Главная страница
Навигация по странице:

  • І тоқсан

  • Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру

  • ІІ тоқсан 6 сағат

  • Компьютерлік графика

  • ІІІ тоқсан

  • Компьютерлік ойынды құру

  • ІV тоқсан 8 сағат

  • ҰМЖ. үйде оқыту ҰМЖ. жаңаdocx. Пн Информатика 5сынып (йде оыту)


    Скачать 55.17 Kb.
    НазваниеПн Информатика 5сынып (йде оыту)
    Дата03.03.2023
    Размер55.17 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файлаүйде оқыту ҰМЖ. жаңаdocx.docx
    ТипДокументы
    #966624
    страница2 из 4
    1   2   3   4


    Ұзақ мерзімді жоспар

    Пән: Информатика

    6-сынып (үйде оқыту)


    р/с

    Ауыспалы
    тақырыптар
    /бөлім

    Сабақтың тақырыбы

    Оқу мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    Ескерту

    І тоқсан 9 сағат

    1

    Компьютер және мен

    Эргономика дегеніміз не?

    6.4.1.1-эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу үшін)

    1

    04.09.2020ж




    2




    Есептеуіш техниканың даму тарихы

    6.1.1.1 –есептеу техникасының даму тарихы мен перспективасы жөнінде әңгімелеу

    1

    11.09.2020ж




    3




    Компьютер қалай жұмыс істейді?

    6.1.1.2-компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін түсіндіру

    6.1.2.1-операциялық жүйенің негізгі міндеттерін атап өту

    1

    18.09.2020ж




    4




    Сымсыз желілер

    6.1.3.1-сымсыз байланыстың артықшылығын түсіндіру

    1

    25.09.2020ж




    5

    Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру

    Сілтемелер

    6.2.2.1-сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

    1

    02.10.2020ж




    6




    Гиперсілтеме. Мазмұны. БЖБ №1

    6.2.2.1-сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

    6.4.2.1 –авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру

    6.4.2.2- авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу

    1

    09.10.2020ж





    7




    Рефератты құрастыру (мини-жоба)


    6.4.2.1-сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

    6.4.2. –авторлық құқық, плагиат ұғымдарынтүсіндіру

    6.4.2.2- авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу

    1

    16.10.2020ж




    8




    Практикалық жұмыс.


    6.4.2.2- авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу

    1

    23.10.2020ж




    9




    Ақпаратты шифрлау

    6.2.1.1-шифрлаудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып мәтіндік ақпаратты кодтау және кодтан шығару




    30.10.2020ж




    ІІ тоқсан 6 сағат

    10-11

    Мәтіндік ақпаратты ұсыну

    Екілік кодтау

    6.2.1.2-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін түсіндіру

    2

    20.11.2020ж

    27.11.2020ж





    12-13




    Векторлық бейнелерді құру. БЖБ №2

    6.2.2.2-векторлық кескіндерді құру және өңдеу

    2

    04.12.2020ж

    11.12.2020ж




    14




    Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру.


    6.2.2.3-растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау

    1

    20.12.2020ж

    (18.12.2020ж)




    15

    Компьютерлік_графика'>Компьютерлік графика

    Ойынның тұжырым дамасы деген не? Ойынның идеясы қандай?

    6.3.2.1 - есептің шешімін кезеңмен талдау

    6.3.2.2 - блок-схема түріндегі қадамды ұсыну

    1

    25.12.2020ж




    ІІІ тоқсан 10 сағат

    16

    Компьютерлік ойындар қалай әзірленеді?

    Ойынның жақсы кейіпкері қандай болу керек?

    6.3.2.1-есептіңшешімінкезеңменталдау

    1

    15.01.2021ж




    17




    Ойында қалай жеңуге болады?

    6.3.2.2 -алгоритмді блок-схема түріндеұсыну

    1

    22.01.2021ж




    18




    Ойын ортасы деген не?

    6.3.2.1 -есептіңшешімінкезеңменталдау

    1

    29.01.2021ж




    19




    Сіздің ойыңыз қайда және қалай жұмыс істейді?


    6.3.2.1 -есептіңшешімінкезеңменталдау

    6.3.2.2 -блок-схема түрінде алгоритмді ұсыну

    1

    05.02.2021ж




    20




    Қайталау.




    1

    12.02.2021ж




    21-23

    Компьютерлік ойынды құру

    Ойынды әзірлеу барысында қандай компоненттер қолданылады? БЖБ №3

    6.3.2.1- есептің шешімін кезеңмен талдау

    6.3.2.2 - блок-схема түрінде алгоритмді ұсыну

    6.3.3.1- ойын ортасындағы программалау процедурасын қолдану

    6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске асыру

    3

    19.02.2021ж

    26.02.2021ж

    05.03.2021ж




    24-25




    Ойындарды қалай құруға болады?

    6.3.1.1-ойын ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске асыру

    6.3.3.1-ойын ортасындағы программалау процедурасын қолдану

    2

    12.03.2021ж

    19.03.2021ж




    ІV тоқсан 8 сағат

    26

    Компьютерлік ойынды құру (жалғасы)

    Ойындарды қалай құруға болады?

    6.3.1.1-ойын ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске асыру

    6.3.3.1-ойын ортасындағы программалау процедурасын қолдану

    1

    02.04.2021ж





    27-28




    Біздің ойынымыз жұмыс істейтініне қалай сенімді боламыз?

    6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау көріністерін өңдеу және іске асыру

    6.3.3.1-ойыно ртасындағы программалау процедурасын қолдану

    2

    09.04.2021ж

    16.04.2021ж




    29-30




    Ойындарға құжатты қалай құруға болады?

    6.2.2.1 –сілтемелерд іұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

    2

    23.04.2021ж

    30.04.2021ж




    31-32




    Біз ойынды қалай құрамыз? БЖБ №4

    6.4.2.2 –авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу

    2

    07.05.2021ж 14.05.2021ж




    33




    Практикалық жұмыс.




    1

    21.05.2021ж




    34




    Қайталау.




    1

    25.05.2021ж



    1   2   3   4


    написать администратору сайта