Главная страница

1. Мдениеттануды теориялы негізі Философия. Тарихи материализм


Скачать 88.95 Kb.
Название1. Мдениеттануды теориялы негізі Философия. Тарихи материализм
Дата13.02.2021
Размер88.95 Kb.
Формат файлаdocx
Имя файла1.docx
ТипДокументы
#176152
страница2 из 4
1   2   3   4

65. “Өркениет” ұғымы қандай мағынаны білдіреді?




  1. Қоғамдық дамудың деңгейі.


  2. Варварлықтан кейінгі қоғамдық дамудың деңгейі.


  3. Мәдениеттің синонимі.


  4. Бұл түсінік барлық ғылыми әдебиетте жоғарыда айтылған барлық мағынада автордың көзқарасына байланысты қолданылады.+


  5. Тарихи өрлеудің негізгі ерекшелігі.


66. Философия ғылым ретінде қалыптасқан көне грек қаласы:




  1. Афины


  2. Милет +


  3. Микены


  4. Спарта


  5. Эфес


67. Тарихи-мәдени типологиямен айналысқан ХІХ ғ белгілі орысы социологын атаңыз:




  1. Н.Михайловский.


  2. К.Леонтьев.


  3. Н.Данилевский.+


  4. Н.Бердяев.


  5. В.Соловьев.



68. Қандай әлеуметтік құбылыстардың негізінде экрандық мәдениет пайда болды?




  1. Өндірістік төңкеріс негізінде


  2. Экономикалық өрлеу негізінде


  3. Ғылыми-техникалық ақпараттық төңкеріс негізінде+


  4. Әдебиет пен өнердің дамуы негізінде


  5. Демократия дамуы негізінде


69. Ғылыми әдебиетте “екінші табиғат” ұғымы қандай мағынада қолданылады:




  1. Қоғам.


  2. Мәдениет.+


  3. Техника.


  4. Білім беру.


  5. Дін.


70. Қандай мәдени құндылықтар ұлттар мәдениеттерінің ерекшіліктерін көрсетеді:




  1. Жалпы адамзаттық


  2. Ұлттық+


  3. Шектелген топтық


  4. Отбасылық


  5. Жеке тұлғалық


71. Мәдениет ұғымын алғаш рет ғылыми тұрғыдан анықтауға ұмтылған:




  1. Философтар.+


  2. Тарихшылар.


  3. Әдебиетшілер.


  4. Психологтар.


  5. Мәдениеттанушылар.



72.Басты құндылық-адам мен оның ақыл-ойы деген қағида қай кезде жүзеге асты?

1.Ағартушылық ғасырында.+

2.Рационализм ғасырында.

3.Классика ғасырында

4.Қайта жаңғыру дәуірінде.

5.Реформация дәуірінде.

73. Шағын ғана халқы бар қала, ал қала тұрғындары сол қаланың азаматтары болып саналады:

1.Маданият.

2.Пайдейя.

3.Полис.+

4.Культура.

5.Натура.

74. Тәрбиелеу, оқыту деген ұғыммен қатар, білім беру,білімділік, ағартушылық, мәдениет деген мағыналарға ие болған термин:

1. Маданият.

2.Пайдейя.+

3.Полис.


4.Культура.

5.Натура.

75. “Грек мәдениетінің идеяларынсыз ертедегі дүние тарихы кезең болып өмір сүре алмас еді де, ал батыс Еуропалық мәдениет дүниеге келмеген болар еді”–– деген кім?

1. В. Иегер +

2. Г.В. Драч

3. Г. Е. Жураковский

4. Толанд

5.Вольтер


76.Грекияда негізінен мәдениеттің қандай түрі кең тараған?

1. Аристократиялық (ақсүйектік)+

2. Педагогикалық

3. Психологиялық

4.Гуманистік

5.Жаңашылдық


77. Грекияда ақсүйектік қасиеттерімен қатар тағы қандай қасиеттерге ерекше көңіл бөлінді?

1. Мәдени

2.Эстетикалық

3.Этикалық

4. Гуманистік

5.Адамзаттық+

78. Грек қоғамының белсенді мүшесі болу, қоғамдық өмірдің сан-саласына араласу белгіленген ережелер талаптарды толық игергенде ғана жүзеге асып отырды, ал бұларды гректер қалай атады?

1. Даналық табыстар нала (заңдар)+

2. Мәдени табыстар

3.Адамзаттық табыстар

4.Өркениеттілік табыстар

5.Білім жолы


79.Грек пайдейясының идеялары қашан бұзыла бастады?

