Главная страница

Қазақстанның қазіргі заман тарихы Сандар, жылдар, ғасырлар. азастанны азіргі заман тарихы Сандар, жылдар, асырлар


Скачать 0.52 Mb.
Названиеазастанны азіргі заман тарихы Сандар, жылдар, асырлар
Дата01.10.2022
Размер0.52 Mb.
Формат файлаdocx
Имя файлаҚазақстанның қазіргі заман тарихы Сандар, жылдар, ғасырлар.docx
ТипДокументы
#707767
страница16 из 25
1   ...   12   13   14   15   16   17   18   19   ...   25
# Баласағұн

42.Қайта Өркендеу философиясының негізгі белгісі:

# гуманизм

43.Қайта Өркендеу дәуіріндегі әлемнің шексіздігі жөніндегі философиялық қағиданың авторы:

#Бруно

44.Қайта Өркендеу Дәуірінің негізгі сипаты:

# антропоцентризм

45.Құдай жаратқан адамның рухын мәңгілік, денеден денеге көшуге қабілетті деп санаған антикалық философ

#Платон

46.Құндылықтар туралы мағлұмат берген антикалық ғалым

#Аристотель

47. Қазақстан рубльді қолданудан қай жылы бас тартты?

#1993 ж караша

48. Қорқыт ата данышпан және

#Қобызшы

49.Қазіргі заман философиясында адам мәселесін негізге қоятын бағыт

# экзистенциализм

50. «Қайырымдылықтың қайнар көзі білімде, жауыздықтың тамыры адамның надандығында» дейтін Сократтың позициясы:

# этикалық рационализм

51. Құдай болмысының (бар екендігінің) қозғалыс, себептілік, қажеттілік, сапа және мақсатқа негізделген бес дәлелін келтірген ортағасырлық ойшыл:

#Фома Аквинский;

52.Қарама-қайшылықтардың сәйкес келуі жайлы диалектикалық ілімнің негізін қалаушы Ренесанс дәуірінің ірі кардинал-философы:

#Николай Кузанский;

53.Қоғамдық сана түрлері қалай ажыратылады:

# олардың қоғам өміріндегі орнымен

54.Қоғамның рухани өмірі нені бейнелейді:

# табиғи және әлеуметтік болмысты

55. Қайта Жаңғыру дәуірінің гуманизмі туралы ілім:

# адамның өзіндік құндылығы

56. Қандай философиялық бірлестіктің өкілдері адам мен қоғам ара-қатынасы адамзаттың мєәселесін болашақтағы орны туралы мәселені бірінші орынға қойды

Рим клубы

57. Құндылықтар табиғаты мен олардың өзара байланысы және әлеуметтік, мәдени факторлармен жеке тұлғаның құрылымымен байланысы туралы философиялық ілім

аксиология

58. Құндылықтар идеясын қоғамдық маңызды тәртіп ретінде қарастырған М. Вебер, Т. Парсонс қай аксиологиялық концепция өкілдері болып табылады:

Социологизм

59. «Құдай өлді» афоризмінің авторы

Ф. Ницше.

60. Қатты қысым жағдайында адамның таңдау мәселесі жөніндегі экзистенциалистердің ілімі қалай аталады

шекаралық ситуациялар ілімі

61. Қайта өрлеу дәуірі философиясының негізгі ерекшелігі

Антропоцентризм, гуманизм

62. Қайта өрлеу дәуірінің философиясындағы итальяндық гуманизм өкілдері:

Л. Альберти

Л. Валла

63. Қайта өрлеу дәуірі философиясында мемлекеттік құрылыстың идеалы мен әлеуметтік-саяси идеяларды көрсететін әйгілі шығармалар:

«Күн қаласы»

«Утопия»

64. «Құдай қаласы» атты шығарма жазған патристика ілімінің көрнекті өкілі: Августин Аврелий

65. Қайта өрлеу дәуірі философиясына тән ерекшеліктер:

антропоцентризм және гуманизм

66. Қайта өрлеу дәуіріндегі гуманизмнің мағынасы.Адамның құндылығы, оның құқығы мен абыройы туралы ілім

67. Құдайды табиғатпен тең санап, табиғатты құдайдың бейнесі деп танитын философиялық бағыт:Пантеизм

68. Қайта Өрлеу дәуірі ойшылдарының қайсысы «барлық қарама-қарсылықтар Құдайда дәлме-дәл келіп қосылады» деген ойды айтқан? Николай Кузанский

