Главная страница
Навигация по странице:

  • 3. Мәдениеттанулық білімнің объектісі не

  • 8. «Мәдениет» және «өркениет» ұғымдарын бір деп атаған ойшыл кім

  • 9. Мәдени антропологияның негізін салған кім

  • 13. Өркениеттер қақтығысы туралы айтқан кім

  • 17. Мәдениет еріктілікке тыйым салуға негізделген деген теорияның авторы кім

  • 18. «Өнерді дегуманизациялау» ұғымының авторы кім

  • 20. Бір мәдениеттің басқа мәдениетті «жұтып қою» процесі қалай аталады

  • 31. ХХ ғ. Мәдениетінің қай түрі өнер мен техника синтезі болып табылмайды

  • 41. «Элитарлық мәдениет» концепциясының авторы кім

  • 68. Ортағасырлар Европа мәдениетінде үстемдік еткен көзқарас

  • 75. «Гамлет», «Король Лир», «Отелло» трагедияларын кім жазған

  • 81. «Протестанттық этика және капитализм рухы» атты еңбектің авторы кім

  • 94. «Диуани луғат-ат-түрк» («Түркі сөздердінің жинағы») еңбегінің авторын көрсетіңіз

  • 95. «Балбал» қазақ мәдениетінде нені білдіреді

  • 97. Ислам Қазақстанға қай ғасырларда тарала бастады

  • 99. Қазақ эпостарына қандай эпос жатпайды

  • 102. Шығыс пен Батысты байланыстырған ұлы мәдени сауда-жолы

  • 110. Қазақтың тұңғыш халық арасынан шыққан танымал суретшісі кім

  • 118. Қоғамның мәдени тұрақтылығын не қамтамасыз етеді

  • Мәдениеттану 120 тест. 1. Мдениеттану пні нені зерттейді


    Скачать 289.5 Kb.
    Название1. Мдениеттану пні нені зерттейді
    Дата22.12.2021
    Размер289.5 Kb.
    Формат файлаdoc
    Имя файлаМәдениеттану 120 тест.doc
    ТипДокументы
    #313530


    1. Мәдениеттану пәні нені зерттейді?

    1. құқық;

    2. адамзат тарихы;

    3. рәсім;

    4. өнер;

    5. мәдениет.


    2. Мәдениеттану қандай білім саласына жатады:

    1. Жаратылыстану ғылымдары;

    2. Гуманитарлық ғылымдар;

    3. Саяси ғылымдар;

    4. Әлеуметтану ғылымдар;

    5. Тарихи ғылымдар.



    3. Мәдениеттанулық білімнің объектісі не?

    1. Мәдениет теориясымен тарихы.

    2. Ғылымтану

    3. Таным теориясы (гносеология)

    4. Теология

    5. Космология


    4. Мәдениеттану ғылым ретінде қай ғасырда қалыптасты

    А) ХХ ғ басы

    В) ХVІІ ғ соңы

    С)ХІХ ғ ІІ-жартысы

    D) ХVІ ғ І-жартысы

    Е) ХVІІ ғ ортасы
    5. Мәдениеттің теориялық негіздері:

    1. Мәдениет философияси;

    2. Жаратылыстану;

    3. Тарихи материализм;

    4. хұқықтану;

    5. атеизм.


    6. Қандай ғылыми мектептің өкілдері мәдениетті тірі организмге теңейді:

    1. Функционалдық;

    2. Мәдени-тарихтилық;

    3. Эволюциялық;

    4. Психоаналитикалық;

    5. Құрылымдық антропология.


    7. Әлемдік діндерді атаңыз:

    1. Зороастризм, синтоизм, даосизм;

    2. Буддизм, христиандық, индуизм;

    3. Иудаизм, конфуциандық, брахманизм;

    4. Православиелік, католицизм,протестантизм;

    5. Буддизм, христиандық, ислам.



    8. «Мәдениет» және «өркениет» ұғымдарын бір деп атаған ойшыл кім?

    1. З. Фрейд;

    2. Э. Тайлор;

    3. О. Шпенглер;

    4. А. Тоинби;

    5. П. Сорокин




    9. Мәдени антропологияның негізін салған кім?

