1-Н_С_А 1 П_Н – _аза_станны_ _азіргі заман тарихы. 1НСА 1 ПН азастанны азіргі заман тарихы
Скачать 1.93 Mb.
|
B. сезім C. ақыл қорытындылары D. іріктеу формалар 14. Білім дегеніміз A. Бір нәрсе дәлелденетін немесе теріске шығарылатын ой B. Абстрактылы ой C. заттардың есте сақталған бейнесі D. шындық туралы ең анық, негізделген ақпарат+ E. заттардың жеке қасиеттерінде көрінетін психикалық үрдіс 15 Христиандық философияның негізгі мәселелерінің бірі A. Дене мен рух қатынасы B. Діннің түп тамырын сараптау C. Сенім мен білімнің арақатынасы D. Табиғаттың ішкі сырларын ашу E. Адам мен табиғат қатынасы АҚПАРАТТЫҚ – КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР 1. Мәліметтер қорына жаңа есептік жазбаны тіркеу үшін қолданылатын операция А) Қосу B) базадан өшіру C) Мұрағаттан іздеу D) Жүктеу E) Таңдау 2. Виртуалды электростанция,интелектуалды есептегіштер, «ақылды үйлер» немесе интелектуалды ғимараттар,қамтамасыз етуді құрайтын желі А) STEM B) Робот C) Smart Grid D) Smart Map E) Датчик 3. кестесінде «Имя» өрісіне сұрыптау белгісін басқан жағдай оқушылар тізімінің өзгеруі А) Анна, Виктор, Николай, Сергей B) Сергей, Николай, Виктор, Анна C) Анна Иванова, Сергей Бубунов, Виктор Николаев D) Николай, Сергей, Настя E) Сергей, Виктор 4. HTML құжаттарының корсетілуін анықтайтын стиль тілі А) CSS B) PHP C) DELPHI D) JAVA E) SQL 5. Сандармен формулалары бар электрондық кестенің үзіндісі берілген Е1 ұяшығындағы есептеулер төменгі ұяшықтарға көшірілненнен кейін, Е3 ұяшығының мәні тең болады А) 80 B) 180 C) 275 D) 100 E) 135 6. Ауқымды желіні қолданушылардың арасында қалыпптасқан ережелердің жиынтығы А) Этикет B) Хаттама C) Ережелер D) Нэтикет E) Кодекс 7. Қолданушы өз банкінің веб сайтымен тікелей жұмыс істеп отырмын деп есептейді , іс жүзінде трафик зиянкестің аралық торабы арқылы өтеді ол осылай пайдаланушы жіберген барлық деректерді – логиндер, парольдер және т.б. алады бұл шабуыл түрі А) Пушинг B) Автоматты шабуыл C) Алгоритмді шабуыл D) Аралық адам (man-in-the-middle) E)DNS-ті алмастыру 8. Есептеу ресурстарын немесе басқару құрылымдарын бір орталыққа біріктіру аталады: А) Мейнфрейм B) деректерді сақтау жүйесі C) консолидация D) деректерді сақтау желісі E)blade-сервер 9. Веб беттерді жасауға арналған белгілеу тілі А)HTML (гипер мәтіндік белгілеу тілі) B) Ресурстардың әмбебап атауы C) HTTP D) XHTML E) URL (Uniform Resource Locator) 10. Деректер қорға бір уақытта бір пайдаланушы қосыла алатын жүйе А) Бір қолданушы B) Көп қолданушы C) Мини-пайдаланушы D) Екі қолданушы E) Үштік қолданушы 11. Деректер қорын басқару жүйесінің негізгі функциясы: А) ЭЕМ құрылғылары мен қолданушылардың арасындағы интерфейс қызметін атқарады B) Ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымның қолжетімділігін қамтамасыз ету C) файлдар мен сыртқы құрылғыларды басқару D) қолданушы аппараттық деңгейде егжей-тегжейлі мәліметбермей,деректер қорымен жұмы істеу мүмкіндіктері