Главная страница
Навигация по странице:

  • Негізгі пропорцияларды анықтаймыз

  • Жаңадан бастаушылар үшін адамға қарындашпен сурет салуды қалай үйренуге болады

  • Қаламмен адамның бет-бейнесін қалай салуды үйренуге болады

  • Қарындашпен адамдардың портретін салуды қалай үйренуге болады

  • Адамды басынан бастап қарындашпен сурет салуды қалай үйренуге болады

  • Фигураның позициясы мен пропорцияларын нақтылау

  • Жаңадан бастаушы суретшілер үшін қарындашпен жұмыс

  • Әр түрлі позициядағы фигура денесі

  • Артқы жағынан сурет салу

  • Бір топ адамның суретін салу

  • ддада. Адамды кезеңмен қарындашпен сурет салуды қалай үйренуге болады. Адамды кеземен арындашпен сурет салуды алай йренуге болады 2 Слем ымбатты достар!


    Скачать 63.76 Kb.
    НазваниеАдамды кеземен арындашпен сурет салуды алай йренуге болады 2 Слем ымбатты достар!
    Анкорддада
    Дата08.11.2021
    Размер63.76 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файлаАдамды кезеңмен қарындашпен сурет салуды қалай үйренуге болады.docx
    ТипДокументы
    #266515

    Адамды кезеңмен қарындашпен сурет салуды қалай үйренуге болады

    2
    Сәлем қымбатты достар!

    Бүгін біз адам фигурасын салу тақырыбын жалғастырамыз және осы сабақта пропорцияларды зерттейміз. Бұл оқулықта біз адамды толықтай биік қарындашпен кезең-кезеңмен қалай сурет салуға болатындығын үйренеміз. Келесі ақпарат сіз үшін шынымен пайдалы болуы үшін мен қағаз парағы мен қарындаш дайындап, бірден менімен сурет салуды ұсынамын.

    Ең алдымен, нақтылау қажет: біз идеалды академиялық пропорциялары бар ұзын бойлы адамның фигурасын қалай салу және сурет салуды үйренеміз. Көптеген адамдардың фигуралары өздеріне тән сипаттамаларға ие, кейде анықтамалықтан өте алыс, дегенмен, бәрі де қызықты және әдемі. Әр адамның фигураларына тән белгілерді жеке-жеке қалай дұрыс көрсетуге болатындығын білу үшін алдымен олардың идеалды түрінде арақатыналар мен пропорцияларды есте сақтау керек.

    Егер сіз ешқашан адамдарды толық бойына боямасаңыз, қарапайымнан бастаңыз:

    • Алдымен қолдарыңыз, аяқтарыңыз, алақандарыңыз, жамбас, тізелеріңіз және басқа бөліктеріңіз болатындай бірнеше пропорционалды қаңқаларды тұрғызып көріңіз.

    • Әрі қарай, адам денесін бұл жақтауларға, жеңілдетілген нұсқада, бұлшық еттерін босатпай қойыңыз. Сіз өзіңіздің мінезіңізді қарапайым киіммен киюге болады.

    • Мұндай қаңқаның көмегімен сіз ер немесе әйел жасай аласыз, толық немесе жұқа адамсыз, бәрі оған қолайлы болады. Поезд!

    • Егер бәрі ойдағыдай болса, қолдың, аяқтың, аяқтың бұлшықеттерін көрсетуге тырысыңыз.

    Негізгі пропорцияларды анықтаймыз

    Қағаз парағы мен қарындашты дайындаңыз, сурет салуға кірісіңіз. Жұмыс бетінде болашақ адамның биіктігін (биіктігін) анықтаңыз, тік тік сызық сызыңыз.

    • Осы түзудің биіктігін дәл жартысына бөліңіз. Адам бойының жартысы (осы сызықтың ортасы) жамбас сүйегі.

    • Жоғарғы және төменгі бөліктерді қайтадан екіге бөліңіз. Осылайша біз сәйкесінше анықтаймыз: жоғарғы бөлігінде кеуде деңгейі, осы жолда емізіктер болады, астындағы сызықтың төменгі жағында пателла.

    Түсінікті болу үшін адам фигурасының құрылымын, бөлімдері мен сызықтарын шатастырмау үшін төмендегі суреттегідей жеңілдетілген қаңқаны салу орынды болады:

    • Қару-жарақтары жайылған адам бола алады алаңға сәйкес келеді. Бір қолдың саусақтарының ұшынан екінші қолдың ұшына дейінгі ұзындығы адамның биіктігіне тең болады (немесе 8 бас).