    А) Т. Парсонс;

    В) Ф.Боас;

    С) Ф. Энгельс;

    Д) Б. Малиновский;

    Е) К. Ясперс.
    10. «Өркениет» ұғымының мағынасы:

    1. Қоғамның даму деңгейі, прогресс.

    2. Ғылым мен техниканың пайда болуы;

    3. Мәдениеттің синонимі;

    4. Архаизм;

    5. Тағылық.


    11. Мәдениетті біртұтас жүйе ретінде қандай формаларға бөлеміз:

    1. Дін, өнер, білім;

    2. Биологиялық және рухани;

    3. Биологиялық және физикалық;

    4. Физикалық және материализм;

    5. Материалдық және рухани.


    12. «Мәдениет ойын барысында ойын ретінде қалыптасады» деп ХХ ғ. қандай ойшыл айтқан:

    1. О. Шпенглер;

    2. А. Тойнби;

    3. Н. Бердяев;

    4. Й. Хейзинга;

    5. К. Ясперс.



    13. Өркениеттер қақтығысы туралы айтқан кім?

    1. М. Анбар;

    2. Б. Льюмс;

    3. С.Хантингтон;

    4. К.Махбубани;

    5. Ф.Фукуяма.


    14. Э.Б.Тайлор мен Л. Морган мәдени эволюцияның қандай кезеңдерін ерекше атап көрсетті:

    1. Жабайылық, тағылық, өркениеттілік;

    2. Құлдық, феодализм, капитализм, коммунизм;

    3. Балалық, жастық, кәрілік;

    4. Терімшілдік, аграрлық, өндірістік;

    5. Ғылыми – техникалық кезең.


    15. Тарихи – мәдени типологиямен айналысқан ХІХ ғ. белгілі орыс социологын атаңыз:

    1. Н. Михайловский;

    2. К. Леонтьев;

    3. Н. Данилевский;

    4. Н. Бердяев;

    5. В. Соловьев.


    16. Адамның әлеуметтік – мәдени тұлға ретінде қалыптасуы және даму процесі қалай аталады:

    1. Аккультурация;

    2. Антропоморфизм;

    3. Антропопатизм;

    4. Антропосоциогенез;

    5. Антропоцентризм.



    17. Мәдениет еріктілікке тыйым салуға негізделген деген теорияның авторы кім?

    1. Г.Спенсер;

    2. О.Шпенглер;

    3. З.Фрейд;

    4. Й. Хейзинга;

    5. Ж. Лакан.



    18. «Өнерді дегуманизациялау» ұғымының авторы кім?

    1. Г.Гадамер;

    2. Ф.Ницше;

    3. Х.Ортега-и-Гассет;

    4. А.Камю;

    5. А.Гумбольдт.


    19. «Мәдениет» және «Өркениет» ұғымдарын қарама-қарсы қойған ойшыл:

    1. О. Шпенглер;

    2. Э.Тайлор;

    3. Ю. Лотман;

    4. А. Тоффлер;

    5. А.Тойнби.



    20. Бір мәдениеттің басқа мәдениетті «жұтып қою» процесі қалай аталады?

    1. Катарсис;

    2. Конформизм;

    3. Мимесис;

    4. Аккультурация;

    5. Диффузия.


    21. Латын тілінен «интеллигенция» сөзі қалай аударылады:

    1. Жету, қамту, кемелдену;

    2. Қоғамның жоғарғы тобына жату;

    3. Құбылыстарды бағалау қабілеті.;

    4. Пессимизм;

    5. Оптимизм.


    22. Мәдениеттің қай түрі объективтік заңдар негізінде суреттеу, түсіндіру, шындықты болжау қызметін атқарады:

    1. Мифология;

    2. Ғылым;

    3. Дін;

    4. Техника;

    5. Мораль.


    23. Қазіргі заман қоғамында жалпы бұқара қолдануға арналған мәдени құндылықтарды сипаттайтын ұғым:

    1. Элитарлық мәдениет;

    2. Бұқаралық мәдениет;

    3. Материалдық мәдениет;

    4. Постмодерн мәдениеті;

    5. Субкультура.


