Тест 7 Эпоха Возрож и Нового времени. айта рлеу жне жаа заман философиясы 1НСа спиноза теориясыны философиялы негізі келесі болып табылады
Скачать 26.36 Kb.
|
ҚАЙТА ӨРЛЕУ ЖӘНЕ ЖАҢА ЗАМАН ФИЛОСОФИЯСЫ 1-НҰСҚА 1.Спиноза теориясының философиялық негізі келесі болып табылады: A) Субстанция туралы ілім B) Құндылық туралы ілім C) Болмыс туралы ілім D)Таным туралы ілім E) Адамның дамуы туралы ілім 2. Қайта өрлеу дәуірінің философы Н. Макиавеллидің басты еңбегі қалай аталады A) «Адамның қадір-қасиеті» B) «Утопия» C) «Ақымақтықты мадақтау» D) «Тақсыр» E) «Күн қаласы» 3. Гуманизимнің көрнекті өкілдері: A) Роттердамский, Гроций; Руссо B) Декарт, Ленин, Бэкон C) Маркс, Энгельс, Ленин D) Л. Да Винчи, Роттердамский, Руссо, Вольтер E) Платон, Аристотель, Гегель 4. Дедукция: A) Сыртқы қасиеттерінің өзгеруі B) Жаратылыстану туралы білімдер C) Жалпы білімдерден жеке білімдерге өту D) Заттардың көбеюі E) Жалпы қасиеттерінің өзгеруі 5. Жаңа заман философиясындағы эмпиризмнің пікірінше, шынайы білім: A) Көркем D) Тәжірбиелік B) Интуитивті E) Діни C) Абстрактілі 6. Қайта өрлеу дәуіріндегі адамға берілген сипаттама: A) Шығармашылық тұлға B) әдепті тұлға C) ғарыштық тұлға D) құдіретті тұлға E) иррационалистік тұлға 7. Қайта өрлеу философиясында қандай мәселе алдыңғы орынға шықты? A) Қоғам мәселесі B) Табиғат мәселесі. C) Ғылым мәселесі D) Адам мәселесі E) Мәдениет мәселесі 8. Ф. Бэконның «Жаңа Органон» еңбегінде қандай төрт идол туралы айтылады? A) Театр, ғылым, өнер, философия. B) Нарық, театр, табиғат, қоғам. C) Тұқым, үңгір, нарық, театр. D) Философия, өнер, музыка, табиғат. E) Нарық,музыка, табиғат театр 9. К. Гельвеций бойынша адамның ақылы мен мінезі қай факторға байланысты өзгереді? A) Гендік ерекшеліктерге B) Билік түріне D) Моральға C) Тәрбиеге E) Тәжірибеге 10. Қайта өрлеу дәуірі: A) Сенсуализм C) Реализм B) Прогресс E) Реннессанс D) Регресс 11. Қай ағартушылық заман философы « Қоғамдық шарт туралы» еңбегінің авторы болып табылады? A) П. Гольбах D) Ж.Ж. Руссо B) Ш. Монтескье E) Д.Дидро C) Ф. Вольтер 12. «Білім-Күш», «Күш-Білімде» деген қағиданың авторы: A) Д.Локк D) Ф.Бэкон B) Т.Гоббс E) Р.Декарт C) Б.Спиноза 13.Гуманизм философиясының басты ерекшелігі: A) Теоцентризм B) Иррационализм C) Космоцентризм D) Антропоцентризм E) Рационализм 14. Ф. Вольтер бойынша қандай категория мәңгілікті және жаратылмаған, тәуелсіз өмір сүретін, үнемі қозғалыста болатын нәрсе деді? A) Материя D) Жан B) Рух E) Қоғам C) Сана 15. ПантеизМ: A) Адам проблемасы B) Табиғат жөніндегі ілім C) Қоғам туралы ілім D) Құдайды табиғатпен тұтастай алып қарайды E) Құдайды жеке тұрғыда түсіндіреді 16. Өнер мен ғылым адамдарының арақатынасындағы жалған мен екі жүзділік Ж.Ж. Руссо бойынша жатсынудың қай түріне тән? A) Психологиялық B) Саяси C) Әлеуметтік-экономикалық D) Моральдық E) Жалпымәдениеттік 17. Қайта өрлеу кезеңіне қандай басты философиялық ағым тән? A) Сенсуализм D) Солипсизм B) Рационализм E) Пантеизм C) Идеализм 18. Қай Жаңа заман философы рационализнің негізін салды? A) Ф.Бэкон D) Дж.Локк B) Т.Гоббс E) Г. Лейбниц C) Р. Декарт 19. Ж.Ж.Руссо бойынша теңсіздіктің қайнар көзі не болып табылады? A) Өкімет. D) Өркениет. B) Шіркеу. E) Жеке меншік. C) Дін. 20. «тарих саясатты жасайды» деп тұжырымдаған .... А) Гоббс В) Кампанелла С) Макиавелли D) Руссо Е) Гроций 21. Ойлаудың индуктивтік әдісінің негізін қалаушы кім? А) Б.Спиноза В) Д.Юм С) Д.Локк D) Р.Декарт Е) Ф.Бекон 22. Адам жаны - tabula raza \таза тақтай\ деп санаған: А) Ф .Вольтер D) Дж. Локк В) И.Шеллинг Е) Г.Гельвеций С) П.