Главная страница
Навигация по странице:

  • ІІ тоқсан

  • ІІ тоқсан, 7 сағат

  • ІІІ БӨЛІМ PYTHON тілінде программалау

  • ІІ тоқсан 7 сағат

  • ІІ тоқсан 14 сағат 19 ІІ БӨЛІМ 3D жобалау

  • ІІІ БӨЛІМ Аппараттық жасақтама

  • ІІ тоқсан, 8 сағат р/с

  • Оқу мақсаттары Сағат саны Мерзімі күні, айы, жылы

  • 2 тоқсан. 2 бөлім. Ойын құру (ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет» )

  • ктп. 2 тоқсан ктж. Сценарий бойынша ойын зірлеу 2 1 табалы, нмірленген тізімдер жасау


    Скачать 43.13 Kb.
    НазваниеСценарий бойынша ойын зірлеу 2 1 табалы, нмірленген тізімдер жасау
    Дата27.04.2023
    Размер43.13 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файла2 тоқсан ктж.docx
    ТипСценарий
    #1094267

    2 тоқсан. 2 бөлім. Ойын құру

    (ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет» )


    9

    Ойынның сценарийі

    3. 4. 2. 1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу;

    3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау;

    1

    09.11

    §9




    10

    Көріністер

    3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

    1

    16.11

    §10




    11

    Кейіпкерлер

    3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

    3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

    1

    23.11

    §11




    12

    Практикалық жұмыс

    3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

    3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;




    1

    30.11

    §12



    13

    Костюм ауыстыру

    3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

    1

    07.12

    §13



    14

    Менің ойыным

    3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

    3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

    3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

    3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.

    1

    14.12

    §14



    15

    Практикалық жұмыс

    3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

    3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

    3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

    3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.

    1

    21.12

    §15



    16

    Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар

    3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

    3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

    3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

    3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.

    1

    28.12

    §16





    ІІ тоқсан 7 сағат

    10

    ІІ БӨЛІМ Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: («Мәдени мұра», «Мамандықтар әлемі»)

    Түс датчигі

    4.5.1.1 түс датчигін қолдану

    1

    09.11

    11

    Бағдаршам-робот

    4.5.1.1 түс датчигін қолдану

    1

    16.11

    12

    Ультрадыбыс датчигі

    4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану

    1

    23.11

    13

    Лабиринттан шығу

    4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану

    1

    30.11

    14

    Кегль-ринг


    4.5.1.1 түс датчигін қолдану


    1

    07.12

    15

    Кегль-ринг


    4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану


    1

    14.12

    16

    Қайталау сабақтары




    1

    21.12

    17




    Тақырыпқа жоба жасау




    1

    28.12




    ІІ тоқсан, 7 сағат

    10




    §10. Растрлық суреттерді өңдеу. Практикум

    5.2.2.2 растрлық кескіндерді жасау және өңдеу;

    1

    09.11




    11




    §11 Векторлық суреттерді құру


    5.2.2.3 векторлық суреттер жасау және өңдеу;

    1

    16.11




    12




    §12 Векторлық суреттерді құру. Практикум

    5.2.2.4 векторлық суреттер жасау және өңдеу;

    1

    23.11




    13




    §13 Қисық бетімен жұмыс

    §14 Қисық бетімен жұмыс. Практикум

    Графикалық редакторда қисық сызықтар сыза алу

    5.2.2.4 растрлық және векторлық графиканың артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау


    1

    30.11




    14




    §15 Растрлық және векторлық суреттерді салыстыру


    5.2.2.4 растрлық және векторлық графиканың артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау


    1

    07.12




    15




    §16 Робот түрлері және оларды қолдану

    5.3.4.1 робот анықтамасын тұжырымдау;



    1

    14.12




    16




    §16 Робот түрлері және оларды қолдану

    2-ББЖБ

    5.3.4.2 Роботтардың түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал келтіру;


    1

    21.12










    §17 Робототехника тарихы және перспективалары


    5.3.4.3 робототехника саласындағы адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіру;




    28.12






    ІІ тоқсан 7 сағат




    10




    §10. 3D-редактор құралдар. Жоба құру

    6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану;

    1

    07.11




    11




    §11 3D – конус, цилиндр және сфера құру


    6.3.1.4 айналу денелерін құру және оларды түрлендіру;

    1

    14.11




    12




    §12 Объектілердің 3D модельдері


    6.3.1.5 3D-редактордағы объектілердің модельдерін құру;


    1

    21.11




    13




    §13 Объектілердің 3D модельдері.


