Главная страница
Навигация по странице:

  • 1. 3 D графика дегеніміз не

  • 2. 2 D графика мен 3 D графикаларға арналған қандай программаларды білесің 3 D: BlenDer, SketchUp 2 D:Paint 3. SketchUp бағдарламасында қандай шаблондар бар

  • Жаңа сөздермен танысу

  • SketchUp Make-тің құралдары қызметтеріне қарай мына түрлерге бөлінеді.

  • 3-тапсырма.. «Баспалдақ» моделін құрастыр Ол үшін: Тіктөртбұрыш (Пря моугольник) 2. Сызық(Линия)

  • Рефлексия: Не қиын болды Қандай cұрақтар қалды Сіз білетін нәрсе болдыма Үй тапсырмасы

  • 1-ші сабақ 3D -редактор құралдары. Оу масаттары 3 3 3Dредакторыны графикалы примитивтерді руа арналан ралдарын пайдалану


    Скачать 2.6 Mb.
    НазваниеОу масаттары 3 3 3Dредакторыны графикалы примитивтерді руа арналан ралдарын пайдалану
    Дата03.03.2023
    Размер2.6 Mb.
    Формат файлаpptx
    Имя файла1-ші сабақ 3D -редактор құралдары.pptx
    ТипПрограмма
    #965845
    3D редактор құралдары

    Сабақтың тақырыбы
    Оқу мақсаттары: 6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану


    1. 3 D графика дегеніміз не?
    • сурет салу мен видеожазбалар жасауға  арналған үшөлшемді кеңістікте көлемі 

    • үлкен объектілерді модельдеуге арналған компьютерлік графика бөлімі


      2. 2 D графика мен 3 D графикаларға арналған қандай программаларды білесің?
    • 3 D: BlenDer, SketchUp
    • 2 D:Paint


    • 3. SketchUp бағдарламасында қандай шаблондар бар?

      Олар: Жай шаблон, сәулеттік жоба, жобалық құжаттама, қалалық жоспарлау, фғаш өңдеу, 3D баспа т.б.

    Кел ойланайық
    Жаңа сөздермен танысу

    Редактор құралдары – инструменты редактора – editor tools

    Тіктөрбұрыш – Прямоугольник- Rectangle

    Айналдыру- Вращение - Rotation
    SketchUp Make-тің құралдары қызметтеріне қарай мына түрлерге бөлінеді.

    Орын ауыстыру

    Сығу/созу

    Басқару

    Бұру

    Объектінің көлемін азайту немесе арттыру үшін оның қырларын сығуға, созуға мүмкіндік беретін құрал.

    Объектілерді дөңгелектелген сызық бойы мен бұру, созу, бұрмалау немесе көшіру.

    Кез келген объектінің орнынау ыстыру , көшіріп алу немесе созу құралы.

    Объектілерді белгілі бір бағытқа бұрады.

    1-тапсырма. Сәйкестендіру
    3-тапсырма..
    «Баспалдақ» моделін құрастыр
    Ол үшін:
    • Тіктөртбұрыш (Пря моугольник)
    • 2. Сызық(Линия)
    • Тарту/ Итеру ( Тяни/Толкай)
    • 4. Құйып бояу (Заливка) құралдары қажет
    Жеке жұмыс. 2-тапсырма.
    • Жеке жұмыс. 2-тапсырма.
    •  Төбесі цилиндр баскиім құрастырыңдар Оны бояң-дар. Бұл тапсырманы орындау үшін төмендегі әрекеттерді орындаймыз
    Рефлексия:
    • Не қиын болды?
    • Қандай cұрақтар қалды?
    • Сіз білетін нәрсе болдыма?
    Үй тапсырмасы

    §9 SketchUp Make программасының құралдарын пайдаланып, параллелепипед құрастырыңдар.


    написать администратору сайта