_аза___дебиетінен_тест,_жауабымен_2020. аза тілі мен дебиеті тест 2020
Скачать 115.82 Kb.
|
| ЛИРО-ЭПОСТЫҚ ЖЫРЛАР | |
| «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» жырын жазып алып, поэма жазуды жоспарлаған орыс ақыны | Пушкин |
| Лиро эпостық жырлар мен эпостық жырлардың ерекшелігі | Олардың негізгі кейіпкерлер есімімен аталуы |
| Қазақ халқының лиро-эпостық жырлары | Қозы Көрпеш –Баян Сұлу |
| Қазақ халқын күллі әлемге танытқан әдеби мұра | «Қыз Жібек» |
| Әмеңгерлік салт кездесетін жыр | «Қыз Жібек» |
| «Қыз Жібек» жырының негізгі идеясы | Сүйіспеншілік пен адалдық |
| «Қыз Жібек» | 1905-1909,1911 жылдары Қазақ қаласында ҚҰсайыновтар баспасында басылған |
| Қыз жібек жырының нұсқа саны | 15 |
| «Қыз Жібек» жырында Төлеген Жайыққа қанша жылқы айдап барды | 25 |
| «Қыз Жібек» жырында Төлегеннің руы | Жағалбайлы |
| Лиро-эпостық жырдың кейіпкерлері | Қарапайым адамдар |
| Қазақ халқының лиро-эпостық жыры неше түрге бөлінеді? | 2 |
| «Қыз Жібек» пьесасын жазған? | Ғ.Мүсірепов |
| «Айман-Шолпан» жырындағы тарихи кейіпкерлер | Көтібар, Арыстан, Есет, Айман |
| Ғашықтар дастандар мен батырлар жырының 3 айырмашылығын атап көрсеткен қаламгер | М.Әуезов |
| Лиро-эпостық жырлар | Айман-Шопан Қыз Жібек Қозы Көреш Баян сұлу |
| Қызылбелбеу, Құба жон, Мейізгек деген жер-тау атаулары кездесетін жыр. | Қозы Көреш Баян сұлу |
| Шеге Сансызбай мен Жібекті косады Қаршыга Төлеген мен Жібекті қосады | Шеге Қаршыға |
| ЖЫРАУЛАР ПОЭЗИЯСЫ (XV-XVIII) (АСАН ҚАЙҒЫ, ҚАЗТУҒАН, ДОСПАМБЕТ,БҰҚАР, АҚТАМБЕРДІ, ЖИЕМБЕТ, ҮМБЕТЕЙ) | |
| Жыраулық өнер дала «абызы», өз заманының терең ойшылы........ | Асан қайғы |
| Еділ болда, Жайық бол, Ешкімменен ұрыспа ,-үзіндісінің авторы | Асан Қайғы |
| Асанқайғының әкесі | Сәбит, саятшы болған |
| «Бұл дәуірдегі әлеумет тіршілігінің ең шешуші мәселесін әдебиет жүзіне түсіріп, алғашқы рет халық қамын ойлап, күңіренген қария – Асан» деген | М.Әуезов |
| Асан қайғының «Ел айырылған» күйін алғаш рет нотаға түсірген танымал адам | А.Затаевич |
| Бұқар Қалқаманұлының туған жылы мен туған жері | 1668 жылы, қазіргі Баянауыл ауданы |
| Бұқар жыраудың нақыл сөздері | Өлмегенде не өлмейді? Жақсының аты, ғалымның хаты |
| «Еңсегей бойлы Ер Есім» деп жырлаған? | Жиембет |
| Қазтуған жырауға «Жыраудың туған жерге деген махаббатында шек жоқ, бұл сезімде тіпті фәнилік емес бірдеңе бар» деп пікір білдірген | М.Мағауин |
| «Асқар, асқар, асқар тау» толғауының авторы | Шалкиіз |
| Асан қайғы өмір сүрген ғасыр | 15 ғасыр |
| Жырларды жатқа айтып таратушы | Жырау |
| «Тарихта болған адамдардың ішіндегі өмір сорабы, іс-еңбегі халық ішіне нағыз ертегі болып, тек сол қалыпта ғана ой жадында сақтаған адамның бірі осы-Асан қайғы» деген пікірді білдірген академик-жазушы | М.Әуезов |
| «Асан Қайғы – Әз Жәнібек ханның замандасы, Майқы бидің ұрпағы... | С.Сейфуллин |
| Сайрам қаласында туып, Иасыда тұрған ақын | Ахмет Иасауи |
| Керей қайда барасың? | Бұқар жырау |
| Өлмегенде не өлмейді? Жақсының аты өлмейді, Ғалымның хаты өлмейді. | Бұқар жырау «Асқар таудың өлгені» |
| Көмекей жырау, | Бұқар |
| Бұқар жыраудың нақыл сөздері | Өлмегенде не өлмейді? Жақсының аты, Ғалымның хаты өлмейді |
| Бұқар Қалқаманұлының туған жылы мен туған жері | 1668 жылы, қазіргі Баянауыл ауданы |
| Ол өзін «Айдаса қойдың көсемі», «Сөйлесе қызыл тілдің шешені», «Буыршынның бұта шайнар азуы», «Бидайықтың көл жайқаған жалғызы» деп таныстырады | Қазтуған |
| Қызылорда облысы, Шеңгелсай Керейіт руынан шық.жырау | Нысанбай жырау |