Гольбах 23. «Bellum omneum omnes» (Барлығының барлығына қарсы соғысы) - саясат және құқық философиясының танымал принципі... А) Ж. Руссо D) Гроций В) Макиавелли Е) Гоббс С) Цицерон 24. Ренессанс дәуірінде философиялық мәтіндер қандай формада болды? A) көркем - әдебиеттік B) схоластикалық C) ғылыми D) полемикалық E) логикалық 25. «Заттарды біз сезім арқылы қабылдаймыз, ал зерде арқылы тұжырымдып, қорытынды жасаймыз» деді: A) Дидро B) Беркли C) Спиноза D)Гассенди Е) Юм ҚАЙТА ӨРЛЕУ ЖӘНЕ ЖАҢА ЗАМАН ФИЛОСОФИЯСЫ 2-НҰСҚА 1. Пико делла Мирандола философиясындағы адамның басты ерекшелігі A) өз тағдырын айқындаудағы еркіндігі B) ақылдылығы,парасаттылығы C) адамгершілік қабілеттілігі D) мырзалар жолымен жүруге бейімділігі Е) шығармашылық еңбектенуге қабілеттілігі 2. Кім мемлекеттің шығу тегі жөніндегі келісімдік теориясын жасаған? A) Фихте D) И.Шеллинг B) Гоббс E) Ш.Монтескье C) Ф.Бэкон 3. Дүниенің гелиоцентрлік жүйесін жасаушы, Кайта Өрлеу заманы философиясының өкілі: Птолемей Н.Коперник Архимед Лаплас Галилей 4. Қайта өрлеу дәуірі филосориясының басты ерекшелігі. космоцентризм теоцентризмсциентизм технократизм антропоцентризм 5. Жаңа уақыт (XVII ғ.) философиясына тән ерекше белгі: ғылыми центризм пантеизм космоцентризм теоцентризм гуманизм 6. Кім тәжірбиелік білімді «жеміс беретіні» және «жарық беретін» деп білген Кант D) Декарт Дж. Локк E) Спиноза Бэкон 7. Жаңа Еуропа рационализмнің іргесін қалаушы Декарт D) Локк Гоббс E) Лейбниц Кант 8. Адам өз табиғаты бойынша өзімшіл деген ой иесі Декарт D) БэконФихте E) ЛоккГоббс 9. “Монàдан” кімнің түсінігі А) Б.Спинозаның В) Б.Мандевильдің С) В.Лейбництің D) Локктың Е) Фейербахтың 10. Адам сезімі бізді қателіктерге әкеледі, сондықтан да барлығын да парасат ақыл арқылы тексеру қажетті деген ой иесі А) Р.Декарт D) Гегель В) Дж.Локк Е) Фихте С) Ш.Монтескье 11. «Фатум, бостандыққа ерік және алдын ала анықтау» шығармасының авторы A) Пьетро Компанацци B) Пико делла Мирандола C) Монардо Бруни D) Томас Мор E) Эразм Роттердамский 12. “Бұрын сезімде жоқ нәрсе, парасат ақылда да жоқ” формуласы: сенсуализмнің рационализмнің конвенционализм эмпиризмнің; априоризмнің. 13. Жаңа Заман философиясының бағыттары: реализм және номинализм Эмпиризм және рационализм Астика және настика Гуманизм және неоплатонизм Партистика және схоластика 14. Әлемдік әлеуметтік-философиялық ойдың тарихында географиялык детерминизм принципін бірініші болып толык және жүйелі түрде ұсынған кім? Васько да Гама Вольтер Дидро Монтескье Гердер. 15. Н. Кузанскийдің пантеизмін қалай атауға болады A) Ғарыштық D) Натуралистік B) Мистикалық E) Антропоцентристік C) Гуманистік 16. Николай Кузанскийдің белгілі шығармасының аты: А) Похвала Глупости B) Божественная комедия С) Об ученом незнании D) Трактат о бессмертии души Е) Платоновское богословие 17. Белгілі “Божественная комедия” шығармасының авторы: А) Ф. Петрарка D) Т. Мор B) И. Макиавелли C) Д. Алигьери Е) Пика делла Мирандолла 18. Т. Кампанелласының қай шығармасында әлеуметтік – утопиялық көріністер орын алған: А) Утопия D) Похвала Солнцу B) Государь Е) Похвала Глупости С) Город Солнца 19. Т.Мордың «әділетті қоғам» идеалы қай шығармасында берілген A) «Город солнца» B) «Утопия» C) «Государь» D) «Похвала глупости» E) «Аврора или утренняя заря» 20. Әл-Фараби мен Ибн Рушдтың екі ұдайы ақиқат теориясына қарсы болып, «діни ақиқат деген жоқ» деген пікірді айтқан қайта өрлеу дәуірі философиясының өкілі: A) Н.Кузанский B) Макиавелли C) Рафаель D) Леонардо да Винчи E) Ф.Бэкон 21. Ж. Де Ламетри бойынша адам дегеніміз жоғарғы интеллектуалды: A) Машина D) Механизм B) Материал E) Агрегат C) Жүйе 22. Г. Лейбниц бойынша барлық заттарға күш беретін және оларды қозғайтын рухани күш дегеніміз; A) Материя. D) Атом. B) Жан. E) Табиғат. C) Монада 23. «Мен ойлаймын, олай болса, мен өмір сүремін» деген афоризмнің авторы: A) Б. Спиноза D) Сократ B) Г. Лейбниц E) Р. Декарт C) Ф. Бэкон 24. Антропоцентризм қай дәуірдің философиясына тән принцип? A) Ортағасыр Батыс Еуропа B) Жаңа заман D) Антикалық C) Ағартушылық E) Қайта өрлеу 25. Ренессанс дәуірінде адам табиғаты қандай болу керек еді A) жан мен тәннің бірлігі B) білім мен сезімнің бірлігі C) ақыл-ой мен сезімнің айырмашылығы D) табиғат пен қоғамның айырмашылығы E) адам мен табиғаттың бірлігі |