Сабақтың ортасы 13 мин
20 -25 мин
| Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Scratch- анимациялық ертегілер, ойындар мен модельдерді құрастыруға арналған жаңа программалау ортасы. Scratch-те программалар графикалық блоктардан тұрады. Блоктар 10 түрлі топтамаға бөлінген. Әр блок әртүрлі команданы орындайды. Блоктар топтамасы суретші палитрасына үқсас болғандықтан, блоктар палитрасы деп аталады. Scratch программалау ортасы х (көлденең) және у (тігінен) осьтері бар координаталық жазықтықтан тұрады.
Енді осы ортада айнымалылармен жұмыс жасауды қарастырайық.
Айнымалы- компьютердің уақытша жадында қандай да бір мәнді сақтайтын орын. Айнымалы – Scratch-те белгілі бір ақпаратты сақтайтын ұяшық.Ол математикада белгісіз санды білдіреді. Айнымалы мәні өзгеріп отырады.
Айнымалыларды ойын жобаларын жасағанда ұпай сандарын санау барысында, есептеулерде, дұрыс, бұрыс жауаптарды көрсету мақсатында қолдана аламыз. Айнымалыларды құрып, жұмыс жасау үшін Деректер блогын қолданамыз.
Жеке жұмыс. 1-тапсырма.
Оқулық 10-бет «Компьютерде орындайық» тапсырмасы.
Жеке жұмыс. 2-тапсырма.
Оқулық 10-бет «Компьютерде орындайық» тапсырмасы.
| Мұғалімді тыңдайды
Анықтаманы дәптерге жазады
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
|
Дескриптор:
-Интернеттен Scratch программалау ортасын жүктейді;
-программаны іске қосады;
-жоба жасауға қажетті фон мен кейіпкерді таңдайды Ауызша мадақтау Дескирптор:
-жобаға керекті айнымалыны құрады;
-үш тілде айтатыңдай скрипт құрады.
Ауызша мадақтау
|
Оқулық компьютер
|