Главная страница
Навигация по странице:

  • 3 тоқсан. 1 бөлім. Ақпараттық этикет (ортақ тақырыбы: «Саяхат»)

  • 3 тоқсан. 2 бөлім. Программалау (ортақ тақырыбы: «Дәстүр және фольклор» )

  • 9 сағат 4 тоқсан. 3 бөлім. Біздің өміріміздегі роботтар

  • 8 сағат Барлығы: 17 сағат

  • Бекітемін: №110 МГ директоры_________ Абитова Ж.Н.«__»__________2023 ж.. Келісілді

  • ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ПӘНІ БОЙЫНША КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР ҮЙДЕН ОҚЫТУ 2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫ Пән

  • Пән мұғалімі

  • Цифрлық сауаттылық. 1 сынып Цифрлы сауаттылы Ж


    Скачать 19.54 Kb.
    Название1 сынып Цифрлы сауаттылы Ж
    Дата25.05.2023
    Размер19.54 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файлаЦифрлық сауаттылық.docx
    ТипДокументы
    #1158907

    «Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

    1 сынып

    Цифрлық сауаттылық

    Ж.У.Кобдикова, Г.А.Көпеева, Ә.Ә. Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова – «Арман-ПВ» баспасы, 2021жыл.


    р/с

    Сабақтың тақырыбы

    Оқу мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    Үй тапсырмасы






    3 тоқсан. 1 бөлім. Ақпараттық этикет

    (ортақ тақырыбы: «Саяхат»)

    1

    § 1. Өз денсаулығымызды сақтаймыз

    1.1.3.1 информатика кабинетінде тәртіп ережелерін сақтау;

    1

    10.01.

    §1

    2

    §2. Интернет желісінде жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік

    1.3.1.1 желідегі барлық ақпарат сенімді және пайдалы емес екенін түсіну;

    1

    17.01.

    §2

    3

    §3. Желідегі қажетсіз байланыстар


    1.3.2.1 желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну;

    1

    24.01.

    §3

    4

    §4. «Қауіпсіздікті сақтайық» жобалықжұмысы

    1.3.2.1 желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну.




    1

    31.01.

    §4

    3 тоқсан. 2 бөлім. Программалау

    (ортақ тақырыбы: «Дәстүр және фольклор» )

    5

    §5. Менің алғашқы программам


    1.4.1.1. сызықтық алгоритмді іске асыру

    1

    14.02.

    §5

    6

    §6. Scratch программасында жоба құру

    1.4.2.1.программалау ойын алаңында жобаны құру

    1

    21.02.

    §6

    7

    §7. «Қош келдің, Наурыз!» жобалық жұмысы

    1.4.2.1.программалау ойын алаңында жобаны құру.

    1

    28.02.

    §7

    8

    §8. Scratch программасында жобаны сақтау және ашу

    1.4.2.1.программалау ойын алаңында жобаны құру.

    1

    07.03.

    §8

    9

    «Музыкалық аспаптар» жобалық жұмысы

    1.4.1.1. сызықтық алгоритмді іске асыру

    1.4.2.1.программалау ойын алаңында жобаны құру.




    14.03.

    §9

    9 сағат

    4 тоқсан. 3 бөлім. Біздің өміріміздегі роботтар

    (ортақ тақырыптары: «Тағам және сусындар», «Дені саудың жаны сау» )


    10

    §10. Роботпен алғашқы танысуым

    1.5.1.1 білім беру роботының негізгі моделін жинау;

    1

    28.03.

    §10

    11

    §11. Роботқа арналған программа

    1.5.2.1. роботтың белгілі бір жылдамдықтағы қозғалысын ұйымдастыру;

    1.5.1.2. роботқа арналған программаны жүктеп алып, іске қосу;

    1

    04.04.

    §11

    12

    §12. Роботтың белгілі бір жылдамдықтағы қозғалысы


    1.5.2.2. дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру;

    1.5.2.3 роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру;

    1.5.2.4. роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру;

    1

    11.04.

    §12

    13

    §13. Роботтың қозғалысы


    1.5.2.2. дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру;

    1.5.2.3 роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру;

    1.5.2.4. роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру;

    1

    18.04.

    §13

    14

    §14. Жүретін робот. Жобалық жұмыс


    1.5.2.2. дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру;

    1.5.2.3 роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру;

    1.5.2.4. роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру;

    1

    25.04.

    §14

    15

    §15. Роботтың алға, артқа жылжу қозғалысы

    1.5.2.2. дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру;

    1.5.2.3 роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру;

    1.5.2.4. роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру;

    1

    02.05.

    §15

    16

    §16. Лабиринт

    1.5.2.5. роботтың 90, 180 градустағы бұрылысын ұйымдастыру

    1

    16.05.

    §16

    17

    §17. Лабиринттен шығу


    1.5.2.5. роботтың 90, 180 градустағы бұрылысын ұйымдастыру

    1

    23.05.

    §17

    8 сағат

    Барлығы: 17 сағат












    Бекітемін:

    №110 МГ директоры

    _________ Абитова Ж.Н.

    «__»__________2023 ж.

    .

    Келісілді:

    директордың оқу-тәрбие

    ісі жөніндегі орынбасары

    _________ Өміртай Ж.А.

    «__»__________2023 ж.


    Қаралды:

    ӘБ отырысында қаралды:

    ________ Макашова Л.И

    «__»__________2023 ж




    ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ПӘНІ БОЙЫНША КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

    ҮЙДЕН ОҚЫТУ

    2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫ

    Пән: Цифрлық сауаттылық

    Мектеп: №110 МГ

    Пән мұғалімі: Чотаева А.К.

    Аудан: Жетісу

    Сынып: 1 «Г»


    написать администратору сайта