Главная страница
Навигация по странице:

  • Мұғалімнің аты-жөні: Күні

  • Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

  • Тілдік мақсаттар Предметная лексика и терминология

  • Пәндік лексика мен терминология

  • Полезные фразы для диалога/письма

  • Диалог/жазылымға қажетті пайдалы сөз тіркестері

  • Пәнаралық байланыстар Математика Алдын ала білім

  • Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған қызмет

  • Int a; Int summa_4; Int chis32_otv; Егер мұғалім С++ таңдаса, а

  • БҮТІН ЕМЕСТІГІ

  • Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз

  • Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

  • Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз) 1: 2

  • Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет

  • за мерзімді жоспар тарауы


    Скачать 97 Kb.
    Названиеза мерзімді жоспар тарауы
    Дата24.01.2023
    Размер97 Kb.
    Формат файлаdoc
    Имя файлаdoc1627999299.doc
    ТипДокументы
    #903004




    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

    Бөлім 7.3А: Жобалық жұмыс

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Күні






















    Сынып






















    Қатысушылар саны






















    Қатыспағандар

























    Сабақ тақырыбы

    Дерек түрлері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    Дерек түрлерін жіктеу

    Сабақ мақсаты

    Түрлі дерек түрлерін зерттеу және оларды бағдарламаларда қолдану.

    Жетістік критерийі

    Өзгермелі не екенін біледі.
    Дерек түрлері не екенін біледі.
    Бағдарламаларда қолданылатын өзгермелілер үшін дерек түрлерін дұрыс таңдайды.


    Тілдік мақсаттар

    Предметная лексика и терминология:

    Переменная, тип данных, целое число, вещественное число, строковый тип данных, логический тип данных, раздел подключения модулей.

    Variable, data type, integer number, real number, string data type, logical data type, section plug-ins.

    Пәндік лексика мен терминология:

    Өзгермелі, дерек түрлері, бүтін сан, заттық сан, деректің жолақты түрі, деректің қисынды түрі, модульдерді қосу бөлімі.

    Полезные фразы для диалога/письма:

    Для того, чтобы объявить переменную нужно …

    Примерами вещественных чисел могут быть …

    Для того, чтобы использовать команду cin нужно подключить …

    Диалог/жазылымға қажетті пайдалы сөз тіркестері:

    Өзгермеліні жариялау үшін …

    Заттық санның мысалы ретінде …

    Сіn командасын қолдану үшін ... қосу қажет.

    Құндылықтарға баулу

    Құрмет, ынтымақтастық, өмір бойы оқу.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика

    Алдын ала білім

    Бағдарламалаудың ойын ортасында өткен оқушылар тәжірибесі


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған қызмет

    Ресурстар

    Сабақ басы

    0-4 мин


    (W) Сәлемдесу, қатысушыларды тексеру. Тақырып, сабақ мақсаты мен жетістік критерийлерін хабарлау.


    Презентация




    Сабақ ортасы


    5-38 мин


    Оқушылардан сұрау:

    - Өзгермелі дегеніміз не?
    Өзгермелінің анықтамасын көрсету:
    Переменная — в языках программирования именованная часть памяти, в которую могут помещаться разные значения.

    Для более лучшего понимания можно привести ассоциации с разными предметами: например шкафы – книжный шкаф предназначен для хранения книг, шкаф для одежды – складывать одежду, шкаф купе – для вещей, шкаф – сервант - для посуды.
    Өзгермелі - бағдарламалау тіліндегі түрлі мағыналарға ие, өзіндік атауы бар жады бөлігі.

    Жақсырақ түсіну үшін түрлі заттар арқылы ассоцицациямен мысал келтіру: мысалы, шкафтар – кітап шкафы кітаптарды сақтау үшін қажет, киімге арналған шкаф – киімді жинау үшін, шкаф купе – заттар үшін, шкаф – сервант – ыдыстар үшін.

    Өзгермелілер үшін де қажетті дерек түрлерін өолдану қажет екенін айту, мысалы, санды сақтағымыз келсе, компьютерге:
    <тип данных> <имя переменной>;

    int a;
    Өзгермелілер паскалде /делфи/ лазаруста немесе оларға ұқсас тілдерде жазылады.

