Главная страница
Навигация по странице:

  • Молдабекова Айгерим Күні: 13.12.2022

  • Топтастыру: Топтастыру: «Есімдер арқылы топтастыру»

  • Саралау

  • ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) Оқулықпен жұмыс істеу. «INSERT» әдісі

  • Топтық жұмыс «Ойлан! Бірік! Бөліс!» әдісі 1-тапсырма

  • Жұптық жұмыс 2-тапсырма Бүлдіршіндерге қазақ әліпбиінің алғашқы 5 әрпін үйрететін жобаға байқау жарияланды. Scratch

  • Дескриптор Scratch

  • Жеке жұмыс 3-тапсырма

  • Жеке жұмыс 4-тапсырма

  • Дескриптор Бір сұраққа жауап береді. Екі сұраққа толық жауап береді. Қалыптастырушы бағалау

  • Сабақты бекіту. Рефлексия. ІІІ. Ой толғаныс. Рефлексия

  • Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай «Стикерлер» әдісі

  • есеп. 3 сынып костюм. Программалау ойын алаында бірнеше костюмдермен жмыс істеуді йренеді. Сабаты барысы


    Скачать 29.51 Kb.
    НазваниеПрограммалау ойын алаында бірнеше костюмдермен жмыс істеуді йренеді. Сабаты барысы
    Дата26.01.2023
    Размер29.51 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файла3 сынып костюм.docx
    ТипПрограмма
    #906982

    Бөлімі:

    Ұзақмерзімді жоспар тарауы:

    2-бөлім. «Ойын құру» (ортақ тақырыптар: «Уақыт», «Сәулет»)

    Педагогтің аты-жөні:

    Молдабекова Айгерим

    Күні:

    13.12.2022

    Сыныбы: 3 Б

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Костюм ауыстыру

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

    Сабақтың мақсаты:

    Программалау ойын алаңында бірнеше костюмдермен жұмыс істеуді үйренеді.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    (Ұ)

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1-7 мин

    Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

    І. Қызығушылықты ояту: «Ең зейінді» ойыны

    Оқушылар бірінің артына бірі сапқа тұрады. Басында тұрған оқушы артына қарап оқушылардың тұру ретімен есте сақтайды да, дауыстап аттарын айтып шығады. Қателескен жерінен тоқтатылады да, соңына барып тұрады. Келесі оқушы да дәл осылай айтып шығады. Арасында оқушылар орындарын ауыстырып отырады. Кім сыныпты түгел жаңылыспай тұрған орындарының ретімен айтып шықса, сол «ең зейінді оқушы» атын иеленеді. /Бұл ойын оқушыларға психологиялық жағымды көңіл күй сыйлайды/.

    Топтастыру:

    Топтастыру: «Есімдер арқылы топтастыру» www.classtools.net – «жеміс-жидек мәшинесі» программасы, мұнда сізде есімдерді енгізуге, оларды сақтауға және оқушыларды кездейсоқ тәртіпте таңдауға мүмкіндік болады.

    Есімдерді балмұздақтардың таяқшаларына жазып, жауап беру үшін кездейсоқ тәртіппен оларды тартып шығарыңыз.







    Сандарды допқа немесе оқушылардың саны немесе сыныптағы отыратын орнының нөмірі жазылған санауыштарда жазыңыз – әрі сыныпта қолданыңыз.

    Саралау: оқытудың қажеттілігіне қарай топ құруда саралаудың «Жіктеу» тәсілі

    қолданылады.

    (МК, Ұ) Ой қозғау. «Миға

    шабуыл»

    әдісі

    Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып,

    суреттерді интерактивті тақтадан көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап береді.

    • Ертеде адамдар қандай үйлерде тұрған? Қазір ше?

    (1-сурет).

    • Тұратын жеріңде

    сәулетімен ерешеленетін қандай ғимараттар

    туралы айта аласың?

    • Киіз үй қалай құрылатынын білесің бе?

    • Киіз үйдің құрылысы мен ерекшелігі туралы әңгімелей аласың ба?

    Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Стикерлер» әдісі арқылы бағалайды.



    Интерактивті

    тақта

    Оқулық

    Жұмыс

    дәптерлері

    Жаңа сабаққа дайындық

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырады.

    Сабақтың ортасы

    ( 26 мин)



    ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін)

    Оқулықпен жұмыс істеу. «INSERT» әдісі

    Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісімен оқып шығу

    «V»

    «Білемін»

    «-» «мен үшін түсініксіз»

    «+»

    «мен үшін жаңа ақпарат»

    «?»