E) объектілер арасындағы тәуелділіктерді көрсету 12. Адамдар мен заттардың интернет арқылы қашықтықтан өзара әрекеттесу мүмкіндігі: А) жасанды интернет B) блокчейн C) машиналық көру D) интернет заттар E) мачиналық оқыту 13. Пайда табу мақсатында жахандық ақпараттық желілер мен ақпараттық технологияларды қолданылатын кәсіпкерлік қызмет: А) Электрондық тест B) Электрондық үкімет C) Электрондық оқыту D) Электронды оқулық E) Электрондық коммерция 14. 4G мобильдік технологиялар буыны қамтамасыз етілген стандарт А) CDMA 2000 B) LTE C) NMT D) GSM E) NET 15. Әрбір сегменттің адресін білетін ең жақсы маршрутты анықтайтын және кең таралымды хабарламаларды сүзгілейтін құрылғы: А) репитер B) көпір C) хост D) шлюз E) маршрутизатор СЫНИ ЖӘНЕ АНАЛИТИКАЛЫҚ ОЙЛАУ 1−мәтін Қайың Қайың - биік өсетін, әдемі ағаш. Оның бұтақтары жиі болады. Қайыңның жапырақтары жылтыр, жап-жасыл. Қайыңды иіп шана жасайды. Оны өмірде көп пайдаланады. 1. «Әдемі» сөзінің синонимін табыңыз. А) Сұлу В) Көңілді С) Нұрлы Д) Сымбатты 2−мәтін Немересі мен .... Саматтың атасы әбден қартайды. Ол жүре алмайды. Көзі көрмейді, құлағы естімейді. Самат атасын күтеді. Атасын далаға сүйеп шығады. Оның беті-қолын жуғызады, сүлгісін әпереді. Самат атасының төсегін салады. Көрпесін жабады. Атасы немересіне алғысын айтты. 2. Мәтінің тақырыбын анықтаңыз. A) Қамқорлық B) Атасы C) Мейірімділік D) Бауырмалдық 3−мәтін Жаңбыр мен найзағай Бұлт үстінде жаңбыр рақаттанып ұйықтап жатады. Найзағай жасырынып оған жақын келіп, қатты бақырып жібереді. Осы кезде шырт ұйқысынан оянған жаңбыр жылап қоя береді. Оның көз жасы жерге құйылады. Ал адамдар мұны жаңбыр жауды деп ойлайды. Дала мен шабындық жуынып алады. Бидай мен шөптер де жуынады. Бұлт жылауын қойса, жаңбыр да тыйыла қалады. 3. Мәтінде не туралы айтылған? А)Жаңбырдың жаууы В) Бұлттың жылауы С) Бидай мен шөптердің жууынуы. D) Найзағайдың қорқытуы 4−мәтін Бала Шоқан Қыс ортасынан былай Шоқан орыс тіліндегі әдебиет кітаптарын құныға оқитын болып алды. Бірақ ондай кітаптар Шоқан қолына көп түсе бермейді. Әсіресе корпус кітапханасында әдебиет кітаптары жоқтың қасы. Ал аздаған кітаптар рота балаларының қолынан босамайды. Оның өзін де кезек күтіп, әрең дегенде қолдарына түсіреді. Осы кітаптардың әсерінен болар. Шоқан мен Григорийдің ізденгіш ойшыл мінездері өздерінің сыныптарындағы көп балаларға әсерін тигізіп, кітап оқу, ілім іздену балалар арасында жақсы өрістеді. Соның арқасында Шоқан бастаған сыныптың балалары озық, тәртіпті сыныпқа, үлгілі оқушылар атына ие бола берді. 