|
2 сынып ҚМЖ (1). I блім. Компьютерлер мен программалар орта таырып зім
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыты
| Педагогтің іс- əрекеті
| Оқушының іс-əрекеті
| Бағалау
| Ресурстар
| (Ұ)
| Сəлемдесу, оқушыларды түгендеу.
| Ұйымдастыру
| І. Қызығушылықты ояту. «Əуенді өрімдер» ойыны
| кезеңі
| Саз өнері – қазақ халқының ерекше мəн беріп дəріптейтін құнды қазынасы, ұлттың тілі
| (1-7мин.)
| мен ділінің айнасы. Ештеңеге қызықпайтын бала əн мен күйді естігенде елеңдеуі,
|
| қосыла айтуға құмартуы сөзсіз. Олай болса, сөзді сазды иіріммен айту, бір-бірімен
|
| əуендете өру – тамаша көмек көзі. Бірақ шəкірттеріміздің көптің алдына шыға алмайтын
|
| ұяңдығы, «əнді нақышына келтіріп орындай алмаймын» деп тартынатыны да ақиқат.
|
| Сонымен қатар біз тілінің мүкісі бар немесе ойын жеткізе алмайтын, үндемегенді жөн
|
| көріп, тартынып отыратын баланың əнді тебірене орындайтын сəттерін де сан рет
|
| байқадық. Əр сөздің мағынасын əуен арқылы тербей, жүрегімен сезінген шəкіртімізді
|
| басқа қырынан танып, тəнті боламыз. Бұл сабақты қазақтың əсем əуенімен бастағанды
|
| жөн деп білемін. Ол үшін интерактиві тақтадан барлық оқушы бірге орындайтын əсем
|
| əуенді таңдап қосып қою керек. /Бұл сабақтың музыкамен тығыз байланысты болуы
|
| баланың жан-жақты ашылуына əдемі мүмкіндік береді./
| (МК,Ұ)Ой
қозғау. «Миғашабуыл»əдісі
| «Бір қадам алға...» əдісі
| –Мультфильмнің қалай жасалатынын еске түсірейік.
| Мұғалім белсенділік танытқан
|
|
| Мұғалім есіктен
| –Өткен сабақта
Scratch-те мультфильм жасау кезінде сендерге қиындық туғызды ма?
– Бүгін қай тақырыпта мультфильм жасағың келеді?
| оқушыларды
|
| кіргеннен өткен
| «Жұлдызша»
| материалдарға
| əдісі бойынша
| байланысты сұрақтар
| бағалайды.
| қояды. Жауап дұрыс
|
| болса, бір қадам алға
|
| жылжиды, қате
|
| болса, бір қадам
|
| артқа шегінеді.
|
| Мұғалім үстеліне
|
| жеткенше, бірнеше
|
| сұрақ қою арқылы
|
| оқушылардың
|
| зейінін сабаққа
|
| шоғырландырып
|
| алады.
|
| Жаңа сабаққадайындық
| Жаңа сабаққа дайындық ретінде «Сұрақ-жауап» əдісін қолданып, талқылау жұмысын жүргізу. Қандай да болмасын ақпарат (мəлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша жеткізеді.
Ұжымдық талқылауда оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерін еркін айтып, ешқандай сынға ұшырамауы керек. Қағазға түсіруге де, ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де болады.
|
| Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін,мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбымен, мақсаты жəне бағалаукритерийлеріментаныстырады.
| Сабақтың
| ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін).
(Т) 1-тапсырма.
«Туған жерге саяхат» мультфильм жобасының скриптісін талдаңдар.
–Саяхат жасауға тағы бір қала қосу үшін, жобаға қандай өзгеріс
жасау керек?
| Дескриптор
| Оқушылар бірін-
| Интерактивті
| ортасы
| | бірі
| тақта
| (31мин.)
| скриптін талдайды.
| «Жұлдызша»
|
|
| | əдісі бойынша
|
|
| бір қала қосу үшін,
| бағалайды.
|
|
| жобаға өзгеріс
|
|
|
| жасайды.
|
|
|
| (Ж) 2-тапсырма.
Жаңа мультфильм жасауды жоспарлау үшін, төмендегі сұрақтарға жауап бер:
Қай тақырыпта мультфильм жасайсың? Мультфильмнің кейіпкерлері кімдер болады? Мультфильм қандай оқиғалардан тұрады?
| Дескриптор
Қай тақырыпта мультфильм жасайтынын айтады. Мультфильмнің кейіпкерлері кімдер болатынын анықтайды. Мультфильм қандай оқиғалардан тұратынын жоспарлайды.
| Жұптағы оқушылар бір- бірін тапсырма орындау деңгейіне байланысты
«Жұлдызша» əдісі бойынша бағалайды.
|
Интерактивті тақта
|
| (Ө) 3-тапсырма.
1. Төменде
берілген командалар қай командалық блоктарға
жатады?
| Дескриптор
Тапсырмада берілген командалар қай командалық блоктарға жататынын анықтайды.
| Оқушылар өзін- өзі «Жұлдызша» əдісі бойынша бағалайды.
|
Интерактивті тақта
| |
|
|