    24. Ділділік дегеніміз не:

    1. Ой үлгілері, саналық тәсілдер мен рухани ережелер жиынтығы;

    2. Оймен өзгертілген құндылықтар жүйесі;

    3. Адамның іс-әрекетінің жиынтығы;

    4. Қалыптасқан стереотиптер;

    5. Санасызданған археотиптер.


    25. Ұрпақтар арасын жалғастырушы мәдени мұра:

    1. Аңыздар;

    2. Салт- дәстүрлер;

    3. Эпос;

    4. Ертегілер;

    5. Тарих.


    26. Гуманизм дегеніміз:

    1. Адамгершілік;

    2. Қатігездік;

    3. Өшпенділік;

    4. Вандализм;

    5. Жабайылық.


    27. Эстетикалық ұғымының толық және жалпы мазмұнын айқындайтын не:

    1. Өнер;

    2. Идеология;

    3. Ғылым;

    4. Саясат;

    5. Техника.


    28. Мәдениеттің қызметіне жатпайтын:

    1. Тәрбиелік;

    2. Танымдық;

    3. Реттеуші;

    4. Талқандаушы;

    5. Таратушы.


    29. Мәдениет пен қарсы мәдениет ықпалындағы адамның жағдайы:

    1. диффузия;

    2. аккультурация;

    3. ассимиляция;

    4. маргиналдық;

    5. геноцид.


    30. «Карма» заңына сай жанның ауысуы (сансара) ілімі қандай діннің негізі болып табылады:

    1. Индуизм;

    2. Буддизм;

    3. Даосизм;

    4. Синтоизм;

    5. Аталғандардың бәрі.



    31. ХХ ғ. Мәдениетінің қай түрі өнер мен техника синтезі болып табылмайды?

    1. Дизайн;

    2. Көркем фотосурет;

    3. Кино;

    4. Светомузыка;

    Е) Икона.
    32. Мәдениеттанудағы эволюциялық мектептің өкілдерін атаңыз:

    1. О.Шпенглер, А.Тойнби, Ф. Нортроп;

    2. Э.Тайлор, Дж. Фрэзер, Л.Морган;

    3. К.Ясперс, Ф.Ницше, Б.Малиновский;

    4. К.Маркс, Ф.Энгельс,В.И.Ленин;

    5. А.Камю, Ж.П.Сартр, г.Маркузе.


    33. Дін дегеніміз:

    1. Әлемді интуитивтік тану әдісі;

    2. Сенім мен жоғарғы күшке негізделген дүниетанымның ерекше түрі;

    3. Әлемнің қияли бейнесі;

    4. Халық санасын улайтын опиум;

    5. Құлдыққа салу құралы.


    34. XIX ғ. қай ойшылдың шығармашылығында « жоғарғы адам» идеясы берілген:

    1. У. Ростоу;

    2. Т. Парсонс;

    3. Ф.Ницше;

    4. Х.Ортега-и-Гассет;

    5. И.Хейзинга.


    35. Белгілі бір идеяны белгілейтін үлгі:

    1. Символ;

    2. Тіл;

    3. Код;

    4. Мәтін;

    5. Салт-дәстүр.


    36. Мәдени құндылықтарды жалпы жоққа шығаруды белгілейтін ұғым:

    1. Декаданс;

    2. Имморализм;

    3. Ренессанс;

    4. Нивелировка;

    5. Нигилизм.


    37. Идеографиялық жазба өнері дегеніміз:

    1. Дыбыс арқылы жеткізу;

    2. Айғай және жылау арқылы;

    3. Сурет түрінде жеткізу;

    4. Жеке дыбыс емес, жалпы сөз бен фразаға сәйкес әртүрлі белгілірді қолдану:

    5. Қолдың қимыл- қозғалысы арқылы жеткізу.


    38. Жаттанған техникалық әрекеттер мен объектілер әлемі адам болмысына қатер төндіреді деп түсінетін жағдайды білдіретін ұғымды табыңыз:

    1. Технократизм;

    2. Индустриализм;

    3. Сциентизм;

    4. Техногенез;

    5. Технофобия.