    • Бастың биіктігін анықтаңыз. Ол үшін жолдың жоғарғы бөлігін (3-сегмент) жартысында тағы бір рет бөліңіз бастың биіктігі және қашықтық иектен кеудеге дейін (төмендегі суретте жасыл түспен көрсетілген).

    • Кеуде сызығынан жамбас сүйегіне дейінгі сегментті екі тең бөлікке бөліп, алыңыз кіндік деңгейі (көк түспен көрсетілген).

    • Қол щеткасы біз адамның өсуін жартысына бөлетін сызық деңгейіне келе бастаймыз.

    Адамды кезеңмен қарындашпен сурет салуды қалай үйренуге болады

    Сіздің хоббиіңізбен жұмыс жасай бастағанда, сіз теорияларды аздап ескеруіңіз керек. Егер сіз адамды бейнелегіңіз келсе, оның пропорцияларын қарастырып, түсінуіңіз керек. Оларды байқамай, сурет сәл нақты және күлкілі болады. Біріншіден, орташа өлшемді фигураны зерттеңіз, бұл болашақта пропорциялар құруға негіз болады. Денені басқа бөліктердің салыстырмалы өлшемдері үшін басын қолданыңыз. Мысалы, нақтырақ болу үшін суреттелген адамның орташа биіктігі - жеті, сегіз гол. Әрине, ер адамда фигура әйелден өзгеше, сонымен қатар балалардың ересектерге ұқсамайтын өзіндік құрылымдары бар. Бірақ бұл жалпы ойларға қатысты, бірақ тұтастай алғанда пропорциялар шындыққа сәйкес келмеуі мүмкін, қарындаш суретте портреттің, мінездің және өрнектің көңіл-күйін түсіну керек.



    Жаңадан бастаушылар үшін адамға қарындашпен сурет салуды қалай үйренуге болады

    Егер сіз жай ғана сурет салуды үйреніп жатсаңыз, бұл проблема емес, өзіңіз үшін жаңа нәрсені табу және ашу тіпті қызықты. Қателік жасаудан қорықпай, бір сызықтағы қозғалыстарды орындауға тырысыңыз. Сіз адамды әртүрлі тәсілдермен бейнелей аласыз, бұл мәселеде бастаушыға ең қолайлы, суретті бөліктерге бөлген жақсы. Мүмкін, көп адамдар мектепте немесе балабақшада таяқтарды, шеңберлерді біріктіріп, бірігіп сурет салуды қалай үйреткені есінде. Бұл дененің нақты бөліктерін қатты бұрмалауды болдырмау үшін ішінара дұрыс.

    Қағазға тіктөртбұрыш салыңыз, ал ортасында ең көп суреттелгеннен сәл ұзын етіп түзу сызық сызыңыз.



     Төртбұрыштың үстінде иықтың сопақ пішіні төменгі аймақтағы болашақ киімдердің нүктелі сызығын сызады.

     Енді бастың сопақшасы, оны кішкене жасамауға тырысыңыз және мойынның астына салыңыз.

     Әзірге барлық сандарды ұқыпсыз суреттеуге болады, өйткені олар тек көмекші функцияны орындайды және кейін жойылады.

     Содан кейін қолдарыңызда, аяқтарыңызда екі шеңбер сызыңыз, бұл шынтақ, тізе бөлігі.

     Енді иығыңыздан аяғыңыздың тиісті бөлігін тізелеріңізбен жүріңіз.

     Шынында, біздің кішкентай адамымыздың құрылымы дайын, ол көмекші сызықтарды мұқият алып тастау, нақты көрініс беру үшін қалады.

     Сызудың маңызды бөлігі, адамның бет-әлпеті және контуры, бөлшектерді, киімдерді ұмытпай. Киімнің бүктемелерін, көлеңкелерді жарық бағытына салыңыз. Атап айтқанда, егер ол сол жаққа түссе, оң жақта көлеңке көрсетіледі.

     Бұл әрекеттердің барлығы портретті бейнелеудің бастапқы әдісіне бағытталған, сіз шындыққа жақын болғаннан кейін, адамдарды бейнелеу қабілетіңізді сезініп, бет-әлпет портретін оқуды жалғастырыңыз. Адамдарды, жануарларды, пейзаждарды суретке түсіру әрдайым оңай, бірнеше кезеңге бөлуге болады. Бұл техниканы жаңадан шыққан суретшілер ғана емес, тәжірибелі де сенімді қолданады.

