|
9 сынып БЖБ. 1тосанбойыншажиынтыБАалауаарналантапсырмалар Апаратпенжмысжасаублімібойыншажиынтыбаалау
ТОҚСАНБОЙЫНШАЖИЫНТЫҚБАҒАЛАУҒААРНАЛҒАНТАПСЫРМАЛАР «Python (пайтон) программалау тілінде 2D ойынын құру» бөлімі бойынша жиынтықбағалау Оқу мақсаты
| 9.3.3.9Дайынсценарийбойыншаойын әзірлеу
Ойынныңартқыфонынқұру Ойынғаарналған дайынкейіпкерлержүктеу Кейіпкерқозғалысынпрограммалау Пернетақтадан кейпкердібасқару
| Бағалаукритериі
| Білімалушы
Сценарийбойыншаойын құрастырады Ойынныңартқыфонынқұрастырады Ойынғаарналғанкейіпкерлердіжүктейді Пернетақтаарқылыкейіпкерлердібасқарады
| Ойлау дағдыларыныңдеңгейі
| Қолдану
Жоғарыдеңгейдағдылары
| Орындаууақыты
| 20 мин
| Программа коды берілген.
import pygame
pygame.init()
clock=pygame.time.Clock()
white = (255,255,255)
black = (0,0,0)
red = (255,0,0)
green = (0,255,0)
blue = (0,0,255)
x_position_rect=400
y_position_rect=400
gameDisplay = pygame.display.set_mode((800,600))
while True:
gameDisplay.fill(white)
#pygame.draw.circle(gameDisplay, red, (x_position_circle,y_position_circle), 75)
pygame.draw.rect(gameDisplay, red, (x_position_rect,y_position_rect,50,75))
x_position_rect+=5
clock.tick(30)
pygame.display.update()
Программа кодында қолданған түстерге түсініктеме беріңіз
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
іі. Программа кодындағы фигураларға түсініктеме беріңіз
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
ііі. Программа кодының нәтижесін анықтаңыз
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
2Dойындықұрастырыңыз.Программа кодын жазыңыз. Есік алдында көріністі құрастырыңыз.
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
і.Ойындафонменспрайттардыпайдаланыңыз
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
іі.Ойындапернетақтакейіпкерлерін басқарумүмкіндігін жасаңыз
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
…………………………………………………….
| Бағалаукритериі
| Тапсырма
№
| Дескриптор
| Балл
| Білімалушы
| Программа кодына түсініктеме береді
|
1
| программа кодындағы түстерді анықтайды
| 1
| программа кодындағы фигураларды анықтайды
| 1
| программа нәтижесіне түсініктеме береді
| 1
| Ойындыдамытады Ойынфонынжасайдыжәнеойынүшіндайынтаңбалардыжүктейді
|
2
| ойынсценарийінқұрастырады;
| 1
| фондыойынғажүктейді;
| 1
| ойын үшінкейіпкерлердідайындайды;
| 1
| Таңба қозғалысынпрограммалайды
|
3
| ойын кейіпкерлері үшін бағдарламалық
кодтыжазады;
| 1
| шарттыпайдаланады;
| 1
| циклдіпайдаланады;
| 1
| Пернетақтадан
таңбалардыбасқарады
|
4
| пернетақтадан таңбаларды басқаруды
қосады;
| 1
| get_pressedмодулінпайдаланады;
| 1
| get_focusedмодулінпайдаланады;
| 1
| set_repeatмодулінпайдаланады.
| 1
| Барлығы
|
|
| 13
| «Python (пайтон) программалау тілінде 2D ойынын құру» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпаратберугеарналған рубрика Білімалушыныңаты-жөніСынып
Бағалаукритериі
| Оқужетістіктерініңдеңгейі
| Төмен
| Орташа
| Жоғары
| Программа кодына түсініктеме береді
| Программа кодында түстермен фигураны анықтаудақиындықтудырады
| Программа нәтижесіне түсініктеме беру кезіндеқателіктер жібереді
| Программа кодына дұрысқұрастырады
| Ойындыдамытады. Ойынфонынжасайдыжәнеойын үшін дайын таңбалардыжүктейді
| Кейіпкерлердіжүктеукезіндеойынаяынжасаукезіндеқиындықтартуындайды
| Фондыойынғажүктеукезінде/дискідегісуреттісақтағанда/кейіпкерлердіойынғажүктеуқателіктержібереді
| Фонменойындардыдұрысжасайды және ойын үшін дайынтаңбалардыжүктейді
| Таңба қозғалысынпрограммалайды
| Таңбалардың қозғалысынпрограммалау кезінде қиындықтартуындайды
| Ойын кейіпкерлерініңпрограммалық кодын жазу кезінде /шарттықұрылымдыпайдаланукезінде/циклдікқұрылымдыпайдаланукезіндеқателіктержібереді
| Таңбаның қозғалысын дұрыспрограммалайды
| Пернетақтадан таңбалардыбасқарады
| Пернетақтадан таңбалардыбасқарукезіндеқиындықтартуындайды
| Басқарутаңбаларыарқылыкейіпкердіпернетақтаданқосқанкезде/модульдердіқолданғанда/get_pressed/get_focused/.set_repeatмодулінпайдаланғандақателіктержібереді
| Пернетақтасы бар таңбалардыдұрысбасқарады
| |
|
|