Главная страница
Навигация по странице:

  • Жұптық жұмыс 2-тапсырма Бүлдіршіндерге қазақ әліпбиінің алғашқы 5 әрпін үйрететін жобаға байқау жарияланды. Scratch

  • Дескриптор Scratch

  • Жеке жұмыс 3-тапсырма

  • Жеке жұмыс 4-тапсырма • Жоба құруда кейіпкердің костюмін ауыстырудың маңыздылығы неде Дескриптор

  • Сабақты бекіту. Рефлексия. ІІІ. Ой толғаныс. Рефлексия

  • Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай «Стикерлер» әдісі

  • Мақсаты

  • 14-сабақ. Сабақтың тақырыбы: Менің ойыным

  • Топтастыру: Топтастыру. «Жеміс-жидек топтамасы» әдісі

  • І топ: Алма ІІ топ: Алмұрт Мақсаты

  • Саралау

  • Жаңа сабаққа дайындық. Мақсаты

  • ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) Оқулықпен жұмыс істеу. «Баяндама» әдісі

  • 9-16 сабақ. замерзімді жоспар тарауы 2блім. Ойын ру (орта таырыптар Уаыт, Сулет)


    Скачать 429.5 Kb.
    Названиезамерзімді жоспар тарауы 2блім. Ойын ру (орта таырыптар Уаыт, Сулет)
    Дата11.12.2022
    Размер429.5 Kb.
    Формат файлаdoc
    Имя файла9-16 сабақ.doc
    ТипСценарий
    #838302
    страница5 из 7
    1   2   3   4   5   6   7







    Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен

    біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл

    сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).

    мен скриптіне (9-сурет) талдау жасаңдар. 1) Жобаға атау беріңдер.

    Не себепті бұл

    атауды таңдадыңдар?

    1. Жоба қандай мақсатта, кімдерге арнап жасалған?

    2. 1 мен 5 аралығындағы сандарды ретімен ауыстыру үшін 9суреттегі скриптке қандай өзгеріс жасау керек?

    Дескриптор

    • Жобаның орындалу сәті мен скриптіне талдау жасайды.

    • Тапсырма орындау барысында берілген сұрақтарға жауап береді.

    қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай «Стикерлер» әдісі арқылы бірбірін бағалайды.





    Жұмыс

    дәптерлері



    Жұптық жұмыс

    2-тапсырма

    Бүлдіршіндерге қазақ әліпбиінің алғашқы 5 әрпін үйрететін жобаға байқау жарияланды. Scratch-те жұмыс істей алатын

    программалаушы ретінде байқауға қандай жоба ұсынасыңдар? Жобаның сценарийі

    мен скриптінің жобасын дайындыңдар.

    Дескриптор

    • Scratch-те жақсы программалаушылар ретінде байқауға жоба ұсынады.

    • Жобаның сценарийі мен скриптінің

    жобасын дайындайды.



    Қалыптастырушы бағалау

    Жұптағы оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай «Стикерлер» әдісі арқылы бірбірін бағалайды.



    Интерактивті

    тақта

    Оқулық

    Жұмыс

    дәптерлері



    Жеке жұмыс

    3-тапсырма

    10-суретте қыздың батуттағы қозғалысы

    берілген. Осы қозғалысты сипаттау үшін неше костюм қажет?

    Костюмдердің санын анықтап, сызбасын кағазға түсір.

    Костюмдердің сызбасын салуда 2суретті пайдалан.

    Дескриптор

    • 10-суреттегі костюмдердің санын анықтап, сызбасын кағазға түсіреді.

    • Костюмдердің сызбасын салуда 2суретті пайдаланады.



    Қалыптастырушы бағалау

    Оқушылар өзінің сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай «Стикерлер» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды.



    Интерактивті

    тақта

    Оқулық

    Жұмыс

    дәптерлері



    Жеке жұмыс

    4-тапсырма

    • Жоба құруда

    кейіпкердің костюмін ауыстырудың маңыздылығы неде?

    Дескриптор

    • Бір сұраққа жауап береді.

    • Екі сұраққа толық жауап береді.



    Қалыптастырушы бағалау

    Оқушылар өзінің сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырманы орындау деңгейіне қарай «Стикерлер» әдісі

    Интерактивті

    тақта

    Оқулық

    Жұмыс

    дәптерлері




    • Жоба скриптін жазуда костюм ауыстыру болмағанда қандай қиындыққа тап болар едік?




    арқылы өзін-өзі бағалайды.






    Сабақтың соңы

    7 мин.

    Сабақты бекіту.

    Рефлексия.