4. Шоқан қандай кітаптарға қызықты? А) Әдебиет В) Қызықты шығармалар С) Әсерлі оқиғалар D) Орыс әдебиеті 5−мәтін Мұң Өткен он айдың ішінде мен бірнеше шабуылда болдым. Өлімді тіпті көп көрдім. Жақын жолдасыңның қиналып барып жан тапсыруын көруден ауыр не болады дейсің. Ол-жаныңа жаны қосылған досыңның өлімі, ол-тізе қосып бірге алысқан жолдасыңның өлімі. Жауды мен аямаймын, оның өліміне ішім қынжылмайды: өйткені, мен адамды емес, адам бейнелі айуанды қырып жүргенімді жақсы білемін. Ал енді қасында ғана қызыл әскерше киінген қыршын жас өліп жатқанда жүрегің қатты ауырады, құрбылар! Осы ғажап қырғын, сұрапыл алыс үстінде жаныңа сүйеу болатын нәрсе: біздің жігіттер ерлерше өліп жатыр деген берік сенім. Олардың өлімінде де өмір бар! 5. «Ішім қынжылмайды» тіркесінің мағынасын көрсетіңіз. А) Жүрексінбейді В) Мұңаймайды С) Жаным ашымайды Д) Жылымайды 6. Екінші абзацта не туралы айтылған? А) Жауды жеңу В) Жауды аямау С) Жан қию Д) Соғыстың көрінісі 6−мәтін Арпалыс Айдала. Терістіктен темірдей қарып ызғырық жел еседі. Жападан-жалғыз. Шалқасынан жатыр. Бүкіл ту сырты тұтаса мұздап, тұрайын десе, тұра алмайды. Өзіне не болғанын білмейді. Аттан жығылған деуге сынған, мертіккен ештеңесі жоқ сияқты. Бірақ, тұла бойы ап-ауыр. Жып-жылы бірдеңе маңдайын қайта-қайта сипалайды. Бұл не болды екен? Жүгенін сылдырлатып, қасына кеп, жылқы қайыратын шара көз шабдар айғыры жұп-жұмсақ еріндерімен мандайын ұйпалап, иіскеп тұрғаннан сау ма? Жоқ, әлде… Бірақ, олай болуы мүмкін емес. Ол ешқашан бұның маңайына бүйтіп жақындап көрген жоқ. Тек анадайдан анда-санда ғана бір жылжып қоятын. Ал, қазір… Қасына келгендей… Маңдайынан сипағандай. Құлағына бірдеңе деп күбірлегендей. 7. Мәтінде қарамен жазылған сөйлемнің мағынасын көрсетіңіз. А) Алыс жер В) Тыныш жер С) Адамсыз жер Д) Ештеңе жоқ жер 8. Асты сызылған сөздің антонимін көрсетіңіз. А) Кейде В) Кейбір С) Үнемі Д) Ешқашан 7−мәтін 1.Айдостың туфлиі жыртылып қалды. Ертесі сабаққа киіп баратын туфли табыла қоймады. Ауылдағылар ауданға себепсіз бара бермейді. Әкесі жыртылған туфлиінің табанын алып, басқа табаны тозған аяқ киімге тігіп берді. Көзге қораш көрінеді. Оны қарап тұрған әкесі жоқ. «Тамаша емес пе?» деп қояды. 2.Ертесіне еріксіз әлгі аяқ киіммен мектепке барды. Галош секілді бірдеме өзі. Әшейінде партаның үстімен жүгіріп жүретін Айдос осы жолы тыныш отырды. Сұрағандарға «ауырып отырмын» дей салды. Аяғына бәрі қарап отырғандай. Партаның астына тығып әлектенді. Мұғалімдер сабақ сұрайды, бұл дайын емеспін дей салады. Олар да журналға тиісті бағаларын қонжитып жатыр.Тақтаға да шықпады. Өзін қор санады. Тамағына өксік тығылды. 4 сабақ біткенше орнынан тапжылмай отырды. 3.Сабақ аяқталысымен мектептен жүгіре шықты. Еңіреп жылап үйге келді.Үйге кірсе, жаңа туфли әкеліп қойыпты. 9. 1-бөлім бойынша Айдос қандай әрекетке ыза болды? A)Әкесі Айдостың пікірін сұрамағанына B)Ауданға баратын адамның болмағанына С) Ертең сабаққа баратынына D)Әкесінің басқа табан тігіп бергеніне 10. Қандай мақал-мәтел Айдостың қылығына сәйкес келеді? A) Базарда бәрі бар, ақшасыз ешкім бермейді. B) Қалауын тапса қар жанар. C) Қырсыққан жігіт мал таппас. D) Өтірік айтқаннан өлген артық.. 11. Айдос неліктен жылап жіберді? A) Туфлисіз қалғанына ренжіп. B) Бүгін басынан өткен жағдайға төзгеніне. C) Жаңа туфли әпергеніне қуанып. D) Ата-анасына сенбегеніне ренжіп. 