Главная страница

Философия сессия. Философия пні бойынша тест сРАтары дниетанымны тарихи типі, адамзатты рухани мдениетіні анарлым ерте формасы


Скачать 304 Kb.
НазваниеФилософия пні бойынша тест сРАтары дниетанымны тарихи типі, адамзатты рухани мдениетіні анарлым ерте формасы
Дата27.11.2021
Размер304 Kb.
Формат файлаdoc
Имя файлаФилософия сессия.doc
ТипДокументы
#283824
страница1 из 7
  1   2   3   4   5   6   7

ФИЛОСОФИЯ ПӘНІ БОЙЫНША ТЕСТ СҰРАҚТАРЫ
1.ДҮНИЕТАНЫМНЫҢ ТАРИХИ ТИПІ, АДАМЗАТТЫҢ РУХАНИ МӘДЕНИЕТІНІҢ АНАҒҰРЛЫМ ЕРТЕ ФОРМАСЫ

1. ғылыми дүниетаным

2. мифологиялық дүниетаным

3. философиялық дүниетаным

4. дiни дүниетаным

5. күнделікті дүниетаным

2. ӘЛЕМДІ ТҮСІНУ ТАБИҒАТТАН ТЫС КҮШТЕРГЕ СЕНУГЕ НЕГІЗДЕЛГЕН ДҮНИЕТАНЫМНЫҢ ФОРМАСЫ

1. дiни дүниетаным

2. ғылыми дүниетаным

3. философиялық дүниетаным

4. күнделікті дүниетаным

5. теоретикалық дүниетаным

3. ӘЛЕМ ЖӘНЕ ОНДАҒЫ АДАМНЫҢ АЛАТЫН ОРНЫНА ДЕГЕН ТҰТАС КӨЗҚАРАС

1. принциптер

2. нанымдар

3. әлемді тану

4. дүниетаным

5. әлемді түсіну

4. ТАНЫМНЫҢ НЕГІЗГІ ӘДІСТЕРІН ЖАСАЙТЫН ФИЛОСОФИЯНЫҢ ФУНКЦИЯСЫ

1. дүниетанымдық

2. сыни

3. методологиялық

4. әлеуметтiк

5. аксиологиялық

5. МИФОЛОГИЯЛЫҚ ДҮНИЕТАНЫМҒА ТӘН БЕЛГІ

1. логикалық талдау

2. рационалдылық

3. антропоморфизм

4. логикалық құрылым

5. рефлексивтік

6. ӘЛЕМНІҢ ТҰТАС КАРТИНАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА МҮМКІНДІК ТУҒЫЗАТЫН ФИЛОСОФИЯНЫҢ ФУНКЦИЯСЫ

1. дүниетанымдық

2. методологиялық

3. теориялық-ойлау

4. әлеуметтiк

5. аксиологиялық
7. КОНЦЕПТУАЛДЫ ОЙЛАУҒА ЖӘНЕ ТЕОРЕТИЗАЦИЯЛАУҒА ҮЙРЕТЕТІН ФИЛОСОФИЯНЫҢ ФУНКЦИЯСЫ

1. дүниетанымдық

2. методологиялық

3. теориялық-ойлау

4. әлеуметтiк

5. аксиологиялық

8. АДАМҒА МЕЙЛІНШЕ ЗЕЙІН САЛҒАНДА ЖҮЗЕГЕ АСАТЫН ФИЛОСОФИЯНЫҢ ФУНКЦИЯСЫ

1. гуманистік

2. методологиялық

3. дүниетанымдық

4. әлеуметтiк

5. аксиологиялық

9. ГРЕКТІҢ ФИЛЕО-СҮЙЕМІН, СОФИЯ-ДАНАЛЫҚ ДЕГЕН СӨЗДЕРІНЕН ШЫҚҚАН ТЕРМИН

1. дүниетаным

2. мифология

3. философия

4. қоғам

5. адам

10. ОРТАҒАСЫР БАТЫС ЕУРОПАДАҒЫ ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ДҮНИТАНЫМ

1. теоцентризм

2. антропоцентризм

3. космоцентризм

4. постмодернизм

5. ғылымицентризм

11. ДҮНИЕТАНЫМНЫҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ ФОРМАСЫ

1. мифология

2. өнер

3. дін

4. ғылым

5. философия

12. ДІНИ ДҮНИЕТАНЫМНЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ

1. рефлексивтілік

2. жүйелілік

3. рационалдылық

4. логическалық құрылым

5. догматизм

13. ФИЛОСОФИЯЛЫҚ БІЛІМНІҢ СПЕЦИФИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІГІ

1. догматизм

2. құдіретті күшке сену

3. рационалдылық

4. антропоморфизм

5. еркін ойлау

14. ФИЛОСОФИЯНЫҢ КЛАССИКАЛЫҚ АНЫҚТАМАСЫ

1. Философия – бұл табиғат, қоғам және адам ақыл-ойы дамуының жалпы заңдылықтары туралы ғылым

2. Философия – ежелгі қоғамның дүниетанымы, қоғамдық сананың формасы

3. Философия – бұл болмыстың басты сұрақтарына жауап іздеу

4. Философия – адамзаттың рухани мәдениетінің алғашқы формасы

5. Философия – әлем туралы стихиялық, жүйеленбеген түсініктердің жиынтығы

15. ФИЛОСОФИЯНЫҢ НЕГІЗГІ СҰРАҚТАРЫНЫҢ ОНТОЛОГИЯЛЫҚ (БОЛМЫСТЫҚ) ЖАҚТАРЫН ҚАРАСТЫРАТЫН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ БАҒЫТ

1. рационализм

2. материализм

3. сенсуализм

4. эмпиризм

5. агностицизм

16. ФИЛОСОФИЯНЫҢ НЕГІЗГІ СҰРАҚТАРЫНЫҢ ГНОСЕОЛОГИЯЛЫҚ (ТАНЫМДЫҚ) ЖАҚТАРЫН ҚАРАСТЫРАТЫН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ БАҒЫТ

1. дуализм

2. материализм

3. идеализм

4. пантеизм

5. агностицизм

17. МАТЕРИАЛИЗМНІҢ НЕГІЗІ

1. материя және идея – жалғыз шындық

2. идея ғана нақты өмір сүреді

3. материя санадан бөлек өмір сүреді

4. идея адам санасында өмір сүреді

5. материя алғашқы, идея екінші

18. ОБЪЕКТИВТІ ИДЕАЛИЗМНІҢ НЕГІЗІ

1. «идеялар әлемі» біздің снамыздан жеке өмір сүреді

2. идея жеке субстанция болып табылады

3. идеялар адам ақылында өмір сүреді

4. «эйдостар әлемі» о бастан Әлемдік Санада өмір сүреді

5. барлығы танушы субъектінің санасында ғана өмір сүреді

19. СУБЪЕКТИВТІ ИДЕАЛИЗМНІҢ НЕГІЗІ

1. жеке адамның санасынан тыс материя да, идея да өмір сүрмейді

2. материя санадан тыс өмір сүреді

3. идеялар адам ақылында өмір сүреді

4. «эйдостар әлемі» о бастан Әлемдік Санада өмір сүреді

5. «идеялар әлемі» біздің снамыздан жеке өмір сүреді

20. ДУАЛИЗМНІҢ НЕГІЗІ

1. барлығы танушы субъектінің санасында ғана өмір сүреді

2. материя және сана – бір болмыстың екі қарама-қарсы және өзара байланысты жақтары

3. идея ғана нақты өмір сүреді

4. болмыстың алғашқы бастамасы тек бір ғана формада өмір сүре алады

5. алғашқы бастаманың көптігі субстанция деп есептеледі

21. КОНФУЦИЙ БОЙЫНША «ҚАЙЫРЫМДЫ ЕРДІҢ» НЕГІЗГІ ҚАСИЕТІ

1. Өзіңе не қаламасаң, соны басқаға жасама (жэнь)

2. Қайырымды ер өзінен емес, басқалардан талап етеді

3. Ата-анаға құрметпен қарайды, бірақ ағаларға құрметсіз (сяо)

4. Қайырымды ер парыз бен заңды ұстанбайды

5. Минді (аспан еркі) білмейтіндер қайырымды бола алады

22. И.КАНТТ ФИЛОСОФИЯСЫНЫҢ НЕГІЗГІ КАТЕГОРИЯСЫ

1. априорлы және апостериорлы білім

2. тезис-антитезис-синтез

3. диалектиканың категориялары мен заңдары

4. жаттану идеясы

5. абсолюттік идея

23. «У-ВЕЙ» ҚАҒИДАСЫ БОЙЫНША ДАОСТЫҚ ЭТИКАНЫҢ МӘНІ

1. Өзіңе қаламаған нәрсені басқаға жасама (жэнь)