    «мені таңғалдырады»

    INSERT – оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды әдіс. Бір әңгіменің соңына тез жету, оқығанды есте сақтау, мәнін жете түсіну - ынта-зейінді қажет ететін күрделі әрекет. Сондықтан да зейіні тұрақсыз оқушылар арасында оқуға жеңіл-желпі қарау салдарынан түсіне алмау, өз пікірін өмірдегі жайттармен ұштастыра алмау кемшіліктері жиі кездеседі. Бұл орайда үйретуші мұғалім баланы дағдыландыруға күш салады. Мағынаны түсінуді жоғарыдағыдай ұйымдастыру – аталған кемшіліктерді болдырмаудың бірден-бір кепілі.





    Топтық жұмыс

    «Ойлан! Бірік!

    Бөліс!» әдісі

    1-тапсырма

    8-інші суреттегі жобаның орындалу сәті

    Қалыптастырушы бағалау

    Топтағы оқушылар бір-бірінің сабаққа

    Интерактивті

    тақта

    Оқулық







    Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен

    біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл

    сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).

    мен скриптіне (9-сурет) талдау жасаңдар. 1) Жобаға атау беріңдер.

    Не себепті бұл

    атауды таңдадыңдар?

    1. Жоба қандай мақсатта, кімдерге арнап жасалған?

    2. 1 мен 5 аралығындағы сандарды ретімен ауыстыру үшін 9суреттегі скриптке қандай өзгеріс жасау керек?

    Дескриптор

    • Жобаның орындалу сәті мен скриптіне талдау жасайды.

    • Тапсырма орындау барысында берілген сұрақтарға жауап береді.

    қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай «Стикерлер» әдісі арқылы бірбірін бағалайды.





    Жұмыс

    дәптерлері



    Жұптық жұмыс

    2-тапсырма

    Бүлдіршіндерге қазақ әліпбиінің алғашқы 5 әрпін үйрететін жобаға байқау жарияланды. Scratch-те жұмыс істей алатын

    программалаушы ретінде байқауға қандай жоба ұсынасыңдар? Жобаның сценарийі

    мен скриптінің жобасын дайындыңдар.

    Дескриптор

    • Scratch-те жақсы программалаушылар ретінде байқауға жоба ұсынады.

    • Жобаның сценарийі мен скриптінің

    жобасын дайындайды.



    Қалыптастырушы бағалау

    Жұптағы оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай «Стикерлер» әдісі арқылы бірбірін бағалайды.



    Интерактивті

    тақта

    Оқулық

    Жұмыс

    дәптерлері



    Жеке жұмыс

    3-тапсырма

    10-суретте қыздың батуттағы қозғалысы

    берілген. Осы қозғалысты сипаттау үшін неше костюм қажет?

    Костюмдердің санын анықтап, сызбасын кағазға түсір.

    Костюмдердің сызбасын салуда 2суретті пайдалан.

    Дескриптор

    • 10-суреттегі костюмдердің санын анықтап, сызбасын кағазға түсіреді.

    • Костюмдердің сызбасын салуда 2суретті пайдаланады.



    Қалыптастырушы бағалау

    Оқушылар өзінің сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай «Стикерлер» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды.



    Интерактивті

    тақта

    Оқулық

    Жұмыс

    дәптерлері



    Жеке жұмыс

    4-тапсырма

    • Жоба құруда

    кейіпкердің костюмін ауыстырудың маңыздылығы неде?

    Жоба скриптін жазуда костюм ауыстыру болмағанда қандай қиындыққа тап болар едік?

    Дескриптор

    • Бір сұраққа жауап береді.

    • Екі сұраққа толық жауап береді.



    Қалыптастырушы бағалау

    Оқушылар өзінің сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай «Стикерлер» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды

    Интерактивті

    тақта

    Оқулық

    Жұмыс

    дәптерлері

    Сабақтың соңы

    7 мин.

    Сабақты бекіту.

    Рефлексия.



    ІІІ. Ой толғаныс. Рефлексия

    Жеке жұмыс. «Жетістіктер баспалдағы» әдісі «Жетістіктер баспалдағы» әдісі оқушылардың қандай білім баспалдағында және өткен материалды меңгеруде қай баспалдақта тұрғандығын анықтайды. Баспалдақ тақтаға ілінеді (ватманда, қағаз парағында), балалар өздері орындаған жұмысты магниттермен немесе стикерлермен өздері қалаған баспалдаққа орналастырады. Не үшін ондай баға қойғандарын түсіндіреді.

    Қалыптастырушы бағалау

    Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай «Стикерлер» әдісі арқылы бағалайды.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.


    написать администратору сайта