Главная страница
Навигация по странице:

  • Відмінності HTML5 від попередніх версій. Порівняльний аналіз плюсів і мінусів. 2.1 Переваги HTML5 1. Підвищена безпека

  • 2. Введення даних

  • 3. Відео та аудіо

  • 4. Багаторазове збільшення швидкості роботи

  • 5. Технологія Web Storage

  • 6. Структурні можливості HTML5

  • 2.2 Недоліки HTML5

  • 3 Покрокове побудування HTML5 додатку 3.1 Программа

  • розробка html5 додатку для візуалізації та маніпуляції сітками елементів


    Скачать 0.97 Mb.
    Названиерозробка html5 додатку для візуалізації та маніпуляції сітками елементів
    АнкорDiplom (1).doc
    Дата08.07.2018
    Размер0.97 Mb.
    Формат файлаdoc
    Имя файлаDiplom (1).doc
    ТипДокументы
    #21210
    страница2 из 2
    1   2

    РОЗДІЛ №2

    Введення


    HTML5 Canvas

    Минуло вже більше чотирьох років з моменту , коли був анонсований перший чернетку специфікації стандарту розмітки веб -сторінок - HTML5 , але до цих пір небагато ресурсів на HTML5 і, напевно , лише сота частка верстальників використовують HTML5 на практиці , при верстці сторінок сайту , хоча всі сучасні браузери підтримують даний стандарт . - це п'ята версія основного мови розмітки веб- сторінок , розробка якої почалася ще в 2007 році. В даний час специфікація HTML5 знаходиться в стадії розробки , закінчити яку планують в 2014 році. Всі сучасні браузери вже підтримують основні елементи HTML5.

    Найпомітніші HTML5 можливості - це поява таких тегів як aside , footer , header , nav і article і повна підтримка новітніх типів полів введення у формах , включаючи атрибут placeholder ( підказує підказку в поле вводу) , phone і email ( які забезпечують правильну валідацію ) , а також ряд новітніх медіа- елементів , які включають audio , video і canvas , що дозволяє динамічно змінювати або малювати контент.стреміться зробити інтернет- сайти боле семантично правильними , більш інтерактивними , більш швидкими . Новий HTML стандарт включає функції , які раніше вимагали Flash або Javascript , а це означає , що сайти стануть менш залежні і зможуть працювати на багатьох платформах.

    У зв'язку з цим значний інтерес представляє вивчення даної області. Метою даної курсової роботи є розгляд стандарту HTML5 , його особливості, переваги та недоліки , приклади реалізацій , приклади сайтів на HTML5 як зарубіжних , так і російських .
    Відмінності HTML5 від попередніх версій. Порівняльний аналіз плюсів і мінусів.
    2.1 Переваги HTML5
    1. Підвищена безпека

    В даний час , використовуваний безліччю веб- сайтами тег iframe містить в собі явну загрозу безпеці для користувача системи . Справа в тому , що функцією цього тега є відображення контенту з іншого сайту , наприклад в плані реклами або відомостей про стан будь-яких даних . Але якщо сайт , що передає таку інформацію піддасться злому , з'являється велика ймовірність того , що зловмисники через нього направлять шкідливий код на сайт -приймач , який і піддасть його користувачів небезпеки зараження вірусом.

    У HTML5 , щоб уникнути подібної ситуації для тегів iframe була спроектована технологія Sandbox . Завдяки їй , всі скрипти , що запускаються через iframe працюватимуть в спеціально обмеженою віртуальному середовищі , яка не випустить результати їх роботи за межі браузера , а значить і не зможе вразити призначену для користувача операційну систему. Навіть якщо припустити , що запуск вірусу допомогою цього тега все ж відбудеться , будь-які серйозні наслідки він понести вже не зможе.
    2. Введення даних

    У HTML5 стає простіше і безпечніше. Правильність введення даних контролюється в режимі реального часу безпосередньо під час введення . У HTML4.0 перевірка помилок і повідомлення про них відбувається вже після відправки документа , що може створювати проблеми користувачам .

    Підтримка повноцінної графіки

    До недавнього часу безперечним лідером анімованої графіки для браузерів була технологія Flash. З появою в новому HTML5 стандарті такого інструменту як canvas позиції Flash -графіки будуть , ймовірно , сильно потіснені .

    Суть такого потужного нововведення як canvas полягає в тому , що для браузерів на екрані виділяється спеціальний простір , положення якого на веб- сторінці визначається розробником сайту. У цій області за допомогою цілого набору спеціальних графічних HTML5 команд можна складати графічні зображення , в тому числі і анімовані , практично будь-якої складності . Більше того , для 3 -D графіки розробляється спеціальний набір команд аналогічних всесвітньо відомого стандарту тривимірної графіки OpenGL . Тепер браузер буде здатний відтворювати не тільки красиві двомірні інтерактивні додатки , а й повноцінні тривимірні ігри .

    Якщо для HTML5 і далі продовжать розвивати напрямок тривимірних ігор , в недалекому майбутньому ми маємо всі шанси отримати ігрові проекти з сучасною шейдерной графікою і відповідними спецефектами для неї. Як тільки графіку браузерів повністю переведуть на обчислювальну підтримку від відеокарт , в мережі будуть розміщені ресурси з он- лайн іграми практично нічим не відрізняються від сьогоднішніх графічно красивих , але окремо встановлюваних клієнтів ігрових додатків.
    3. Відео та аудіо

    Для того щоб відтворити відео або аудіо потік в браузері користувачеві доводиться вдаватися до допомоги все тієї ж Flash технології , необхідні в HTML4.0 .

    Браузерам для цього доводитися постійно користуватися Flash програвачами , а також завантажувати постійні оновлення від Adobe для цієї технології , без яких користувачі сильно ризикують заразити свої комп'ютери вірусами через проломи в старих версіях Flash.прізван нарешті позбавити браузери від цих додаткових програм і дати їм можливість повноцінного відтворення аудіо та відео контенту своїми силами. Для цього в HTML5 коді передбачені спеціальні теги , такі як
    1   2


    написать администратору сайта