| Өлеңде кездесетін көркемдеу құралы Құландай ащы дауыстым, Құлжадай айбар мүйіздім! Қырмызыдай ажарлым! Хиуадай базарлым! | Теңеу |
| Қазақтың жыраулық поэзиясының атасы | Шалкиз жырау |
| XIX ҒАСЫРДЫҢ I ЖАРТЫСЫНДАҒЫ ӘДЕБИЕТ (МАХАМБЕТ, ДУЛАТ,МҰРАТ, ШОРТАНБАЙ, СҮЙІНБАЙ, МАЙЛЫҚОЖА) | |
| Шортанбай Қанайұлының шығармалары | «Бала зары», «Зар заман», «Келер заман сипаты» |
| Шортанбай Қанайұлының төмендегі өлең тармақтарында не айтылғанын анықтаңыз: Бай кедейді көрмейді, Кедей байға ермейді. Қызметін бір күн қылмаса, Майлы сорпа бермейді» | Қазақ ауылындағы тап жігінің ашылғандығы |
| Шортанбай жырау өлеңдері | Тар заман Зар заман |
| Шортанбай толғауларының ішіндегі көпшілікке кең тараған туындысы | «Келер заман сипаты» |
| Шортанбай Қанайұлының айтысқан ақындары | Шөже, Орынбай, Асан |
| «Зар заман» ақыны атанған айтыскер ақын | Шортанбай Қанайұлы |
| «Зар заман» өлеңдер топтамасының авторы | Шортанбай Қанайұлы |
| «Зар заман» ақындары | Дулат Мұрат Шортанбай |
| Кеудеме қайғы толған соң, тұнық жырмен жуынам..» деп қазақ елінің қайғысын жырлаған ақын | Дулат Бабатайұлы |
| «О,Сарыарқа, Сарыарқа» өлеңінің авторы | Дулат Бабатайұлы |
| Аягөз ауданы, Сандықтаста дүниеге келген | Дулат Бабатайұлы |
| Дулат Бабатайұлының 1880 жылы Қазан қаласында шыққан жинағы | Өсиетнама |
| Дулат Бабатайұлының туған жерге деген сүйіспеншілігін ерекше жеткізген өлеңі | «Ақжайлау мен Сандықтас» |
| Дулат Бабатайұлының қожа-молдаларды сынаған өлеңі | Ешенге |
| Дулат Бабатайұлының «Еспембет» дастанында суреттелетін батыр | Ақтамберді |
| Дулат Бабатайұлының 1880 жылы Қазан қаласында шыққан жинағы | «Өсиетнама» деген атпен кітап болып шыкты. |
| «Ілімге толса, көкірек», «Жақсы болса жұбайың», «Ұрлықтың түбі –қорлық» толғауларының авторы | Майлықожа Сұлтанқожаұлы |
| Майлықожа өлеңдері нені дәріптейді? | Би-шонжарлардың қатыгездігі Өнер-білім Халық тұрмысы |
| Түсінде Қызыр атаның батасын алған ақын | Сүйінбай (Шортанбай) |
| Сүйінбай Аранұлы жырлаған жырлар | «Мың бір түн», «Шаһнама», «Көроғлы» «Манас» |
| Махамбет жырлары - батырлық пен ерліктік символы | З.Қабдолав |
| Арабша, орысша хат білген ақын | Махамбет |
| Махамбет Өтемісұлының өзіне пір тұтқан адамы | Исатай Тайманұлы |
| Психологиялық параллелизм арқылы өз тағдыры мен құстың тағдырын салыстыра отырып, тебірене жырлаған ақын | Махамбет |
| XIX ҒАСЫРДЫҢ II ЖАРТЫСЫНДАҒЫ ӘДЕБИЕТ ШОҚАН, ЫБЫРАЙ | |
| Қазақ әдебиеті тарихының ең бір мазмұны бай кезеңі | XIX ғасыр |
| Қазақ әдебиетінің Алтын ғасыры атанған | XX ғасыр |
| «Қазақ хрестоматиясы» оқулығын шығарған қаланың атауы | Орынбор |
| Шоқанның жас кезінен ұнатып айналысқан ісі | Суретшілік |
| Шоқанның қырғыз еліне, Ыстықкөл аймағына, Шығыс Түркістанға (Қашқарияға) сапарға шыққан жылдары | 1856-1858 |
| Шоқанның шын аты | Мұхаммедханафия |
| Шоқан Қашқарияға саяхаты. | 1858 ж Əлімбай деген псевдониммен |
| Шоқан меңгерген тілдер | Араб, шағатай тілдері |
| Шоқанның туылған жылы | 1835-1865 |
| Шоқанның арғы атасы | Абылай хан |
| Шоқан орыс география қоғамына мүшелікке қабылданған жыл | 1857 жыл |
| Шоқанға Еуропаға ашылған терезе деп баға берген | Г.И.Потанин |
| Шоқан Уалиханов еңбектері | Қашқарияға саяхат, Жоңғария очерктері |
| Шоқан қай жерде Потанинмен танысқан | Омбы Катет корпусы, 1847-1853 |
| «Қазақ поэзиясының түрлері» туралы зерттеу еңбегінің авторы | Ш.Уәлихонв |
| «Қазақ халық поэзиясының түрлері туралы» зерттеу еңбегінің авторы |