Главная страница
Навигация по странице:

  • Pygame құралдарының инициализациясы

  • Ойын терезедегі тақырыптың тағайындауы(назначение)

  • Ойын терезесіндегі Артқы фонды түрлі түспен толтыру

  • Кадр артындағы сурет процессінің болып жатқан командасы, алаңды жаңартады (Команда, по которой процесс отрисовки происходит один раз за кадр, обновляет всю поверхность отображения)

  • Pygame.event.get модульдың тағайындауы (Назначение модуля pygame.event.get)

  • Pygame.event.post модульдың тағайындауы

  • Pygame.event.clear модульдың тағайындауы

  • Pygame.event.wait модульдың тағайындауы

  • Кейіпкерді басқару батырмасы - оңға, солға

  • Кейіпкерді басқару батырмасы - жоғары, төмен

  • Суреттерді ойынға орналастыру командалары (фон и персонаж)

  • Графикалық примитивтерді қоятын командалар

  • Test_9 сынып (1). 9 сынып, 4 тосан Тест сратары Python программалау тілінде


    Скачать 15.58 Kb.
    Название9 сынып, 4 тосан Тест сратары Python программалау тілінде
    Дата05.03.2023
    Размер15.58 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файлаTest_9 сынып (1).docx
    ТипПрограмма
    #969551

    9 сынып, 4 тоқсан Тест сұрақтары

    Python программалау тілінде


    1. Pygame кітапханасын іске қосу командасын белгілеңіз:

    1. pygame.init()

    2. import pygame

    3. pygame.display.update()

    4. pygame.display.set_caption(" ")

    1. Pygame құралдарының инициализациясы:

    1. pygame.init()

    2. import pygame

    3. pygame.display.update()

    4. pygame.display.set_caption(" ")

    1. Экранда циклге дейін объектілерді көрсету (жаңарту):

    1. pygame.init()

    2. import pygame

    3. pygame.display.update()

    4. pygame.display.set_caption(" ")

    1. Ойын терезедегі тақырыптың тағайындауы(назначение):

    1. pygame.init()

    2. import pygame

    3. pygame.display.update()

    4. pygame.display.set_caption(" ")

    1. Ойын терезесін құру:

    1. pygame.event.get

    2. screen.fill()

    3. pygame.display.flip()

    4. pygame.display.set_mode((600,400))

    1. Ойын терезесіндегі Артқы фонды түрлі түспен толтыру:

    1. pygame.event.get

    2. screen.fill()

    3. pygame.display.flip()

    4. pygame.display.set_mode((600,400))

    1. Кадр артындағы сурет процессінің болып жатқан командасы, алаңды жаңартады (Команда, по которой процесс отрисовки происходит один раз за кадр, обновляет всю поверхность отображения)

    1. pygame.event.get

    2. screen.fill()

    3. pygame.display.flip()

    4. pygame.display.set_mode((600,400))

    1. Pygame.event.get модульдың тағайындауы (Назначение модуля pygame.event.get)

    1. жалғыз оқиғаны кезектен күтеді (ждет одиночного события из очереди)

    2. оқиғаларды кезектен жояды (удаляет события из очереди)

    3. оқиғаларды кезектен алады (получает события из очереди)

    4. жаңа оқиғаны кезекке орналастырады (размещает)

    1. Pygame.event.post модульдың тағайындауы:

    1. жалғыз оқиғаны кезектен күтеді)

    2. оқиғаларды кезектен жояды

    3. оқиғаларды кезектен алады

    4. жаңа оқиғаны кезекке орналастырады

    1. Pygame.event.clear модульдың тағайындауы:

    1. жалғыз оқиғаны кезектен күтеді

    2. оқиғаларды кезектен жояды)

    3. оқиғаларды кезектен алады

    4. жаңа оқиғаны кезекке орналастырады

    1. Pygame.event.wait модульдың тағайындауы:

    1. жалғыз оқиғаны кезектен күтеді

    2. оқиғаларды кезектен жояды

    3. оқиғаларды кезектен алады

    4. жаңа оқиғаны кезекке орналастырады

    1. Кейіпкерді басқару батырмасы - оңға, солға:

    1. if keys [pygame.K_LEFT] x-=speed

    2. if keys [pygame.K_UP] y-=speed

    3. if keys [pygame.K_RIGHT] x+=speed

    4. if keys [pygame.K_DOWN] y+=speed

    1. Кейіпкерді басқару батырмасы - жоғары, төмен:

    1. if keys [pygame.K_LEFT] x-=speed

    2. if keys [pygame.K_UP] y-=speed

    3. if keys [pygame.K_RIGHT] x+=speed

    4. if keys [pygame.K_DOWN] y+=speed

    1. Суреттерді ойынға орналастыру командалары (фон и персонаж)

    1. img_surf=pygame.image.load ('111.bmp')

    2. pygame.draw.rect(sc, GREEN, (200, 200, 250, 200))

    3. pygame.draw.circle(sc, YELLOW, (100, 100), 50)

    4. a_surf=pygame.image.load('222.bmp').convert()

    1. Графикалық примитивтерді қоятын командалар:

    1. img_surf=pygame.image.load ('111.bmp')

    2. pygame.draw.rect(sc, GREEN, (200, 200, 250, 200))

    3. pygame.draw.circle(sc, YELLOW, (100, 100), 50)

    4. a_surf=pygame.image.load('222.bmp').convert()


    написать администратору сайта