Главная страница
Навигация по странице:

  • Алпысбаева Асель Алтаевна №12 мамандандырылған гимназияның информатика пәні мұғаліміТурумбетов Нургали Асанович

  • Амирбай Меруерт Файзуллакызы

  • Курстың негізгі мақсаты: Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін арттыра отырып, бағдарламалаудың базалық білімін, дағдыларын игеру. Оқыту міндеттері

  • Тұрақтылау (мазмұндық) бөлімі І бөлім. Кіріспе

  • ІІ бөлім. Айнымалылар ( Variables )

  • IІІ бөлім. Пернелермен жұмыс (Work with keys )«Лабиринт» жобасы. Ping – pong жобасы. «Көпірден өте аласызба» видео – тапсырмасы.ІV бөлім.

  • VІ бөлім. Тізімдер ( Lists )

  • Тақырыптың аты Сағат саны Өткізілу түрі Білім өнімі

  • Барлығы: 34 11 23

  • Білім мен дағдыны бақылау

  • Оқушылардың білімін қорытындылап бағалау барысы

  • Пайдаланылған әдебиеттер тізімі

  • для казахских школ Scratch программа для 5-7 классов. Scratch программалау ортасы 57 сынып оушыларына арналан аптасына 1 саат, барлыы 34 саат Ерали Млдір


    Скачать 27.62 Kb.
    НазваниеScratch программалау ортасы 57 сынып оушыларына арналан аптасына 1 саат, барлыы 34 саат Ерали Млдір
    Дата01.09.2022
    Размер27.62 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файладля казахских школ Scratch программа для 5-7 классов.docx
    ТипПрограмма
    #658897

    БАҒДАРЛАМА

    элективті курс

    гимназиялық (лицейлік) компоненттің арнайы курстары

    мектеп және оқушы компонентінің арнайы курстары
    SCRATCH ПРОГРАММАЛАУ ОРТАСЫ

    5-7 сынып оқушыларына арналған

    аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат
    Ерғали Мөлдір

    №148 мектеп-гимназияның информатика мұғалімі

    Алпысбаева Асель Алтаевна

    №12 мамандандырылған гимназияның информатика пәні мұғалімі

    Турумбетов Нургали Асанович

    №140 гимназияның информатика пәні мұғалімі

    Амирбай Меруерт Файзуллакызы

    №181 жалпы білім беретін мектептің информатика пәні мұғалімі
    Пікір жазған: математика физика ғылымдарының кандидаты, доцент Е.П.Макашев
    Түсініктеме хат
    Компьютерлік сауаттылықты арттыру және ерте жастан бастап технологияларды меңгеру үрдісі ата-аналардың балаларды ерте жастан бастап бағдарламалау негіздерін үйретуді қалайтынына алып келді.

    «Scratch бағдарламалау ортасы» – визуалды нысанды – бағытталған бағдарламалау ортасы. Бағдарлама бастауыш және орта сынып оқушыларының өз ойындарын, анимацияларын және топтық жобаларды жасауға арналған. Бағдарламалау ортасы Лого тілінің және Лего конструкторының жалғасы ретінде жасалған. Scratch бағдарламалау ортасының көмегімен әртүрлі анимациялар, ойындар, мультфильмдер және т.б. құруға болады.

    Scratch бағдарламалау ортасының жасалғанына көп уақыт болған жоқ. Бірақ өзіндік қолдану ыңғайлылығы мен түсінуге оңай болу себебінен қазіргі жаңартылған білім беру мазмұны аясында оқу бағдарламасының қатарына қосылды.

    Scratch бағдарламалау ортасының артықшылықтары:

    Бағдарлама ортасы балалар мен жасөспірімдерге арнайы жасалған (8-16 жас); бағдарлама интерфейсі қарапайым және жылдам жұмыс жасауға мүмкіндік береді; түсінуге ыңғайлы әсем дизайн; тек оқушыларды оқытуға ғана емес, бағдарламалау негіздерімен таныс емес ересектерге де қызмет етеді. Барлық Linux және Windows ОЖ-де оңай орнатылады.

    Курстың өзектілігі: «Scratch» тілінде программалауды үйрену логикалық және алгоритмдік ойлау ғана емес, сонымен қатар мультимедиямен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады, түрлі бағдарламалық жобалар жасау барысында оқушылардың белсенділігін, ізденісін арттыруға мүмкіндік туғызады. Оқушылар компьютерлік бағдарламаларды түсінуге және жасауға үйренеді, түрлі мәселелерді шешу үшін компьютерді қолданады. Осылайша, «Дербес компьютер пайдаланушысы» тұжырымдамасынан «Бағдарламалау ортасының құрушысы» болуға жол ашады.

