Главная страница

қмж. 3 сынып _МЖ жа_а.. ысамерзімді жоспар 1саба. Сабаты таырыбы міріміздегі айталаулар


Скачать 494.92 Kb.
Названиеысамерзімді жоспар 1саба. Сабаты таырыбы міріміздегі айталаулар
Дата17.05.2023
Размер494.92 Kb.
Формат файлаdocx
Имя файла3 сынып _МЖ жа_а..docx
ТипПрограмма
#1137161
страница7 из 28
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...   28



9-сабақ. Сабақтың тақырыбы. Ойынның сценарийі

Бөлімі:

Ұзақмерзімді жоспар тарауы:

2-бөлім. Ойын құру (ортақ тақырыптар: «Уақыт», «Сәулет»)

Педагогтің аты-жөні:



Күні:



Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ойынның сценарийі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

3.4.2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу;

3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы үшін:

Ойын сценарий әзірлеумен танысады.

Оқушылардың көбі үшін:

Ойын сценарий жасауда таңбалы, нөмірленген тізімдер жасауды үйренеді.

Кейбір оқушылар үшін:

Дайын сценарий бойынша ойын әзірлейді.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің ісәрекеті

Оқушының ісәрекеті

Бағалау

Ресурстар

(Ұ)

Ұйымдастыру кезеңі:

1-7 мин.

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

І. Қызығушылықты ояту

«Күн! Тас! Қоршау!» ойыны

Ойын оқушылардың зейіні мен қозғалыс жылдамдығын дамытуға бағытталған. Ойын шарты: оқушылар бірнеше топтарға бөлініп отырады. Кезек-кезек балаларға «Күн», «Тас», «Қоршау» атты бұйрықтар беріледі. Сөздердің айтылу ретін үнемі өзгерту қажет. Оқушылар әрбір сөзге қимылмен жауап берулері шарт. Егер «Күн» деген сөз айтылса, олар алақандарын ашып, саусақтарын тарбитып, қолдарын жоғары көтереді. «Тас» сөзінде қолдарын түюлі жұдырықтарымен көтереді. «Қоршау» сөзінде алақандарын ашып, қолдарын көтереді, бірақ саусақтары бір-біріне тығыз жанасып тұруы керек. Ойын жылдамдығы біртіндеп жоғарылауы қажет. Ешбір қате жібермеген топ жеңімпаз атанады.

Топтастыру:

Топтастыру. «Тұрғындар мен үй» ойыны

Оқушылaрдың білім деңгейін ескере отырып, «Тұрғындар мен үй» ойынын пайдаланып оқушылaрды тaңдaп aлу әдісімен шығaрa отырып, шыққaн оқушылaр екеуекеуден қолдaрын көтеріп ұстaсып, үйдің шaтырын жaсaйды. Келесі шaқырылғaн оқушы шaтырдың aстынa кіріп тұрғын болaды. Сәлден соң мұғaлімнің нұсқaуымен тұрғын екеу болaды. Осылaй төрт оқушыдaн шaғын топтaр құрaлaды.

І топ: Тұрғындар







ІІ топ: Үйлер

Мақсаты: белсенді оқу, оқушының мұғалімді мұқият тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту мен оқу әдістерінің бірі болғандықтан, оқу мақсаттарына қол жеткізуде оқушылардың қажеттіліктерін, қабілет деңгейлері мен қызығушылығын ескере отырып топтастыру жоспарланды.

Тиімділігі: топтық жұмыста – ойларын ортаға салып, пікірлесуге; жұптық жұмыста – ақылдасып, келісімге келуге, өзгенің пікірін тыңдап, құрметтеуге; жеке жұмыста – өзіндік пікір қалыптастырып, сын тұрғысынан ойлануына мүмкіндік болады.

Саралау: оқытудың қажеттілігіне қарай топ құруда саралаудың «Жіктеу» тәсілі

қолданылады.

(МК, Ұ) Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.

Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді интерактивті тақтадан көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде

білгендері

бойынша өз ойларын айтып, жауап береді.

  • Өзіңе ұнайтын қандай компьютерлік ойындардың кейіпкерлерін атай аласың? (1сурет)

  • «Ойын

сценарийі» дегенді қалай түсінесің?

  • Сен жасайтын ойын кейіпкерінде қандай қасиеттер болғанын қалайсың?

Қалыптастырушы бағалау

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Фигуралар» әдісі арқылы бағалайды. Бес жұлдыз – Өте жақсы!

Төртбұрыш – Жақсы!

Үшбұрыш – Талпын!



Интерактивті

тақта

Оқулық

Жұмыс

дәптерлері

Жаңа сабаққа дайындық.

Мақсаты: алдыңғы білім мен жаңа білімді ұштастыру мақсатында, жетелеуші және түрткі сұрақтарды талқылау.

Тиімділігі: оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерінің еркін айтылуы, ешқандай сынға ұшырамауы керек, қағазға түсіруге де, ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де болады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырады.

Сабақтың ортасы

(26 мин)

ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін)

Оқулықпен жұмыс істеу. «ДЖИГСО» әдісі

Көлемді мәтін төрт бөлікке бөлінеді. Оқушыларда төрт адамдық шағын топтарға бөлініп («бастапқы топ»), 1-ден 4-ке дейін нөмірленеді. Осыдан кейін олардың әрқайсысы өз нөміріне сәйкес мәтіннің бір бөлігін ғана оқиды. Содан кейін топтар құрамы өзгертіліп, жаңа топтар («сарапшылар тобы») құрылады, сарапшылар тобында оқушылар өз нөмірлері бойынша жинақталады: мәтіннің №1 бөлігін оқыған оқушылар 1-топқа т.с.с. Өкілдер басқа топтарға барып, өз жұмыстарын таныстырады, топтық талқылау жұмыстары жүреді.



