Главная страница
Навигация по странице:

  • I тоқсан - 8 сағат 1 10.1A Ақпараттық қауіпсіздік

  • 10.1B Бейне контент құру

  • 10.2.3.4 сайтты жариялау үшін файлды алмастырғышты пайдалану

  • 10.3.1.1 машиналық оқыту принциптерін, нейрондық желілерді (нейрондық және синапстар) түсіндіру

  • 10.3.1.3 Blockchain (блокчейн) технологиясының мақсаты мен жұмысын түсіндіру

  • БЖБ №5

  • имаиа. КТЖ 1-11каз 22-23. Программалар (орта таырып"Жанды табиат") з денсаулыымызды сатаймыз


    Скачать 163.96 Kb.
    НазваниеПрограммалар (орта таырып"Жанды табиат") з денсаулыымызды сатаймыз
    Анкоримаиа
    Дата04.04.2023
    Размер163.96 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файлаКТЖ 1-11каз 22-23.docx
    ТипПрограмма
    #1036413
    страница9 из 15
    1   ...   5   6   7   8   9   10   11   12   ...   15

    Күнтізбелік жоспар 2022–2023 оқу жылы

    Информатика 10 –сынып ҚГБ

    Аптасына 1 сағат. Жалпы 36 сағат.

    р/с

    Бөлімдер атауы



    Сабақ тақырыбы

    Оқудың мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    Үй тапсырмасы

    Ескерту





    I тоқсан - 8 сағат


    1

    10.1A Ақпараттық қауіпсіздік

    Ақпараттық қауіпсіздік

    10.1.2.1 "ақпарат қауіпсіздігі", "құпиялылық" және "тұтастық" терминдерінің мағынасын түсіндіру

    1













    2

    Ақпаратты қорғау әдістері

    10.1.2.2 қауіпсіздік шараларын, оның ішінде түсініктерді сипаттаңыз: деректерді резервтік көшіру және шифрлау

    1













    3

    Жеке тұлғаны идентификациялау әдістері БЖБ№1

    10.1.2.3 әртүрлі сәйкестендіру әдістерін қолдануды дәйектеу

    1













    4

    10.1B

    Бейне контент құру

    Бейнемен жұмыс істеуге арналған программалар

    10.2.2.3 бейнемен жұмыс істеу үшін бағдарламалардың мүмкіндіктерін салыстыру

    1













    5

    Бейне монтаждаудың ережесі

    10.2.2.1 бейнемонтаж және бейнежазбаның негізгі қағидаларын қадағалау

    1













    6

    Бейнені монтаждау

    10.2.2.2 бейне клиптерді өз сценарийіңізге сәйкес өңдеп, дыбыстарды, суреттерді, әсерлерді, өтулерді және мәтінді қосу

    1













    7

    Бейнені монтаждау

    БЖБ№2

    10.2.2.1 бейнемонтаж және бейнежазбаның негізгі қағидаларын қадағалау
    10.2.2.2 бейне клиптерді өз сценарийіңізге сәйкес өңдеп, дыбыстарды, суреттерді, әсерлерді, өтулерді және мәтінді қосу

    1













    8




    Жобаны әзірлеу және қорғау

    10.2.2.1 бейнемонтаж және бейнежазбаның негізгі қағидаларын қадағалау
    10.2.2.2 бейне клиптерді өз сценарийіңізге сәйкес өңдеп, дыбыстарды, суреттерді, әсерлерді, өтулерді және мәтінді қосу

















    II тоқсан 8 сағат


    9

    10.2А

    Дизайн теориясы

    Біздің өміріміздегі дизайн

    10.2.1.1 "Дизайн", "қолдану" ұғымдардың түсіндіру

    10.2.1.2 түрлер бойынша көрнекі дизайнды жіктеу

    1













    10

    "Жақсы дизайн" принципі

    10.2.1.3 ақпараттарды қабылдау принциптері жобада қалай іске асырылатынын түсіндіру

    10.2.1.4 "жақсы дизайн" қағидаттарын іске асыру (ыңғайлылық, қарапайымдылық және т.б.)

    1













    11

    "Жақсы дизайн" принципі

    10.2.1.3 ақпараттарды қабылдау принциптері жобада қалай іске асырылатынын түсіндіру

    10.2.1.4 "жақсы дизайн" қағидаттарын іске асыру (ыңғайлылық, қарапайымдылық және т.б.)