    39. Қай ойшыл «культурология» терминін енгізді:

    1. М. Харрис;

    2. Л.Уайт;

    3. М. Мид;

    4. М. Ландманн;

    5. А. Шопенгауэр;


    40. Қандай ойшыл мәдениет әлемін адамдардың рәміздік іс-әрекетінің нәтижесі деп қарастырады:

    1. И. Кант;

    2. Э. Кассирер;

    3. М. Вебер;

    4. А. Моль;

    5. К. Юнг.



    41. «Элитарлық мәдениет» концепциясының авторы кім?

    1. Ф. Ницше;

    2. Т. Элиот;

    3. Х. Ортега-и-Гассет;

    4. К. Юнг;

    5. А. Камю


    42. Бір тілде сөйлейтін, шығу тегі, салты, тұрмысы ортақ адамдар тобы қалай аталады:

    1. Социум;

    2. Этнос;

    3. Қауым;

    4. Класс;

    5. Ұжым.


    43. Техникалық білімдерді ең жоғарғы мәдени құндылық ретінде бағалаушылық:

    1. Атеизм;

    2. Деизм;

    3. Гуманизм;

    4. Антисциентизм;

    5. Сциентизм.


    44. Алғашқы қауымдық мәдениеттің біртұтастылығы қалай аталады:

    1. Анимизм;

    2. Фетишизм;

    3. Синкретизм;

    4. Тотемизм;

    5. Магия.


    45. Монотеизм дегеніміз:

      1. бір құдайға табынушылық;

      2. гилозоизм;

      3. көп құдайға табынушылық;

      4. пантеизм;

      5. пұтқа табынушылық.


    46. «Мифология» ұғымының дұрыс анықтамасын беріңіз:

    1. Қиял-ғажайып, аңыз әңгімелер;

    2. Көзқарастар;

    3. Пантеизм;

    4. Стоицизм;

    5. Меркантизм.


    47. Салт дегеніміз:

      1. Өмірдегі елеулі кезеңдерге арналған дәстүрлік іс-әрекет;

      2. Мистицизм;

      3. Гедонизм;

      4. Утилитаризм;

      5. Адамдардың күнделікті іс-әрекеті.


    48. Көне Египетте діни, түбегейлі реформалар жасаушы перғауын:

    1. Рамзес ІІ;

    2. Джосер;

    3. Тутмос ІІ;

    4. Аменхотеп ІV;

    5. Тутанхамон.


    49. Даосизмнің негізін салған кім

    A) Лао-цзы;

    B) Мао Цзы;

    C) Конфуций;

    D) Ши Хуанди;

    E) Гаутама.
    50. «Рамаяна», «Махабхарата» эпикалық поэмалары қай мәдениеттің мұрасы:

    1. Ежелгі Қытай;

    2. Ежелгі Үндістан;

    3. Ежелгі Египет;

    4. Ежелгі Жапон;

    5. Месопотамия.


    51. «Авеста» - қай діннің қасиетті кітабы:

    A) Зороастризм;

    B) Даосизм;

    C) Ислам;

    D) Христиан;

    E) Буддизм.
    52. Ежелгі Египет мәдениетінің ерекшелігі:

    1. Рәсімделген этика;

    2. Антропоцентризм;

    3. Гуманизм;

    4. Сайыскерлік;

    5. Ажалды мойындамау.


    53. Ежелгі Қытай мәдениетін не сипаттайды:

    1. Рәсімдік этика;

    2. Антропоцентризм;

    3. Гуманизм;

    4. Сайыстар;

    5. Ажалды мойындау.


    54. Шумерліктердің жазба өнері қалай аталады:

    1. Иероглифтер;

    2. Сына жазуы;

    3. Петроглифтер;

    4. Пиктограммалар;

    5. Алфавиттік.


    55. Ежелгі Қытай әдебиетінің ескерткіші:

    1. «Өзгерістер кітабы»;

    2. «Махабхарата» және «Рамаяна»;

    3. «Гильгамеш туралы аңыз»;

    4. «Авеста»;

    5. «Өлілер кітабы».


