Главная страница
Навигация по странице:

  • Бағдарламалау бағдарламалық құралының шығу тегі

  • Бағдарламалау тұжырымдамасы

  • 16. 09. 2022 Бадарламалы амтамасыз ету


    Скачать 19.2 Kb.
    Название16. 09. 2022 Бадарламалы амтамасыз ету
    Дата16.09.2022
    Размер19.2 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файла1.docx
    ТипДокументы
    #680281

    16.09.2022

    Бағдарламалық қамтамасыз ету

    Бағдарламалық қамтамасыз ету компьютердің қол тигізбейтін құрамдас бөлігі болып табылады, бірақ ол жүйенің жұмысын қамтамасыз етеді, яғни ол кез келген компьютерлік жүйеде кез келген тапсырманы орындауға немесе орындауға қабілетті компонент болып саналады.

    Сондай-ақ, бағдарламалық жасақтама барлық нұсқауларды түрлендіруге және оларды процессорға, графикалық картаға немесе күтілетін нәтиже арқылы қол жеткізгіміз келетін нұсқауларды орындайтын құрамдас бөлікке қабылдауға жауапты екеніне сілтеме жасай аламыз, басқаша айтқанда бағдарламалық құрал деректерді аударуға жауапты.Экранда қарапайым түрде көріну үшін аппараттық құралдармен өңделеді.

    Бағдарламалық қамтамасыз етудің үш тобы бар: жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету, бағдарламалау бағдарламалық жасақтамасы және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету, қазіргі уақытта бұл топтарды еркін бағдарламалық қамтамасыз ету немесе меншікті немесе лицензиялық бағдарламалық қамтамасыз ету топтарына жіктеуге болады.

    Бағдарламалау бағдарламалық құралының шығу тегі

    Алғашқы жазбалар 1940 жылдардан бастау алғаны рас болса да, бағдарламалау бағдарламалық жасақтамасы мың жылдан астам уақыт бұрын пайда болған, жүргізілген зерттеулерге сәйкес компьютерлер болмаған; олар деректерді кейінірек уақыт бойынша түсіндіру үшін машинада сақтады, сондықтан бағдарламалық қамтамасыз ету туралы мәселеде алғашқы жетістіктер байқалған XNUMX ғасырдың аяғында айтыла бастады.

    Осылайша жұмыс істеу қиындады және қажеттіліктен бүгінгі таңда қолданылатын көптеген тілдерге ұқсас бірінші жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдері пайда болды, дегенмен олар, әрине, пайдаланушыға заманауи бағдарламалық қамтамасыз ету сияқты мүмкіндіктерді ұсынбады, өйткені олар тек олар ғана. олар белгілі бір аппараттық құралда жұмыс істей алды, бұл оларды тілдер мен күтілетін нәтижелер тұрғысынан өте шектеулі етті.

    Кейіннен бұрын қолданылған кейбір тілдер бүгінде қолданылатын бағдарламалау тілдерінің негізі болды.

    Бағдарламалау тұжырымдамасы

    Бұл жобаны жүзеге асыру үшін қажетті әрекеттерді әзірлеу және тапсырыс беру, белгілі бір машиналарды немесе құрылғыларды уақытында және қажетті түрде жұмыс істей бастайтындай етіп дайындау немесе компьютерлерде қолдануға арналған бағдарламаларды әзірлеу үшін қолданылатын процесс.

    Қазіргі уақытта бағдарламалау компьютерлік медианы жасау және қолдану бөлігі болып табылады, ол процестің өзі ретінде анықталады, ол арқылы адам кодты жазуға мүмкіндік беретін және оны аударуға қабілетті басқа құралдың бағдарламасын жасайды. , ол белгілі. машиналар тілі ретінде.

    Оны микропроцессор арқылы шешуге болады. Соңғы қадам компиляция деп аталады және бұл кодты компьютер, яғни ұялы телефон болуы мүмкін ол жасалған платформа орындай алатындай қажетті процедура.

    Кодты аударудың интерпретация деп аталатын тәсілі де бар, ол тапсырманы орындау мүмкіндігіне ие болу үшін жеткілікті ақпарат аударылғанға дейін жол бойынша талдаудан тұрады. Айта кету керек, бағдарламалау тілдері екі топқа бөлінеді; құрастыруға болатындарын түсіндіруге болмайды немесе керісінше. Бүкіл процесс әртүрлі кезеңдерді қамтиды және әртүрлі мамандардың қатысуын талап етеді.

    Нақты жобаның негізінен бастап, жобаны әзірлеуге жұмсалған күш пен құрбандықты ақтайтын нақты және объективті идея болуы керек.

    Әзірлеу динамикасында бастамасы өте жалықтырады және ұзақ уақытқа созылады, өйткені мінсіз өнімді алу перспективалары бар және техникалық критерийлерді қолдану процесінде соңғы нәтиже апатқа, толық сәтсіздікке әкелуі мүмкін.

    Идеяны ойластырғаннан кейін дизайнды орнату керек, бұл бастапқы іздеу кезінде талқыланған барлық критерийлерді ресімдеуден басқа ештеңе емес. Әрбір команда өзінше жұмыс істейді, топ критерийлерін қолданады және өзінің құрылымдық нұсқауларын белгілейді, бұл құрылымдық құрудың нәтижесі қатаң емес.

    Келесі қадам бағдарламалау арқылы эксперимент жасаудың басы, жеңілдету құралдары болар еді. Дизайнерлер өз идеясымен тікелей және интерактивті байланыста болады.


    написать администратору сайта