Семинар. Масаты Білім беруде цифрландыруды апаратты сауаттылыын арттыру, оу процесін жеделдету жне жеілдету. Цифрлы білім беру заманауи оытуды кілті
Скачать 1.82 Mb.
|
Мақсаты: Білім беруде цифрландырудың ақпараттық сауаттылығын арттыру, оқу процесін жеделдету және жеңілдету. «Цифрлық білім беру – заманауи оқытудың кілті»
Д Е Р Е К Т Е Р
Б А З А С Ы 1-Д, 2-Е, 2-Р, 3-Е, 7-К, 6-Т, 3-Е, 2-Р, 5-Б, 8-А, 9-З, 8-А, 4-С, 0-Ы 2-сынып «информатика» 2-тоқсан Пернетақтада жаттығу деген тақырып Пернетақта симуляторы деп өзгерген Мәтін теруде пернетақтаны басқару тақырыбы Мәтінмен жұмыс істеу деп өзгерген (мақсаттары өзгермеген) Мультфильм жасау ( 2.4.1.1 тармақтау алгоритмін іске асыру; 2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру; 2.4.2.3 персонаждар арасында мәтін диалогын ұйымдастыру )тақырыбы қосылған . 11-сынып «информатика» 3-тоқсан Заттар интернеті деген не тақырыпқа 11.3.4.9. «заттар интернетінің» перспективалары туралы айту мақсаты қосылған 9-сынып «информатика» 1-тоқсан Компьютерде ұзақ уақыт жұмыс істеу тәуекелін сыни түрде бағалау тақырыбы алынып тасталған. Ақпараттың сипаттары тақырыбына 9.1.1.1. компьютерде ұзақ уақыт жұмыс істеу тәуекелін сыни түрде бағалау мақсаты қосылған 1-сынып «информатика» 3-тоқсан бойынша Өз денсаулығымызды сақтаймыз сақтаймыз тақырыбында 1.1.1.1 Компьютердің қолданылуына қарай негізгі құрылғыларын атау мақсаты қосылған. 3-тоқсанға екі тақырып қосылған Біздің айналамыздағы ақпарат мақсаты 1.3.2.1 Қабылдау тәсілдерін қолданып ақпарат түрлерін анықтау. Ақпарат және компьютер 1.3.2.2 Ұсыну формасы бойынша ақпарат түрлерін ажырату. 1.3.2.3 ақпаратты ұсыну кезіндегі ақпарат көздері мен қабылдағыштардың байланыс арналарына мысалдар келтіру Интернет желісінде жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік 2-бөлімнен алынып 1-бөлімге қосылған тақырыбының мақсаттары толығымен алынып орынына үш мақсат қосылған: 1.3.2.4 Интернет желісін өмірде қолдану мысалдарын келтіру; 1.3.2.5 желідегі барлық ақпарат сенімді және пайдалы емес екенін талқылау; 1.3.2.6 Интернет желісіне жеке ақпаратты беру кезіндегі қауіптерді анықтау 2-бөлім Бағдарламалау (ортақ тақырыбы: «Дәстүр және фольклор») болса 2-бөлім – Менің алғашқы суретім (ортақ тақырыбы: «Дәстүр және фольклор») болып өзгерген. 4-тоқсандағы 4 тақырып толығымен алынып,орынына жаңа 3 тақырып мақсаттарымен қосылған Біздің өміріміздегі алгоритм 1.4.1.1 Алгоритм, әрекет және команда ұғымдарын түсіндіру. 1.4.1.2 Орындаушы және оның командалар жүйесін анықтап алгоритм құру. 1.4.1.3Алгоритм түрлерін өмірмен байланыстырып мысалдар келтіру. Scratch пен танысу 1.4.2.1 Кейіпкер фигурасы үшін кітапханадан Спрайтты таңдау 1.4.2.2 Кітапханадан Сахна фонын таңдау. Менің алғашқы бағдарламам 1.4.1.4 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында дайын сценариді алгоритм бойынша іске асыру. 1.4.1.5 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында есептің шарты бойынша сызықтық алгоритімді өңдеу. 1.4.2.3 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында жобаны құру, сақтау және ашу. Бұл онлайн бағдарлама бірнеше атауды карталарға немесе қағаз парақтарына айналдыра алады, содан кейін адамдарға кездейсоқ таңдауға мүмкіндік береді. Pilli app «Білімді қолданайық» әдісі Компьютермен жұмыс Топтық жұмыс Қызықты онлайн тестілеу бағдарламасы. Сандық дидактика әдістері мен медиадидактикалық онлайн қызметтері бар. Learning apps «Бәйге» әдісі «learning apps»бағдарламасы арқылы орындау Интернет, сайт адресі https://learningapps.org/display?v=p9urk3m4k19 «Жұбын тап» әдісі. Деректер базасы элементтерінің анықтамасы мен бейнесін, яғни жұбын табады. Жұптық жұмыс «learning apps»бағдарламасы https://learningapps.org/display?v=pjqkb4wot19 Білім беруде цифрландырудың маңызы болашақ ұрпақтың кез келген салада ақпараттық сауаттылығын арттырып, шеберліктерін шыңдап, жан-жақты іскерлігін дамытып, бәсекеге қабілетті етіп, білім кеңістігінде өз мүмкіндіктерін тиімді пайдалануға жағдай жасайды. |