    6.3.1.5 3D-редактордағы объектілердің модельдерін құру;


    1

    28.11




    14





    §14 3D – баспасы

    2-ББЖБ

    6.3.1.6 басып шығару үшін 3D-үлгіні экспорттау;

    6.3.1.7 3D-баспасын баптау;


    1

    05.12




    15




    Қайталау сабағы

    6.3.1.6 басып шығару үшін 3D-үлгіні экспорттау;

    6.3.1.7 3D-баспасын баптау;


    2

    12.12

    19.12





    16

    ІІІ БӨЛІМ PYTHON тілінде программалау

    §15 IDE-мен танысу

    6.1.2.2 IDE интерфейсінің мүмкіндіктерін қолдану;

    1

    26.12






    ІІ тоқсан 7 сағат




    10




    Шартты форматтау

    7.2.2.4-электрондық кестеде шартты форматтауды қолдану


    1

    07.11




    11




    Шартты пішімдеу (форматтау


    7.2.2.3-электрондық кестеде диаграммалар құру

    1

    14.11




    12




    Кестелі мәліметтердің графикалық ұсынылуы


    7.2.2.3-электронды кестеде диаграммалар құру

    1

    21.11




    13




    Электрондық кестеде процестерді модельдеу


    7.2.2.4-электрондық кестеде шартты форматтауды қолдану

    7.2.2.3-электрондық кестеде диаграммалар құру

    1

    28.11




    14

    IV Шешімдерді программалау

    Файлдармен жұмыс

    2- ББЖБ


    7.1.2.1-«программалау жүйесі» және «программалау тілдері» ұғымдарын ажырата білу

    1

    05.12




    15




    Файлдық функциялармен жұмыс


    7.1.2.1-Python программалау тіліндегі файлдармен жұмыс істейтін функция және әдістерді білу

    1

    12.12

    19.12





    16




    Тармақталған алгоритмдерді программалау

    7.1.2.1-Python программалау тіліндегі тармақталған алгоритмдерді құрастыру

    1

    26.12






    ІІ тоқсан 7 сағат




    10

    ІІІ БӨЛІМ

    Ақпаратты электронды кестеде өңдеу

    3.1 Статистикалық мәліметтер

    8.2.2.1 Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтерді ң әртүрлі форматтарын қолдану;

    1

    11.11




    11




    3.2 Электронды кестеде мәліметтердің әртүрлі пішімдерін қолдану

    3.3 Кірістірілген функциялар

    8.2.2.2 Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану;

    8.2.2.3 Электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану;

    1

    18.11




    12




    3.4. Кірістірілген функциялар: мәтіндік және логикалық функциялар

    8.2.2.3 Электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану;

    1

    25.11




    13




    3.4 Қолжетімді ақпарат негізінде мәліметтерді талдау


    8.2.2.3 Электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану;


    1

    02.12




    14




    3.5 Қолданбалы есептерді

    ББЖБ №2


    8.2.2.4 Кестеде берілген функцияның графигін тұрғызу

    8.2.2.1 Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі типі мен форматын қолдану

    1

    09.12




    15




    3.6-3.7 Кестеде берілген функцияның графигін тұрғызу


    8.2.2.4 Кестеде берілген функцияның графигін тұрғызу

    8.2.2.1 Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі типі мен форматын қолдану

    1

    16.12
    23.12





    16




    Қайталау сабағы

    8.2.2.1 Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі типі мен форматын қолдану

    1

    30.12






    ІІ тоқсан 7 сағат

    10

    III БӨЛІМ

    Деректер базасы

    §9. Деректер базасы. Негізгі түсініктер мен анықтамалар


    9.2.2.1 «дерекқор, жазба, өріс» терминдерін түсіндіру;

