1-жауап (1). А эстетикалы b саяси c негелік d діни e идеологиялы аза космологиялы кзарасы бойынша Fарышты лемдері a 3
Скачать 30.61 Kb.
|
1-жауап 1.Қоғамдық сананың мына формасы дүниенi көркем образдар түрінде бейнелейтін ілім: А) эстетикалық B) саяси C) өнегелік D) діни E) идеологиялық 2. Қазақ космологиялық көзқарасы бойынша Fарыштың әлемдері: A) 3 B) 8 C) 4 D) 2 E) 6 3. Субъективтік идеализм: A) жеке адамның санасын, ақыл-ойын, түйсігін алғашқы деп мойындайды В) дүниенің негізі екі бастамадан тұрады деп мойындайды C) обьективті идеяны, әлемдік ақыл-ойды алғашқы деп мойындайды Д) материалдық дүниені алғашқы деп мойындайды Е) қоғамдық өмірдегі рухани мәдениетті алғашқы деп мойындайды 4. Маркстік теорияға сәйкес қоғамдық прогрестің екі тарихи түрі: А) антогонистік В) антогонистік емес C) гуманистік D) капиталистік Е) техникалық 5. Әдеуметтік статусы жағынан тең тұлғалардын бір-бірімен қоғамдық қатынастарға түсіп, өз мұқтаждықтарын өтеуі: А) горизонтальды қоғамдық қатынас B) вертикальды қоғамдық қатынас С) сословиелік қоғамдық қатынас D) жанама қоғамдық қатынас E) тікелей коғамдық қатынас 6.Ойлаудың логикалық түрлері: A) пікір айту жане салыстыру В) эксперимент және бақылау C) анализ және синтез D) анализ және сипаттама E) мазмұн мен форма 7. Fылыми білімнің эмпирикалық деңгейінің әдістері: А) бақылау В) аксиоматизация С) формализация D) абстракция E) шегеру 8. «Дүниенің негізі материяда, я болмаса санда емес, өмірге деген талпынысы бар сокыр дүниежүзілік ерікте»-деген ойшыл: A) А.Шопенгауэр В) Г. Лейбниц C) Г.Гегель D) Ф. Ницпе E) Б. Спиноза D) И. Кант 9. Декарт ойынша кұдайды танута болады: А) ақылмен В) жүрекпен С) математикалық жолмен D) інжілмен E) философиямен 10. Қарапайым таным дегеніміз: A) Kүнделікті тәжірибе арқылы жинақталатын білім жиынтығы В) Барлығы тұрақты түрде дамып отыратын механизм C) Тәжірибе арқылы келетін түсінік D) Жалпыға ортақ белгілі өмірлік тәжірибе E) Ешкіммен бөлісуге болмайтын құпия 11. «Мейiрімділік пен адамгершілік -қылмысқа апаратын жол, ал шын қайырымдылық өзінің бастамасын жазалаудан алады» - деп уағыздаған мектептер: A) Легизм B) Антика философиялық мектебі C) Жайнизм D) Kөне қытай философияльқ мектебі E) Конфуцийшылдық 12. Француз классицизмінің өкілі, эстетика теоретигі: А Буало B) Pycco С) Бомарше D) Mольер E) Вольтер 13. Шопенгауэр пікірінше, таным процесі: A) елестету В) дене C) объект D) түсінік E) мазмұн 14.Дж.Бруно философиясына тән ұғымдар: А) Монада В) Өзгелердің ойын тыңдамау C) Монотеизм Д) Теориялық алғышарттар Е) Мемлекет теориясы 15.Философияның зерттеу салалары: А) онтология В) космология C) орнықты даму Д) тұғырнама Е) спорт 16.XIX ғасырдағы неміс иррационализмінің өкілдері: А)Артур Шопенгауэр В)Огюст Конт C)Герберт Спенсер Д)Рихард Авенариус Е)Людвиг Фейербах 17.Д.Юм философиясындағы сенімді білім беретін қатынастарды жіктеді: А)Айырмашылық В)Ұқсастық C)Ұмыту Д)Жауапкершілік Е)Субстанция 18.Жаңа Заман философиясының басты мәселесі : А)Таным В)Діни сенім C)Еркіндік Д)Құқық Е)Эстетика 19.Шалкиіз философиясындағы табиғат пен адам өміріндегі мәңгі құбылыс: А)махаббат В)ұтпақ жалғасы C)өліп-өшу Д)билік Е)өнер 20.Саннан сапаға көшу туралы заңдар мына санаттарды қамтиды: А)сапа В)мүмкіндік C)мүлік Д)синтездеу Е)бас тарту 21.Паскаль және оның жақтастары әлемді сипаттайды: А)Бұлыңғыр В)Бос C)Құдайдың сипаты мақұрым Д)Нақты емес Е)Түсініксіз 22.