    Қаламмен адамның бет-бейнесін қалай салуды үйренуге болады

    Адамның толық метражды портретін, оның фигурасын, контурын суреттеу кезеңдерімен танысқаннан кейін сіз одан да күрделі деңгейге көтеріле аласыз. Физика сияқты, портреттегі бет бөліктермен бейнеленген. Егер сіз толық биіктікте емес, тек бір бетті сызғыңыз келсе, онда оның орналасқан жерін дереу анықтаңыз. Жұмысты бастау үшін жақсы өткір жіңішке қарындаш алыңыз, орташа қаттылық. Бұл эскиздермен жұмыс істеуді жеңілдетеді және айтпақшы, қалың контурлардың ауысатындығына сенімді болмайынша оларды өшірмеңіз. Бет портретімен жұмыс жасау кезінде денеге қарағанда дәл пропорциялар маңызды. Бет әрқашан төменде сәл көрсетілген, ал жоғарғы жағында дөңгелектелген. Кез-келген хобби, жаттығу сияқты, көп жаттығу жасаңыз. Нақты тұлғаға тоқтап, дағдыларыңызды біліңіз.



    Қарындашпен адамдардың портретін салуды қалай үйренуге болады

    Мысалы, қыздың бетін алыңыз, оның пішіні сопақ. Жалпы, қыздар сурет салу әрқашан қызықты, мұнда көздің мәнерлілігі, түрлі формалары көп. Бәрі, әдеттегідей, ұзартылған шеңбермен сызылған, сызықтармен бөлінген. Тік, ортасында жүреді, және бірнеше көлденең болуы керек.



    Біріншісі бетті жартысынан сәл төмен, екіншісін екінші бөлікке бөледі. Сіз түсінгендей, бұл сызықтардың мағынасы мұрынның орналасқан жерін көрсету болып табылады - тік сызық, көздер, еріндер - бұлар көлденең. Бірақ сіз қарындашқа қатты қысым жасай алмайсыз, бет әлпетіне пропорционалдылыққа қол жеткізе отырып, контур жойылады. Жеңіл қозғалыстармен мұрынның бөліктерін еріннің астына сызыңыз. Сонда портреттегі ең маңызды нәрсе - жанның айнасын эскиздеу элементі. Олардың орналасуы мұрын көпірінен сәл жоғары, оның сыртқы жиектері ішкі бұрыштардың қайда кететінін көрсетеді. Бір факт бар, мүмкін, көздер арасындағы қашықтық бір көздің өлшеміне тең екенін бәрі бірдей біле бермейді. Портреттің пішінін қарастырып, оған жақындауға тырысыңыз. Қастарды ішке, мұрынға жақын орналасқан нүктеден бастау керек. Сәйкесінше, кірпіктер туралы ұмытпаңыз. Ауызды тегістеу үшін, көздің сыртқы бұрыштарынан еріндер аймағына көмекші конус тәрізді контур тартыңыз.

    Адамды басынан бастап қарындашпен сурет салуды қалай үйренуге болады

    Әрқашан көмекші сызықтарды, суретшіні нөлден бастап қолданыңыз, олардың көмегі сөзсіз. Қарапайым және жарамсыз сызбалардан бастаңыз, бәрі тәжірибемен келеді. Егер сіз осы уақытқа дейін адамдарға неғұрлым нақты ерекшеліктерді беру үшін тек сурет салуды шешсеңіз, щек сүйектерінің бөлігі, иек пішіні, әжімдер туралы ұмытпаңыз. Әрқашан көздің бөліктеріне ерекше назар аударыңыз, сол кезде адамның көзқарасы, эмоциясы мен көңіл-күйін жеткізу керек. Мұны істеу үшін сіз көздің құрылымының жалпы сызбасын сызуды үйренуіңіз керек:

    Егер сіз көздің пішінімен қателік жасасаңыз, суретпен ұқсастық жоғалады. Сондықтан көздердің сызықтарын дәл анықтауға тырысыңыз.



     Осыдан кейін оқушылар сурет салады, олар әрқашан қара түсті, көздің ортасында кішкене нүкте түрінде болады.

     Реализм үшін оқушыдан кішкене тамырларды, екі, үш белгілерді сызыңыз және жоғарғы бөлігін сәл күңгірт етіп алыңыз.

