Главная страница
Навигация по странице:

  • Бөлім: 9.3А бөлім – Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау

  • Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

  • Кейбір оқушылар

  • Сабақтың кезеңі Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті

  • Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу, танысу. Сыныпта психологиялық ахуал тудыру. «... қатысты 10 сөзді атаңыз»

  • «А. Ә, Б, В»

  • Сабақтың ортасы Жаңа сабақ.

  • «Байланысқан оқу». Дескриптор.

  • Сабақтың соңы Үйге тапсырма. Бекіту сұрақтары.Рефлексия. «Синквейн»

  • кмж. Программалау тілінде алгоритмдерді программалау Педагогті атыжні Иманл Б. Б. Кні


    Скачать 62.91 Kb.
    НазваниеПрограммалау тілінде алгоритмдерді программалау Педагогті атыжні Иманл Б. Б. Кні
    Дата28.03.2023
    Размер62.91 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файлакмж.docx
    ТипПрограмма
    #1019704


    Білім беру ұйымының атауы

    №172 мектеп – гимназиясы

    Пәні:

    Информатика

    Бөлім:

    9.3А бөлім – Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау

    Педагогтің аты-жөні:

    Иманқұл Б.Б.

    Күні:

    14.04.2022

    Сынып:

    9 – сынып


    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Кейіпкерлерді анимациялау

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    9.3.3.7 кейіпкер қозғалысын программалау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: PyGame кітапханасы туралы түсінік бар.

    Көптеген оқушылар: Ойын кейіпкерлері мен артқы фонды құра алады.

    Кейбір оқушылар: Ойынға арналған дайын кейіпкерлерді жүктей алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен сәлемдесу, танысу.

    Сыныпта психологиялық ахуал тудыру.

    «... қатысты 10 сөзді атаңыз» әдісін қолдану.



    «А. Ә, Б, В» әдісі арқылы үй жұмысын қайталау.
    Дескриптор

    • Сұрақтарға жауап береді.

    • Әр дұрыс жауап 1 балл.



    Мұғаліммен амандасады.
    Оқушылар ойын сөзіне байланысты 10 сөз айтады.

    4 жауабы бар сұрақтар беріледі. Қай нұсқа дұрыс сол әріпті көрсетеді.


    Оқушыларға «жарайсың», «жақсы», «талпын» карточкалары беріледі.

    Презентация

    Карточкалар


    Сабақтың ортасы


    Жаңа сабақ.

    Pygame-де ойын терезесін дайындауды, ойынның артқы фонын, ойынның кейіпкерлерін кірістіруді үйрендік. Енді ойындағы ең басты мәселе – кейіпкерлерді қозғалту әдістерімен танысайық

    Анимация (Animation) – ол қозғалыстың әртүрлі кезеңіне сәйкес кескіндер тізбегін экранда жылдамдата көрсету арқылы дене қозғалысы динамикасын бейнелеу тәсілі

    Компьютерлік анимация дегенді графикалық пиксельдердің бір орыннан нкінші орынға орын ауыстыруы деп түсіну керек.

    Объектінің бастапқы жағдайын өшіру үшін fill() функциясын қосамыз. Бұл функция терезені фон түстермен толтырады, сол себепті алдыңғы сурет өшірілгендей болады.

    «Байланысқан оқу».

    Дескриптор.

    • Оқушылар бір – біріне сұрақтар қояды.

    • Сұрақ қойған оқушыға 1 балл.

    • Жауап берген оқушыға 1 балл.




    Дәптерге конспект жазады.

    Оқушылар сабақ бойынша бір – бірлеріне сұрақтар қояды.


    ҚБ бағалау. Карточкалар беру.


    Презентациякітап, дәптер

    Стикер


    Сабақтың соңы


    Үйге тапсырма.

    Бекіту сұрақтары.
    Рефлексия. «Синквейн» әдісі.
    Бір зат есім.

    Екі сын есім.

    Үш етістік.

    Төрт сөзден тұратын сөйлем.



    Өлең құрау.





    стикер


    написать администратору сайта