Сабақтың кезеңі
| Мұғалім іс-әрекеті
| Оқушы іс-әрекеті
| Бағалау
| Ресурстар
|
Ұйымдастыру
| Тақырып: Артқы фон мен ойын кейіпкерлері
Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Ойынның артқы фонын құруды меңгеру;
Ойынға арналған дайын кейіпкерлерді жүктеуді меңгеру.
| Сабақта меңгеретін мақсаттарды білу
|
| Презентация (1-3 слайдтар)
|
Жаңа сабақ
| Жаңа сабақты түсіндіру
Pygame модулінің беті. Сурет салу бетін surface – бет – поверхность деп атайды. Экран бетінде көрініп тұрған суретті display surface дейді. 1-ші мысалда бет screen деп аталған. Жалпы алғанда, бұл модуль бойынша ойын құруда бірнеше бетті пайдалануға болады.
Pygame модуліндегі түстер. Pygame модулінде RGB түстер моделі қолданылады, R (қызыл), G (жасыл) және B (көк) түстер. Ал қалған түстер осы үш түстің араласуынан алынады.
| Жаңа тақырыпты меңгеру
|
| Презентация (4-8 слайдтар)
|
Практикум
|
| Жаңа тақырыпты мұғаліммен бірге практикада қолдану арқылы
Меңгеру
| Бағалау критерийлерін ұсыну
| Презентация (9- слайд)
|
Бекіту
| Тақырыпты меңгергенін анықтау
1. Фон дегеніміз не? 2. Ойынға фон кірістірудің қандай жолдарын айта аласыңдар? 3. Рygame-де фондық сурет жүктеу үшін қандай команда қолданылады? 4. Бір суретті екіншісінің үстіне орналастыру үшін қандай команда қолданылады?
| Жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергенін анықтау
| Бағалау критерийлерін ұсыну
| Презентация (11-13 слайдтар)
|
Қорытынды
| Сабақты қорытындылау, рефлексия
|
|
| Презентация (14 слайд)
|