1. Эллинизм дәуінде +

2.Ортағасыр дәуірінде

3.Ерте ортағасырда

4.Орта ортағасырда

5.Кеш ортағасырда


80. Мәдениеттің көптеген теориялары қашан өмірге келді?

1. XVII-XIX ғасырларда+

2.XVII ғасырда

3.XVIII ғасырда

4.XIX ғасырда

5.XX ғасырда

81.Мәдениеттің мақсаты:

1. Адам бойында ойлау, пікір айтып пайымдау қабілеті мен эстетикалық сезімді дамыту+

2. Адамды мәдениетке үйрету

3. Адамды тәрбиелеу

4.Адамды қалыптастыру

5.Адамдық қасиеттерді дамыту

82. Ағартушылық ғасыры:

1. XVI


2. XVII

3. XVIII+

4. XIX

5.XX


83. Роционолизм ғасыры:

1. XVI


2.XVII+

3.XVIII

4.XIX

5.XX


84. Классика ғасыры:

1.XVI


2. XVII

3. XVIII


4. XIX +

5.XX



85.Мен үшін екі құпия нәрсе бар, олар :жұлдызды аспан, мен адамның ішкі рухани дүниесі деген кім?

1. И. Кант +

2. Спиноза

3. Фейербах

4. Маркс

5.Фрейд


86. Мәдениетті гуманистры тұрғыдан қарастырған:

1. К. Ясперс

2. А.Тойнби

3. Д. Вико

4. Н.Бердяев

5.И. Кант+

87. Мәдениет жөніндегі ғылым-реформалар жөніндегі ғылым деп тұжырымдап, мәдениетті үздіксіз даму үстіндегі процесс деп қарастырған кім?

1. К. Ясперс

2. А. Тойнби

3. Д. Вико

4. И. Кант

5.Э. Б. Тайлор+

88. Мәдениет пен өркениет кең әрі этнографиялық мағынада-білімнен , наным-сенімдерден, өнерден, адамгершіліктен, заңдардан, сай-дәстүрлерден және қоғамның мүшесі ретінде адамның игерген дағдылары мен түрлі қабілеттерінен құралады:-деп мәдениетке жалпылама анықтама берген кім?

1. К. Ясперс

2. А. Тойнби

3. Д. Вико

4. И. Кант

5. Э. Б. Тайлор+

89. Өнер философиясы деген еңбектің авторы:

1. А. Тойнби

2. Д. Вико

3. И. Кант

4. Э. Б. Тайлор

5.Ф. В. Шиллинг +


90. 1964 ж. Дейін мәдениетке қанша анықтама берілген?

1. 300


2.150

3.157


4.250

5.257+


91. Суреттік жазу:

1. Сына


2.Иероглиф

3.Альфавит

4. Идеограмма

5.Пиктограмма +

92. Философия мәселелері деген еңбектің авторы:

1. Д. Вико

2. И. Кант

3. Э. Б. Тайлор

4. Ф. В. Шиллинг

5. В. Библер +


93. Қазіргі кезде Қазақстанда қанша діни бірлестіктер бар?

1. 300


2.500

3.900


4.1100

5.1300 +



94. Қазіргі кезде Қазақстан қанща діни конфессиялар бар?

1. 1


2. 2

3.10


4.20

5.30 +



95. Алматының бір өзінде неше діни ұйым бар?

1. 20


2.40

3.60


4.80

5.100 +



96. Қазақстан халқының конфессиялық құрылымы қандай?

1. Жай


2. Қарапайым

3. Шиеленісті

4. Күрделі +

5. Қарама-қарсы

97. Дін, әрбір жеке тұлғаның өзіндік ісі деп жарияланған қоғам:

1. Діни


2. Көп дінді

3. Жалғыз дінді

4. Исламдық

5. Азаматтық+

98. Адамдардың қасиетті байланысты іздеу және жабу барысында қол жеткізетін бірлестігінің тұрақтылығын қамтамасыз ететін методологиялық механизм.

1. Білім

2.Тәрбие

3.Әдет-ғұрып

4. Дәстүр

5. Дін +


99. Қоғамдық құбылыстардың ішіндегі ең күрделісі:

1. Білім

2. Тәрбие

3. Әдет-ғұрып

4. Дәстүр

5. Дін +


100.Нақты және бір жағынан анықтама беруге өте қиын қоғамдық құбылыс:

1. Білім

2. Тәрбие

3. Әдет-ғұрып

4. Дәстүр

5. Дін +

101. Атақты испан суретшілерінің қатарында кім ерекше аталады?


  1. Веласкес


  2. Эль Греко


  3. Гойя


  4. Пикассо+


  5. Моне


102. Көне Египет мәдениетіндегі басты құдайға кім жатады?


