Главная страница
Навигация по странице:

  • Балкенов Мұхаммед Рахатұлы

  • 1) Мәселенің тұжырымы. Бағдарлама кешенінің кіріс және шығыс құжаттарының сипаттамасы.

  • 2) Бағдарламалық қамтамасыз ету пакетінің сипаттамасы

  • Грамматика KC грамматикасы арқылы анықталуы мүмкін тіл контекстсіз тіл немесе KC тілі деп аталады.4. Программалаудағы семантика

  • Есептерді шешу алгоритмін құрастыру Алгоритм құрастыру

  • май. за май 111 (1). Диплом алды практика есебі Маманды Специальность 06130100 Бадарламалы амтамасыз ету (трлері бойынша)


    Скачать 94.5 Kb.
    НазваниеДиплом алды практика есебі Маманды Специальность 06130100 Бадарламалы амтамасыз ету (трлері бойынша)
    Дата01.06.2022
    Размер94.5 Kb.
    Формат файлаdoc
    Имя файлаза май 111 (1).doc
    ТипДиплом
    #561904

    «Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ» КеАҚ колледжі



    Диплом алды практика есебі

    Мамандық / Специальность 06130100

    «Бағдарламалық қамтамасыз ету (түрлері бойынша)»

    Біліктілік / Квалификация

    Бағдарламалық қамтамасыздандыруды құрастырушысы

    Балкенов Мұхаммед Рахатұлы

    Тәжірибенің басталуы: 30.03.2022

    Тәжірибенің аяқталуы: 10.05.2022

    Практика орны: TOO “Рей-Қ ”

    Ұйым басшысы: Имангалиев А.М.

    Тәжірибе жетекшісі: Имангалиев А.М.

    «Есептеу техникасы» ЦК оқытушысы: Асатова Ә.Ш.

    Нұр-Сұлтан,2022
    Мазмұны

    1.Бағдарламалар кешенінің кіріс және шығыс құжаттарының сипаттамасы………… 1

    2.Бағдарламалық қамтамсыз ету пакетінің сипаттамасы………… 2

    3.Бағдарламалық құралдың сипаттамасы………… 3

    4.Бағдарламалу тіліне сипаттама…….. 4

    5.Есептерді шешу алгоритімін құрастыру……….. 5

    6.Бағдарлама алгоритімін құрастыру……….. 6

    7.Бағдарламалау тілін таңдау…………………… 7

    8.Бағдарламалау листингін әзірлеy…………. 8

    1) Мәселенің тұжырымы. Бағдарлама кешенінің кіріс және шығыс құжаттарының сипаттамасы.

    Мәселенің анықтамасы - бұл нақты көмегімен компьютерде есептің шешімін тұжырымдау кіріс және шығыс ақпараттың сипаттамасы.

    Тапсырма бойынша кіріс ақпараты ретінде анықталады тапсырма кірісіне енетін және пайдаланылатын деректер оны шешу үшін.

    Тапсырманың шығыс ақпараты болуы мүмкін құжаттар, көрнекі деректер түрінде беріледі монитор экранында, деректер базасының файлында, шығысында

    басқару құрылғысына сигнал.

    2) Бағдарламалық қамтамасыз ету пакетінің сипаттамасы

    Қолданбалар пакеті (ППП, ағылшынша қолданбалар пакеті) немесе бағдарламалық пакет – белгілі бір пәндік саладағы белгілі бір сыныптың мәселесін шешуге арналған өзара байланысты модульдер жиынтығы. МЖӘ мағынасында бағдарлама пакеті терминін емес, модульдер пакетін атаған дұрысырақ болар еді. Оның кітапханалардан айырмашылығы, кітапханаларды құру міндетті түрде пәндік аймақтың қажеттіліктерін қамтымайды, сондықтан қолданба бірнеше кітапханалардың модульдерін пайдалана алады. Бағдарламалық пакетке қойылатын талаптар қарапайым: есептерді шешуге арналған қосымша пакеттің модулі үшін ғана қолданылуы керек, ал нақты қолданбаны құру бағдарламашы еместерге қол жетімді болуы мүмкін.