8−мәтін Бір қыз бала орталық вокзалда пойыздың келуін күтіп отырды. Уақытты қысқарту үшін ол кітап сатып алуды ұйғарды. Содан соң ол күту залынан тыныш қана отырып, кітап оқитын орын тауып алды. Қораптағы печенье газет оқып отырған ер адам мен екеуінің ортасында тұрды. Ол бір печенье алған кезде ер адам да біреуін алды. Ер адамның бұл әрекетіне ол қаттытаңырқады, бірақ ештеңе айтпастан кітап оқуын жалғастыраберді. Өзі іштей: «Сене алар емеспін! Мен батылдау адамболсам, міндетті түрде қарсы бірдеңе айтқан болар едім» деп ойлады. Ол әлсін-әлсін қораптан бір печенье алған сайын ер адам да соны қайталады. Осы іс-әрекет бір ғана печенье қалғаншажалғасты. Қыз бала ер адам қандай әрекет жасар екен депқарап отырды. Ер адам болса соңғы печеньені алды да, ортасынан тең бөліп, бір жартысын қызға берді. Қатты ашуланған қыз кітабын сөмкесіне тоғытты да, бұлжерден кеткенше асықты. Ашуын басу үшін ол залдыңбасқа бір жеріне барып отырды. Ашуы тарқағаннан кейін олкітап алу мақсатымен сөмкесіне қолын салды. Сонда ғанаол сөмкесінде қорабы ашылмаған өз печеньесін көрді. 12. Әңгіменің ортасында не болды? А) Пойыз күтіп отырды В) Таңырқады С) Печеньені қызға берді Д) Ашуы тарқады 13. Қыздың ашуланғанын білдіретін сөйлемді анықтаңыз. А) Қатты ашуланған қыз кітабын сөмкесіне тоғытты да, бұл жерден кеткенше асықты. В) Ашуы тарқағаннан кейін ол кітап алу мақсатымен сөмкесіне қолын салды. С) Өзі іштей: «Сене алар емеспін! Мен батылдау адамболсам, міндетті түрде қарсы бірдеңе айтқан болар едім» деп ойлады. Д) Қыз бала ер адам қандай әрекет жасар екен деп қарап отырды. 14. «Батыл» сөзінің синонимін көрсетіңіз. А) Ересек В) Қасиетті С) Қайсар Д) Жағымды 9−мәтін Сізге, ардақты және құрметті, жақсы көретін аяулы ініміз Халиулла мырзаға, бізден, ағаңыз Ибраһимнен және барлық ата-аналарыңыздан, аға-іні, жеңгелеріңізден көп-көп дұғай сәлемдер жолдадық. Құдайға шүкір, осы күнде өзің көрген жандар тегіс аманбыз. Сізбен бірге бізге хат жазған Қамаридден моллаға көптен-көп сәлем дегейсіз. Сізге хат жазуға уақытын бөлген және басқа да әрбір жақсылықтары алла тағаладан қайтсын, Аягөзге келген уақытта почта жүргелі тұр екен, сіздің хаттарыңызды көрген соң, көңіліміз жай тапты және сізге жол қаржыға отыз теңге жібердім. Жаңа Семейге мағлұмат еткен уақытыңызда құдайтағала қаласа ат тағайындармыз.Тәтеңіз 1 білімнің қайнар бұлағын үйренгенің турасында бек қуанып жатыр.Әрқашан құдайтағалаға сиынып талап қыла көрсін дейді. Хатыңыз тиісімен ешбір тоқтамайынша Аягөзге келіп осы хатты жаздық. Әрдайым деніңіз сау болып, абыройлы болыңыз. Ғұмырыңызды тілеп хат жазушы ағаңыз Ибраһим Құнанбайұлы деп білесіз. Тағы да көп-көп сәлем. 15. Берілген мәтін қай стильде жазылған? A) Ауызекі сөйлеу стиль B) Ғылыми стиль C) Публицистикалық стиль D) Ресми ісқағаз стилі 9-нұсқа ҚАЗАҚСТАННЫҢ ҚАЗІРГІ ЗАМАН ТАРИХЫ 1. 1935 жылы жарық көрген «Қазақ тарихының очерктері» кітабының авторы: A. С.