Топтық жұмыс «Еркін талқылау» әдісі

Мұны шағын топта, сондай-ақ барлық сыныппен орындауға да болады.

Құрылымы болмағандықтан, мұндай талқылауда көмек керек болуы мүмкін. Көмекті мұғалім көрсете алады, бірақ

1- тапсырма Ойын құрудың «Үлгі сценарийіне» талдау жасаңдар. «Үлгі сценарийді» қолданып, өздерің білетін бір ойынның сценарийін құрастырып шығыңдар. «Үлгі сценарийге» тағы да қандай кезең қосуға ұсыныс жасар едіңдер?

Дескриптор

Қалыптастырушы бағалау

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Фигуралар» әдісі арқылы бағалайды. Бес жұлдыз – «Өте жақсы» Төртбұрыш –

«Жақсы» Үшбұрыш – «Талпын»



Интерактивті

тақта

Оқулық

Жұмыс

дәптерлері







жұмыс топтарында өтсе, мұғалім барлық топқа үлгермеуі мүмкін. Нұсқа ретінде бір оқушыны көмекші болуға шақыруға болады.

  • Ойын құрудың

«Үлгі сценарийіне» талдау жасайды.

  • «Үлгі сценарийді» қолданып, өздері білетін бір ойынның сценарийін құрастырады.









Жұптық жұмыс «Кластер» әдісі

Тұжырымды ойларын плакатқа түсіріп, жұптық жұмыс қорғалады

(постер).



2-тапсырма

Балаларға арналған ойын сценарийін ұсыныңдар. Ойын

сценарийін дайындауда:

  1. Ұсынған

ойындарыңды жасауда туындаған сұрақтар тізімін мәтіндік редакторға теріңдер.

  1. Ұсынған ойындарыңның құру

кезеңдерін анықтаңдар. Дескриптор

  • Балаларға арналған ойын сценарийін ұсынады.

  • Ойын

сценарийін дайында

берілген ұсыныстарды ескереді.

Қалыптастырушы бағалау

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Фигуралар» әдісі арқылы бағалайды. Бес жұлдыз – «Өте жақсы!» Төртбұрыш – «Жақсы!» Үшбұрыш

«Талпын»

Интерактивті

тақта

Оқулық

Жұмыс

дәптерлері



Жеке жұмыс

3-тапсырма

  • «Ойын

сценарийі» дегеніміз не?

  • Ойын

сценарийімен танысқаннан кейін қандай сұрақтар туындады?



Дескриптор

  • Бір сұраққа жауап береді.

  • Екі сұраққа толық жауап береді.



Қалыптастырушы

бағалау

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне, сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Фигуралар» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды. Бес жұлдыз – «Өте жақсы» Төртбұрыш – «Жақсы» Үшбұрыш – «Талпын»

Интерактивті

тақта

Оқулық

Жұмыс

дәптерлері

Сабақтың соңы

7 мин

Сабақты бекіту.

Рефлексия.



ІІІ. Ой толғаныс. Рефлексия

(Ұ) «Күту уақыты» әдісі

Күту уақыты оқушыларға ойланып жауап беруге мүмкіндік береді. Сыныптағы барлық балалар бір бағытта және бірдей ойлай бермейді. Күту оқушыларға өз ойын жинақтауға және берілген сұраққа жауапты ойластыруға мүмкіндік береді.

Күту уақытының 2 түрі бар:

• Мұғалім айтады, содан кейін оқушылар өз жауаптарын бергенге дейін үзіліс

Қалыптастырушы бағалау

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Фигуралар» әдісі арқылы бағалайды. Бес жұлдыз – «Өте жақсы» Төртбұрыш – «Жақсы»

Үшбұрыш – «Талпын»

Мақсаты: оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды;




жасайды.

• Оқушы жауап беруді аяқтайды және мұғалім оның жауабына қатысты әрекет еткенге дейін кідіріс жасайды. Бұл амал оқушыға ойын толықтыруға және жалғастыруға немесе басқа оқушыға жауап беруіне мүмкіндік береді.

жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз

оқушылардың

материалды игеру деңгейін қалай

тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Фигуралар» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1: 2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Мен сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



10-сабақ. Сабақтың тақырыбы: Көріністер (сахна)

Бөлімі:

Ұзақмерзімді жоспар тарауы:

2-бөлім. «Ойын құру» (ортақ тақырыптар: «Уақыт», «Сәулет»)

Педагогтің аты-жөні:



Күні:



Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көріністер (сахна)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс

істеу;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы үшін:

Жобаға көріністі қалай қосуға болатынын біледі.

Оқушылардың көбі үшін:

Ойын жобасын қолдануда көріністерді қолданудың тиімді жақтарын біледі.

Кейбір оқушылар үшін:

Программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеуді үйренеді.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің ісәрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

(Ұ)

Ұйымдастыру кезеңі:

1-7 мин

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

І. Қызығушылықты ояту. «Айна» ойыны

Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады. Партада отырып та орындаса болады. Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...   28


написать администратору сайта