    Мұғалімге бағдарламалаудың тіліне байланысты жазудың түрін анықтап алған жөн.

    Ары қарай өзгермелінің атауы бір немесе бірнеше белгілерден тұратынын, өзгермелілер атауы қайталанбауы, саннан басталмауы тиіс екенін, бірақ сандар атаудың басқа бөліктерінде қолданылатынын еске салу қажет, мысалы:

    Int a;

    Int summa_4;

    Int chis32_otv;


    Егер мұғалім С++ таңдаса, а мен А – бұл әртүрлі өзгермелілер екенін еске салуды ұмытпау қажет.
    Дерек түрлерін слайдта көрсету.

    Оқушылар НЕГІЗГІ дерек түрлерін жазып алған соң, мұғаліммен бірге деректің әр түріне тоқталып, талдайды.

    Келесі дерек түрлерін қарастырған жөн: бүтін сан, заттық сан, деректің жолақты, символдық, қисынды түрі.

    Егер мұғалім массив не санап шығу, сілтемелерді немесе деректің басқа күрделі түрлерін қосуды дұрыс деп санаса:
    БАҒДАРЛАМАНЫҢ ҮЛГІСІН КӨРСЕТУ:


    1. #include

    2. #include

    3. using namespace std;



    4. int a, b, c;



    5. int main() {

    6. cin >> a >> b;

    7. c = a + b;

    8. cout << c;

    9. getch();

    10. return 0;

    11. }



    Егер мұғалім бағдарламалаудың басқа тілін таңдаса, өз үлгісін алу қажет.

    Сабақ соңында оқушыларға тапсырма беру:

    Енгізілген үш санның орташасын табу бағдарламасын жазу. Оқушылардан деректің қай түрін қолданған дұрысырақ екенін сұрау, ұсынылған дерек түріне бағдарлама жазу және оның жұмыс істейтінін тексеру. (Енгізілетін алғашқы сандар міндетті түрде бүтін болу керек).
    Оқушылар дайын үлгіні өз үлгісіне өзгертсін, мұғалім оларға кодты өзінікіне ШАМАЛЫ ӨЗГЕРТУ қажет екенін, сонда ғана бағдарлама жұмыс жасайтыны, енгізілетін сан мөлшерін 2- ден 3-ке өзгерту және формуланы өзгерту керек екенін айтып өту керек.

    Егер бағдарлама қатені тауып көрсетсе, оқушыларға деректің қандай түрін қолданғанын тексеру қажет, себебі бөлген кезде санның БҮТІН ЕМЕСТІГІ болу мүмкін, сондықтан да деректің ЗАТТЫҚ түрін қолдану қажет.
    Бағдарламаның жауап үлгісі:

    1. #include

    2. #include

    3. using namespace std;



    4. float a, b, c, otv;



    5. int main() {

    6. cin >> a >> b>>c;

    7. otv = (a + b + c) / 3;

    8. cout << otv;

    9. getch();

    10. return 0;

    11. }


    Егер оқушы білімді, әрі бағдарламалауды тез меңгерсе, тапсырманы күрделендіруге болады, мысалы, бағдарламаны, қолданушы санды енгізгенін не енгізбегенін тексерсін.


    ПК/ экран / доска
    Жеке компьютер / экран/ тақта

    Листы ответов


    Сабақ соңы

    38-40 мин

    Сұрақ қою: 45 санына деректің қай түрін қолдануға болады?

    4, - дерек түрі?

    Егер қолданушы өзгермеліге өз атын жазығысы келсе, деректің қай түрін қолдану қажет?





    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Дифференциация әр оқушыға жеке көмек көрсету ретінде болады

    Сұрақтар – жауаптар, дайын бағдарлама

    Сабақ толықтай кампьютер басында өткізілмейді



    Сабақ бойынша рефлексия



    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма?

    Барлық оқушылар ОМ-на жетті мен?

    Егер жетпесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай шегінулер болды және неліктен?

    Осы тарауды сабақ туралы ойлау үшін пайдаланыңыз. Сіздің сабағыңыз туралы ең маңызды сұрақтарға сол бағанда жауап беріңіз.



    Жалпы бағалау


    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?

    1:
    2:
    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?

    1:
    2:
    Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?



    написать администратору сайта