    56. Эпикалық жанрдың негізін салушы «Илиада», «Одиссеяның»

    авторы, көне грек ақыны:

    A) Орфей;

    B) Эсхил;

    C) Гомер;

    D) Фукидид;

    E) Гесиод.
    57. Көне Грекияда пайда болған әдемі және дұрыс сөйлеу өнері:

    A) Поэтика;

    B) Риторика;

    C) Философия;

    D) Логика;

    E) Демагогия.
    58. Ірі философиялық мектептер орналасқан, сауда мен өнердің, көне грек мәдениетінің даму орталығы:

    A) Афины;

    B) Милет;

    C) Рим;

    D) Эфес;

    E) Александрия.
    59. «Эллинизм» дегеніміз:

    1. Б.з.д. VIII—VII ғ.ғ. көне гректер;

    2. Гректердің елден көшуі;

    3. А.Македонскийдің жаулап алу жорықтары;

    4. Грек-парсы соғыстары;

    5. Көне Грекияның Шығыспен мәдени сұхбаты.


    60. Ежелгі Рим мәдениетінің қайнар бастаулары:

    1. Скиф;

    2. Этрусстар;

    3. Крит-Микен;

    4. Шумер-Аккад;

    5. Вавилон.


    61. Эллинизм мәдениетінің гулдену кезеңі:

    A) б.з.д. ІХ-V ғғ;

    B) б.з.д. ІV-І ғғ;

    C) ХІ-ІХ ғғ;

    D) ХІІІ-ХVІ ғғ;

    E) Ағартушылық кезеңі.
    62. Көне Грек ақындарының қайсысы «трагедия» атасы болып саналды:

    1. Софокл;

    2. Менандр;

    3. Эсхил;

    4. Аристофан;

    5. Еврипид.


    63. Көне Римнің ойшыл, шешені:

    1. Цицерон;

    2. Марк Антоний;

    3. Сенека;

    4. Марк Аврелий;

    5. Юлий Цезарь.


    64. «Антика» терминінің мағынасы:

    1. Грек-римнің көне заманы;

    2. Тарих;

    3. Тағылық;

    4. Құлдық кезең;

    5. Жабайылық.


    65. Романдық стильдің қай елдің мәдениетімен байланыстырамыз:

    A) Ежелгі Рим;

    B) Ежелгі Егепет;

    C) Ежелгі Иран;

    D) Ежелгі Қытай;

    E) Ежелгі Үндістан.
    66. Христиандық шіркеудің бөлінуі қай кезде болды:

    1. Ежелгі римдік кезең;

    2. Орта ғасырлар мәдениетінде 1054 ж.;

    3. Қайта өрлеу мәдениетінде;

    4. Жаңа заманда;

    5. Бөліну болған жоқ.


    67. Ортағасырлық Батыс Европа өнеріндегі «тастар симфониясы» деп аталған архитектор мен мүсін өнерінің байланысын дәріптеген стиль:

    1. Барокко;

    2. Готика;

    3. Романтизм;

    4. Академизм;

    5. Классицизм.



    68. Ортағасырлар Европа мәдениетінде үстемдік еткен көзқарас?

    1. Философиялық;

    2. Діни;

    3. Атеистік;

    4. Ғылыми;

    5. Мифологиялық.


    69. «Рыцарлық мәдениет» қай мәдениетке тән:

    1. Ортағасырлық Еуропа;

    2. Антика мәдениеті;

    3. Қауымдық мәдениеті;

    4. ХХ мәдениеті;

    5. Араб мәдениеті.


    70. Ортағасырлық архитектуралық стильдер:

    1. Романдық, готикалық;

    2. Постмодернизм, сюрреализм;

    3. Реализм, романтизм;

    4. Барокко, сюрреализм;

    5. Декаданс, поп-арт.


    71. Исламдық құндылықтарға не кірмейді:

      1. Ораза;

      2. Қажылық;

      3. Бірдінділік;

      4. Намаз;

      5. Шоқындару.


    72. Ислам дініндегі діни этикалық заң қалай аталады:

    1. Намаз;

    2. Рамазан;

    3. Зекет;

    4. Шапағат;

    5. Шариғат.