    Пакеттік тәсілді «әмбебап» бағдарламаны құруға қарсы қоюға болады. Мұндай бағдарлама әртүрлі есептерді шешуге қатыса алады, ал пакеттік тәсілде бір мәселені шешу үшін пакеттің бірнеше модульдері біріктіріледі. Айырмашылық шамалы болып көрінуі мүмкін (бағдарламалық құрал пакетінен басқару қондырмасын қосу арқылы «әмбебап» бағдарлама жасауға болады немесе керісінше, «әмбебап» бағдарламаның кейбір модульдерін PPP ретінде пайдалануға болады). Дегенмен, архитектуралық тұрғыдан алғанда, PPP кеңейту және модификациялау үшін ыңғайлы, өйткені МЖӘ дамуы бұрын жөндеуден өткен модульдердің өнімділігіне әсер етпейтін жаңа модульдерді қосу арқылы жүзеге асырылуы мүмкін.

    Пакет түрлері

    МЖӘ келесі түрлерін бөлуге болады:

    1)Жалпы мағынада, Мысалдар: мәтіндік процессор, электрондық кестелер, графикалық редактор, ДҚБЖ.

    2)Кеңсе пакеттері. Кеңсенің жұмысын қамтамасыз ету. Ұйымдастырушылар, OCR құралдары және т.б. кіреді.

    3)Мәселеге бағытталған. Деректер құрылымдарын, өңдеу алгоритмдерін және басқару функцияларын теру мүмкін болатын пәндік аймақтар үшін. Мысалдар: бухгалтерлік есеп, персоналды басқару.

    4) Автоматтандырылған жобалау жүйесі (АЖЖ) – жобалау функцияларын орындауға арналған ақпараттық технологияларды жүзеге асыратын автоматтандырылған жүйе , жобалау процесін автоматтандыруға арналған, персоналдан және техникалық, бағдарламалық және басқа да құралдар кешенінен тұратын ұйымдық-техникалық жүйе. оның қызметін автоматтандыру құралдары. Сондай-ақ, CAD аббревиатурасы мұндай жүйелерге сілтеме жасау үшін кеңінен қолданылады.

    5)Жұмыс үстеліндегі баспа

    Жасанды интеллект жүйелері. Табиғи тілдегі диалогтық жүйелер, эксперттік жүйелер және т.б.

    3) Бағдарламалық құралдың сипаттамасы

    Бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдау (сонымен қатар бағдарламалық қамтамасыз етуді (бағдарламалық қамтамасыз етуді) қамтамасыз етуге рұқсат етіледі - компьютерді басқару үшін қолданылатын бағдарламалар немесе бірнеше бағдарламалар (ISO / IEC 26514: 2008).

    Халықаралық және ресейлік стандарттардың басқа да анықтамалары бар:

    1) осы бағдарламалардың жұмыс істеуі үшін қажетті ақпаратты және бағдарламалық құжаттарды өңдеуге арналған бағдарламалық жүйелердің болуы (ГОСТ 19781-90;

    2) ақпаратты өңдеу жүйесінің бағдарламасының, процедурасының, ережелерінің және тиісті құжаттамасының толық немесе бір бөлігі (ISO/IEC 2382-1:1993);
    3) компьютерлік жүйенің жұмысына қатысты компьютерлік бағдарламалар, процедуралар және мүмкін байланысты құжаттама мен деректер (IEEE Std 829-2008).
    Бағдарламалық қамтамасыз ету – техникалық (аппараттық), математикалық, ақпараттық, лингвистикалық, ұйымдастырушылық, әдістемелік және құқықтық қамтамасыз етумен қатар компьютерлік жүйені қамтамасыз ету түрлерінің бірі.

    Бағдарламалық қамтамасыз етуді зерттейтін академиялық салалар - информатика және бағдарламалық қамтамасыз ету.
    4) Бағдарлама тіліне сипаттама

    Бағдарламалау тілі -компьютерге белгілі бір есептеу процесін орындауға, әртүрлі объектілерді басқаруды ұйымдастыруға және т.б. мүмкіндік беретін ережелер жиынтығы болып табылатын компьютерлік бағдарламаларды жазуға арналған.