2. Жоғарғы Дэ-сі бар адам әрекетсіз және әрекет етпейді

3. Ата-анаға құрметпен қарайды және үлкендерге құрметпен қарау (сяо)

4. Минді (аспан еркі) білмейтіндер қайырымды бола алмайды

5. (Ли) этикетін білмеген – өз іс-әрекетін қалыптастыру мүмкіндігіне еи бола алмайды

24. ҚАНДАЙ СТИХИЯ ҚЫТАЙ КОСМОЛОГИЯСЫНЫҢ НЕГІЗІН ҚҰРАЙДЫ

1. металл

2. атом

3. эйдостар

4. жел

5. эфир

25. ЕЖЕЛГІ ҮНДІ ФИЛОСОФИЯСЫНЫҢ ОРТОДОКСАЛДЫ ЕМЕС МЕКТЕБІ

1. миманса

2. чарвака-локаята

3. ньяя

4. вайшешика

5. санкхья

26. БУДДИЗМНІҢ АҚИҚАТТАРЫНЫҢ БІРІ

1. қасіреттен құтылу мүмкін емес

2. жердегі өмір қасіретке толы

3. қасірет – бұл табиғатпен бірге өмір сүру

4. өмір қасіретсіз

5. табиғаттан құтылу жолдары жоқ
27. ИНЬ ДЕГЕНІМІЗ

1. әйелдік

2. еркектік

3. аспан

4. күн

5. белсенділік

28. «АРХЭ» МИЛЕТ МЕКТЕБІНІҢ ІЛІМІНДЕ

1. атом

2. апейрон

3. металл

4. ағаш

5. жел

29. ОРТАҒАСЫР ФИЛОСОФИЯСЫНДАҒЫ НЕГІЗГІ ДАМУ ЭТАПЫ

1. стоицизм

2. софистика

3. гуманизм

4. схоластика

5. натурфилософия

30. ОРТАҒАСЫР БАТЫС ФИЛОСОФИЯСЫНДАҒЫ ДІНИ-ФИЛОСОФИЯЛЫҚ СҰРАҚ

1. адам

2. космос

3. материя

4. Құдай

5. табиғат

31. ТЕОЛОГИЯ ТЕРМИНІНІҢ МӘНІ

1. космос туралы ілім

2. Логос туралы ілім

3. Құдай туралы ілім

4. бірқұдайылық

5. көпқұдайылық

32. СХОЛАСТИКАНЫҢ ПАЙДА БОЛУ МАҚСАТЫ

1. сенім Нышанын жасау

2. «шіркеу әкейлерінің» еңбектерін дұрыстау

3. христиан догматикасын қол жетмді ету

4. табиғатты тану қажеттілігі

5. әлем картинасын қалыптастыру

33. АБСОЛЮТТІ ИДЕАЛИЗМІНІҢ НЕГІЗІН САЛУШЫ

1. Г.Гегель

2. К. Маркс

3. Л. Фейербах

4. И.Фихте

5. И. Кант
34. «РУХ ФЕНОМЕНОЛОГИЯСЫ», «ҚҰҚЫҚ ФИЛОСОФИЯСЫ» ЕҢБЕГІНІҢ АВТОРЫ

1. И. Кант

2. Г.Гегель

3. Ф. Шеллинг

4. И. Фихте

5. Л. Фейербах

35. И.КАНТ БОЙЫНША ОЙЛАУ ӘРЕКЕТІН ЖӘНЕ ТАНЫМДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРАТЫН САНА

1. «абстрактылық идея»

2. «абсолютті рух»

3. «пайымдау қабілеті»

4. "практикалық ақыл"

5. “таза ақыл”

36. И.ФИХТЕ ҰСЫНҒАН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ДҮНИЕТАНЫМ

1.субъективті идеализм

2. объективті идеализм

3. абсолютті идеализм

4. трансцендентті идеализм

5. енжар идеализм

37. Ф. ШЕЛЛИНГ ҰСЫНҒАН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ДҮНИЕТАНЫМ

1.субъективті идеализм

2. объективті идеализм

3. абсолютті идеализм

4. трансцендентті идеализм

5. енжар идеализм

38. ТАРИХТЫҢ МАТЕРИАЛИСТІК ТҮСІНІГІН АШҚАН

1. К.Маркс

2. К.Ясперс

3. Г.Гегель

4. Дж.Локк

5. В.И.Ленин

39. К.МАРКСТІҢ ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНА ТӘН БЕЛГІ

1. сенсуализм

2. Социоцентризм

3. пантеизм

4. деизм

5. идеализм

40. К.МАРКС ПЕН Ф.ЭНГЕЛЬСТIҢ ДИАЛЕКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛИЗМIНIҢ НЕГIЗIНДЕ ЖАТҚАН ДИАЛЕКТИКА КIМДIКI