     Кірпіктер жоғарғы қабаққа жуан және ұзын, бірақ өлшемдері әр түрлі болады. Әйтпесе олар желімделгендей көрінеді.

    Көлеңкелерді қарапайым қарындашпен қосыңыз және оларды араластырыңыз, бұл кескінге көлем береді және қозғалыстың иллюзиясы болады, және бүкіл сурет дайын. Өз дағдыларыңызды шыңдау үшін жиі жаттығуға тырысыңыз.

    Бір парақтың орналасуы

    Кез-келген композиция композициядан басталады. Табиғат жағдайына байланысты тік немесе көлденең формат таңдалады. Жеңіл сызықтар қозғалыс пен дененің силуэтін жасайды.

    Құзыретті түрде орналастырылған фигура параққа сәйкес келеді. Дайын жұмысқа қарап, боялған заттарды жылжытқысы келмеуі керек.

    Кескін масштабын форматқа сәйкес таңдау керек. Тым үлкен сурет толып кету әсерін береді, айналаға кеңістікті қажет етеді. Кішкентай - бос қалу елесін жасайды, мен парақты кескім келеді.

    Фигураның позициясы мен пропорцияларын нақтылау

    Көрсетілген сызықтар омыртқаның бүгілуі, басын, осьтік иық белдігі мен жамбас буындарын көрсетеді. Иықтар, білектер, жамбастар, төменгі аяқтар, қолдар мен аяқтардың бағыты сызықтық сызба түрінде көрсетілген.

    Дененің бөліктері өлшенеді және параққа қарапайым оңтайлы геометриялық формада орналастырылады (басы сопақша түрінде, кеуде - жалпақ тәрізді бөшке, ​​шыныаяқ тәрізді жамбас, цилиндрлік және конустық - мойын мен аяқ-қолдар, призмалық - аяқ-қолдар). Негізгі жұптасқан буындардың (иық, шынтақ, білек, жамбас, тізе, білек) өзара орналасуы нақтыланады.

    Ғимарат

    Бұл кезеңде тән анатомиялық белгілер пысықталуда. Принцип қолданылады - жалпыға ортақ. Мәліметтер үлкен бөлшектерді салғаннан кейін ғана пайда болады.

    Шындығында, құрылыс үлкен геометриялық пішіндерді кішкене компоненттерге бөлуге дейін азаяды. Мақсат - формалардың анатомиялық дұрыс бөліміне қол жеткізу.

    Адам денесі симметриялы, ал омыртқа құрылыста оң және солға сегменттер салғанда симметрияның табиғи осі ретінде қолданылады.

    Сызу ақырын, қарындашты баспай-ақ жасалады, осылайша қосымша құрылыс сызықтарын еркін алып тастауға болады. Сонымен қатар жарық пен көлеңке шекарасы тартылуда.

    Ақ-қара зерттеу

    Көркемдік тапсырмаға байланысты хиароскуро жеңіл көлеңке арқылы шектелуі мүмкін, немесе киім материалының терісі мен құрылымын сипаттайтын күрделі көп қабатты көлеңкеден тұрады.

    Біріншіден, өзінің және түсетін көлеңкелер толығымен жабылған. Негізгі тон көлеңке шекарасында шоғырланған. Содан кейін жартылай реңктер мен рефлекстер өңделеді. Сонымен қатар көлеңке тығыздығы артады. Ақыр соңында, жарықтандыру жұмыстары жүргізілуде. Жарықтандырылған аймақтар аздап реңктендіріледі.

    Қорытынды бөлім егжей-тегжейлі. Өшіргіш көмегімен бөлшектерді бөлектеу, пішіндерді сызу және ерекшелеу. Классикалық люк заттардың формасына сәйкес жүзеге асырылады.

    Жаңадан бастаушы суретшілер үшін қарындашпен жұмыс

    Табиғаттан қысқа мерзімді эскиздермен сурет салуды бастаған дұрыс. Күнделікті тәжірибе көзді тез дамытуға және қажетті графикалық дағдыларды игеруге көмектеседі.

    Пластикалық анатомияны зерттеуді ұмытпаңыз. Дене құрылғысы туралы негізгі білімсіз жақсы нәтижеге жету мүмкін емес, сурет көргенін көшіруге көшеді. Керемет оқу құралы Готтфрид Бамместің кітаптары болуы мүмкін.

