Главная страница

руханият. V1 Адамны шыан тегі туралы баян


Скачать 53.74 Kb.
НазваниеV1 Адамны шыан тегі туралы баян
Дата17.05.2021
Размер53.74 Kb.
Формат файлаdocx
Имя файларуханият.docx
ТипДокументы
#206209
страница3 из 5
1   2   3   4   5

173.

V1

Абай атамыздың 17 қара сөзінде өзі таныған толық адам бойына жинақтайтын үш қасиеті

1

Қайрат ақыл жүрек

174.

V1

Тәрбие» сөзі араб тілінен аударғанда қазақша баламасы қалай аталады

1

"көктету, өсіру, жетілдіру" деген ұғымды береді. Яғни балаларымыздың болашағы осы алған тәрбиесіне тікелей қатысты

175.

V1

Тарихи сананың қалыптасуын педагогикалық тұрғыдан зерттеуші швециялық ғалымы

1

Роберт Троп

176.

V1

Тарихи сана – бұл бүгінгі ұрпақтың қандай жадысы болып табылады

1

Әлеуметтік

177.

V1

М. Әуезовтің «Абай жолы» романындағы салт-дәстүрлер– қазақ салтында жаңа киім киіп, мүлік aлғанда, жаңа үйге кіргенде, жетістікке қол жеткізгенде туған-туысқан, жора-жолдастарының жасайтын кәдесі

1

Көрімдік


178.

V1

«Үш анық» деген шығармасының авторы

1

Ш. құдайбердіұлы

179.

V1

 Ұлт руханиятының негізі

1

Ұлттық сана

180.

V1

Арынов Мұхтар Ғалиұлының «Бес анық» кітабында ұлттың келбетін анықтайтын бес құндылықты көрсетіңіз

1

Тіл,дін, дәстүр ,тарих, атамекен

181.

V1

Этномәдени білім беру дегеніміз;

1

Жеке тұлғаның этномәдени ерекшеліктерінің  қалыптасуына және оқу мен тәрбиенің  ұлттық жүйесін дамыту

182.

V1

Қазақ халық педагогикасының басты көзі халқымыздың ауыз әдебиеті

1

Ол халықтық дүниетанымы мен этикалық – эстетикалық танымның жемісі

183.

V1

Ш.Құдайбердіұлы өз еңбегінде үш анықты атайды Бірінші анық Алла тағаланың алғашқы білімі , екінші анық жанның мәңгілігі туралы пайым, үшінші анық – қандай білімді атап көрсетті

1

Ар (ұждан)

184.

V1

Қазақ этнопедагогикасының бастау бұлағын ХХ ғасырдың екінші жартысында зерттеген ғалымдар

1

Уәлиханов Алтынсарин Құнанбай

185.

V1

Шәкәрім «Үш анық» атты философиялық трактаты қай жылы жарық көрді

1

1928

186.

V1

Қазақ этнопедагогикасының әдіснамалық теориялық мәселелерін терең қарастырған ғалым

1

Қ.Ж.Қожахметова

187.

V1

Үш тілде оқытудың негізгі мақсаты

1

Бірнеше тілді меңгерген, әлеуметтік және кәсіптік бағдарға қабілетті, мәдениетті тұлғаны дамыту және қалыптастыру.

188.

V1

Көпмәдениетті тұлға дегеніміз

1

Өмір сүру жағдайларына бейімделген әрі өзге адамдармен әріптестік қатынас орната білетін тұлға


189.

V1

 Қазақ халық педагогикасының асыл – арналарына нелер жатады;

1

Ана тілі, ауыз әдебиетінің шығармалары, этнографиялық материалдар,ұлттық мәдениет салалары , ұлттық ойындар, ұлттық салт - дәстүрлер.

190.

V1

Халықтық педагогика” ұғымына Г. Н. Волков қандай анықтама берген

1

Халықтық педагогика – халықтың ауыз әдебиетіндегі, салттарындағы, ырымдарындағы, балалар ойындары мен ойыншықтарындағы сақталған педагогикалық мағлұматтар мен тәрбиелеу тәжірбиесінің жиынтығы

191.

V1

 “ Дәстүр ” ұғымы туралы қазақтың ұлы тәлімгері М. Жұмабаев ойы

1

Халқымыздың игі дәстүрі – біздің асыл қазынамыз

192.

V1

М. Әуезовтің «Абай жолы» романындағы салт-дәстүрлер– қазақ салтындахалық «қызды кім айттырмайды» десе де, қызын сұрап келген адамдарды кім деп айтады

1

Жаушы

193.

V1

Дәстүрдің озығы бар, тозығы бар түсінігінің мәні неде

1

Қоғам дамуына сәйкес,дәстүр өзгеріп жаңарады

194.

V1

Қазақ халық педагогикасындағы тәрбие факторларын атаңыз

1

Ана тілі, дін, өнер, әдет- ғұрып, салт – дәстүр, табиғат, еңбек, тұрмыс

195.