    1













    12


    Веб-бетке арналған графика

    10.2.1.5 сурет файл форматтары арасындағы айырмашылықты түсіндіру

    10.2.1.6 графикалық файлдарды түрлендіру қажеттілігін түсіндіру

    1













    13

    Веб-бетке арналған графика

    10.2.1.5 сурет файл форматтары арасындағы айырмашылықты түсіндіру

    10.2.1.6 графикалық файлдарды түрлендіру қажеттілігін түсіндіру

    1













    14

    Сайт дизайнын әзірлеу

    10.2.1.7 Веб-эргономиканың ерекшеліктерін ескере отырып, графикалық редактор арқылы сайттың дизайн-макетін жасау

    1













    15

    Сайт дизайнын әзірлеу БЖБ №3

    10.2.1.7 Веб-эргономиканың ерекшеліктерін ескере отырып, графикалық редактор арқылы сайттың дизайн-макетін жасау

    1













    16




    Жобаны әзірлеу және қорғау

    10.2.1.7 Веб-эргономиканың ерекшеліктерін ескере отырып, графикалық редактор арқылы сайттың дизайн-макетін жасау

    1














    III тоқсан 10 сағат

    17

    10.3А

    Веб-жобалау

    Сайттың картасы

    10.2.1.7 Веб-эргономиканың ерекшеліктерін ескере отырып, графикалық редактор арқылы сайттың дизайн-макетін жасау

    1













    18

    Сайттың басты беті

    10.2.3.1 сайттар конструкторын қолданып веб-сайт жасау

    1













    19

    Сайттың басты беті

    10.2.3.1 сайттар конструкторын қолданып веб-сайт жасау

    1













    20

    Мазмұны

    10.2.3.1 сайттар конструкторын қолданып веб-сайт жасау

    1













    21

    Мазмұны

    10.2.3.1 сайттар конструкторын қолданып веб-сайт жасау

    1













    22




    Веб-беттегі мультимедия

    10.2.3.2 мультимедианы веб-бетте орналастыру (дыбыс және бейне)

    1













    23

    Веб-беттегі мультимедия

    10.2.3.2 мультимедианы веб-бетте орналастыру (дыбыс және бейне)

    1













    24

    Сайтты жариялау

    10.2.3.4 сайтты жариялау үшін файлды алмастырғышты пайдалану

    1













    25

    Сайтты насихаттау БЖБ №4

    10.2.3.3 веб-сайтты насихаттау әдістерін сипаттау

    1













    26

    Жобаны әзірлеу және қорғау

    10.2.3.4 сайтты жариялау үшін файлды алмастырғышты пайдалану

    1













    IV тоқсан 10 сағат

    27

    10.4А Жасанды интеллект

    және

    Blockchain (блокчейн) технологиясы

    Машиналық оқыту принциптері

    10.3.1.1 машиналық оқыту принциптерін, нейрондық желілерді (нейрондық және синапстар) түсіндіру

    1













    28

    Машиналық оқыту принциптері

    1













    29

    Нейронды желілердің жұмысы және ұйымдастыру принциптері

    10.3.1.1 машиналық оқыту принциптерін, нейрондық желілерді (нейрондық және синапстар) түсіндіру

    1













    30

    Нейронды желілердің жұмысы және ұйымдастыру принциптері

    1













    31

    Жасанды интеллектіні қолдану саласы

    10.3.1.2 өнеркәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында, қоғамда жасанды интеллект қолдану саласын сипаттау

    1













    32

    Blockchain (блокчейн) технологиясы

    10.3.1.3 Blockchain (блокчейн) технологиясының мақсаты мен жұмысын түсіндіру

    1













    33

    Blockchain (блокчейн) технологиясы

    1













    34

    Blockchain (блокчейн) технологиясы

    10.3.1.3 Blockchain (блокчейн) технологиясының мақсаты мен жұмысын түсіндіру

    1













    35

    Жобаны әзірлеу және қорғау БЖБ №5

    10.3.1.3 Blockchain (блокчейн) технологиясының мақсаты мен жұмысын түсіндіру

    1













    36

    Тоқсандық қайталау сабағы

    10.3.1.2 өнеркәсіпте, білім беруде, ойын индустриясында, қоғамда жасанды интеллект қолдану саласын сипаттау

    1












    1   ...   5   6   7   8   9   10   11   12   ...   15


    написать администратору сайта