    Курстың негізгі мақсаты:

    Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін арттыра отырып, бағдарламалаудың базалық білімін, дағдыларын игеру.

    Оқыту міндеттері:

    • адам өмірінің түрлі салаларында проблемаларды шешуді бейнелеу үшін программалауды қолданудың практикалық маңыздылығын көрсету;

    • Scratch бағдарламалау ортасында бағдарламалау негіздерін үйрету;

    • бағдарламаларды әзірлеу және жобалауды бағдарламалау тілінің нормативтік талаптарына сәйкес оқыту;

    • болашақ кәсіби қызметтің аспектілерінің бірі ретінде жалпы ақпараттық мәдениетті дамытуға ықпал ету;

    • оқушылардың логикалық және аналитикалық ойлауын дамыту.


    Тұрақтылау (мазмұндық) бөлімі
    І бөлім. Кіріспе

    Бағдарламалау, алгоритм және бағдарлама туралы жалпы түсінік. Scrаtch бағдарламалау ортасының интерфейсі. scratch.mit.edu - тіркелу. Жобамен жұмыс: «Rock Band» ойыны. Циклдер. Жобамен жұмыс: «Lost in Space» (ракетасыз) ойыны. Координаталар жүйесі (Мысалы: піл көрінісі). Жобамен жұмыс: «Lost in Space» (ракетамен) ойыны.
    ІІ бөлім. Айнымалылар (Variables)

    Айнымалылар. Ghostbucters жобасы. Мәліметтерді енгізу. Chat bot жобасы. Шартты командалар. Chat bot жобасы. Қаламұш категориясын түсіндіру. Paint Box жобасы. Гүлді бояу үшін хабарламаны жіберуді түсіндіру. Бір түсті көрсету. Paint Box жобасы. Бояу деңгейін жасау. рng жүктеу. Boat Race жобасы. Boat Race жобасы (акула, өту деңгейлерін жасау).
    IІІ бөлім. Пернелермен жұмыс (Work with keys)

    «Лабиринт» жобасы. Ping – pong жобасы. «Көпірден өте аласызба?» видео – тапсырмасы.
    ІV бөлім. Эффекттермен жұмыс және анимация (Work with effects and animation)

    Meteorites жобасы. Magic mirror жобасы. Болашақтың гаджеттері
    V бөлім. Клондау (Cloning)

    Клондау. Clone wars жобасы. Клавогонка сергіту жарысы.
    VІ бөлім. Тізімдер (Lists)

    Тізімдер. Шағын жоба жасау. Memory жобасы. Memory жобасы (жаңа блоктарды құру). Клавогонка сергіту жарысы. Dodgeball жобасы
    VІІ бөлім. Операторлар (Statements)

    Операторлар түсінігі. Calculator жобасы. Catch egg жобасы. Жоба қорғау.


    Нормативті бөлім
    Тақырыптық – күнтізбелік жоспар




    Тақырыптың аты

    Сағат саны

    Өткізілу түрі

    Білім өнімі

    Бар-

    лығы

    Лекция/теория

    Практика







    Кіріспе (Introduction)

    1

    Бағдарламалау, алгоритм және бағдарлама туралы жалпы түсінік

    1

    1




    Түсіндіру

    Бағдарламалық видео көрсету, алгорим құру

    2

    Scrаtch бағдарламалау ортасының интерфейсі. scratch.mit.edu - тіркелу

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    3

    Жобамен жұмыс: «Rock Band» ойыны

    1




    1

    Білімді тексеру

    Өзіндік жұмыс

    4

    Циклдер. Жобамен жұмыс: «Lost in Space» (ракетасыз) ойыны

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    5

    Координаталар жүйесі (Мысалы: піл көрінісі)

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    6

    Жобамен жұмыс: «Lost in Space» (ракетамен) ойыны

    1




    1

    Білімді тексеру

    Өзіндік жұмыс

    Айнымалылар (Variables)

    7

    Айнымалылар. Ghostbucters жобасы

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    8

    Мәліметтерді енгізу. Chat bot жобасы

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    9

    Шартты командалар. Chat bot жобасы

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    10

    Қаламұш категориясын түсіндіру. Paint Box жобасы

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    11

    Гүлді бояу үшін хабарламаны жіберуді түсіндіру. Бір түсті көрсету

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    12

    Paint Box жобасы

    1




    1

    Білімді тексеру

    Өзіндік жұмыс

    13

    Бояу деңгейін жасау. рng жүктеу

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    14

    Boat Race жобасы

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    15

    Boat Race жобасы (акула, өту деңгейлерін жасау)

