Главная страница
Навигация по странице:

  • Айнымалы – Переменная – Variable Жол– Cтрока– String

  • Sсratch (Скретч)

  • Қызықты ақпарат Қорытынды

  • Үй тапсырмасы Самат жазғы демалысын жайлауда өткізді. Ол жайлауда атпен шабуды үйренді. Самат атына мініп күнде әрі-бері 5 рет шауып өтеді. Scratch

  • Назарларыңызға рахмет!

  • 1-ші сабақ Айнымалылар. Айнымалы Переменная Variable Жол Cтрока


    Скачать 1.33 Mb.
    НазваниеАйнымалы Переменная Variable Жол Cтрока
    Дата05.05.2022
    Размер1.33 Mb.
    Формат файлаpptx
    Имя файла1-ші сабақ Айнымалылар.pptx
    ТипДокументы
    #513622

    1.2. Айнымалылар

    Нұр-Сұлтан қаласы, №59 мектеп-лицейі

    Сынып: 4

    Оқу мақсаты:
    • айнымалыларды қолдану;

    • Сабақ мақсаты:
    • айнымалылар, логика негіздері, логикалық салыстыру және қайталау операторларын қарастыру.

    Айнымалы –

    Переменная –

    Variable

    Жол–

    Cтрока–

    String

    Сөздік Vocabulary

    Айнымалы ұғымы саған таныс па?

    Есте сақтаңыз!

    Айнымалы – компьютер миына деректерді уақытша сақтау үшін арнайы ажыратылған орын. Айнымалының мәні өзгеріп отырады.

    Айнымалы атымен және типімен сипатталады.

    Sсratch (Скретч) – анимациялық ертегілер, ойындар мен модельдерді құрастыруға арналған жаңа программалау ортасы. Sсratch программалау ортасы Лого және Лего тілінің жалғасы ретінде жазылған. Sсratch – те программалар графикалық блоктардан тұрады. Блоктар 10 түрлі топтамаларға бөлінген. Әр блок әртүрлі команданы орындайды. Блоктар топтамасы суретші программасына ұқсас болғандықтан, блоктар палитрасы деп аталады.

    1 сурет. Блоктар палитрасы

    Scratch программалау ортасының атауы ерекше, осы программаның эмблемасы – кішкентай Scratch (орысша- «царапка», қазақша – «тырнауыш») деп аталатын мысықтың баласы.

    Қызықты ақпарат

    Қорытынды

    Сұрақтарға жауап берейік!
    • Айнымалылар дегеніміз не?
    • Айнымалыларды қандай блок арқылы құрамыз?
    • Неге блоктар топтамасын блоктар палитрасы дейміз?

    Үй тапсырмасы

    Самат жазғы демалысын жайлауда өткізді. Ол жайлауда атпен шабуды үйренді. Самат атына мініп күнде әрі-бері 5 рет шауып өтеді. 

    Scratch программалау ортасында осы жобаны құрастыр.

    Назарларыңызға рахмет!


    написать администратору сайта