1. О.Конт

2. Г.Гегель

3. А.Тойнби

4. О.Шпенглер

5. Л.Фейербах

41. МАРКСИЗМ ФИЛОСОФИЯСЫНЫҢ ӨКІЛДЕРІ

1. К.Маркс пен Ф.Энгельс

2. О.Конт және Д.Милль

3. А.Шопенгауэр және С.Кьеркегор

4. Ф.Ницше және О.Шпенглер

5. Э.Мах және Р.Авенариус

42. БОЛМЫС МӘСЕЛЕЛЕРІН ЗЕРТТЕЙТІН ФИЛОСОФИЯНЫҢ ТАРАУЫ

1. гносеология

2. онтология

3. аксиология

4. антропология

5. логика

43. БАРЛЫҚ НӘРСЕНІ ҚАМТИТЫН, ОБЪЕКТИВТІ, МӘҢГІ, ШЕКСІЗ ЖӘНЕ НАҚТЫ ӨМІР СҮРЕТІН СУБСТАНЦИЯ

1. сана

2. болмыс

3. қоғам

4. адам

5. биболмыс

44. МАТЕРИАЛДЫҚ ПЕН РУХАНИЛЫҚТЫҢ БІРЛІГІ РЕТІНДЕГІ АДАМНЫҢ ТІРШІЛІК ЕТУІ, БОЛМЫСТЫҢ ҚАНДАЙ ФОРМАСЫ

1.матералдық болмыс

2.идеалдық болмыс

3. адам болмысы

4. әлеуметтiк болмыс

5. феноменальдық болмыс

45. ҚОҒАМДАҒЫ АДАМНЫҢ ЖӘНЕ ҚОҒАМНЫҢ ӨЗІНІҢ БОЛМЫСЫН ӨЗІНЕ КІРГІЗЕТІН БОЛМЫС, БОЛМЫСТЫҢ ....ФОРМАСЫ

1. материалдық болмыс

2. идеалдық болмыс

3.адам болмысы

4. әлеуметтік болмыс

5. феноменальдық болмыс

46. КІМДЕ-КІМ ӨЗІН ЕПТІ БОЛМАЙ ТҰРЫП, ҚАЗІРГІ АДАММЫН ДЕП ЖАРИЯЛАСА , ОНДА ОЛ ЖАЙ ҒАНА АЛДАУШЫ-МІНЕ ОСЫЛАЙША ПСИХОАНАЛИЗ ӨЗІНІҢ ОСЫ ӨКІЛІ ТАРАПЫНАН HOMO HABILIS-ЕПТІ АДАМ ТУРАЛЫ ЕЖЕЛГІ ТҮСІНІККЕ КЕЛЕДІ

1. К.Юнг

2. И.Кант

3. Л.Фейербах

4. К.Ясперс

5. К.Маркс

47. ДӘСТҮРЛЕР, ӘДЕТ-ҒҰРЫПТАР, ЕРЕЖЕЛЕР, ҰСТАНЫМДАР МЕН ИДЕАЛДАРДЫ ҚҰРАЙТЫН ҚҰНДЫЛЫҚТАР

1. эстетикалық

2. діни

3. саяси

4. этикалықе

5. ғылыми

48. БЕЙНЕЛЕУ

1. Адам санасының қасиетi

2. материяның жалпы қасиеті

3. Тiрi табиғаттың қасиетi

4. әлеуметтік табиғаттың қасиетi

5. өлi табиғаттың қасиетi

49. ҚАЗАҚ АҒАРТУШЫЛАРЫНЫҢ БАСТЫ ҚАРАСТЫРҒАН МӘСЕЛЕСІ

1. материалистік

2. метафизикалық

3. ирационалдық

4. гуманизм

5. телеологизм

50. ҚАРАМА – ҚАРСЫЛЫҚТАРДЫҢ БІРЛІГІ МЕН КҮРЕСІ ЗАҢЫ ДАМУДЫҢ.....АШАДЫ

1. Тетiгiн

2. Қайнар көзін

3. механизмiн

4. ұзындығын

5. бағытын

51. Ж.П.САРТР «МӘДЕНИЕТ ЕШКІМДІ ЖӘНЕ ЕШНӘРСЕНІ САҚТАЙДЫ ЖӘНЕ ЖАҚТАЙДЫ. БІРАҚ ОЛ АДАМ ҚОЛЫНЫҢ ІСІ, СОНДЫҚТАН ОЛ ОДАН ӨЗ БЕЙНЕСІН КӨРЕДІ, ӨЗІН ТАНИДЫ; ТЕК ОСЫНЫСЫ АРҚЫЛЫ ОЛ ӨЗІНІҢ ШЫН БЕТІН КӨРЕ АЛАДЫ» ДЕП АНЫҚТАҒАН МӘДЕНИЕТТІҢ ЕРЕКШЕЛІГІ