    73. Қайта өрлеу мәдениетіне үлгі, идеал болған қандай мәдениет:

    1. Ежелгі Египет;

    2. Антикалық;

    3. Ежелгі үнділік;

    4. Вавилондық;

    5. Архаикалық.


    74. Қандай шығарма Қайта өрлеу кезеңінің символы болды:

    A) Данте Алигьеридің «Құдіретті комедиясы»;

    B) Н. Макиавеллидің «Государь» еңбегі;

    C) Д. Казановы «Мемуарлары»;

    D) Ф. Бэконның «Жаңа органоны»;

    E) Дж. Бруно «Ғалам және ғалам дүниелері, шексіздік туралы» еңбегі.

    75. «Гамлет», «Король Лир», «Отелло» трагедияларын кім жазған?

    A) Эсхил;

    B) Рабле;

    C) Софокл;

    D) Монтень;

    E) Шекспир.
    76. «Ренессанс» ұғымын кім енгізді:

    1. Л. да Винчи;

    2. Ф. Петрарка;

    3. Микеланджело;

    4. Д. Вико;

    5. Д. Вазари.


    77. Қайта өрлеу мәдениеті нені уағыздады:

      1. Адам сұлулығын мадақтау;

      2. Рационалдық;

      3. Сайыстылық;

      4. Ажал;

      5. Сенім.


    78. Швейцариядағы реформация қозғалысының өкілі:

    1. М. Лютер;

    2. М. Вебер;

    3. А.Аврелий;

    4. Ж.Кальвин;

    5. А. Кентерберийский.


    80. Еуропа мәдениетіне тән ойлау тәсілін көрсетіңіз:

    1. Иррационализм;

    2. Рационализм;

    3. Сезімталдық;

    4. Белсенділік;

    5. Талғамдылық.



    81. «Протестанттық этика және капитализм рухы» атты еңбектің авторы кім?

    1. Ж. Кальвин;

    2. М. Вебер;

    3. М. Лютер;

    4. Р. Мертон;

    5. Ж. Ж. Руссо.


    82. Реформация мәдениетінің мәні:

    1. Технократизм;

    2. Экономиканы жаңарту;

    3. Ғылымды абсолютизациялау;

    4. діни мәдениеттің дағдарысы;

    5. шығармашылық бастаманың үстемдігі.


    83. Теңдік,әділеттілік принциптерін адам қатынасының нормасын санаған прогрестік бағыт:

    1. Гуманизм;

    2. Реализм;

    3. Идеализм;

    4. Реформизм;

    5. Романтизм.


    84. «Секуляризация» ұғымының анықтамасын көрсетіңіз:

      1. Шіркеудің жерлері мен мүлкін қоғамға беру;

      2. Қоғамның дін ықпалынан арылуы;

      3. Еркін ойлау;

      4. Бәрі дұрыс;

      5. Бәрі дұрыс емес.


    85. Еуропадағы Ағартушылық мәдениетіне тән емес:

    1. Адамның түйсігіне деген шексіз сенім;

    2. Дінді сынау;

    3. Білім және ағарту ісі арқылы қоғамдағы үйлесімділікке үміт арту;

    4. Мәдениетте шығармашылықтың үстемдігі;

    5. Инквизиция.


    86. XVII ғ. Еуропа мәдениетіндегі стильдерді атаңыз:

    1. Романдық, готикалық;

    2. Классицизм, барокко;

    3. Романтизм;

    4. Реализм;

    5. Авангардизм.


    87. Кай кезеңде өз-өзіне сенімді, өз байлығын өзі жасаушы адам идеалын ұсынды:

    1. Жаңа заман;

    2. Орта ғасыр;

    3. Феодалдық;

    4. Антикалық;

    5. Архаикалық.


    88. «Модерн» түсінігінің мағынасы:

    1. ерекшелік;

    2. жаңа бағыттар;

    3. дәстүрлілік;

    4. техникаландыру;

    5. эстетикаландыру.


    89. Номадтар мәдениетінің ерекшелігі:

    1. Көшпелілік;

    2. Терімшілдік;

    3. Балық аулау;

    4. Сауда;

    5. Жер өңдеу.