    ІІІ. Ой толғаныс. Рефлексия

    Жеке жұмыс. «Жетістіктер баспалдағы» әдісі «Жетістіктер баспалдағы» әдісі оқушылардың қандай білім баспалдағында және өткен материалды меңгеруде қай баспалдақта тұрғандығын анықтайды. Баспалдақ тақтаға ілінеді (ватманда, қағаз парағында), балалар өздері орындаған жұмысты магниттермен немесе стикерлермен өздері қалаған баспалдаққа орналастырады. Не үшін ондай баға қойғандарын түсіндіреді.

    Қалыптастырушы бағалау

    Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай «Стикерлер» әдісі арқылы бағалайды.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз

    оқушылардың

    материалды игеру деңгейін қалай

    тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».

    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Стикерлер» әдісі

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1: 2:

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Мен сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

    1:

    2:



    14-сабақ. Сабақтың тақырыбы: Менің ойыным

    Бөлімі:

    Ұзақмерзімді жоспар тарауы:

    2-бөлім. Ойын құру (ортақ тақырыптар: «Уақыт», «Сәулет»)

    Педагогтің аты-жөні:



    Күні:



    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Менің ойыным

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

    3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкермен жұмыс істеу;

    3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көрініспен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушы үшін:




    Программалау ойын алаңында цикл, костюм, көріністі пайдаланып, ойын құруды үйренеді.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтің ісәрекеті

    Оқушының ісәрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    (Ұ)

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1-7 мин.

    Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

    І. Қызығушылықты ояту. «Жеміс себеті» ойыны

    Топ шеңбер құрып орындықта отырады. Жүргізуші әр қатысушыға жеміс аттарын айтып шығады. Мысалы, алма, алмұрт, лимон, жүзім, апельсин, анар, банан т.с.с. Жүргізуші екі жемістің атын айтқанда, олар орын ауыстыруы керек. Ортадағы адамның міндеті – орын ауыстырушылардың бірінің орнына орналасу. Ол енді екі-үш жемістің атын бірге немесе «жеміс салаты» деп бәрін бірге айтуына болады. /Бұл ойын оқушыларға психологиялық жағымды көңіл күй сыйлайды/.

    Топтастыру:

    Топтастыру. «Жеміс-жидек топтамасы» әдісі

    Оқушыларға алма мен алмұрт жемісінің суреттері бейнеленген қағаздарды таңдауға тапсырма беріледі. Таңдалған жеміс атауы бойынша екі топға бірігеді.

    І топ: Алма

    ІІ топ: Алмұрт

    Мақсаты: белсенді оқу, оқушының мұғалімді мұқият тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту мен оқу әдістерінің бірі болғандықтан, оқу мақсаттарына қол жеткізуде оқушылардың қажеттіліктерін, қабілет деңгейлері мен қызығушылығын ескере отырып топтастыру жоспарланды.

    Тиімділігі: топтық жұмыста – бір-бірімен ой бөлісіп, пікірлесуге, өз ойын ортаға салуға; жұптық жұмыста – ақылдасып, келісімге келуге, өзгенің пікірін тыңдап, құрметтеуге; жеке жұмыста – өзіндік пікір қалыптастырып, сын тұрғысынан ойлануына мүмкіндік болады.

    Саралау: Оқытудың қажеттілігіне қарай топ құруда саралаудың «Жіктеу» тәсілі

    қолданылады.

    (МК, Ұ) Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.

    Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді интерактивті тақтадан көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде

    білгендері

    бойынша өз ойларын айтып, жауап береді.

    • Еліміздегі сәулет өнерінің туындылары жайында қандай деректер

    білесің? (1сурет) Әңгімеле.

    • «Ойын

    сценарийі» дегеніміз не?

    Есіңе түсір.

    • Қандай ойын сценарийін жоспарлауды үйрендің?

    • 1-сурет негізінде қандай ойын идеясын ұсынған болар едің? Ойыңды ортаға сал.

    Қалыптастырушы бағалау

    Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне және сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы!

    Талпын!



    Интерактивті

    тақта

    Оқулық

    Жұмыс

    дәптерлері

    Жаңа сабаққа дайындық.

    Мақсаты: Алдыңғы білім мен жаңа білімді ұштастыру мақсатында, жетелеуші және түрткі сұрақтарды талқылау.

    Тиімділігі: Оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерін еркін айтып, ешқандай сынға ұшырамауы керек, қағазға түсіруге де, ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де болады.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырады.

    Сабақтың ортасы

    (26 мин)

    ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін)

    Оқулықпен жұмыс істеу. «Баяндама» әдісі
    1   2   3   4   5   6   7


    написать администратору сайта