V1

Қазақ этнопедагогикасындағы эстетикалық тәрбиенің мәні неде ?

1

Баланы табиғаттағы , адам бойындағы және өмірдегі әсемдікті танып білуге , игеруге баул

1 96.

V1

Қазақ халық педагогикасындағы тәрбие әдістерін атаңыз?

1

Сенім, үлгі – өнеге, түсіндіру,үйрету, жаттығу, ырым ету, бата беру, тілек айту, сұрану, кеңес беру, ымдау, қолдау, тиым салу,

197.

V1

Ш.Құдайбердіұлы өз еңбегінде үш анықты атайды Бірінші анық Алла тағаланың алғашқы білімі , екінші анық қандай білімді атап көрсетті;

1

Жанның мәңгілігі туралы

1 98.

V1

Арынов Мұхтар Ғалиұлы жазған “Бес анық” кітабы қай жылы жарық көрді

1

1996

199.

V1

М. Әуезовтің «Абай жолы» романындағы салт-дәстүрлер– қазақ салтында қазақ жастарының дәстүрлі сауықтарының бірі

1

Бастаңғы

200.

V1

Тарих өрісінен ұлттық болмысымыздың рухани негізіне айналған

1

Ұлттық сана

201

V1

Фараби пікірінше шынайы шығарма тудыруға ең қажеттісі

1

Әдебиет теориясын жетік білу


202

V1

Фараби поэзиясындағы ақынды толғандырған басты тақырып.

1

Ғылым – білім

203

V1

Иассауи сопылығын қарасөзбен трактат түрінде жазған басты еңбегі.

1

Диуани хикмет

204

V1

Ақиқат сыйындағы көп жырланатын адам бойындағы асыл қасиет.

1

Имандылық

205

V1

«.Құтты біліктегі» адам кемелдену жолындағы ең қажетті қасиет.

1

Ізгілік

206

V1

Қаратаудың басынан көш келеді әні қандай оқиғаға байланысты шығарылған.

1

Жоңғар шапқыншылғы

207

V1

Қазтуған толғауының авторы.

1

Мұрат Мөңкеұлы

208

V1

Жыраулар ішіндегі шығармасы тұіғыш орысшаға аударылған жырау.

1

Үмбетей

209

V1

«Жырау сонау көне замандардың өзінде ,ең алдымен,ақын ретінде танылған сияқты» деп түсіндірген қай ғалым?

1

Махмұт Қашқари

210

V1

Абылай заманында әр батырға сипаттама,баға берген ақын.

1

Тәтіқара

211

V1

Асан қайғы жыраудың зираты Ыстықкөл маңында деп жазған ғалым.

1

Уәлиханов

212

V1

«Бұл заманда не ғаріп» деп сұрақ қоя отырып, өзі жауап беретін жырау.

1

Асан қайғы

213

V1

«Қаратаудың басынан көш келеді» әні қандай оқиғаға байланысты шығарылған

1

Жоңғар шапқыншылығы.

214

V1

Жорық жыршысы, ірі эпик әрі нәзік лирик кім

1

Қазтуған

215

V1

«Ай, хан мен айтпасам білмейсің, Айтқаныма көнбейсің...» . Асанның сөздері қай ханға қаратыла айтылған

1

Жәнібек хан

216

V1

Бабырнаманың жалғасы саналатын Бабырдың қызы жазған туынды

1

Құмайын-наме Гулбадан бегим

217

V1

Әдебиеттің объектісі

1

Әдебиет, әдеби процесс, әдеби шығарма

218

V1

«Күлтегін» , «Тоныкөк» жырларындағы діни наным-сенім

1

Көк тәңірге,Ұмай анага табыну

219

V1

Әль Фараби мен Абайдың толық адам идеясындағы шешуші рөл атқарушы орган, сезім

1

Рухани құбылыс, ішкі әлемі

220

V1

Түркі Оянушылық белгілері туралы қазақ әдебиеттануында алғаш сөз еткен ғалым

1

Ш.Құдайбердіұлы

221

V1

Көне түркі жазбалары жазылған қатарды табыңыз.

1

Күлтегін,Тоныкөк,

222

V1

Орхон ескерткіштері ішіндегі мазмұны мен көлемі жағынан ерекше саналатын көне түрік жазбаларының бірі:

1

Күлтегін

223

V1

1898 жылы Тоныкөк мәтіндерін неміс тіліне аударған және сөздігін жасаған ғалымды табыңыз.

1

Радлов

224

V1

Көне түркі жазбаларын бірінші болып кілтін тапқан, «түрік», «тәңір» сөздерін оқыған:

1

Томсен

225

V1

«Тоныкөк небір жорықтардың куәгері, ізінше сол соғыстар жайында әсерлі дүниелер тудырған эпикалық өнердің иесі», – деп ұлы жырауға үлкен баға берген ғалым:

1

Жолдасбеков

226

V1

Көне түркі жазба ескерткіштері қазіргі қай мелекеттің территориясынан табылды?

