Главная страница
Навигация по странице:

  • «Үшінші артық»

  • методика. Ситуациялы деректер


    Скачать 321.16 Kb.
    НазваниеСитуациялы деректер
    Дата14.12.2022
    Размер321.16 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файламетодика.docx
    ТипДокументы
    #845010

    «Ситуациялық деректер»

    Ойын не береді: логикалық және абстрактылы ойлауды дамыту, себеп-салдар байланысын іздеу дағдысын қалыптастыру.

    Сізге тек қиял қажет.

    Ойын барысы: жүргізуші сөзді емес, өмірлік жағдайды айтады. Ойыншылар оқиғалардың негеосылай болғанын және жағдайдан қалай шығуға болатынын түсінуі немесе оқиғадағы кейіпкердің мінез-құлқын түсіндіруі керек. Мысалы, мынадай тапсырма беруге болады: қыз банан жеді, ал әжесі бұл үшін ұрысты ма? Немесе әке ойыншық сатып алғысы келмейді? Неліктен әдетте көлікпен жүретін адам бүгін жұмысқа жаяу барды?

    Сіз кез келген, тіпті ең оғаш жағдайларды сұрай аласыз және олардың бірде-бір жауабы немесе түсіндірмесі болмауы мүмкін. Қорытындысы - ойыншылар жағдайды логикалық түрде түсіндіре алатын идеялардың максималды санын ұсынады. Сонымен қатар, ойыншылардың өздері де жағдайларды ойлап таба алады.

    «Үшінші артық»

    Ойын не береді: заттар мен құбылыстарды белгілеріне қарай жіктеу қабілетін дамыту.

    Сізге қажет: егер қаласаңыз, заттардың, адамдардың, жануарлардың, әртүрлі орындардың суреті бар арнайы карталарды дайындауға болады.

    Қалай ойнау керек: басшы ойыншыларды үш сөзбен шақырады (немесе үш картаны көрсетеді), олардың біреуі артық. Мысалы, мұндай сөздерді беруге болады:

    жаңбыр, қар, қағаз;

    теңіз, құм, қолшатыр;

    таңертең, кешке, 56;

    қауын, алма, стақан, т.б.

    Ойыншылардың міндеті – үш нысанның екеуінің бір-бірімен байланысын анықтау және артық үшінші нысанды таңдау. Ойыншылар ойын ережелерін меңгерген кезде, оларға сөздердің үштіктерін ойлап табу немесе суреттердің үштіктерін жасау туралы тапсырма беруге болады.

    «Керісінше айт»

    Ойын не береді: логикалық ойлауды дамыту, сөздік қорын қалыптастыру және кеңейту. Сізге қажет: Қосымша материалдар қажет емес.

    Ойын барысы: Жүргізуші ойыншыларға кез келген сын есім беруі керек. Ойыншылар қарама-қарсы сөздерді - антонимдерді атау керек. Мысалыға:

    баяу - жылдам;

    жұқа - қалың;

    ақ- қара;

    құрғақ - дымқыл және т.б.

    Балалар антонимдерді тез қабылдай бастағанда және ойын олар үшін оңай бола бастағанда, сіз антонимдерді табу қиынырақ сөздерді ұсына аласыз. Немесе сіз ойынды жалпы түрде өзгерте аласыз.

    Әрбір қатардан артық затты тап

    Заттарды салыстыр. Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын тап.

    Жұптарымен сәйкестендір.



    написать администратору сайта