    Дененің жеке бөліктерін бөлшектерді анатомиялық зерттеумен әр түрлі позицияға салу жақсы көмек болар еді.

    Көрермендерге сурет салу үшін дененің дәл пропорцияларын анықтайтын арнайы өлшеу әдісі бар:

    1. Сіздің алдыңызда қол созылған, қылшық қолыңызға перпендикуляр орналасқан. Бір көзді жауып, дененің өлшенген бөлігінің (мысалы, бас) жоғарғы нүктесі қарындаштың жоғарғы ұшымен салыстырылады. Ең төменгі өлшеу нүктесі (иек) қаламмен бас бармақпен белгіленеді.

    2. Енді сіз бастың биіктігіне қанша сегментке тең келетіндігін өлшей аласыз. Қарындаштың жоғарғы жағы 2 өлшеу нүктесімен (иекпен) тураланады. Көрнекі түрде төменгі нүкте қаламдағы бас бармаққа сәйкес келеді (шамамен пекторлық бұлшықеттер деңгейінде).

    3. Үшінші және кейінгі өлшеулер пекторальды бұлшықеттерден киндікке дейін, содан кейін төмен болады.

    Әр түрлі позициядағы фигура денесі

    Адамды әртүрлі позицияларда суреттеуге тырысайық.

    Тұлпардың суретін далалық эскиздерге, карикатураларға, иллюстрацияларға, мультфильм кейіпкерлерін жасауға пайдалануға болады. Кескіннің бұл түрімен пропорциялар көбінесе сақталмайды және тіпті әдейі бұрмаланады. Суреттің контурлық түрін әдетте балалар пайдаланады. Адам денесінің кез-келген суреті де дайындалған силуэт эскизінен басталады.



    Тұрақты фигура

    Фигураның толық өсу кезіндегі пропорционалды құрылымы оны бөліктерге бөлуге байланысты. Парақта сызықшалар суреттелген адамның тік өлшемдерін белгілейді. Жұтқыншақ ересек адамның денесін шамамен екіге бөледі, басы 1/8 - 1/7 бөлігін алады. Баланың басы, жасына байланысты - 1/4 ден 1/6 дейін.

    Қағазбен белгіленген өлшемдер қажетті бөліктердің санына бөлінеді. Тиісті дене контурлары алынған сегменттерге сәйкес келеді.

    Тағы бірнеше пропорциялар:

    1. Қолдар төмендетілген күйде жамбастың ортасына жетеді, шынтақтар бел деңгейінде орналасқан.

    2. Бір-бірінен бөлінген қашықтық өсуге тең.

    3. Ересектердің қолының ұзындығы алдыңғы бөлікпен салыстырылады, аяқ шамамен бастың биіктігіне тең.

    4. Көз розеткалары арасында басқа көзді алу керек. Маңдай, мұрын, құлақ, мұрынның ұшынан иекке дейінгі қашықтық шамамен бірдей.

    Бұл заңдылықтарды білу сурет салушының міндетін едәуір жеңілдетеді.

    Адамды параққа «қою» үшін сіз ауырлық центрін анықтауыңыз керек. Ол үшін жамбастың ортасынан төменге қарай сүйек фоссасынан (ортасында мойынның түбінде) тік сызық салынады. Бір аяғында тіреуіште тұрған адамда тік тірек аяғының аяғынан өтеді. Сонымен қатар, бұл аяғының жамбас буыны жоғарырақ, жамбас тіректен төмен, иық белдігі кері бағытта. Егер отырғыш екі аяғында тұрса немесе шынтағымен қолына, иығына, артына жатса, ауырлық орталығы екі тіректің арасында орналасқан.

    Қозғалыста

    Адамды қозғалысқа келтіру үшін динамиканы дәл шығару үшін анатомиялық талдау қажет:

    1. Омыртқаның жағдайы (жүгіру кезінде алға қарай еңкейу, шаңғымен сырғанау, алға секіру кезінде белді түзетіп, лақтыру кезінде бұралу және т.б.)

    2. Тірек-қимыл жүйесі бөліктерінің жұлын бағанына қатысты өзара әрекеті. Мысалы, жүретін және жүгіретін адамда жамбас сүйектері мен иық белдеуі бір-біріне қарама-қарсы жұмыс істейді. Оң аяғыңызға салмақ түсіре отырып, адам алға және сол жақ иыққа көтеріледі. Бұл жағдайда сол қол алға, оңға - артқа қарай жылжиды.