Әлеуметтік центризм аясында адамның әлеуметтік бейімделу әдіснамасын ұсынғандар: А)Э.Дюркгейм В)Протагор C)Дж.Беркли Д)К.Маркс Е)О.Конт 23.Әлеуметтік статусы жағынан тең тұлғалардың бір-бірңмен қоғамдық қаынастарға түсін, өз мұқтаждықтарын өтеуі: А)горизонтальды қоғамдық қатынас В)сословиелік қоғамдық қатынас C) жанама қоғамдық қатынас Д) тікелей қоғамдық қатынас Е)вертикаль қоғамдық қатынас 24.”Динамикалық хаос” түсінігін ашу үшін жиі қолданылатын атау: А) Ықтималды хаос В) Анықталған хаос C) Детерминистикалық хаос Д) Қарапайым хаос Е)Динамикалық жүйелер теориясының феномені 25.Философияның қүндылықтарды зертейтін бөлігі: А) Аксиология В)Гноселогия C) Эвристика Д) Этика Е)Эстетика 26.”Дүниенің негізі материяда, я болмаса санда емес, өмірге деген талпынысы бар соқыр дүниежүзілік ерікте” – деген ойшыл: А)А.Шопенгауэр В)Г.Лейбниц C)И.Кант Д) Б.Спинеза Е)Ф.Нитще 27.”Адамды қоршаған дүние- мәнсіз, абсурд” деп тұжырымдаған ойшыл: А)А.Камю В)Р.Карнап C)О.Конт Д)Т.Кун Е)Э.Мах 28.Философияның атқаратын негізі функцияларының бірі: А) көзқарастық В) ағартушылық C) сараптамалық Д) идеологиялық Е) прагматикалық 29.Дүниетаным дегеніміз: A) Адамзат ой санасының дамуы барысында жинақталған, жүйеленген ой пікiр В) Құдайдан қорқу барысында қалыптасатын көзқарастар жиынтығы C) Діни сенімді толығымен түсінікті етіп керсете алатын рухани дүниенің жоғарғы сатысы D) Қоғамдағы өзгерістерге саяси және экономикалық тұрғыдан үлес қоса алатын қоғамдық сана E) Fылыми деңгейі жоғары теоретикалық тұрғыда негізделмеген қоғамдық және жеке сана формасы 30.Ибн Сина философиясындағы жетілудің арасында аяқталған бейімділік - потенцияның сатылары: А) жанның кемелденуі В) мүмкіндік С) дене мен жан D) харекет E) сезім күші 31. Қоғамдық сананың мына формасы дүниені көркем образдар түрінде бейнелейтін ілім: А) эстетикалық В) өнегелік С) саяси D) жаратылыстану E) идеологиялық F) діни 32. Буддизмнің ізгі өсиеттерінің бірі: А) өмір-бұл қайғы - қасірет, азап шегу B) өмір бұл рахаттану C) өмір - бұл игілік D) өмір - бұл өлімнің кері беті E) өмір - бұл ақиқатты тану F) өмір -бұл бақытқа қол жеткізу 33. Жаңа Заман философиясының басты мәселесі: A) Таным B) Құқық C) Еркіндік D) Mopаль E) Діни сенім F) Эстетика 34. Экзистенцияның тереңдігін түсіне аламыз: А) шекаралық жағдайда B) махаббаттан C) діни философиядан D) еркіндіктен E) қиын кезде F) Еңбектену 35. Философияның құндылықтарды зерттейтін бөлімі А) Аксиология B) Онтология С) Этика D) Эстетика E) Эвристика F) Социология 36. Саннан сапаға көшу туралы заңдар мына санаттарды қамтиды: A) сапа B) мүлік C) мүмкіндік D) синтездеу E) бас тарту F) Гносеология 37. Декарт ойынша құдайды тануға болады: A) ақылмен B) философиямен C) інжілмен D) жүрекпен E) математикалық жолмен F) кұлшылыкпен 38. Философия тарихында ақыл мен сенімнің арақатынасы мәселесі тұрғысында қалыптаскан көзкарастар: A) «екі ақиқат»-сенім мен ақикат қатар өмір сүруін мойындау В) діни сенімде шектеу жоқ C) діни сенім мінез-құлықты анықтайды D) ақыл мен сенім қатар өмір сүруі мүмкін емес E) діни сана ақылдан тыс F) діни сенімді ақыл-ойдан жоғары қою 39. Дж. Бруно философиясын тән уғымдар: A) Өзгелердін ойын тыңдамаy В) Монотензм C) Монада D) Мелекет тeориясы E) Теориялық алғышарттар F) Ақылдылық 40. Қарапайым таным дегеніміз: A) Күнделікті тәжірибе арқылы жинақталатын білім жиынтығы В) Ешкiммен бөлісуге болмайтын құпия C) Барлығы тұрақты түрде дамып отыратын