    Тіл спецификациясы
    1.Стандарттау

    Көптеген кеңінен қолданылатын бағдарламалау тілдері үшін халықаралық стандарттар жасалды. Арнайы ұйымдар тиісті тілдің спецификациялары мен ресми анықтамаларын үнемі жаңартып, жариялап отырады. Мұндай комитеттер аясында бағдарламалау тілдерін дамыту және жаңғырту жалғасуда және қолданыстағы және жаңа тілдік құрылымдарды кеңейту немесе қолдау мәселелері шешіледі.
    2.Алфавит

    Қазіргі бағдарламалау тілдері ASCII қолдануға арналған, яғни барлық ASCII графикалық таңбаларының болуы кез келген тіл конструкцияларын жазу үшін қажетті және жеткілікті шарт болып табылады. ASCII басқару таңбалары шектеулі көлемде пайдаланылады: тек каретканы қайтару CR, жол беру LF және көлденең қойынды HT (кейде VT тік қойындысы және келесі бет FF) рұқсат етіледі.

    6-биттік таңбалар дәуірінде пайда болған ерте тілдер неғұрлым шектеулі жиынтықты пайдаланды. Мысалы, Фортран алфавитінде 49 таңба бар (бос орынды қоса): A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 = + - * / () . , $' :

    Айтарлықтай ерекшелік - көптеген арнайы таңбаларды пайдаланатын APL тілі.
    3. Грамматика

    KC грамматикасы арқылы анықталуы мүмкін тіл контекстсіз тіл немесе KC тілі деп аталады.
    4. Программалаудағы семантика – программалау тілі конструкцияларының мағыналарының формалдануын олардың формальды математикалық модельдерін құру арқылы зерттейтін пән. Мұндай модельдерді құрудың құралы ретінде әртүрлі құралдарды қолдануға болады, мысалы, математикалық логика, λ-есептер, жиындар теориясы, категориялар теориясы, модельдер теориясы, әмбебап алгебра. Программалау тілінің семантикасын формализациялау тілді сипаттау үшін де, тілдің қасиеттерін анықтау үшін де, осы бағдарламалау тіліндегі бағдарламаларды формальды тексеру мақсатында да қолданылуы мүмкін.

    Первый код:

    i=0; while(i<5){i++;}
    Второй код:

    i=0; do{i++;} while(i<=4);

    Логически эти два фрагмента кода выполняют одно и то же, результаты их работы идентичны. В то же время семантически это два разных цикла. Так же теги:






    5. Есептерді шешу алгоритмін құрастыру

    Алгоритм құрастыру – есепті шешудің математикалық әдісін құрудың арнайы әдістемесі. Алгоритмді жобалау – бұл динамикалық бағдарламалау және бөлу және жеңу сияқты операцияларды зерттеу теорияларының шешімдерін анықтау және біріктіру.

    Есепті шешу алгоритмін жасау кезінде блок-схемалардың тілін пайдалану өте маңызды. Бір есептің шешімін бір-бірінен есептеу уақытымен де, есептеулердің көлемімен де, күрделілігімен де ерекшеленетін әртүрлі алгоритмдер арқылы жүзеге асыруға болады. Блок-схемалар арқылы бұл алгоритмдерді жазу оларды салыстыруға, ең жақсы алгоритмді таңдауға, жеңілдетуге, қателерді табуға және жоюға мүмкіндік береді.

    Алгоритмді жасауда блок-схема тілінен бас тарту және алгоритмді бірден бағдарламалау тілінде өңдеу уақыттың айтарлықтай жоғалуына, оңтайлы емес алгоритмді таңдауға әкеледі.

    Сондықтан бастапқыда блок-схемалар тілінде есепті шешу алгоритмін жасау қажет, содан кейін алгоритмді бағдарламалау тіліне аудару керек.

    Күрделі есептің алгоритмін құрастыру кезінде кезең-кезеңімен егжей-тегжейлі анықтау әдісі қолданылады. Бірінші қадамда алгоритмнің жалпы құрылымы оның жеке бөліктерін егжей-тегжейлі зерттемей-ақ ойластырылады. Нақтылауды қажет ететін блоктар нүктелі сызықпен белгіленеді және алгоритмді әзірлеудің келесі қадамдарында ойластырылып, егжей-тегжейлі көрсетіледі.
    Есепті шешу алгоритмін құру процесінде келесі кезеңдерді бөліп көрсетуге болады:

    1-кезең. Есепті шешудің математикалық сипаттамасы.

    2-кезең. Кіріс және шығыс деректердің анықтамасы.