    3. Әр қимылда белгілі бір бұлшықет тобының кернеуі.

    Суреттің басталуы әрдайым эскиздік: жотаның қозғалысы, иық пен жамбас белдіктерінің осьтерінің орналасуы, буындардың белгіленуі, бас сүйегінің айналуы, олардың ұзындығын бір мезгілде анықтай отырып, аяқ сүйектерінің бағыты, аяқ пен қолдың орналасуы.

    Отырған табиғат

    Отырған адамды сурет салуда бұрышты таңдау маңызды рөл атқарады. Сәтсіз позиция табиғаттың алдында тұр. Бұл жағдайда орындықта отырып, жамбас өткір перспективада болады. Таңдалған көкжиек сызығына байланысты жерге, аяққа немесе торсқа отыру. Мұндай позицияда сенімді имиджге қол жеткізу қиын. Отыратын табиғат үшін ең жақсы бұрыштар - бүйірлік, көкжиегі бастың деңгейінде немесе сәл төмен.



    Отырған кезде бел омыртқасы түзетіледі. Ауырлық орталығы - тірек орталығы. Бұлшықеттердің көп бөлігі босаңсыған. Деформациялар глютеальды бұлшықеттерге, ал басқалары беттермен байланыста болады.

    Бүйірдегі фигура

    Профиль кескіні дененің сипаттамалық сипаттарын - қалып, бас пен иықтың қонуын анық жеткізуге мүмкіндік береді.

    Кеуде, иық белдеуі және жамбас сүйектерінің перспективті құрылысы қажет. Егер бас нақты профильде болмаса, онда бас сүйек. Көрерменнен алынған аяқтар да аздап кішірейеді.

    Суреттің дұрыс болуы үшін көкжиектен (көз деңгейінде) жойылатын нүктені тауып, ондағы барлық осьтік сызықтарды жинау керек. Через парные точки (например: грудные мышцы, передневерхние ости подвздошных костей, брови, уголки губ) тоже следует провести вспомогательные линии, чтобы сохранить симметрию тела.

    Лежащая натура

    Особенности лежащего человека — расслабленность мышц и обвисание мягких тканей под силой земного притяжения. Мышцы, соприкасающиеся с поверхностью, расплющены.







    Өтірік денені салу қиындығы пропорциялардың ықтимал азаюында жатыр. Өтірік табиғаттың ең қиын жақтары - бұл бастың және аяқтың бүйірінен. Мұндай позицияларда дененің жиырылуы максималды, құрылысы қиын.

    Дененің бөліктерінің перспективалық бейнесінде геометриялық денелерді перспективада салу әдісі қолданылады.

    Артқы жағынан сурет салу

    Тік тұрған үстел бет тәрізді ретпен салынады. Пропорционалды артикуляциялар дененің артқы жағына беріледі. Сонымен, өсімнің жартысы сакрум деңгейінде болады. Иек мойын омыртқасының ортасында орналасқан, келесі белгі иық пышақтарының ортасында және т.б. Тапсырма бет жағын қажет етпейтіндіктен жеңілдейді.

    Анатомиялық формалар геометрияланған. Тікелей жарықтандыруды болдырмау керек, бұл пішінді түсінуді қиындатады.

    Киімдегі сурет

    Киінген адамды салу жалаңаш денені салуға түседі, содан кейін ғимараттың жоғарғы жағындағы қағазды үлгілеу. Киімді суреттеу кезінде матаның қай бөлігінде дененің рельефіне сәйкес келетінін және қай жерде өзіндік көлемі болатынын анықтау керек. Мысалы: әйел денесінде блузка денеге клавикуладан кеуде қуысының ортасына дейін, сорғыш бұлшықеттерінен артқы жағындағы иық пышақтарының жоғарғы жағына дейін орналасқан. Осы шекараның астынан мата еркін таралады.

    Гардеробтың қатты элементтері (кейбір бас киімдер, аяқ киім) өздерінің геометриясына ие.

    Хиароскуроны жасау кезінде маталардың өзіндік реңі мен құрылымы бар екендігі ескеріледі. Табиғаттың бет-жүзіне қарағанда материалдың бөлшектері мен бүктемелерін мұқият зерттеу қателік болып табылады, осыған байланысты киімдер сурет салуда үлкен рөл атқара бастайды.