69. Қайта Өрлеу дәуірі кезінде Ибн Рушдтың «қос ақиқат» теориясына қарсы шығып, «екі бірдей ақиқаттың болуы мүмкін емес, дүниеде жалғыз ғана ақиқаттың болуы мүмкін, ол – ғылым ақиқаты» деп пікір айтқан ойшыл:Леонардо да Винчи

70. Қайта өрлеу дәуірінде зайырлы мемлекет және оны басқарудың жолдары мен әдіс-тәсілдері жайлы «Билеуші» атты шығарма жазған ойшыл:Макиавелли

71. Қазақтардың арғы тегі ІХ ғасырға дейін дүниедегі ең жоғарғы құдірет иесі ретінде кімді дәріптеген?Тәңірі – Көк аспан

72. «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары туралы трактаттың» авторы кім?Әл-Фараби

73. Қожа Ахмет Йассауи өзінің діни-философиялық көзқарастарын қандай кітапта баяндайды?«Диуани Хикмет

74.Қожа Ахмет Йассауи өзінің философиялық ілімінде «дүниені ақыл-ойдың көмегімен емес, интуиция көмегімен дәлірек танып біле аламыз, ал дүниені танып білу арқылы біз Алланы, оның құдіретін танып білеміз» деп санайды. Мұндай көзқарас философияда қалай аталады? мистикалық пантеизм

75. Қазақ ағартушылығы идеологиясының басты мәселесі:ағартушылық, білім беру, пайдалы білімдерді халық арасында насихаттау

76. Қозғалыс ұғымының қай анықтамасы ең жалпы философиялық сипатқа ие болып табылады? қозғалыс – кез келген өзгеріс, жалпы өзгеріс

77 Қозғалыс категориясының анықтамасы:

материяның өмір сүру тәсілі

78. Қай категорияларда даму сатылары көрсетіледі?

мүмкіндік және шындық

79. Құбылыстардың қайсысы қоғамдық сананың қарапайым деңгейіне жатады?

көңіл-күйлер мен сезімдер

80. Құбылыстардың қайсысы қоғамдық сананың теориялық деңгейіне жатады?

саяси доктриналар

81. Құқық, құқықтық қатынастар және құқықтық нормалар нені құрайды?

Құқықтық сананы

82. Қоғамдық сананың қай формасы дүниені көркем образдар түрінде бейнелейді?

Эстетикалық

83. . Қоғамдағы моральдің функциясы:

қоғамдағы адамдар арасындағы адамгершілік қатынастарды реттеу

84. Қай білім объективтік ақиқат болып табылады?

мазмұны адамға да, адамзатқа да тәуелді емес, объективті дүниені көрсететін білім

85. Қоғам мен табиғаттың өзара әрекет қатынасы неге байланысты?

материалдық өндіріс

86. . Қоғамның өмір сүруі мен дамуына қажетті жағдай жасайтын заттар мен жанды және жансыз табиғат құбылыстарының жиынтығы:

географиялық орта

87. Қоғам дамуының басты себебін географиялық ортаның әсерімен түсіндіретін социологиядағы ағым:

географиялық детерминизм

88.

МММММММММММММ

1)Майевтика тәсілін ұсынған кім?

#Сократ

2)Мақсат немесе орындылық доктринасы:

#телеология

3)Марксизм адамның мәнін түсінуді қалай көреді?

#әлеуметтік және еңбек

4)«Махабхарата» эпикалық дастаны қай елде дүниеге келді:

#Ежелгі Үнді

5)Материяның (зат және өмір) жанды тіршілігі туралы философиялық ілім:

#гилозоизм

6)«Мейірімділік пен адамгершілік – қылмысқа апаратын жол, ал нағыз қайырымдылық жазалаудан бастау алады» - деген уағыз айтқан мектеп:

#легизм

7) «Мемлекет – үлкен отбасы, отбасы – шағын мемлекет» деген тұжырымның авторы кім?

#Конфуций

8) «Мен-адам іздеп жүрмін»-деп кім айтты?

Диоген

9)Мифологиялық көзқарасқа тән емес:

#теоцентризм – құдайды дүниенің жаратушысы деп түсіну

10)Мына мысалдардағы мәні мен құбылыстарын бөліп көрсетіңіз: электршамының жануы, адамның тұмаумен ауыруы, Е.Пугачев көтерілісі, инфляция, атом жарылысы:

#болмыстың сақталуын қамтамасыз ететін ішкі және тұрақты жақтары

11.Марксистік теория бойынша енбек нені дамуға әкеледі

# миды

12. Мифологиялық дүниетанымға тән белгі

# антропоморфизм

13. Мұхаммед пайғамбардан (с.ғ.с.) кейінгі екінші мұсылман деген атаққа ие болған ойшыл:

# Аль-Ғазали

147. «Мақсат құралдарды ақтайды» («Цель оправдывает средства») деген қағиданы ұсынған:

Николла Макиавелли

15. Материяның маңызды атрибуты:

#кеңістік

16. Мәтінді түсіну және түсіндіру философиясы қалай аталады?

