Главная страница
Навигация по странице:

  • Бөлім: 9.3А бөлім – Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау

  • Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

  • Сабақтың барысы Сабақтың кезеңі Педагогтің әрекеті

  • Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі

  • «Айқын мақсат қоя отырып»

  • Сабақтың ортасы Жаңа сабақ.

  • Жеке жұмыс.

  • Сабақтың соңы Үйге тапсырма. 135 – 145 бетРефлексия. «Дамыту картасы»

  • Программалау тілінде алгоритмдерді программалау Педагогті атыжні Иманл Б. Б. Кні


    Скачать 17.19 Kb.
    НазваниеПрограммалау тілінде алгоритмдерді программалау Педагогті атыжні Иманл Б. Б. Кні
    Дата01.04.2023
    Размер17.19 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файла9 4 2.docx
    ТипПрограмма
    #1029731


    Білім беру ұйымының атауы

    №28 мектеп – гимназиясы

    Пәні:

    Информатика

    Бөлім:

    9.3А бөлім – Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау

    Педагогтің аты-жөні:

    Иманқұл Б.Б.

    Күні:




    Сынып:

    9 – сынып


    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Артқы фон мен ойын кейіпкерлері


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    9.3.3.5 ойынның артқы фонын құру;

    9.3.3.6 ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу


    Сабақтың мақсаты

    Ойынның артқы фонын құру және ойын кейіпкерлерін жасау.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен сәлемдесу, танысу.

    Сыныпта психологиялық ахуал тудыру.
    «Айқын мақсат қоя отырып» әдісі арқылы психологиялық ахуал тудыру.




    Үй жұмысын қайталау.

    «Quizizz» ойыны арқылы сұрақтар қою.


    Мұғаліммен амандасады.

    Оқушылар стикерге өз мақсаттарын жазып, тақтаға іледі.
    Телефон арқылы сайтқа кіріп, сұрақтарға жауап береді.



    Смайликтермен бағалау


    Презентация стикер

    Телефонон, смайлик

    Сабақтың ортасы


    Жаңа сабақ. Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіру.
    Пайтон программалау тілі мен пайгейм кітапханасының көмегімен өзіңе ұнайтын ойындарды жасауға болады. Пайгейм кітапханасында ойындарды жасауға арналған бірнеше функциялар мен құралдар бар. Ең қарапайым ойынды жасау үшін ойынның идеясын ойластыру қажет.

    Ойынның алгоритмі: терезе ашу, артқы фонға бояуды құю, ойын кейіпкерін жүктеу.

    Пайгеймде түстерді фонмен толтыру үшін screen.fill() әдісі қолданылады. Онда тек фон түсінің аргументі ғана алынады.

    Жеке жұмыс. «Wordwall» сайтында тапсырмаларды орындау.

    Сергіту сәті. «Блиц кездесу» әдісі.




    Дәптерге конспект жазу.

    Телефонда сайтқа кіріп, тапсырма орындау.

    Оқушылар экранда көрсетілген суреттерді жасырады.


    Смайликтермен бағалау


    Оқулық, дәптер, презентация

    Телефон, сұрақтар, қорап.


    Сабақтың соңы


    Үйге тапсырма.

    135 – 145 бет
    Рефлексия. «Дамыту картасы» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.


    Оқушылар берілген стикерлерге бүгінгі сабақтан не үйренгендерін жазады.




    Стикерлер


    написать администратору сайта