Главная страница
Навигация по странице:

  • Слайдтар

  • 2-слайд

  • 4-слайд Модельдеу және анимация

  • 5-слайд Модельдеу

  • 6-слайд Алғашқы 2 D анимация

  • 7-слайд Қазіргі 3 D анимация

  • 8-слайд Қолданылуы

  • 9 -слайд Түсінік

  • 1 0-слайд Түсінік

  • 11-слайд Программалар

  • 12-слайд Бағдарламалау

  • 1 4-слайд

  • 1 5-слайд

  • 16-слайд 4. Анимациялау

  • 3д модельдеу. Таырып жоспары


    Скачать 1.26 Mb.
    НазваниеТаырып жоспары
    Дата13.02.2022
    Размер1.26 Mb.
    Формат файлаdocx
    Имя файла3д модельдеу.docx
    ТипДокументы
    #360218

    Тақырып жоспары:

    1.“Модельдеу”, “анимация” және “компьютерлік анимация” ұғымдарымен таныстыру

    2. Модельдеудің негізгі принципін түсіндіру

    3. Бағдарламадағы модельдеудің сатыларын көрсету

    Слайдтар:


    1-слайд (титул)




    2-слайд Сабақтың мақсаты




    3-слайд Тақырып жоспары




    4-слайд Модельдеу және анимация

    • Модельдеу —үшөлшемді математикалық модельді және оның объектілерін құру.

    • Анимация (фр. animation — тірілту, жан беру) —заттарды не өлі денелерді қозғалысқа келтіру. Мысалы, Губка Боб – анимацияланған теңіз губкасы.

    • Компьтерлік анимация— алдын-ала дайындалған графикалық файлдардың реттелген көрінісі.




    5-слайд Модельдеу



    Бұрынғы Қазіргі




    6-слайд Алғашқы 2D анимация






    7-слайд Қазіргі 3D анимация

    PIXAR студиясы алғашқы анимационды мультфильмді 1986 жылы шығарды.





    8-слайд Қолданылуы

    • Инженерия

    • Архитектура

    • Киномотография

    • Компьтерлік ғылым

    • Мультимедия

    • Күрделі құрылғылар жасау

    • Медицина

    • Зергерлік т.б.







    9 -слайд Түсінік

    • Көз алдында тұрған бар затты

    үшөлшемді кеңістікке (X, Y, Z)

    жайғастыр. Сонда әрбір заттың

    белгілі бір координатасы бар

    нүктелерден және түрлі

    өзінен кіші фигуралардан

    (сызық, эллипс, куб т.б) құралғанын байқайсың.





    1 0-слайд Түсінік

    • 3D модельдеу және оны анимациялау

    негізінде осы принцип жатыр, яғни,

    аса күрделі заттарды қарапайым

    нүктелер не фигуралар көмегімен

    кеңістікте құрастыру.






    11-слайд Программалар

    •  Әрине, қиын фигураларды жасау үшін оны нүктелеп құрастыру мүмкін емес деуге болады. Сондықтан қазіргі уақытта 3D модельдеу үшін түрлі бағдарламалар пайдаланылады:

    • Solidworks

    • Blender

    • AutoCAD

    • Gmax




    12-слайд Бағдарламалау






    1

    3-слайд
    1. Моделлинг


    • Ең алғашқы және негізгі этап

    • Дайын фигуралар “3 өлшемді модель” деп аталады (модель қозғалысы жоқ, түссіз)

    • Модельдерді жасау үшін бізге 3D бағдарламалар кез-келген фигураны бір-біріне қосу, кесу, деформация жасау сынды кең ауқымды мүмкіндіктер береді









    1

    4-слайд
    2. Текстуринг


    • 3D модельдер нормалдар

    картасына бөлінеді

    • Модельдер фигуралары жазықталады

    • Модельдер керекті түске боялады

    • Модель риалистік түрге енеді









    1

    5-слайд
    3. Риггинг


    • Модельдерді қозғалысқа келтіру үшін “сүйектер” жасау

    • Модельдің әр бөлігін белгілі сүйекке бағындыру

    • Сүйек қозғалысқа келгенде, сүйекке бағынышты бөлік қимылдайды







    16-слайд 4. Анимациялау
    Б ұл этапта барлық дайын

    модельдер қимылға келтіріліп,

    анимация жасалады, риггингте

    жасаған суйектеріміз осында

    кеңінен қолданылады
    17-слайд 5.Рендеринг



    • Шреканимационды мультфильмінің рендерингіне

    20 мыңсағат кеткен.

    18-слайд Тегін 3D модельдеу сайттары

    • Blender (www.blender.org);

    • K-3D (www.k-3d.org);

    • Wings 3D (www.wing3d.com);

    • Moonlight 3D (www.moonlinght3d.eu);

    • Google SketchUp (sketchup.google.com);

    • Metasequoia(www.metaseg.net);







    іі. алғашқы бекіту




    Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.

    “Модельдеу”, “анимация” және “компьютерлік анимация” ұғымдары

    Модельдеудің негізгі принципі

    Бағдарламаларда модельдеудің негізгі сатылары











    Қорытынды:_______________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________






    ііі. құзырлылық қалыптастыру




    Деңгейлік тапсырмалар:

    І деңгей тапсырмалары

    1. «Модельдеу» дегеніміз не?

    Модельдеу —үшөлшемді математикалық модельді және оның объектілерін құру.

    2. «Анимация» дегеніміз не?

    Заттарды не өлі денелерді қозғалысқа келтіру. Мысалы, Губка Боб – анимацияланған теңіз губкасы.

    3.«Компьютерлік анимация» дегеніміз не?

    Компьтерлік анимация— алдын-ала дайындалған графикалық файлдардың реттелген көрінісі.

    4. Модельдеу қандай салаларда қолданылады?

    • Инженерия

    • Архитектура

    • Киномотография

    • Компьтерлік ғылым

    • Мультимедия

    • Күрделі құрылғылар жасау

    • Медицина

    • Зергерлік т.б.

    5.Модельдеудің негізгі түсінігін бер.

    Аса күрделі заттарды қарапайым нүктелер не фигуралар көмегімен кеңістікте құрастыру.

    6.Барлық дайын модельдер қимылға келтіріліп, анимация жасалатын сатыны ата.

    Анимациялау

    7.Модельдер керекті түске боялады, риалистік түрге енетін саты.

    Текстуринг

    ІІ деңгей тапсырмалары

    1. Неліктен модельдеуді бағдарламаларда жасау оңай? Оның қандай көмегі бар?

    2. Модельдеудің сатыларын түсіндір. Модельдеуді сатылап бөлудің пайдасын

    көрсет.

    ІІІ деңгей тапсырмалары

    Суреттерге қарап модельдеудің сатысын ажырат.

    1. Риггинг

    2. Моделлинг

    3. Текстуринг



    Сурет A





    Сурет B



    Сурет C









    іV. шығармашылық әрекет





    написать администратору сайта