    90. Қазақстанның көне тайпалар мәдениеті:

    1. Монғолдар;

    2. Сақтар;

    3. Түркімендер;

    4. Хазарлар;

    5. Қалмақтар.


    91. Көне түріктердің дәстүрлі наным-сенімдеріне жатпайтын:

    1. Тәңіріге табыну;

    2. Жер-суға табыну;

    3. Аруақтарға табыну;

    4. Умай аңға табыну;

    5. Ағаштарға табыну.


    92. Ежелгі түркілердің тотемдік аңы;

    1. Аю;

    2. Архар;

    3. Бұт;

    4. Барыс.

    5. Қасқыр


    93.Орхон-Енисей руникалық ескерткіштері қай тілде жазылған

    1. Соғды;

    2. Қыпшақ;

    3. Қазақ;

    4. Түркі;

    5. Қытай.



    94. «Диуани луғат-ат-түрк» («Түркі сөздердінің жинағы») еңбегінің авторын көрсетіңіз?

    1. М. Қашғари;

    2. Ж. Баласағұн;

    3. А Яссауи;

    4. О Хайям;

    5. Фирдауси.



    95. «Балбал» қазақ мәдениетінде нені білдіреді?

    А) Архитектуралық стиль;

    B) Тас мүсіндер;

    C) Сурет;

    D) Түркі жазбалары;

    E) Шаруашылық іс-әрекет;
    96.Ортағасырлық Қазақстандағы мәдени орталықтар:

    A) Ташкент, Шымкент, Самарханд, Алматы;

    B) Қапал, Жаркент, Балқаш, Семей;

    C) Отырар, Тараз, Яссы, Мерке, Сайрам, Баласағұн;

    D) Шу, Талғар, Есік, Талдықорған;

    E) Орынбар, Омбы, Томск, Түмен;

    97. Ислам Қазақстанға қай ғасырларда тарала бастады?

    A) VІІІ-ІХ ғ;

    B) VІ ғ;

    C) ХІІ ғ;

    D) ХV ғ;

    E) ІХ ғ;
    98. Әл-Фарабидің «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары» еңбегіндегі қала идеясы не мән береді:

    1. мәдени-шаруашылық;

    2. үлкен тұрақтар;

    3. әлеумметтік топтар;

    4. қала-мемлекет, полис;

    5. мәдени топтар.



    99. Қазақ эпостарына қандай эпос жатпайды?

    1. «Қобыланды»;

    2. «Алпамыс»;

    3. «Қыз Жібек»;

    4. «Манас»;

    5. «Айман-Шолпан».


    100. Тәуке ханның «Жеті жарғысы»-дегеніміз:

    A) Мистикалық әдеп;

    B) Даланың құқықтық кодексі;

    C) Эпос;

    D) Мемуар;

    E) Әңгімелер;
    101. «Жырау» шығармашылығының әйгілі өкілі:

    1. Бұқар жырау;

    2. Асан Қайғы;

    3. Ақан сері;

    4. Абай;

    5. Шәкәрім.



    102. Шығыс пен Батысты байланыстырған ұлы мәдени сауда-жолы?

    1. Алтын жолы;

    2. Ұлы жібек жолы;

    3. Нефрит жолы;

    4. Грак жолы.

    5. Түрксиб.


    103. «Киіз үй»-ол:

    1. Көшпенділердің микрокосмосы;

    2. Аспан әлемінің шағылысуы;

    3. Табиғи күштерден қорғау;

    4. Отырықшы мәдениет белгісі;

    5. Темір конструкция.


    104. Жонғар шапқыншылығыны қорсы күресте үш жүздің бірлігін дәріптейтін жерді атаңыз:

    1. Ордабасы;

    2. Отырар;

    3. Түркістан;

    4. Жаркент;

    5. Тараз.


    105. Қазақ ағартушылық ісінің негізін қалаушылар:

      1. Шоқан,Абай, Ыбырай;

      2. Байтұрсынов,Сейфуллин,Асфендияров ;

      3. Әуезов, Шаханов, Мұқанов;

      4. Өтемісов, Торайғыров,Иманов;

      5. Әл-Фараби,Әл-Кинди, Ибн-Сина.