# герменевтика

17.Материалдық шындықты абсолюттік идеяның өзгелей болмысының формасы деп есептейтін дүниетанымдық позиция:

#объективтік идеализм.

18. Марксизм философиясының негізгі өкілдері:

#. Ф. Энгельс

19. «Материя» категориясына анықтама беріңіз:

#объективтік реалдылық

20. «Мемлекет» еңбегінің авторы:

# Платон

21.Маркстың ойынша, қоғамның қозғаушы күші:

# таптаркүресі

22. Маркс қоғамдық болмыс пен қоғамдық сананың арақатынасын қалай түсіндірді:

#қоғамдық болмыс қоғамдық сананы анықтайды

23. Материя категориясы нені білдіреді:

#объективтік реалдылық

24.Материяның маңызды атрибуты:

# кеңістік

25. Мына ұғымдардың қайсысы философияның негізгі мәселесін қарастырады?

#ойдық болмысқа қатынасы

26. «Мен ештеңені де білмейтінімді білемін» - деп айтқан көне грек философы:

#Сократ

27. Мықты азаматтық қоғам құрудың негізі

#Саяси жаңғыру бағдарламасы

28. Махавира Вардхамана негізін қалаушы:

# джайнизмнің.

29 М. Шелердің антропологиялық ілімінің типологиясындағы жоқ доктрина:

Араб-мұсылмандық

30. М. Хайдеггердің пікірі бойынша адам болмысының ең соңғы тұғыры мен мекені және оның сырын айшықтаудың бірден-бір әмбебап тәсілі:

Тіл.

31. Мәдени бейімделу – бұл мына төмендегі көрсеткіштердің қайсысының өзгеруі арқылы өмірдің өзгермелі табиғи және әлеуметтік эағдайларына адамзат қауымдастығының, әлеуметтік топтар мен индивидуумдарының бейімделу болып саналады...:

сана стереоптиптерінің, нормалар мен құндылықтардың

32 Мифология адамзат көзқарасының тарихи алғашқы дүниеге көзқарасы ретінде қандай ерекшеліктермен сипатталады:

адамның әлемге деген көзқарасы тұтастай, барлығын қамту арқылы жүзеге асырылды, фантазия мен шындық араласып кетті

33. Мақсатты адам мінез-құлқының этикалық идеалы ретіндегі «даналықты» негіздеу болып табылатын практикалық бағдардағы ілімді өңдеген кейінгі антикалық дәуірдегі философиялық мектептер:

Стоицизм

Скептицизм

34.Мәдениеттің түсінігі адамзат тіршілігі қызметінің реттеуші саласы ретінде мына төмендегі қай ұғымды пайдаланумен байланысты:

мәдениеттегі жеке мен әлеуметтік

мәдениеттегі дәстүрлі мен жаңашылдық

35. Материализм дегеніміз не? материяны, табиғатты, заттар дүниесін алғашқы, ал сананы, ақыл-ойды, идеяны екінші деп мойындайтын философиялық бағыт

36. Мемлекетті тек қана заңға сүйеніп басқаруға болады, ал мейірімділік пен адамгершілік – қылмысқа апаратын бірден-бір жол, шын қайырымдылық өзінің бастамасын жазалаудан алады» деген ұстанымды басшылыққа алған Ежелгі Қытайдың философиялық мектебі:

заңгерлер мектебі

36. Медицина саласында орасан зор табыстарға қол жеткізген және «Медицина ғылымдарының каноны» атты еңбек жазып қалдырған ортағасырлық шығыс перипатетизмінің көрнекті өкілі: Ибн Сина

37. Мұсылмандық Испанияда өмір сүрген ортағасырлық ойшыл, «Қос ақиқат» теориясының авторы: Ибн-Рушд

38. «Мен ойлаймын, демек мен өмір сүремін» деп айтқан Жаңа дәуір философиясының өкілі: Декарт

39. Маркстік философияның теориялық негізі:

неміс классикалық философиясы

40. Маркстік философияның қоғам өміріне байланысты қағидасы:

тарихты материалистік тұрғыдан түсіну

41. Маркстің ілімі бойынша тапсыз, әділетті қоғам қалай аталады?

1   ...   12   13   14   15   16   17   18   19   ...   25


написать администратору сайта