Мадениет формалары Гылым. Мдениет формалары. ылым
Скачать 16.2 Kb.
|
Мәдениет формалары. Ғылым Ғылым – адам қызметінің және мәдениеттің саласы.Оның міндеті ақиқат туралы объективті білімдерді әзірлеу және теориялық жүйелеу болып табылады.Ғылыми таным бірқатар принциптерге негізделген.Ол принциптер ақиқатқа жетудің ғылыми көзқарасын және ғылыми танымның түрлерін анықтап, нақтылайды, жеткілікті талданған өзіндік ғылыми көзқарастың кейбір ерекшеліктерін белгілейді. Ғылым этикасы-жаңадан қалыптасып келе жатқан келешегі зор кешенді өрелі бағыт. Ол ғылыми қызметтің әлеуметтік – этикалық және гуманистік проблемаларын талдап, зерттейді. Ғылым – адамның мәндік күшінің, қабілетінің көрінісі. Ол адам мақсатына қызмет етеді. Өйткені дүниені қоғамдық мақсатқа сай САЯСИ өзгерту ҚАЙРАТКЕР үшін МАЗМҰНЫ оның ТАРАУ.Абылай заңдарын білу керек. Сұлтан Ғылым 1.1.Абылай бүкіл туралы дүниежүзілік, тарихи экологиялық зерттеулер және 1.2.Абылай басқа да проблемаларды шешуде сұлтанның үлкен роль жолы атқарады. Ғылыми 1.3.Абылай қызметтің Сұлтаннның нәтижелерін. қайбірі Жаңалықтарын туралы қоғам мен зерттеулер адамның игілігі ТАРАУ. үшін Абылай қолдануда 2.1.Абылай және ханның ғылыми-техникалық прогресті Жоңғар әлеуметтік процесспен мемлекеті ұластыра білуде патшалы ғылымның Ресеймен әлеуметтік жүргізген және дипломатиялық моральдық жауапкершілігі Ғылымның қатынасы дамуының 2.2.XVII жоғарғы империясы түрі қазақтар зерттеу ҚОРЫТЫНДЫ міндетін СІЛТЕМЕЛЕР шешудің ПАЙДАЛАНЫЛҒАН үлгісі КІРІСПЕ ретіндегі Еліміз түсіндіру тәуелсізідік теориясы алғаннан (парадигма) кейін болып Абылайхан табылады. Жалпы қазақ тұрғыда ол халқының тарихында жүйелі кемеңгер білім мен мемелекет ғылыми қайраткері, тәжірибені көсемң меңзесе, ал, ретінде арнайы ұрпақтарына кеңінен мағынада ғылыми таныла арқылы бастады. жинақталған логикалық білім Ресей жүйесін Кеңес көрсетеді. империялары Яғни, үстемдік ғылым еткен ғылыми үш ғасыр білімдерді Абылай ғана тұлғсына емес, сол байланысты білімдерге қол сыңар жеткізудің көзқарас барлық алып, жолдары мен оның қазақ әдістерін тарихындағы түгел айбынды қамтитын роліне біртұтас тиісті кешенді . Заманауи берілмеді. ғылым үш алғаш негізгі осы мәселе тармаққа жөнінде бөлінеді: қарастырған, Жаратылыстану зерттеген ғылымы ( Биология,химия,физика) өзіміздің ұлы азаматымыз табиғатты М.О.Әуезов болды. зерттейді; Жазушының Қоғамдық ойымен ғылымдар ( экономика, айтсақ: психология, «Ескі әлеуметтану ) қазақ жеке елдігін, адам мен тілегін, қоғамды ту көтеріп, зерттейді; араға формалды жинаған ғылым ( философия, Абылай логика, болатын», математика теориялық пікірін компьютерлер ғылымы) жылы баспадан негізінен шығарып, абстаркт таратуға ақылдық дайын ұғымдарды тұрған зерттейді. кезде Мұнда большевиктер формал салып, өртеп ғылымды жіберген эмприкалық кітабында ғылымдар жазған арасына Тоталитарлық қосуға кеңес қарсы үкіметі тарапынан пікірлер бар, Абылайға кезінде тарих Аристотель төрінен оларды лайықты Құралдық берілмейтінін ғылымдар деп айқын атаған. түсінген М.О.Әуезов Егер туралы ғылыми барлық білім деректерді практикалық жинап, қажеттілікті болмаса, көздесе, оларды тіке арнайы архивте технологияға сақтап айналып қалуға нақты қамқорлық пайда білдірген берсе, болатын. онда ол Кеңес (мысалы империясы Абылай медицина, ханның инженерия есімін секілді) туған қолданбалы халқының ғылым деп жадынан атайды. Ол мүлдем көбінесе шығарып, нақты атаусыз қалдыруға қолданысы тырысты. мәлім Коммунистік жанама идеология жолмен АБылай іске туралы асатын ғылыми теориялық ізденістерге мүлдем ғылымға салыстырмалы Ғылым зерттеуден тұрады, онда сәуегейлік, интуиция,эмоция, көңіл-күй, қалау, діни көріпкелдік секілділер қабылданбайды. Қазір академиялық ірі зерттеулерді мемлекеттік ұйымдар мол қаржымен ұжымдық жүргізетін болды. Ғылымның дамуына ілесіп, оның табиғаттағы ықпалының артуына ілесіп, ғылымның өзін қайта қарап, адамзатқа экологиялық тұтастық тұрғысынан жағымды нұсқасы қарастырыла бастады. |