Асфендияров B. А.М.Панкратова C. Ә.Бөкейханов D. М.Вяткин E. М.Тынышбаев 2. Наурыз мерекесі 62 жылдық үзілістен соң халық арасына қайта оралып, тойланды: A. 1989 ж. 2 сәуірінде B. 1990 ж. 9 мамырда C. 1992 ж. 7 маусымда D. 1987 ж. 2 мамырда E. 1988 ж. 22 сәуірінде 3.1917 жылы мамырда Мәскеуде өткен Бүкілресейлік Мұсылман сьезіне қатысқан қазақ қызы: A. М.Низова B. Н.Құлжанова C. Г.Асфендиярова D. А.Досжанова E. А. Досболова 4.Тоқырау жылдары мақтаға судың көп пайдаланылуына байланысты экологиялық апатқа ұшырады: A. Каспий теңізі B. Балқаш C. Арал теңізі D. Сырдария E. Әмудария 5.П.П.Румянцевтің экспедициясы зерттеу жүргізді: A. Торғай облысында B. Жетісу облысында C. Ақмола облысында D. Семей облысында E. Верный облысында 6.1841 жылы қазақтар жерінің Орынбор казактарына өтуіне себеп болған жағдай: A. Ертіс шебінің салынуы B. Сібір шебінің салынуы C. Сырдария шебінің салынуы D. Қоқан шебінің салынуы E. Жаңа шептің салынуы 7.Омбы мұғалімдер семинариясын тәмамдады: A. С.Лапин, Е.Қасымұлы B. А.Байтұрсынов, А.Кенжеұлы C. М.Жұмабаев, С.Сейфуллин D. Б. Қаратаев, С. Жантөрин E. Ж.Аймауытов, М.Әуезов 8.Қазақтың көрнекті археологы: A. Х. Әбжанов B. Б. Аяған C. К. Ақышев D. М. Қозыбаев E. Ж.Қасымбаев 9. 1924 жылы Қазақ АКСР-інің астанасы болды: A. Орынбор B. Алматы C. Ақмешіт D. Астана E. Орал 10. «Бөбек» қорына демеушілік көмек көрсеткен алғашқы қазақ кәсіпкерінің бірі: A. Райымбек Баталов B. Болат Әбілов C. Айдын Рақымбаев D. Нұрлан Смағұлов E. Арман Шораев 11. 1896-1903 жылғы Ф.Щербина экпедициясының құрамындағы қазақ зиялылары: A. А.Байтұрсынов, А.Кенжеұлы, Н.Құлжанов, Ә.Бөкейханов B. Ж.Аймауытов, М.Әуезов,Ә. Бөкейханов, Б. Қаратаев C. Ә.Бөкейханов, М.Айтпенов, М.Шомбалұлы, Е.Итбаев D. Н.Құлжанов, Ә.Бөкейханов, М.Жұмабаев, С.Сейфуллин E. Ә. Бөкейханов, Б. Қаратаев, С. Жантөрин, М.Шомбалұлы 12. 1917 жылы Қазан төңкерісіне алып келген қарулы көтеріліс басталды A. Петроградта B. Мәскеуде C. Екатеринбургте D. Орынборда E. Самарада 13.Елбасы Н.Ә.Назарбаев «Туған жер» бағдарламасын ұсынды: A. «Нұрлы көш» бағдарламасы аясында B. «Мәдени мұра» бағдарламасы аясында C. «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында D. «Серпін» бағдарламасы аясында E. «Интеллектуалды ұлт-2020» бағдарламасы аясында 14. Мәжілістегі депутаттар саны: A. 108 B. 115 C. 106 D. 98 E. 107 15. 1918 жылдың күзінде Тұңғыш қазақ атты әскер полкі құрылды: A. Бөкей Ордасында B. Әулиеатада C. Қызылордада D. Торғайда E. Оралда ФИЛОСОФИЯ 1.Конфуцийдің этикалық-саяси көзқарастарының мәні: A. қоғамның демографиялық мәселелерін шешуінде B. коммунизм құрылысшыларының моральдық кодексін жасауында C. жаңа мемлекет құруға талпынуында D. ізгілік арқылы мемлекетті басқару концепциясында E. саяси төнкеріс жасауында 2.Теология - ол: A. Таным туралы ілім B. Дін туралы ілім C. Табиғат туралы ілім D. Құдай туралы ілім E. Адам туралы ілім 3. Конфуций философиясындағы этикалық ілімдер: |