  1. Осирис.


  2. Митра


  3. Ра, Атон+


  4. Заратуштра


  5. Дингир


103. Жазбаша мәдениет тұңғыш рет қай өркениетте пайда болды?


  1. Антикалық мәдениетте.


  2. Шумер мен Египетте.+


  3. Египет.


  4. Үнді мен Қытайда.


  5. Римде.



104. Шумерлік жазу қалай аталады?




  1. Иероглифтік.


  2. Сыналық.+


  3. Алфавиттік.


  4. Пиктограммалық.


  5. Петроглифтік.



105. “Гильгамеш туралы ән” қай өркениетке жатады?




  1. Шумер.+


  2. Египет.


  3. Үнді.


  4. Қытай.


  5. Скиф-сақ.


106. Иран өркениетінің басты белгілерін атап өтіңіз:




  1. “Тайпалар қозғалысы”, арийлердің қоныс аударуы.


  2. Зороастрлық дін, арийлердің қоныс аударуы, сыналық сәулет өнері.+


  3. Буддалық дін, ирригациялық құрылыстар.


  4. Шумер, Египет, Грек мәдениеттерінен қор жинау.


  5. Көшпелілік өмір салты.



107. Ежелгі Үнді өркениетінің “архетиптеріне” не жатады?




  1. Буддалық дін, егіншілік, табиғатты қастерлеу.


  2. Ведалық әдебиет, буддизм, Харап өркениеті.+


  3. Зороастризм.


  4. Тәңіршілдік.


  5. Иудаизм.



108. Ренессанстық мәдени өрлеу Еуропадағы қай елден басталды?




  1. Англия


  2. Франция


  3. Германия


  4. Византия


  5. Италия+


109. Конфуцийлік құндылықтарға тиеслі емесін көрсет:




  1. Гуманизм.


  2. Рәсімділік.


  3. Еңбекқорлық.


  4. Үлкенді сыйлау.


  5. Новаторлық.+


110. “Барлық мәдениет түгелдей дерлік алғашқы құштарлықтарды тізгіндеу мен оларға тыйым салудан басталады” деген тұжырымға келген км?




  1. К.Юнг.


  2. Э.Фромм.


  3. Т.Адорно.


  4. З.Фрейд.+


  5. Ж.Делез.



111. “Сублимация”, “либидо” терминдерін кімнің мәдениеттанулық концепциясынан кездестіреміз?




  1. Э.Фромм.


  2. А.Тойнби.


  3. З.Фрейд.+


  4. К.Юнг.


  5. Б.Малиновский.



112. “Тотем және табу” еңбегінің авторы кім?




  1. З.Фрейд.+


  2. К.Юнг.


  3. К.Ясперс.


  4. Э.Тайлор.


  5. М.Мид.



113. Еуропалық алғашқы университеттер қай ғасырларда пайда болды?




  1. V – VІ ғғ.


  2. ХІІ – ХІІІ ғғ.+


  3. ХVІ – ХVІІ ғғ.


  4. ХІХ – ХХ ғғ.


  5. ІІ – ІІІ ғғ.



114. Грек мәдениетіндегі алғашқы қауымдық қарым-қатынастардың толық ыдыраған кезеңі қайсы?




  1. Архаикалық.


  2. Классикалық.


  3. Гомерлік.+


  4. Ахейлік.


  5. Элладалық.



115. Көнегрек ақындарының қайсысы трагедияның атасы болып есетеледі?




  1. Софокл.


  2. Эсхил.+


  3. Еврипипд.


  4. Аристофон.


  5. Менандр.



116. Көнегрек тіліндегі “этос” ұғымының этимологиялық мәні нені білдіреіді?




  1. Дәстүр.


  2. Әдет-ғұрып.


  3. Рәсім.


  4. Адамгершілік.


  5. Мекен, ұя, үңгір.+


117. Көнегрек этникасыдағы гедонизмнің негізгі ұғымы:




  1. Қасірет.


  2. Бақыт.


  3. Мейірімділік.


  4. Ләззат.+


  5. Пайда.


118. Көнегрек этикасындағы эвдемонизмнің орталық категориясы:




  1. Қасірет.


  2. Бақыт.+


  3. Мейірімділік.


  4. Ләззат.


  5. Пайда.


119. Конфуций тіліндегі орталық ұғым:




  1. Қасірет.


  2. Бақыт.


  3. Рәсім (ритуал).+


  4. Ләззат.


  5. Пайда.



120. Эллиндік мәдени өмірдің орталығы қай қала болды?




  1. Пергам.


