Главная страница
Навигация по странице:

  • Sprite редакторы

  • Объектілер мен дана

  • Ерекшеліктер

  • экзамен. Sprite редакторы


    Скачать 19.66 Kb.
    НазваниеSprite редакторы
    Дата11.05.2023
    Размер19.66 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файлаэкзамен.docx
    ТипДокументы
    #1121668

    42.

    Ойыншыда деңгейлер бөлме деп аталады. Әрбір бөлмеде камера, физика, ойын ортасы үшін әртүрлі параметрлер орнатуға болады. Әр бөлмеге суреттер, текстуралар және оқиғалар тағайындалуы мүмкін.

    Sprite редакторы

    Объектілердің пайда болуына жауапты редакторлық спрайттар. Спрайт - ойынға пайдаланылатын кескін немесе анимация. Редактор суретті көрсететін оқиғаларды орнатуға, сондай-ақ, сурет маскасын өңдеуге мүмкіндік береді - басқа нысандармен соқтығысатын аймақ.


    GML тілі


    Егер сіз бағдарламалау тілдерін білмесеңіз, онда сіз əрекет белгішелерін тінтуірмен апаратын апарып тастау жүйесін пайдалана аласыз. Неғұрлым озық пайдаланушылар үшін бағдарламада Java бағдарламалау тіліне ұқсас GML тілі орнатылған. Ол озық даму мүмкіндіктерін ұсынады.


    Объектілер мен дана


    Game Maker бағдарламасында өз функциялары мен оқиғалары бар кейбір нысандар болып табылатын Объектілерді (Объектіні) жасай аласыз. Әрбір нысаннан сіз объектілермен бірдей сипаттарға ие, сонымен қатар қосымша өз функциялары бар даналарды (Instance) жасауға болады. Бұл объектілі-бағдарланған бағдарламалаудағы мұра қағидасына өте ұқсас және ойын жасауды жеңілдетеді.


    Ерекшеліктер


    1. Бағдарламаларды білмей ойындар құру мүмкіндігі;
    2. Қуатты ерекшеліктерімен қарапайым ішкі тіл;
    3. кросс-платформа;
    4. Қарапайым және интуитивті интерфейс;
    5. Жоғары жылдамдықты дамыту.

    14

    Біз экранда HTML фондық суретті жасау үшін қалай сұраққа өтіңіз. Әдемі сайтты қарап үшін, сіз бір емес, маңызды бөлшекті түсіну керек: бұл жай ғана градиент фонды жасауға немесе оны қатты түсті бояу үшін жеткілікті болып табылады, бірақ сіз фондық суретті кірістіру қажет болса, ол монитор толық енін созады емес. Сурет, сіз сайттың бетін көрсетеді, онда отырғызу немесе осы кеңейтімі бар өз дизайн жасауға бастапқыда қажет болды. Фондық сурет дайын болған кезде ғана, «бейнесі» деп аталатын қалтаға апарыңыз. Онда, біз барлық пайдаланылатын суреттерді, анимация және басқа да графикилық файлдарды сақтайды. Бұл қапшықта Сіздің барлық HTML файларымен түбір каталогында орналасқан тиіс. Енді сіз коды бойынша және жылжытуға болады. Фондық суретті өзгертуге болады, ол арқылы жазу код бірнеше нұсқалары бар

    1. тег төлсипаты жазу.

    2. HTML коды CSS стиль арқылы.

    3. бөлек файла CSS мәнерлерін жазу.

    HTML сияқты фондық суретті жасау үшін, сіз шешеді, бірақ менің ойымша, бұл ең оңтайлы болар еді қалай туралы бірер сөз айтқым келеді. Бірінші әдіс атрибуты ұзақ эскірген болды тегтің арқылы жазу арқылы табылады. ол сол код көп екен, себебі экінші опция, өте сирек қолданылады. Үшінші параметрі ең көп тараған және тімді болып табылады. Мұнда HTML тегтер мысалдары болып табылады:

    1. index.htm файлына тег атрибуты (орган) арқылы алғашқы жазба әдісі. Бұл нысанда сақталады: (дене фондық = «қалтасы/Название_картинки.расширение») (/орган). (Дене фондық = «Images / Picture.jpg») ... (/ орган): Яғни, біз атағына «сурет» және кеңейту JPG, және біз «суреттер» деп аталатын қалта бірге суретке болса, онда HTML-кодын енгізу осы сияқты көрінеді, ол .

    2. Екінші әдіс CSS стиль жазу қамтиды, бірақ ол аты index.htm бар сол файлда жазылған. (Дене стилі = «фондық: URL (» ../Суреттер/Picture.jpg ') «).

    3. жазу үшінші әдісі екі файлар жүргізіледі. (Жетекшісі) (сілтеме REL = «стильдер кестесі» 

    64.


    написать администратору сайта