    1




    1

    Білімді тексеру

    Өзіндік жұмыс

    Пернелермен жұмыс (Work with keys)

    16

    «Лабиринт» жобасы

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    17

    Ping – pong жобасы

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    18

    «Көпірден өте аласызба?» видео – тапсырмасы

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    Эффекттермен жұмыс және анимация (Work with effects and animation)

    19

    Meteorites жобасы

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    20

    Magic mirror жобасы

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    21

    Болашақтың гаджеттері

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Видео – талқылау

    Клондау (Cloning)

    22

    Клондау. Clone wars жобасы

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    23

    Clone wars жобасы

    1




    1

    Практика

    Компьютерлік программа жазу

    24

    Клавогонка сергіту жарысы

    1




    1

    Білімді тексеру

    Өзіндік жұмыс

    Тізімдер (Lists)

    25

    Тізімдер. Шағын жоба жасау

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    26

    Memory жобасы

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    27

    Memory жобасы (жаңа блоктарды құру)

    1




    1

    Практика

    Компьютерлік программа жазу

    28

    Клавогонка сергіту жарысы

    1




    1

    Білімді тексеру

    Өзіндік жұмыс

    29

    Dodgeball жобасы

    1




    1

    Практика

    Компьютерлік программа жазу

    30

    Dodgeball жобасы

    1




    1

    Практика

    Компьютерлік программа жазу




    Операторлар (Statements)

    31

    Операторлар түсінігі. Calculator жобасы

    1

    0.5

    0.5

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    32

    Calculator жобасы

    1




    1

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    33

    Catch egg жобасы

    1




    1

    Түсіндіру, практика

    Компьютерлік программа жазу

    34

    Жоба қорғау.

    1




    1

    Білімді тексеру

    Өзіндік жұмыс

    Барлығы:

    34

    11

    23






    Ақпараттық- әдістемелік бөлім
    Ұсынылған курс соңында оқушылардан келесі нәтижелер күтіледі:

    біледі:

    • Scrаtch бағдарламалау ортасының негізгі терминдерін;

    • циклдар түрлерін;

    • координаттар жүйесінде орналастыруды;

    • айнымалылар, мәліметтерді енгізу, шартты командалар арқылы программалауды;

    • анимация құрудың мүмкіндіктерін;

    • жобаларды жасау жолдарын.

    жасай алады:

    • Scrаtch бағдарламалау ортасында ойынның кодын жазуды;

    • арнайы эффекттерді қолдануды;

    • бағдарламаға аудио қосуды;

    • қозғалу, түсті өзгерту анимациясын құруды;

    • жеке және топта жұмыс жасай алады.

    Курста алған білімін күнделікті өмірде және практикада қолдану:

    • өй ойын ауызша ашық және толық жеткізе білуді жетілдіреді;

    • бағдарламалауға қатысты мамандықтар туралы түсінік қалыптасады.

    Білім мен дағдыны бақылау

    • Ағымдағы бақылау күнделікті сабақта компьютерде құрылған программаны тексеру арқылы орындалады;

    • Қорытынды бақылау бөлім соңында берілген тапсырма бойынша тексеріледі.

    Оқушылардың білімін қорытындылап бағалау барысы:

    Бағдарламаның бөлімі бойынша білім мен дағдыларды бағалау келесі әдістермен жүзеге асырылады:

      • практикалық жұмыс;

      • жобалау жұмыстары;

      • жобаны қорғау.

    Оқушылардың жұмысын бағалау кезінде келесі параметрлер қарастырылады:

      • жобаны жасау барысында пайдаланылған шығармашылық элементтердің саны;

      • өзіндік идеясының ерекшелігі;

      • қолданған әдістердің айырмашылығы;

      • жобаның тәжірибелік маңызы.



    Пайдаланылған әдебиеттер тізімі


    1. Scratch ресми сайты: http://scratch.mit.edu/

    2. Голиков Денис и Голиков Артём. Книга юных программистов на Scratch. Издательство Smashwords, 2013

    3. Мажед Маржи. Learn to Program with Scratch. Издательство: «Манн, Иванов и Фербер», 2017

    4. Rosie Dickins, Louie Stowell, Jonathan Melmoth. Coding for beginners using Scratch. 2017

    5. Плейлист «Уроки по Scratch, переменные и списки» [Электронный ресурс]. – URL:: https://www.youtube.com/playlist?list=PLMInhDclNR1FpN4-eQlv_E69yzBTFTVhd


    написать администратору сайта