  2. Александрия.+


  3. Антиохия.


  4. Родос аралы.


  5. Сиракузы.



121. Рим мәдениетіне қай тайпаның мәдениетінің ықпалы зор болды?




  1. Лягурлар.


  2. Латиндер.


  3. Этрускілер.+


  4. Сабиндер.


  5. Самниттер.


122. Тұңғыш араб философы, шығыс перипатетизмінің бастаушысы:




  1. әл – Кинди.+


  2. әл – Бируни.


  3. әл – Фараби.


  4. әл – Газали.


  5. Ибн – Сина.



123. Макиавеллизм дегеніміз не?




  1. Мораль нормаларын елемейтін саясат атауы.


  2. Мақсатқа жету үшін барлық әдіс- құрал жарамды деген көзқарас.+


  3. Саяси орнықтылықты білдіретін ұғым.


  4. Мемлекеттік мүддені қатал көздеу.


  5. Адамгершілік нормаларын негізгі құндылық ретінде қарастыру.



124. Рим мәдениетінің бастауы қайда жатыр?




  1. Египет.


  2. Вавилон.


  3. Крит.


  4. Грек.


  5. Этрусктерде.+



125. Римдік шешен кім?




  1. Гораций.


  2. Овидий.


  3. Вергилий.


  4. Ювенал.


  5. Цицерон.+



126. Ежелгі Грекия мәдениетінің үш ұлы трагигі қайсылар?




  1. Гомер, Софокл, Еврипид.


  2. Геродот, Вергилий, Тацит.


  3. Плутарх, Гомер, Гераклит.


  4. Лукреций, Аристотель, Сократ.


  5. Софокл, Эсхил, Еврипид.+


127. Римнің үш даңқты ақыны:




  1. Ювенал, Сенека, Тацит.


  2. Плутарх, Гораций, Нерон.


  3. Овидий, Тацит, Марциал.


  4. Гораций, Ливий, Касий.


  5. Вергилий, Гораций, Овидий.+


128. Орта ғасырлар мәдениетіндегі басым дамыған өнер түрі:




  1. Әдебиет.


  2. Мүсін.


  3. Сәулет өнері.+


  4. Көркемсурет.


  5. Музыка.



129. Қайта өрлеу дәуірінде өнердің қандай түрі үстем болды?




  1. Сәулет өнері.


  2. Мүсін өнері.


  3. Фреска.


  4. Көркем сурет.+


  5. Әдебиет.



130. Ватикан сарайындағы атақты Сикст капелласының қабырғасы мен шаңырағын безендірушісі кім?




  1. Джорджоне.


  2. Веронезе.


  3. Микаленджело.+


  4. Тициан.


  5. Браманте.



131. Б.ғ.д. ІІІ – ІІ ғғ. гүлденудің жоғары шегіне жеткен Хараппа және Мохенджо-Даро мәдениеті қай елдің жәдігері?




  1. Шумер – Вавилон.


  2. Ассирия.


  3. Иран.


  4. Үндістан.+


  5. Ұрарту.



132. Ортағасырлардың ақырғы, ренессанстың бірінші ақыны кім?




  1. Вергилий.


  2. Петрарка.


  3. Лукреций.


  4. Данте.+


  5. Шекспир.



133. Тұңғыш еуропалық гуманист кім?




  1. Петрарка.+


  2. Пико Де Ла Мирандола.


  3. Рафаэль.


  4. Леонардо да Винчи.


  5. Тициан.



134. Тұңғыш энциклопедияны құрастырушы кім?




  1. Р.Декарт.


  2. Т.Гоббс.


  3. Д.Дидро.+


  4. Ф.Бэкон.


  5. Ж. – Ж.Руссо.


135. Еуропалық Жаңа заман мәдениетінің алғашқы сатысы:




  1. Ағартушылық.


  2. Романтизм.


  3. Реформация.+


  4. Империялық бөлініс.


  5. Алғашқы қор жинау.


136. Реформацияның басты тұлғаларының бірі:




  1. Ф.Бэкон.


  2. Б.Спиноза.


  3. Людовик ХІІ.


  4. Д.Дидро.


  5. М.Лютер.+


137. Швейцариялық реформацияның басты тұлғасы:




  1. М.Лютер.


  2. Ж.Кальвин.+


  3. Ян Гус.


  4. Э.Роттердамский.


  5. Вольтер.


138. Еуропалық Жаңа Заман мәдениетінің әдеп негізі:




  1. Үнемділік.


  2. Протестанттық этика.+


  3. Утилитаристік этика.


  4. Гуманизм.


  5. Прагматизм.


1   2   3   4


написать администратору сайта