131.
V1
| Полилингвизм латын сөзінен шыққан
| 1
| көптілділік дегенді білдіреді | 132.
V1
| Көпмәдениетті тұлға
| 1
| Шығармашылықпен өзін-өзі дамытуға қабілетті
| 133.
V1
| Тәрбиенің қажеттілігі, мәңгілігі туралы жазылған ежелгі түркі жазба ескерткіші
| 1
| Орхон-Енисей ескерткіші
|
134.
V1
| Сырдария өзені бойында өмір сүрген түркі ойшылы
| 1
| Қорқыт ата
| 135.
V1
| Кемел адамға жетудің үшінші сатысына сипаттама
| 1
| Махаббат
| 136.
V1
| Руханият — адамның қандай көзқарастарын белгілеп беретін қажетті құрал
| 1
| Әлеуметтік-экономикалық саяси, мәдени
| 137
V1
| Руханият құралы
| 1
| Ғылым,білім
| 138.
V1
| «Ұлттың өсіп-өнуіне екі жағдай қажет: азаттық пен білім» – деп жазған
| 1
| Шоқан Уәлиханов
| 139.
V1
| «Тарих толқынында» атты еңбегінің авторы
| 1
| Нұрсұлтан Назарбаев
| 140.
V1
| Руханилық – бұл адамның қандай ерекшелігін құрайды
| 1
| Ақыл-парасаты
| 141.
V1
| М. Әуезовтің «Абай жолы» романындағы үйленуге қатысты салт-дәстүрлер
| 1
| құдалық
| 142.
V1
| М. Әуезовтің «Абай жолы» романындағы үйленуге қатысты салт-дәстүрде
жігіт жағынан келген адам
| 1
| Бас құда
| 143.
V1
| Адам капиталының құрылымына келетін болсақ, адам капиталының құрамына салынатын инвестициялардың құрылымын құрайтын
| 1
| Тәрбие, ғылым, білім, денсаулық
| 144
V1
| Халықтық педагогика дегеніміз –
| 1
| Этностық тәлім – тәрбиелік білімдердің жүйесі
| 145.
V1
| Ұлттық руханият мәселелерінің ғылыми-әдіснамалық негіздері ғылымы
| 1
| Этнопедагогика
| 146.
V1
| Дәстүрлі педагогикалық мәдениеттің қалыптасып, даму кезеңдері
| 1
| 8
| 147.
V1
| Көпмәдениетті тұлға
| 1
| бұл индивид, өз мәдениеті арқылы өзге мәдениеттерді игеруге бағытталады
| 148.
V1
| Полилингвизм латын сөзінен шыққан
| 1
| көптілділік дегенді білдіреді
| 149.
V1
| Көпмәдениетті тұлға
| 1
| бұл индивид, өз мәдениеті арқылы өзге мәдениеттерді игеруге бағытталады
| 150.
V1
| «Этнопедагогика» ұғымын ғылымға алғаш енгізген
| 1
| чуваш ғалымы Г.Н.Волков
| 151.
V1
| Тарихи-педагогикалық зерттеулерге талдау жасаған және дәстүрлі мәдениетке аса назар аударған классик педагогтар
| 1
| Я.А.Коменский, И.Г.Песталоции, К.Д.Ушинский
| 152.
V1
| Тәрбиенің халықтық негізін және халық тәрбиесі құралдарының педагогикалық тиімділігін тәжірибе жүзінде дәлелдеген ағартушылар
| 1
| қазақ ағартушылары Ш.Уәлиханов, А.Құнанбаев, А.Байтұрсынов, Ж.Аймауытов, М.Жұмабаев
| 153.
V1
| «Ақиқат сыйы» дастанын жазған
| 1
| Ахмед Иүгінеки
| 154.
V1
| «Мәдениеттіліктің тірегі - әділдік жолына түсу, ақиқатты іздеп табу, рухани өмірдің таза болуы, жан тазалығы мен тән тазалығы» деп жазған ойшыл
| 1
| Ахмет Яссауи
| 155.
V1
| «Адамның нысап, әділет, мейірім – үшеуін қосып, мұсылманша айтқанда, ұждан, орысша айтқанда совесть бар» деп,атап көрсеткен ғұлама
| 1
| Шәкәрім
| 156.
V1
| «Ұлтты кемелдендіру үшін ең әуелі отбасындағы әдептілік қарым-қатынасты қалыптастыру керек» деп жазған
| 1
| Жүсіп Баласаағұн
| 157.
V1
| Қоғамдық сананың барлық салаларымен байланыста дамыған,
топтасқан қауымның қалыптасқан бірыңғай көзқарасын, әдет-заңын марапаттайтын рәсім.
| 1
| дәстүр
| 158.
V1
| Ұлттың ұлт болып қалыптасуымен бірге туып, бірге дамып келе жатқан тарихи және көне процесс
| 1
| Салт дәстүр
| 159.
V1
| Халықтық тәрбие құралдарына жатады
| 1
| Әдеп-ғұрыптар,салт-дәстүр,ертегі,мақал-мәтел,жұмбақ
| 160.
V1
| Өз мәдениеті арқылы өзге мәдениеттерді игеруге бағытталған адам-
| 1
| Көпмәдиентті тұлға
| 161.
V1
| Дәстүрлі тәрбие мақсаты
| 1
| Халық құндылығының көрсеткіші
| 162.
V1
| Халық педагогикасының мәдени, рухани кредосы –
| 1
| Әдептілік
| 163. 164.
V1
| Қазақтың халық педагогикасының үлкен бір саласы– ұрпақты адамгершілікке, еңбекке, әсемдікті сезуге,тәрбиелейтін құдіретті құрал
| 1
| Ауыз әдебиеті
| 165.
V1
| Халық педагогикасындағы тәрбие әдістері
| 1
| Ақыл кеңес беру
| 166.
V1
| Халық педагогикасында ғасырлық тәжірибеде балаға тәрбиенің әсер ету әдістері
| 1
| Түсіндіру,оқыту,мадақтау,қолдау
| 167.
V1
| Адам бойындағы барлық асыл қасиеттер мен қабілеттерді бір орталыққа біріктіріп, оларды өзі таныған үш қасиет арқылы толық адам бойына жинақтайды» деп көрсеткен ғұлама
| 1
| Абай құнанбай
| 168.
V1
| Адам үш түрлі болады Дана адам – асып таспайды, Жақсы адам – күй талғамайды, Батыл адам – қорықпайды, авторы кім
| 1
| Конфуций
| 169.
V1
| Абайдың толық адам ілімі қай ғасырда пайда болды
| 1
| ХІХ ғасыр
| 170.
V1
| Мінсіз кемел адам концепциясында адамның он екі қасиетін атап көрсеткен ғұлама
| 1
| Әл фараби
| 171.
V1
| Толық адам атану үшін «Алла тағаланы танымақтық, өзін танымақтық,
дүниені танымақтық…» баспалдақтарын басып өту керек сөзінің авторы
| 1
| Абай құнанбайулы
| 172.
V1
| Әл-Фарабидің парасатты адам ілімі қай ғасырда
| 1
| Х ғасыр
| |