Вопросы
№ 1.
Cаясаттану ғылымының зертейтіні:
A.
| қоғамдық өмірдегі адамдардың психологиясы
| B.
| қоғамның құрылымы және ондағы адамдардың мінез-құлқы
| C.
| адамзат қоғамының әскери қуаты
| D.
| адамдардың саяси мінез-құлқының психологиялық факторы
| E.
| қоғамның саяси өмірінің, мемлекеттік институттардың, партиялар мен қозғалыстардың даму процессі
| № 2.
Саясаттану пәні-бұл:
A.
| бізге сезім арқылы берілген объективтік шындық
| B.
| қоғамдық өмірдің экономикалық саласы
| C.
| өнер саласы
| D.
| саяси биліктің қалыптасуының, қызмет етуінің және өзгеруінің заңдылықтары, саяси үрдістердің дамуы
| E.
| биснес саласы
| № 3.
Саясаттану өз алдына жеке пән ретінде қашан қалыптасты
A.
| 18ғ.
| B.
| 17ғ.басында
| C.
| 15ғ.
| D.
| 19ғ. 2-жартысында
| E.
| 20ғ.
| № 4.
Әр түрлі елдердегі саяси құбылыстарды салыстырып, олардың жалпы жақтарын және жеке ерекшеліктерін ажыратуға мүмкіндік беретін саясаттанудың әдісі:
A.
| әлеуметтанулық
| B.
| тарихи
| C.
| салыстырмалы
| D.
| жүйелік
| E.
| бихевиористік
| № 5.
Саясатты оқып-білудің жеке адамдар мен топтардың алуан түрлі мінез-құлқын нақтылы зерттеу арқылы іске асыратын саясаттанулық әдіс:
A.
| салыстырмалы
| B.
| іскерлік ойыны
| C.
| бихевиористік
| D.
| социологиялық
| E.
| эксперттік бағалау әдісі
| № 6.
Саясаттанудың негізгі қызметтері:
A.
| бихевиористік, компаративистік, дуалистік
| B.
| рухани, мәдени, діни
| C.
| теориялық-танымдық, болжамдық, аксиологиялық, реттеушілік.
| D.
| парадигмалық, концептуалдық.
| E.
| құқықтық, экономикалық, әскери-саяси, әлеуметтік
| № 7.
Саясаттанудың негізгі қызметтері:
A.
| теориялық-танымдық, болжамдық, аксиологиялық, реттеушілік.
| B.
| құқықтық, экономикалық, әскери-саяси, әлеуметтік
| C.
| бихевиористік, компаративистік, дуалистік
| D.
| парадигмалық, концептуалдық.
| E.
| рухани, мәдени, діни
| № 8.
Саяси институттарға, құрылыстарға, мінез-құлықтарына, оқиғаларға баға беретін саясаттанудың қызметі:
A.
| басқарушылық
| B.
| теориялық-танымдық
| C.
| тәрбиелік
| D.
| аксиологиялық
| E.
| болжамдық
| № 9.
Саясаттануды оқытуда ұлттық ерекшеліктер қаншалықты ескерілуі қажет
A.
| ұлттық ерекшеліктер еске алынып оқытылу керек
| B.
| саясаттанудың тек ғана әлемдік нұсқасы ғана алынуы керек
| C.
| тек ғана ұлттық ерекшеліктер негізінде оқытылған дұрыс
| D.
| олайболмауытиіс
| E.
| олміндеттіемес
| № 10.
Танымдыққызмет қандай міндеттерді атқарады
A.
| адамдардыңсаясикөзінашу
| B.
| Саяси құбылыстарға баға беру
| C.
| Қоғамдағы билікті жүргізу
| D.
| қоғамдағы саяси оқиғаларды танып білуге, саяси мәнін түсіну
| E.
| адамдардың саяси өмірде өзін-өзі ұстауы
| № 11.
Азаматтықтың, халықтың демократиялық саяси мәдениеттілігін қалыптастыратын қандай міндет
A.
| болжау
| B.
| танымдық
| C.
| саяси-әлеуметтену
| D.
| реттеушілік
| E.
| жетілдіру
| № 12.
Саясатты ұжымдық мақсатқа тиімді жету жолындағы іс-әрекет ретінде қарастыратын түсінік
A.
| Позитивтік
| B.
| Жүйелік
| C.
| Телеологиялық
| D.
| Коммуникативтік
| E.
| Құрылымдық
| № 13.
Саяси парадигма – бұл
A.
| саясиқызметтіңәдісі
| B.
| іс жүзінде орындалған, болып кеткен әрекеттердің псевдологиялық негіздемелері
| C.
| қоғамдағы қалыптасқан жүйеге көп өзгеріс әкелмейтін саяси өзгерістер
| D.
| саяси шындықты қабылдау және түсіну тәсілдерін айқындайтын логикалық ойлау үлгісі
| E.
| жалпығаміндеттінормаларжүйесі
| № 14.
Саясаттың табиғаты мен пайда болуын әлеуметтік факторлар арқылы түсіндіретін парадигманың түрі
A.
| Мәмілеге келу парадигма
| B.
| Теологиялық парадигма
| C.
| Тиімді-сыни парадигма
| D.
| Натуралистік парадигма
| E.
| Әлеуметтік парадигма
| № 15.
Аристотель бойынша мемлекеттің дұрыс формалары
A.
| Демократия, аристократия, тирания
| B.
| Полития, демократия, деспотия
| C.
| Тирания, олигархия, демократия
| D.
| Монархия, аристократия, полития
| E.
| Монархия, охлократия, анархия
| № 16.
Биліктіңпатерналистіктұжырымдамасының авторы
A.
| Аристотель
| B.
| Сократ
| C.
| Конфуций
| D.
| Кутилья
| E.
| Платон
| № 17.
«Веда» дерегінде көне Үнді қоғамы қандай варналарға бөлінген
A.
| пролетариат
| B.
| феодалдар, шаруалар
| C.
| патрицийлер мен плебейлер
| D.
| жұмысшы тап, буржуа, зиялы қауым
| E.
| брахмандар, кшатрийлер, вайши, шудр
| № 18.
Платонның кемелді мемлекетінде басқарушы бола алатындар:
A.
| қолбасшылар
| B.
| саудагерлер
| C.
| философтар
| D.
| жер иеленушілер
| E.
| қолөнершілер
| № 19.
Әл-Фараби мемлекет басшысына тән неше қасиетті атаған
A.
| 20
| B.
| 13
| C.
| 15
| D.
| 18
| E.
| 12
| № 20.
“Тобырдың билігі” дегеніміз:
A.
| Демократия
| B.
| Анархия
| C.
| Монархия
| D.
| Олигархия
| E.
| Охлократия
| № 21.
Саяси ұйымдасқан қоғамды анықтау үшін “мемлекет” терминін алғаш қолданған кім
A.
| Д.Локк
| B.
| Д.Дидро
| C.
| Н.Макиавелли
| D.
| Ж.Боден
| E.
| Т.Гоббс
| № 22.
Утопиялық социализм теориясыныңнегізінсалушы
A.
| О.Конт
| B.
| Ж.Ж.Руссо
| C.
| Т.Мор
| D.
| А.Радищев
| E.
| Т.Джефферсон
| № 23.
Либерализм идеологиясыныңнегізінсалушы
A.
| Г.Спенсер
| B.
| Ж.Боден
| C.
| Г.Тард
| D.
| Д.Локк
| E.
| Э.Гидденс
| |