    1

    08.11




    11




    §10. Кесте. Өріс және жазба туралы түсінік

    9.2.2.2 электрондық кестеде деректер базасын жасау;

    1

    15.11




    12




    §11 Кесте. Электрондық кестеде деректер базасын құру

    9.2.2.2 электрондық кестеде деректер базасын жасау;

    1

    22.11




    13




    §12 Ақпаратты іздеу әдістері

    9.2.2.2 электрондық кестеде деректер базасын жасау;

    1

    29.11




    14




    §13 Деректерді сұрыптау мен сүзгілеу БЖБ №2

    9.2.2.3 деректерді іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге асыру


    1

    06.12




    15




    §14 Практикум жұмыс

    9.2.2.3 деректерді іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге асыру

    1

    13.12




    16




    §15 Практикум. Деректер базасында іздеу мен сүзгілеу бойынша жұмыс


    9.2.2.2 электрондық кестеде деректер базасын жасау;

    1

    20.12

    27.12






    ІІ тоқсан 14 сағат

    19-21

    ІІ БӨЛІМ

    Алгоритмдеу және программалау

    Пайдаланушы функциялары мен процедуралары

    10.5.1.1 функциялар мен процедураларды пайдаланып бағдарламалау тілінде код жазу

    3

    07.11

    08.11

    14.11




    22-23

    Жолдармен жұмыс жасау

    10.5.1.2 жолдарды өңдеу үшін процедуралар мен функцияларды пайдалану

    2

    15.11

    21.11




    24




    Файлдармен жұмыс жасау

    10.5.1.3 Ақпаратты оқу және жазу үшін файлдарды пайдалану

    2

    22.11

    28.11




    25-26




    Сұрыптау әдістері

    10.5.1.4 практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске асыру

    2

    29.11

    05.12




    27




    Графтардағы алгоритмдер

    10.5.1.5 практикалық есептерді шешу үшін графтардағы алгоритмдерді іске асыру

    1

    06.12





    28-29




    Графтардағы алгоритмдер

    ББЖБ №3

    10.5.1.5 практикалық есептерді шешу үшін графтардағы алгоритмдерді іске асыру

    1

    12.12





    30




    Графтардағы алгоритмдер

    10.5.1.5 практикалық есептерді шешу үшін графтардағы алгоритмдерді іске асыру

    2

    13.12

    19.12




    31




    2 ТЖБ

    10.5.1.5 практикалық есептерді шешу үшін графтардағы алгоритмдерді іске асыру

    1

    20.12




    32




    Бөлім бойынша қайталау сабағы

    10.5.1.4 практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске асыру

    10.5.1.5 практикалық есептерді шешу үшін графтардағы алгоритмдерді іске асыру

    2

    26.12

    27.12






    ІІ тоқсан 14 сағат

    19

    ІІ БӨЛІМ 3D жобалау

    Виртуалды және кеңейтілген шындық

    11.4.1.1 виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын түсіндіру

    1

    08.11








    20




    Виртуалды шындықтағы адам

    11.4.1.2 Виртуалды және кеңейтілген шындықтың психикалық және физикалық денсаулыққа әсері туралы айту

    1

    10.11







    21




    Виртуалды шындықтағы адам

    11.4.1.2 Виртуалды және кеңейтілген шындықтың психикалық және физикалық денсаулыққа әсері туралы айту

    1

    15.11








    22




    3D – панорама және виртуалды тур

    11.4.1.3 бірінші тұлға көрінісі бар 3D-панорама жасау (виртуалды тур)

    1

    17.11







    23




    Image Composite Editor программасында 3D – панорамасын құру

    11.4.1.3 бірінші тұлға көрінісі бар 3D-панорама жасау

    1

    22.11








    24




    Виртуалды тур мен сфералық панораманы freeDEX pano GUI программасында құру

    11.4.1.3 бірінші тұлға көрінісі бар 3D-панорама жасау

    1

    24.11







    25




    «Мектепке виртуалды саяхат жасау» . Практикум

    11.4.1.3 бірінші тұлға көрінісі бар 3D-панорама жасау

    1

    29.11









    «Мектепке виртуалды саяхат жасау» . Практикум.

