Главная страница
Навигация по странице:

  • Дәптермен жұмыс

  • Кері байланыс

  • слайд. Костюм ауыстыру. Костюм ауыстыру Сабаты масаты


    Скачать 1 Mb.
    НазваниеКостюм ауыстыру Сабаты масаты
    Анкорслайд
    Дата02.03.2023
    Размер1 Mb.
    Формат файлаpptx
    Имя файлаКостюм ауыстыру .pptx
    ТипПрограмма
    #963979

    Костюм ауыстыру

    Сабақтың мақсаты:

    • Scratch программалау ортасын іске қосады;
    • Спрайттарға скрипт құрады;
    • Кейіпкердің костюмын ауыстырудың себебін айтады;
    • Программалау ойын алаңында кейіпкерге арналған бірнеше костюммен жұмыс істеуді үйренеді.

    Сергіту сәті Өткен сабақты еске түсіру

    • Көрініс дегеніміз не?
    • Кейіпкер дегеніміз не?
    • Кейіпкер мен көрінісітің айырмашылығы қандай?

    Жаңа сабақ

    • Scratch­те кейіпкер (спрайт) мен көрініс фондарының дайын кітапханасы бар. Scratch-ті енді үйренуді бастағандар үшін кітапхананы пайдалану ыңғайлы. Егер қажет кейіп кердің спрайты болмаса, оны қолмен салады немесе интернеттен алады. Scratch программалау ортасында түрлі анимациялық қозғалыстар, мультфильмдер жасалады. Scratch-те спрайттың кос тюмі деген түсінік қолданылады. Әр спрайттың кем дегенде бір кос тюмі болады. Scratch-те кейіп кердің костюмін өзгерту арқылы қозғалысқа келтіреді және анимациялайды.

    Мысалы, 2-суреттегі жүгіріп бара жатқан баланың төрт костюмі бар
    • Спрайт костюмдерінің санын Scratch программалау ортасындағы Костюмдер бөлімінен көруге болады. Жаңа костюмді кітапханадан, файл мен фотоаппараттан аламыз немесе қолмен салып, енгіземіз (3-сурет). Скриптіде костюмдерді ауыстыру үшін цикл қолданылады.

    Дәптермен жұмыс

    • Ойлан:
    • • Жоба құруда не себепті кейіпкердің костюмі ауыстырылады?
    • • Жоба скриптісін жазу кезінде костюм ауыстырылмаса, қандай кедергілер болуы мүмкін?
    • Костюмдерді жобада қолдану жолдарын қарастырайық. Ол үшін киіз үйдің құрылысын анимация арқылы көрсетеді. «Киіз үй» жобасының құрылысымен танысайық.

    Жобаға кіріспес бұрын киіз үй құрылысын кезеңдерімен көрсететін суреттерді дайындап аламыз. Бұл суреттерді жобада костюм ретінде қолданамыз (4-сурет). Жобада киіз үй құру кезінде 6 костюм қолданылады.

    Киіз үй құратын көрініске даланың фонын дайындаймыз.

    Кері байланыс

    • Немесе “он саусақ” шкаласы арқылы бүгінгі сабақты бағалаймыз

    Үй тапсырмасы:

    • Аққала жасау жолдарының анимациясын өз фантазиямыз бойынша құрастырып келу.
    • (Киіз үй жобасындағы скрипттер секілді қадамдардан тұруы керек)



    написать администратору сайта