Главная страница
Навигация по странице:

  • Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

  • Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар

  • Сабақтың кезені/ уақыт Педагогтың әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау

  • Дескриптор Ойын фонын кірістіру командаларын анықтайды.Топтық жұмыс

  • Артқы фон мен ойын кейіпкерлері 9 класс. 9кл Артқы фон мен ойын кейіпкерлері 4 тоқсан 2 сабақ. ыса мерзімді жоспары Педагогты атыжні


    Скачать 16.25 Kb.
    Названиеыса мерзімді жоспары Педагогты атыжні
    АнкорАртқы фон мен ойын кейіпкерлері 9 класс
    Дата05.04.2023
    Размер16.25 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файла9кл Артқы фон мен ойын кейіпкерлері 4 тоқсан 2 сабақ.docx
    ТипДокументы
    #1040087

    Қысқа мерзімді жоспары

    Педагогтың аты-жөні

    Г.Тулемисова

    Күні




    Сынып 9

    Қатысушылар саны




    Қатыспағандар саны




    Сабақтың тақырыбы:

    Артқы фон мен ойын кейіпкерлері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.3.3.5 ойынның артқы фонын құру

    9.3.3.6 ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Ойынның артқы фонын беру түрлерін анықтау;

    Көптеген оқушылар:

    Артқы фонды программалауда жүзеге асыру;

    Кейбір оқушылар:

    Артқы фонға сурет кірістірудің маңыздылығын тұжырымдау.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    Үй тапсырмасы.

    «Галереяны шарлау» әдісі

    Сыныптағы қабырғаларға шеңбер салу, тіктөртбұрыш салу, түзу салу тақырыпшалар жазылған парақшалар ілінеді. Оқушылар қозғалыста жүріп өздеріне

    берілген маркерлермен оларды анықтап жазып кетеді.

    Үйде орындап келуге берілген оқулықтағы тапсырмаларды компьютерде орындап, жұптасып жауабын талдайды. Ауызша мадақтау, ынталандыру

    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

    Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды


    Оқулық, жұмыс дәптерлері, компьютер

    Сабақтың ортасы

    Жаңа тақырыпты түсіндіру.
    Бұл сабақта ойынның артқы фонын жасауды қарастырайық. Артқы фон жасау үшін фонды кез келген түспен толтыруға немесе суретті жүктеуге болатынын білеміз. Мысалы, фонды қандай да бір түске толтыру үшін мынадай функция қолданылады:

    pygame.Surface.fill(color, rect=None, special_flags = 0)

    Функция бетті тұтас түс пен толтыруға мүмкіндік береді.

    Егер rect үшін тікелей аргумент орнатылмаса, барлық беті толтырылады. Rect аргументі белгілі бір айамаққа толтыруды шектейді. Толтыру, сондай ақ бетті кесу аймағында болады. Color аргументі RGB, RGBA дәйекті немесе түс индексі болуы мүмкін.
    PyGame-нің нысаны Surface суреттерді көрсету үшін қолданылатынын еске түсіріңдер.

    Компьютермен жұмыс

    Оқулықта берілген артқы фон кірістіру кодын компьютерде орындаңдар


    Мұғалімді тыңдайды


    Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды


    Оқулық, жұмыс дәптерлері, компьютер

    Сабақтың ортасы

    1-код

    import pygame

    pygame.init()

    screen = pygame.display.set_mode((400, 300))

    jaulay_surf = pygame.image.load('001.bmp').convert()

    jaulay_surf.set_colorkey((255, 255, 255))

    jaulay_rect = jaulay_surf.get_rect(center=(200, 150))

    screen.blit(jaulay_surf, jaulay_rect)

    bala_surf = pygame.image.load('bala.png')

    bala_rect = bala_surf.get_rect(bottomright=(300, 270))

    screen.blit(bala_surf, bala_rect)

    pygame.display.update()

    wpygame.display.update()

    running = True

    while running:

    for event in pygame.event.get():

    if event.type == pygame.QUIT:

    running = False

    pygame.quit()

    Дескриптор

    Ойын фонын кірістіру командаларын анықтайды.

    Топтық жұмыс

    Артқы фонға сурет кірістіру программасына талдау жасаңдар. Программаны әрбір қатарының қызметіне түсініктеме беріңдер.

    Дескриптор

    - Артқы фонға сурет кірістіруді анықтайды;

    - Артқы фонға сурет кірістіру программасын

    құрады;

    - Программаға талдау жасайды.

    Жұптық жұмыс

    Қарапайым бір ойынның сценарийін ұсыныңдар. Сол ойынға кейіпкер таңдап, ойын терезесіне фон мен кейіпкерді орналастырыңдар. Оқушылардың жұмыстарын бағалау парағына балл қою арқылы бағалау

    Мұғалімді тыңдайды



    Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды


    Оқулық, жұмыс дәптерлері, компьютер

    Сабақтың соңы

    1. Фон дегеніміз не?

    2. Ойынға фон кірістірудің қандай жолдарын айта аласың?

    3. Рygame-де фондық сурет жүктеу үшін қандай команда қолданамыз?

    4. Бір суретті екіншісінің үстіне орналастыру үшін қолданылатын команда?

    Бүгінгі сабақтан не үйрендім?

    Қандай тапсырма қызықты болды?

    Көңіл күйім қандай?

    Өзін-өзі бағалау.

    Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды

    Оқулық, жұмыс дәптерлері, компьютер

    Үй тапсырмасы

    Оқулықтағы тапсырманы орындап келу










    написать администратору сайта