    11.4.1.3 бірінші тұлға көрінісі бар 3D-панорама жасау

    1

    01.12







    26




    «Мектепке виртуалды саяхат жасау» . Практикум. ББЖБ №2

    11.4.1.3 бірінші тұлға көрінісі бар 3D-панорама жасау

    1

    06.12








    27




    «3D- модельдеу» тарауы бойынша өзін – өзі тексеруге арналған сұрақтар

    11.4.1.3 бірінші тұлға көрінісі бар 3D-панорама жасау

    1

    08.12







    28

    ІІІ БӨЛІМ Аппараттық жасақтама

    Виртуалды мәшинелер

    11.1.2.1 виртуалды машиналардың мақсатын сипаттау

    1

    13.12








    29




    «VirtualBox орнату және баптау» практикумы

    11.1.2.1 виртуалды машиналардың мақсатын сипаттау

    1

    15.12







    30




    Мобильді құрылғылардың сипаттамалары. ББЖБ №3

    11.1.1.1 мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстыру: планшеттер, телефондар;
    11.1.2.2 аппараттық және программалық қамтамасыз етуде даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру

    1

    20.12







    31




    ТЖБ №2




    1

    22.12







    32




    «Аппараттық қамтамасыз ету» тарауы бойынша өзін-өзі тексеруге арналған тапсырмалар

    11.1.1.1 мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстыру: планшеттер, телефондар;
    11.1.2.2 аппараттық және программалық қамтамасыз етуде даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру

    1

    27.12

    29.12











    ІІ тоқсан, 8 сағат

    р/с

    Бөлім /Ауыспалы
    тақырыптар


    Сабақтың тақырыбы

    Оқу мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    күні, айы, жылы

    Ескерту





    1

    3-бөлім – Сөзбе-сөз (ортақ тақырыптары: "Менің мектебім", "Менің туған жерім")

    Пернетақта симуляторы

    2. 2.1.1 пернетақта симуляторында мәтін теру;

    1

    08.11




    2

    Пернетақтамен танысу

    2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру

    1

    15.11




    3

    Мәтінмен жұмыс істеу

    2.4.2.3 кейіпкерлер арасында мәтіндік диалог ұйымдастыру;

    1

    22.11




    4

    Мәтінмен жұмыс істеу

    2.4.2.3 кейіпкерлер арасында мәтіндік диалог ұйымдастыру;

    1

    29.11




    5

    Мультфильм жасау

    2.4.1.1 тармақтау алгоритмін іске асыру;

    1

    06.12




    6

    Мультфильм жасау

    2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру;

    1

    13.12




    7

    Мультфильм жасау

    2.4.2.3 персонаждар арасында мәтін диалогын ұйымдастыру

    1

    20.12




    8

    Мультфильм жасау

    2.4.1.1 тармақтау алгоритмін іске асыру;
    2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру;
    2.4.2.3 персонаждар арасында мәтін диалогын ұйымдастыру

    1

    27.12






    2 тоқсан. 2 бөлім. Ойын құру

    (ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет» )


    9

    Ойынның сценарийі

    3. 4. 2. 1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу;

    3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау;

    1

    07.11

    §9




    10

    Көріністер

    3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

    1

    14.11

    §10




    11

    Кейіпкерлер

    3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

    3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

    1

    21.11

    §11




    12

    Практикалық жұмыс

    3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

    3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;




    1

    28.11

    §12



    13

    Костюм ауыстыру

    3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

    1

    05.12

    §13



    14

    Менің ойыным

    3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

    3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

    3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

    3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.

    1

    12.12

    §14



    15

    Практикалық жұмыс

    3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

    3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

    3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

    3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.

    1

    19.12


    §15



    16

    Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар

    3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

    3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

    3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

    3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.

    1

    26.12

    §16




    написать администратору сайта