Главная страница
Навигация по странице:

  • Сынып

  • Сабақтың кезеңі/ уақыт

  • Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

  • Жаңа сабақ

  • Blender

  • Дескриптор

  • Документ Microsoft Office Word (3). Педагогті атыжні Дурменова в кні


    Скачать 191.86 Kb.
    НазваниеПедагогті атыжні Дурменова в кні
    Дата28.09.2022
    Размер191.86 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файлаДокумент Microsoft Office Word (3).docx
    ТипДокументы
    #703899

    Педагогтің аты-жөні

    Дурменова В

    Күні:

    05.03.2022 ж

    Сынып: 10а

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    3D-кеңістігінің бағдарына кіріспе. Blender бағдарламасы

    Сабақтың мақсаты

    Блендер программаның негізгі принциптерін, терезелер және объектілердің қасиеттерін меңгерту; программамен жұмыс жасауда компьютерді тиімді

    қолдануды үйрету, шығармашылық және логикалық ойлау қабілеттерін, шығармашылық білігін, танымдық қабілетін дамыту, өзі тұжырым жасауға және өзінің айтқанын дәлелдеуге тәрбиелеу

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    кезеңі


    Ой қозғау

    1. Модель деген не?
    2. Модельдерді қасиеттеріне қарай неше топтарға жіктейді?
    3. Модельге мысал келтір.
    4. Модельдеу дегеніміз не?
    5. Нені модельдеуге болады?
    6. Сызықтық алгоритм дегеніміз не? топ болып өздерінің ойларын айтады.
    Жаңа сабақ
    Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    мадақтау

    Тақырыптық суреттер

    Жаңа сабақ

    Меңгерту. Жеке жұмыс (15 мин)

    Рефлекция. (2 мин)

    Қорытынды
    Үй тапсырмасы

    Мәтінмен жұмыс

    Blender программасы – үшөлшемді компьютерлік графиканы құруға, анимация және интерактивті қосымшалар жасауға арналған программа.

    Blender бағдарламасын голландық анимациялық NeoGeo студиясы құрастырған. 1998 жылдың маусым айында Blender-дің авторы Тон Розендаль NAN компаниясына ұсынады. Бірақ 2002 жылы NAN компаниясы банкротқа ұшырайды. Автордың сұрауы бойынша $1000000 кері сатып алуға мүмкіндік береді. 2002 жылдың қазанның 13 жұлдызында Blender Foundation компанияcы лицензиялық GNU GPL өнімді ұсынды. Қазіргі кезде Blender бағдарламасы Blender Foundation компаниясының арқасында кең тарауда.

    Негізінде бірінші шыққан кодына байланысты Blender –дің туған күні қаңтардың 2 күні 1994 жылы болып есептеледі.

    3D Blender программасының интерфейсі 3 бөліктен тұрады:

    1. Мәзір қатары

    2. 3D көрінісінің терезесі

    3. Батырмалар панелі

    Программада пернетақтадан орындау тиімдірек. Сондықтан жұмыс барысында меңзерді өзгеріс жасайтын бөлікке орналастырамыз. Сахнадағы нысандар: текше, шам және камера.

    Жұмыс терезесінен қиылысқан Х, У осьтерін, 3D меңзерін, текше, камера және шамды байқауға болады.

    Текше – терезедегі көрініп тұрған нысан. Егер ол сізге керек жоқ болса, оны алып тастауға болады. Шам жарық көзі қызметін атқарады, ал камера кескіннің соңғы көрінісін көрсетуге керек. Камера арқылы кескінді әртүрлі бұрыштан көре аламыз.

    Blender ашу

    1. Жұмыс алаңын тазалау. Delete басу және жоюды растау

    2. Аққаланы бірнеше қарапайым бөліктерден жасауға болады. Әртүрлі көлемдегі үш сферадан тұратын негізінен (основа) бастаймыз. Жаңа сахна нысанын екі әдіспен қосуға болады. 1) Жоғарғы панельден Add — Mesh — UV Sphere таңдау, 2) либо сочетанием клавиш SHIFT+A пернелерінің комбинацияларын басып, одан сфераны таңдау. Бұл операцияны үш рет қайталау.

    3. Үш сфера дайын болғаннан кейін, аққаланы жинай бастау керек. Маустың оң жақ пернесін басып тұрып, сфераның бірін таңдап алып, S пернесінің көмегімен сфераның көлемін өзгертеміз. Осылай әртүрлі өлшемдегі үш сфераны аламыз.

    4. G пернесінің көмегімен аққаланы тұрғызамыз.





    Кері байланыс

    Баспалдақ

    Бәрін түсіндім, білдім

    Түсіндім, бірақ толықтыру керек

    Толық түсінбедім
    Blender программасы



    Ақпараттық мәтінмен жұмыс

    Дескриптор:

    -

    Дескриптор-Ақпараттың қасиетін ажыратады;

    Ақпараттың қасиетеріне сипаттама береді;
    Дескриптор

    - Бұқаралық ақпарат құралдарынаның өзектілігіне талдау жасайды;

    Тақырып бойынша не білетінін, , не білгенін жазады


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    «Ең үздік жауап»

    «Алақан-жұдырық»

    «Ең ұтымды жауап»

    Оқушылар бағалайды

    Ақпараттық мәтін

    Үлестірмелі қағаздар

    Суреттер

    Тірек-сызбалар

    А4, конспект


    написать администратору сайта