    3 кезең. Есепті шешу алгоритмін құрастыру.

    ТАПСЫРМА. Тік бұрышты үшбұрыштың катеттерінің a және b ұзындықтарының белгілі мәндерінен оның гипотенузасын есептеу алгоритмін құрастырыңыз.
    Осы есептің мысалын пайдалана отырып, біз мәселені шешу алгоритмін жасаудың барлық үш кезеңін қарастырамыз:

    1-кезең.Есеп шығарудың математикалық сипаттамасы.

    Есептің математикалық шешімі белгілі формула болып табылады:



    мұндағы c – гипотенузаның ұзындығы, a, b – катеттердің ұзындығы.

    2-кезең. Кіріс және шығыс мәліметтерді анықтау.
    Кіріс деректері a және b аяқтарының мәндері болып табылады. Шығару гипотенузаның ұзындығы - с.
    3-кезең.Есепті шешу алгоритмін құру.

    1. Алгоритмнің басы.

    2.Аяқтардың a және b ұзындығын енгізу.

    3.Формула арқылы гипотенузаның ұзындығын c есептеу



    4.Гипотенузаның ұзындығының мәнін көрсету.

    5.Алгоритмнің соңы

    6. Бағдарламалау алгоритмін құрастыру

    Алгоритм құрастыру – есепті шешудің математикалық әдісін құрудың арнайы әдістемесі. Алгоритмді жобалау – бұл динамикалық бағдарламалау және бөлу және жеңу сияқты операцияларды зерттеу теорияларының шешімдерін анықтау және біріктіру.

    7. Бағдарламалау тілін таңдау

    Бағдарламалау тілін таңдау, бағдарламалау - компьютерлік бағдарламаларды жасауға мүмкіндік беретін толық ғылым, ол бірегей бағдарламалау тілін құрайтын түрлі операцияларды және алгоритмдерді қамтитынын түсіндім. Бағдарламалық тілдердің пайда болуы мен өзгеру тарихы компьютерлік технология тарихымен бірге зерттелуі керек, өйткені бұл ұғымдар тікелей өзара байланысты екенін білдім. Бағдарламалау тілдерінсіз, компьютерге арналған кез-келген бағдарламаны жасау мүмкін емес, яғни компьютерлерді жасау бессмыссыз жұмыс еді.

    Алғашқы машина тілі 1941 жылы Conrad Cousse, ол аналитикалық машинаның өнертапқышы болып табылады. Біраз уақыттан кейін, 1943 жылы, Ховард Айкен машинада «Mark-1» автокөлігін құрастырды.

    Ең көп қолданылатын бағдарламалау тілдері oOP тілдері: Java, C ++, Python, PHP, VisualBasic және JavaScript, құрылымдық тілдер тобы: Basic, Fortran және Pascal, көп ретті: C #, Delphi, Curry және Scala.

    Мен практикадан өткен мектепте оқушылар Scratch бағдарламасын қолданады бұл бағдарлама бағдарламалау тілін таңдауға және үйренуге зор мүмкіндік береді.Менде өз тәжірибемде осы бағдарламаларды үреніп қолдандым, Scratch – бұл жуырда пайда болған бағдарламалау ортасы, кіші және орта мектеп жасындағы оқушыларға ойындар, фильмдер, анимациялық оқиғаларды және тағы да басқа құруға мүмкіндік береді. Scratch бағдарламасы Лего конструкторында сияқты түрлі-түсті кірпіштерден түрлі объектер құрылатындай, объекті-бағдарланған ортада түрлі-түсті командалар блогынан «құрылады». Scratch-те бағдарламаның құрылуы стектердегі графикалық блоктардың қиылысу жолдарынан пайда болады. Оған қоса, блоктар тек синтаксистік дұрыс конструкцияларға ғана қиылысады, бұл қате жіберуді болдыртпайды. Түрлі типті қорлар блоктардың түрлі формаларын қамтиды, олар өз кезегінде объектердің өзара үйлесетіндігін / үйлеспейтіндігін көрсетеді. Бағдарлама іске қосылғанның өзінде оған өзгертулер енгізуге болады, мұндай қасиет есепті шешу барысында жаңа ойлармен тәжірибемде жаңа тәжірибе жасауға мүмкіндік береді.


    написать администратору сайта