-сынып

    Аптасына 1-сағат. Жалпы 36 сағат.

    р/с

    Бөлімдер атауы

    Сабақтардың тақырыбы

    Оқу мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    Үй тапсырмасы

    Ескерту

    І тоқсан 8 сағат




    1

    1-бөлім - Бағдарламалау

    (ортақ тақырыптары: «Жабайы табиғат», «Жақсы деген немене, жаман деген немене?»)

    Өміріміздегі қайталаулар

    3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

    1.1.3.1 информатика кабинетінде тәртіп ережелерін сақтау;

    «2.1.1.1 енгізу және шығару құрылғыларын ажырату»;



    1




    1-пар. 6-бет. Үйде орындайық.

    Көк түспен белгіленген кіріктірілген оқу мақсаттары.

    2

    Циклдер

    3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру;

    «1.4.1.1. сызықтық алгоритмді іске асыру

    1










    3

    Циклдер. Жобалық жұмыс.

    3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру;

    1.4.2.1. ойын 170 бағдарламалау ортасында жобаны құру, сақтау және ашу (Scratch (скретч)

    1










    4

    Кейіпкердің қозғалысы

    3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

    2.2.1.1 пернетақта тренажёрында мәтін теру

    1










    5

    Кейіпкердің қозғалысы.Жобалық жұмыс

    3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

    1.4.2.1. ойын бағдарламалау ортасында жобаны құру, сақтау және ашу (Scratch (скретч)

    1










    6

    Желіде тілдесу

    3.3.2.1 Жобалық жұмыстар жасауда месенжерлерді қолдану

    2.1.2.1 файл және папка ұғымдарын түсіндіру

    2.2.1.1 пернетақта тренажёрында мәтін теру

    1










    7

    Желіде тілдесу. Жобалық жұмыс

    3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;

    2.4.1.1 тармақтау алгоритмін іске асыру

    1










    8

    Бөлім бойынша қайталау

    3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

    1













    ІІ тоқсан 8 сағат

    9

    2-бөлім -

    Ойын құру

    (ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет»)

    Ойынның сценариі

    3.4.2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу;

    3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

    1










    10

    Көріністер

    3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

    3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру;

    1










    11

    Сахнамен жұмыс

    3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

    3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

    1










    12

    Кейіпкерлер

    3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

    3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

    1










    13

    Кейіпкерлер.

    Жобалық жұмыс

    3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

    3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

    1










    14

    Костюм ауыстыру

    3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

    3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;

    1










    15

    Менің ойыным

    3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

    3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

    1










    16

    Менің ойыным. Жобалық жұмыс

    3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

    3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.

    3.1.3.1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.

    1










    ІІІ тоқсан 10 сағат

    17

    3 бөлім - Робототехника. Жоба

    (ортақ тақырыптары: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар»)

    Жобаға идея

    3.1.1.1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;

    3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау;

    3.2.1.3. мәтінді өңдеу.

    1










    18

    Құжатты рәсімдейміз

    3.2.1.4 шрифт пен абзацты пішімдеу.

    1










    19

    Мәтіндегі иллюстрациялар

    3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);

    3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу

    1










    20

    Мәтінмен жұмыс. Жобалық жұмыс

    3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);

    3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу

    1










    21

    Робот қолының қозғалысы

    3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;

    1.5.1.1 білім беру роботының негізгі моделін жинау

    1










    22

    Орталық маторды орнату

    3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;

    1.5.1.2 роботқа арналған программаны жүктеп алып, іске қосу

    1










    23

    Робот қолының қозғалысы. Жобалық жұмыс

    3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;

    1.5.2.1 роботтың белгілі бір жылдамдықтағы қозғалысын ұйымдастыру

    1










    24

    Цикл блогі

    3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;

    1.5.2.2 дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру

    1










    25

    Цикл блогі. Жобалық жұмыс

    3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;

    1.5.2.3 роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру;

    1.5.2.4 роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру

    1










    26

    «Робот-тазартқыш» жасау

    3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;

    3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;

    1










    IV бөлім. 10 сағат

    27

    4-бөлім – Презентациялар

    (ортақ тақырыбы: «Су – өмірдің қайнар көзі»)

    Презентация жасау

    3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;

    3.1.2.1 қолданбалы программаларда «қызу» клавиштерді қолдану;

    1










    28

    Презентация дизайны

    3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;

    1










    29

    Анимация және ауысу

    3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

    1










    30

    Презентация жасау. Жобалық жұмыс

    3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;

    3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;

    3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

    1










    31

    5-бөлім - Мәтін, графика және презентация

    (ортақ тақырыбы: «Демалыс мәдениеті. Мерекелер»).

    Фотосуреттер

    3.2.2.1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану;

    1










    32

    Фотосуреттер. Жобалық жұмыс

    3.2.2.1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану;

    1










    33

    Жобамен таныстыру

    3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;

    3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;

    1










    34

    Жобамен таныстыру. Практикум

    3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;

    3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

    1










    35

    Жобамен таныстыру. Практикум

    3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;

    3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

    1










    36

    Бөлімді қайталау

    3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

    1










    1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   15


    написать администратору сайта