Главная страница

Игнатова_3курс-z. Використання анімації та анімаційних персонажів для навчального відео


Скачать 36.5 Kb.
НазваниеВикористання анімації та анімаційних персонажів для навчального відео
Дата24.09.2018
Размер36.5 Kb.
Формат файлаdoc
Имя файлаИгнатова_3курс-z.doc
ТипДокументы
#51429

ВИКОРИСТАННЯ АНІМАЦІЇ ТА АНІМАЦІЙНИХ ПЕРСОНАЖІВ

ДЛЯ НАВЧАЛЬНОГО ВІДЕО

Ігнатова Світлана Леонідівна

вчитель фізики НВК «Гімназія №7»

студентка 3 курсу фізико-математичного факультету Південноукраїнського Національного

педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського,

спеціальність Інформатика
З середини минулого століття в навчальних закладах освіти почали використовувати навчальні фільми. Спочатку це були навчальні фільми, зняті на плівку [1, 2], згодом почали паралельно використовувати відео ( на аналогових та цифрових носіях) [3, 4] і нарешті навчальні фільми, створені за допомогою комп’ютерних програм [5]. З активним запровадженням комп’ютерної техніки до навчально-виховного процесу кожен вчитель має можливість розробити навчальне відео. З фізики є багато баз освітніх ресурсів, на яких є можливість розмістити власні та скористатись іншими навчальними відео, але важливо, щоб вчитель мав змогу та міг використовувати власний матеріал, який враховує психолого-педагогічні особливості данного класу.

Використання навчального відео допомагає в роботі сучасного вчителя. Наразі проходить процес повноційної інтеграції в суспільство системи дистанційного навчання. В період карантинів, довгої відсутності через хворобу, вимушених канікул, тощо, на перший план виходить дистанційне навчання, а саме відеоуроки. І в цій ситуації важливою є сумісна робота вчителя – учня – родини.

Однією з проблем при викладанні фізики є недостатня матеріально-технічна база з практикуму. А саме навчальне відео допомагає моделювати фізичні явища, проводити віртуальні лабораторні роботи [6].

Мета: допомогти сучасному вчителю в розробці методичного матеріалу для використання на уроках фізики як допоміжного засобу в засвоєні навчального матеріалу.

Для досягнення мети поставлені наступні задачі:

  • огляд засобів з розробки анімації;

  • розробка власних ресурсів;

  • проведення апробації та порівняння результатів навчальних досягнень.



ЛІТЕРАТУРА:

  1. https://www.youtube.com/playlist?list=PLnbQh4j9gZkLQ1f9Qwlr4v0XdjJi_ZFkV

  2. www.youtube.com/watch?v=XP4r8VbyV0s

  3. http://auto.disys.ru/

  4. http://allforchildren.com.ua/physics1.htm

  5. http://school-collection.iv-edu.ru

  6. Віртуальна фізична лабораторія «Фізика 7 – 9, 10 – 11», (виробник АТЗТ «Квазар - Мікро Техно».


написать администратору сайта