механизм D) Тәжірибе арқылы келетін түсінік E) Жалпына ортақ белгілі өмірлік тәжірибе F) Білім алу 41. Француз классицизмінің өкілі, эстетика теоретигі: A) Буало B) Вольтер C) Бомарше D) Дидро Е) Мольер F) Pycco 42. А. Байгұрсынов бойынша ауызша өнер мынаған сәйкес: A) қиял В) көңіл-күй C) саясат D) әдебиет E) ақыл F) еңбек 43. Орта ғасыр философтары адам санасын анықтады: A) Құдай ақыл-ойының бөлігі B) Сана-қоғамның рухани өмірдің бейнесi C) Сана фалсафалық санат D) Адам ойында шындыктын бейненуі E) Ақылдың тізгіні, мимен байланысты бөлік F) Психика дамуының жоғарғы сатысы 44. Құранда елдің табысқа кенелуіне әкелетін себептер: A) Әділдік B) Шындық C) Тендік Д) Жомарттық E) Олжаны тең бөлу F) Болмыс 45.Қазақ космологиялық көзқарасы бойынша Ғарыштың әлемдері: А)3 В)8 C)5 Д)2 Е)6 F)4 46.Аристотель жақтаушылар жанды түрлерге бөліп қарастырды: А)Жануарлық В)Позитивті C)Негативті Д)Вегативті Е)Саналық F)Саналық 47.”Мейірімділік пен адамгершілік- қылмысқа апаратын жол, ал шын қайырымдылық өзінің бастамасын жазалаудан алады” – деп уағыздаған мектептер: А)Легизм В)Конфуцийшылдық C)Антика философиялық мектебі Д)Жайнизм Е)Көне қытай философия мектебі F)Стоицизм 48.Шалкиіз философиясындағы табиғат пен адам өміріндегі мәңгі құбылыс: А)махаббат В)мүралар C)билік Д)өліп өшу Е)өнер F)ұрпақ жалғасы 49.Ойлаудың логикалық түрлері: А)пікір айту және салыстыру В)мазмұн мен форма C)анализ және синтез Д)анализ және сипатама Е)эксперимент және бақылау F)анализ және ойлву 50.Ғылыми білімнің эмприкалық деңгейінің әдістері: А)бақылау В)шегеру C)абстракция Д)аксиоматизация Е)формализация F)қорғану 51.320 жылдары шіркеулерде қызу пікірталастар жүргізілген өңірлер: А)Кіші Азия В)Мысыр C)Ливан Д)Судан Е)Сирия F)Вавилон 52.Вайшешика саласындағы реалдылық категориясы: А)Ерекшелік В)Шынайлылық C)Қоғам Д)Әдет-ғұрып Е)Бейхабарсыздық F)Олигархия 53.”Динамикалық хаос” түсінігін ашу үшін жиі қолданылатын атау: А)Ықтималды хаос В)Динамикалық жүйелер теориясының фномені C)Анықталмаған хаос Д)Қарапайым хаос Е)Деттерминистикалық хаос F)Салиқалы хаос 54.Болмысты құрайтын заттар мен құбылыстар сан түрлі болғанымен, оларды біріктіретін бір бастау болуы мүмкін деген тұжырымды белгілеу үшін қолданылатын философиялық категория: А) Субстанция В)Идея C)Ақиқат Д)Материя Е)Диалектика F)Болмыс 55.Апория дегеніміз: А)шешімі жоқ тығырық В)құдіретті тылсым C)элей мектебінің бір өкілі Д)көне оқу орны Е)математикалық термин F)құпия белгі 56.Веданың бөлімі: А)Упанишада В)Брахма C)Санскрит Д)Кшатрий Е)Сансара F)Нирвана 57.”Болмыс” түсінігін алғаш ендірген: А)Парменид В)Зенон C)Платон Д)Аристотель Е)Эпикур F)Демокрит 58. Джордано Бруно бойынша өзгермейтін дүние: A) шексіздік В) козғалыс C) жер және аспан D) соңғы және шексіз E) дене F) мангілік және созыималы 59. Ежелгі елдердегі «асыл адам» туралы философиялық доктринаны қалыптастырған мектеп немесе кітап: A) Конфуциандық мектеп B) «Бхагаватгита» кітабы C) «Авеста» кітабы D) Джайнизмдік ілім E) Буддизм мектебі F) Ежелгі Мысырлық мектеп 60. Субъективтік идеализм: A) жеке адамның санасын, ақыл-ойын, түйсігін алғашқы деп мойындайды В) қоғамдық өмірдегі рухани мәдениетті алғашқы деп мойындайды С) объективті идеяны, әлемдік ақыл-ойды алғашқы деп мойындайды D) дүниенің негізі екі бастамадан тұрады деп мойындайды E) бұл дүниедегі құбылыстарға тылсым дуниенің әсерін мойындайды F) материалдық дүниені алғашқы деп мойындайды |