    106. «Үш анық» еңбегін кім жазған:

    1. М. Жұмабаев;

    2. М. Дулат;

    3. А. Бөкейханов;

    4. Ш. Құдайбердиев;

    5. С. Сейфуллин.


    107. Қазақтың ұлы күйшісі:

        1. Құрманғазы;

        2. Н.Тілендиев;

        3. Бұқар жырау;

        4. Асан қайғы;

        5. М.Өтемісов.


    108. Қазақтың салт-дәстүр, әдет-ғұрып, наным-сенім, аныз-әңгімелерін алғаш зерттеген ғалым:

    1. Ә.Марғұлан;

    2. Қ.Сәтпаев;

    3. Ш.Уәлиханов;

    4. С.Сейфуллин;

    5. М.Әуезов.


    109. Кеңес қезеңінде қазақтың музыкалық фольклорын жан-жақты зерттеген әйгілі ғалым:

    1. А.Кастанье;

    2. Г.Потанин;

    3. А.Затаевич;

    4. Ж.Жабаев;

    5. А.Жұбанов.



    110. Қазақтың тұңғыш халық арасынан шыққан танымал суретшісі кім?

    A) А. Тельжанов;

    B) А. Галымбаева;

    C) Г.Исмаилова;

    D) Ә.Қастеев;

    E) А. Еспаев;
    111. Қазақ совет мәдениетінің көрнекті өкілдері:

      1. А.Құнанбаев, Ғ.Мүсірепов, М.Әуезов;

      2. А.Құнанбаев, Ы.Алтынсарин, Ш.Уәлиханов;

      3. Ш.Құдайбердиев, М.Дулатов, Ә.Бөкейханов;

      4. Б.Майлин. С.Сейфуллин, М.Әуезов;

    Е) Д. Нүрпеисова, Құрманғазы, Дәулеткерей
    112. «Көшпенділер» трилогиясының авторы, жазушы:

    1. М.Әуезов;

    2. С.Мұқанов;

    3. І.Есенберлин;

    4. Ғ.Мұстафин;

    5. С.Сейфуллин.



    113. «Еуразиялық одақ» идеясының авторы кім:

    A) Н. Назарбаев;

    B) И. Каримов;

    C) В. Путин;

    D) А. Акаев;

    E) А. Лукашенко;
    114. Ш.Айтматовтың еңбегіндегі мәдени тамырларынан айырылған адамдардың тобы қалай аталады:

      1. Мәңгүрт;

      2. Ұлтшыл;

      3. Маргинал;

      4. Диссидент;

      5. Неофрит.


    115. «АзиЯ» кітабының авторы:

    1. О.Сулейменов;

    2. О.Шпенглер;

    3. Ж.Ж.Руссо;

    4. К.Ясперс;

    5. әл-Фараби.


    116. «Рим клубын» құру мақсаты

    1. Қоғамның дамуы;

    2. Адам мен табиғатты үйлестіру;

    3. Ғаламдық;

    4. Аштықпен күрес.

    Е) Кедейшілікпен күрес.
    117. Мәдени бағдарлар деген:

    1. Бастамалардың қайта жаңғыруы;

    2. Дәстүрлілік;

    3. Фундаментализм;

    4. Өмірдің жаңа мүмкіндіктері мен мәнін іздеу;

    5. Өмірді мифтендіру және мистикаландыру.



    118. Қоғамның мәдени тұрақтылығын не қамтамасыз етеді?

    1. Адамдардың білімділік деңгейі;

    2. Әлеуметтік-мәдени прогресс;

    3. Диссиденттер қозғалысы;

    4. Адамдардың мәдени сұхбаты;

    5. Элитарлық мәдениет.


    119. Техногендік өркениеттің белгілеріне жатпайтын:

    1. Технизация;

    2. Компьютеризация;

    3. Интеграция;

    4. Глобализация;

    5. Діндендіру.


    120. Инквизиция нені білдіреді:

    1. Ізденіс;

    2. Шіркеу соты;

    3. Қайырымдылық;

    4. Жоқтау;

    5. Шоқыну.


    написать администратору сайта