1. космоцентризм

2. ғылым орталығы

3. антропоцентризм

4. әлеуметтiк орталығы

5. теоцентризм

52. РАЦИОНАЛДЫҚ ТАНЫМҒА КЕЛЕСІ ФОРМАЛАР ЖАТАДЫ

1. индукция, дедукция, қарым-қатынас

2. проблема, гипотеза, теория

3. бақылау, анализ, синтез

4. сезiну, қабылдау,елестету

5. ұғым, пікір, ой-тұжырым
53. Ш. УАЛИХАНОВТЫҢ ФИЛОСОФИЯЛЫҚ КӨЗҚАРАСТАРЫНЫҢ БІР БӨЛІГІ .... ҚАМТИДЫ

1. дін философиясын

2. гносеологияны

3. онтологияны

4. тарих философиясын

5. аксиологияны

54. ДҮНИЕТАНЫМДЫ БІЛДІРЕТІН ПІКІРДІ ТАҢДАҢЫЗ

1. дүниетаным – адамның тәжірибелік мүмкіндігі

2. дүниетаным – адамның жеке тәжірибесінің жиынтығы

3. дүниетаным – адам және адамның ондағы орны туралы көзқарас

4. дүниетаным – бұл табиғат туралы қарсы емес жүйе

5. дүниетаным – бұл әлемді түйсіну

55. ЖАЛПЫ ЗАҢ, ҰЛЫ ДАО ТУРАЛЫ ІЛІМ

1. даосизм

2. легизм

3. буддизм

4. конфуцийшылдық

5. джайнизм

56. ЕЖЕЛГІ ҚЫТАЙДАҒЫ «ҚАЙЫРЫМДЫ ЕР» ҰҒЫМЫНЫҢ АВТОРЫ

1. Лао-цзы

2. Лю-цзы

3. Хань-Фей

4. Конфуций

5. Сюнь-Цзы

57. "ДАО-ДЭЦЗИН" (ДАО ЖӘНЕ ДЭ ТУРАЛЫ КАНОНИКАЛЫҚ КІТАП) ТРАКТАТЫНЫҢ АВТОРЫ

1. Лао-Цзы

2. Будда

3. Хань-Фей

4. Лю-Цзы

5.Сюнь-цзы

58. ДАОСИЗМ ІЛІМІНІҢ НЕГІЗІН САЛУШЫ

1. Конфуций

2. Хань-Фей

3. Сюнь-Цзы

4. Лао-Цзы

5. Лю-Цзы

59. ЕЖЕЛГІ ҚЫТАЙДЫҢ НЕГІЗГІ ФИЛОСОФИЯЛЫҚ МЕКТЕБІ

1. даосизм

2. кинизм

3. скептицизм

4. джайнизм

5. брахманизм

60. «У-ВЭЙ» ПРИНЦИПІНЕ ЖАТАТЫН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ДӘСТҮР