    Жалаңаш

    Әйел фигурасында еркектерден бірнеше пропорционалды айырмашылықтар бар. Иықтары сәл тарылған, кеуде қуысы кішірек, жамбас сүйектері кең, ал аяқтар ерлерге қарағанда қысқа. Еркектерде төменгі аяғы ұзағырақ, бас сүйек қабырғаларында артық доғалар дамыған.

    Әйелді сурет салудағы маңызды сәт: әйелдер үшін ауырлық орталығы ерлерге қарағанда төмен. Ауырлық орталығының ығысуы өкшемен аяқ киім кигенде және жүкті әйелдерде болады. Бұл бел жағынан едәуір байқалады, бұл бел аймағындағы деформацияның өзгеруімен көрінеді. Бұл функцияны ескере отырып, әйел денесін салу қажет.



    Тері астындағы майдың біркелкі бөлінуіне байланысты бұлшықеттер жасырынып, тыныштықты жеңілдетеді. Бұл үшін тегіс сурет сызықтары мен ақ-қара түсті модельдеу қажет.

    Түрлі позаларды салу

    Табиғатта сызуды игеріп, анатомия туралы алған білімді қолдана отырып, денені өкілдікке сәйкес әр түрлі позицияға салуға болады. Поза қандай болмасын - табиғи немесе акробатикалық, әр жағдайда қаңқа мен бұлшық еттердің жұмыс жүйесін түсіну керек. Геометриялық конструктор ретіндегі әйел денесінің идеясы қиял сәулесінің қайнар көзінен құнарлы түрде модельдеуге көмектеседі.

    Бір топ адамның суретін салу

    Бірнеше кейіпкерлердің суретін салу - бұрын қарастырылғандардың ажырамас міндеті. Сонымен қатар, композициялық компонент және болашақта адамдардың алыстау мәселесі шешіледі.

    Сызықтық перспективадан басқа, топтың суретінде әуе перспективасы қолданылады. Бірінші жоспардың фигуралары нақтырақ және фондағы суреттерге сәйкес келеді. Композицияның орталық сәттерін қара-ақ зерттеу өте мұқият. Қажет болса, қайталама жоспар жеңіл, кең инсультпен жалпыланады.

    Адамды сурет салу қиын емес, сонымен қатар өте қызықты. Денені сурет салуды үйреніп, сіз әрқашан көп нәрсені қалайсыз - кейіпкердің мінезі мен оған деген көзқарасыңызды жеткізгіңіз келеді.

    Адамның басын сызыңыз

    1-қадам
    Адамға сурет салу кезінде оның басы мен бетін сызу қажет. Әр адамның бет-әлпеті жеке және формалары мен түрлерінің алуан түрлілігіне ие. Көріп отырғаныңыздай, мұнда тек 9 түрлі тұлға пішіндерінің эскиздері берілген. Өзіңізге ыңғайлы пішінді таңдаңыз.



    Адамның бет пішіндерінің түрлері

    2-қадам
    Әрі қарай, профильдегі адамның басының эскизін көреміз, беті және басы төрттен солға бұрылған.



    Әр түрлі жағынан адамның басының эскизі

    3-қадам
    Келесі диаграмма толығымен түсіндіріледі. Адамның профилін салу кезінде біз көздің жартысын тартамыз.

    Көптеген суретшілер көздің бояуын қате жібереді.

    Жалпы, профильде көптеген мәліметтер бар. Сіз щектің сызығын және мұрынға апаратын сызықты аздап баса көрсету керек. Бұл бөлшектер бетті мүмкіндігінше шыншыл ету үшін өте маңызды. Осы эскизде жақсы жұмыс жасаңыз.



    Адам денесін сызыңыз

    4-қадам
    Бұл суретте адамды қалай салуға болады, 3 фигура бейнеленген: әйел, ер және адам қаңқасы. Пропорциялардың дәлдігіне назар аударыңыз.



    Адам денесінің пропорциялары

    5-қадам
    «Адамға қалай сурет салу керек» атты осы қадамда біз адамның жынысын қалай салуға болатындығын білеміз. Оқуға болатын көптеген бөліктер бар. Сізге адам фигурасын салу әлдеқайда қиын сияқты болып көрінуі мүмкін. Әйелдерден айырмашылығы, ерлер қорап тәрізді дене пішініне ие. Суретте адам денесін сызу кезінде жіберіп алмайтын маңызды бөлшектер көрсетілген.



    Ерлер мен әйелдердің арасындағы айырмашылықтар


    написать администратору сайта