1

Түріктердің,Орхон өзені

227

V1

«Түркі жұртының мұраты – Мəңгілік Ел» деп өсиет қалдырған тұлға:

1

Тоныкөк абыз 

228

V1

«Руна» сөзінің мағынасы:

1

Құпия, киелі

229

V1

«Күлтегін» жырының авторы:

1

Йоллығтегін

230

V1

Көне түрік жазба ескерткіштері қай кезеңдерді қамтиды?

1

Бз5ғ –бз10ғғ


231

V1

Фольклорды зерттейтін ғылым:

1

Фольклортану

232

V1

Ауыз әдебиетінің жазба әдебиетінен негізгі айырмашылығы:

1

Ұжымдық шығармашылық

233.

V1

«Наурыз жыры» – ауыз әдебиетінің қай жанрлық түріне жатады:

1

Тұрмыс – салт жырына жатады

234.

V1

«Фольклор» сөзі ең алғаш рет қандай газетте қолданылған:

1

Атенаум

235.

V1

«Халық даналығы» деген ұғымды білдіретін «фольклор» сөзі қай тілден енген:

1

Англ тілінен

236.

V1

Ауыз әдебиетінің жазба әдебиетінен негізгі айырмашылығы:

1

Ұжымдық шығармашылық

237

V1

Қазақ фольклорында отбасының тағдырына, мұрат-мақсатына жетуіне арналған сөз үлгілері:

1




238.

V1

«Қазіргі таңда «ауыз әдебиеті» деген термин қазақтың ежелден келе жатқан жыраулар мен ақындардың ауызша шығарып, ауызша орындап, ауызша таратқан төл туындыларына қатысты екені анықталды», – деген пікірдің авторы:

1

Қасқабасов С

239.

V1

«Фольклор – синкретті, көп функциялы руханият», – деген пікірдегі «синкретті» сөзінің беретін мағынасы:

1

Қандайда болмасын құбылыстың жетіле қоймаған бастапқы күйі

240.

V1

«Фольклордың утилитарлық функциясы да бар, яғни ол белгілі бір жағдайда тұрмыстық қажетті өтейді», – деген пікірдегі «утилитарлық» сөзінің беретін мағынасы:

1

қолданбалы

241.

V1

Қ.Жұбановтың дүниеге келген уақыты:

1

1899ж 19 желтоқсан

242.

V1

Қ.Жұбанов қандай қолжазба журналдардың авторы болды және осыған сәйкес қандай өлең жазды:

1

Ай

243.

V1

Республикалық Халық ағарту комиссариатының шешімімен (кейінгі Оқу министрлігі) 1928 жылы көктемде Жұбанов қай қалаға қызметке шақыртылды:

1

Қызылорда


244.

V1

«Мұра-хаттар. Түрки әдебиеттер тілінің танымы» очеркінде Қ.Жұбанов қандай ақынның шығармашылығын зерттеді:

1

Яссауй

245.

V1

Қ.Жұбанов «Қазақ әдебиетінің классигі» деп бағалап, қазақтың қай ақынының шығармашалығы туралы зерттеген:

1

Абай құнанбаев

246.

V1

Қ.Жұбанов ақталып, оның «азамат» аты қайта оралған жыл:

1

1957

247.

V1

1932-1937 жж. Қ.Жұбанов Қазақ педагогикалық институтында қай кафедраның меңгерушісі ретінде қызмет атқарған:

1

Қазақ тілі мен әдебиеті.

248.

V1

«Білімі терең, адамгершілігі мол, халқын сүйген жақсы адам – тек біздің, туысқандардың ғана емес, бүкіл қазақ жұртының мақтанышы еді. ...Ол өлеңді де көркем жазатын» деген пікірдің авторы кім?

1

Құдайберген Қуанұлы Жұбанов

249.

V1

«Құдайберген Қуанұлы Жұбанов – туған жер, өскен еліне шынайы ой-арманымен, қалтқысыз көңілі, ақаусыз білімімен танылған адал азамат, ардақты ғалым», – деп бағалаған зерттеуші-ғалым, жазушы кім:

1

Мұхтар Әуезов

250.

V1

«Мәдениет қайраткері алдыменен өзі мәдениетті болу керек. Мәдениеттілік дегенді кең мағынасында білімпаздық, парасаттылық, рухани тазалық және жан сұлулығы деп түсінсек, осы қасиеттің бәрі Жұбановтың бойына түгел және тұтас біткен еді», – деп бағалаған зерттеуші-ғалым:

1

М. Қаратаев

251.

V1

«ХІХ ғасырдың І жартысындағы әдебиетті жазба әдебиеттің басы деу керек» деген пікірдің авторы:

1




252.

V1

ХІХ ғасырдың І жартысында қазақ әдебиетіне азаматтық бағыт келгенін айтқан ғалым:

1




253.

V1

ХІХ ғасырдың І жартысындағы қазақ әдебиетінің түр – үлгісіне жатпайтын жыр:

1



1   2   3   4   5


написать администратору сайта