1. буддизм

2. моизм

3. кинизм

4. чарвака-локаятта

5. даосизм

61. ҚЫТАЙДАҒЫ ЗАҢГЕРЛЕР

1. моисттер

2. даостар

3. легисттер

4. сяолар

5. қайырымдылар

62. ОРТАҒАСЫР ҚЫТАЙДЫҢ МЕМЛЕКЕТТІК ИДЕОЛОГИЯСЫНЫҢ ДҮНИЕТАНЫМДЫҚ НЕГІЗІ

1. Будда ілімі

2. Мао-Цзы ілімі

3. Конфуций ілімі

4. император Чин-Мо ілімі

5. Лао-цзы ілімі

63. КОНФУЦИЙДІҢ ЭТИКАЛЫҚ-САЯСИ КӨЗҚАРАСТАРЫНЫҢ МӘНІ БОЙЫНША БАСҚАРУ ТЕОРИЯСЫ НЕНІҢ КӨМЕГІМЕН ЖҮЗЕГЕ АСАДЫ

1. қайырымдылықтың

2. мемлекеттiң

3. заңдылықтың

4. күштеудiң

5. қоғамның

64. КОНФУЦИЙ ФИЛОСОФИЯСЫНДАҒЫ ІЗГІЛІКТІҢ ОРТАЛЫҚ ПРИНЦИПІ

1. «алтын орта» принципі

2. құдайлық мәнге жақындау жолы

3. қасіреттен азат болу

4. қажеттілікті қанағаттандыру

5. әр адамға өзінікі

65. КОНФУЦИЙШЫЛДЫҚТЫҢ БАСТЫ ПРИНЦИПТЕРІ : ЭТИКЕТ, АДАМСҮЙГІШТІК

1. таным

2. медитация

3. сұлулық

4. парыз

5.ақиқат

66. БУДДА БОЙЫНША АДАМ ӨМІРІНІҢ МӘНІ

1. азаптану

2. ақиқатқа жету

3. теңбек

4. қарым-қатынас

5. қоғамдағы өмір

67. ҮНДІ ФИЛОСОФИЯСЫНДА АДАМНЫҢ ТІРШІЛІК ЕТУІНІҢ ЗАҢЫН БІЛДІРЕТІН ҰҒЫМДАР

1. карма, сансара

2. нирвана

3. креационизм

4. дао және мокшо

5. атман және брахман

68. БУДДА ФИЛОСОФИЯСЫНДАҒЫ АЗАПТАН БОСАТЫЛУ, БАРЛЫҚ АДАМЗАТ КҮШІНІҢ СОҢҒЫ МАҚСАТЫН БІЛДІРЕТІН ТЕРМИН

1. нирвана

2. медитация

3. реинкарнация

4. сансара

5. брахман

69. ПАНТЕИЗМ

1. барлық құдайлық -құдайдың барлық табиғатта бар екендігін мойындау

2. материяның бiрiншi екендiгiн мойындау

3. ақылды танымның бысты құралы деп мойындау

4. сананың бiрiншi екенiн мойындау

5. көпқұдайылықты мойындау

70. ГУМАНИСТЕРДІҢ ПІКІРІНШЕ

1. "сенемiн, өйткенi жалған"

2. "ақылды болу үшiн сен"

3. «адам ең ұлы ғажайып»

4. "адам саяси тiршiлiк иесi"

5. "мен бiлемiн, өзiмнiң ешнәрсе бiлмейтiнiмдi"

71. «ҚҰДІРЕТТІ КОМЕДИЯНЫҢ» АВТОРЫ

1.Н.Кузанский

2.Ф.Петрарка

3.Н.Коперник

4. Д.Алигьери

5. М.Монтень

72. ЖАҢА ЗАМАН ФИЛОСОФИЯСЫ НЕНІҢ БЕДЕЛІНЕ СҮЙЕНДІ

1. шiркеу

2. ғылым

3. адам

4. мемлекет

5. қоғам

73. ЕВРОПАНЫҢ ҚАЙТА ӨРЛЕУ ДӘУІРІНЕ ТӘН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ДҮНИЕТАНЫМ

1. теоцентризм

2. антропоцентризм

3. космоцентризм

4. постмодернизм

5. феноменология

74. «ЖАҢА ОРГАНОН» ЕҢБЕГІНІҢ АВТОРЫ

1. Ф.Бэкон

2. Р.Декарт

3. Г.Лейбниц

4. Б.Спиноза

5. И.Кант

75. ТАНЫМНЫҢ ИНДУКТИВТІ ӘДІСІН ЖАСАҒАН

1. Ф.Бэкон

2. Р.Декарт

3. Г.Лейбниц

4. Б.Спиноза

5. И.Кант

76. «РУ ИДОЛДАРЫ» ІЛІМІНІҢ АВТОРЫ

1. Ф.Бекон

2. Р.Декарт

3. Г.Лейбниц

4. Б.Спиноза

5. И.Кант

77. РАЦИОНАЛИЗМНІҢ НЕГІЗІН САЛУШЫ

1.Ф.Бэкон

2. Р.Декарт

3. Г.Лейбниц

4. Б.Спиноза

5. И.Кант

78. ЭПИСТЕМОЛОГИЯ

1. білім туралы ілім

2. ойлау туралы ілім

3. құдай туралы ілім

4. құндылықтар туралы ілім

5. болмыс туралы ілім
  1   2   3   4   5   6   7


написать администратору сайта