Главная страница
Навигация по странице:

  • Күнтізбелік Тақырптық жоспар "3D МОДЕЛЬЛЕУ" 5-А сынып

  • Түсінік

  • Күнтізбелік Тақырптық жоспар "3D МОДЕЛЬЛЕУ" 6-А сынып

  • катынас ыдыстар. Күнтізбелік Тақырптық жоспар. Курсы нысандарды байыпты модельдеуге


    Скачать 263 Kb.
    НазваниеКурсы нысандарды байыпты модельдеуге
    Анкоркатынас ыдыстар
    Дата12.03.2023
    Размер263 Kb.
    Формат файлаdoc
    Имя файлаКүнтізбелік Тақырптық жоспар.doc
    ТипДокументы
    #982455
    страница1 из 4
      1   2   3   4

    Түсінік хат


    "3D модельдеу" оқыту курсы нысандарды байыпты модельдеуге, жарықтандыру мен арнайы эффектілерді жасауға қажетті Blender, 3D MAX пакеті туралы, сонымен қатар интерьер дизайны мен үш өлшемді анимациялық графика негіздері туралы алғашқы білім береді.Оқыту курстарының сабақтарында оқушылар қоршаған ортаны жарықтандыру мен күйге келтірудің күрделі жағдайларын (фотореализм), модификаторларды қолдана отырып, үй-жайлардың үш өлшемді макеттерін салуды үйренеді. Үш өлшемді модельдеуді оқыту курстарының бағдарламасы жарнамалық роликтерді, толық метражды анимациялық фильмдерді жасау бойынша әзірлемелерді, сондай-ақ мәтін элементтерін сапалы енгізуді (бағдарламаларға арналған титрлар) және тағы басқаларды қамтиды. Оқыту курстарында алынған білім оқушыларға практикалық тәжірибе арқылы "үш өлшемді модельдеу" бағдарламасының жоғары тиімділігіне көз жеткізуге көмектеседі. Болашақта бұл оларға теледидар, киноиндустрия және анимация үшін жарнамалық жобалардың макеттерін дербес жасауға, сондай-ақ тұрғын және тұрғын емес үй-жайлардың конфигурациясындағы арнайы эффектілерді конфигурациялаудың егжей-тегжейін жобалауға мүмкіндік береді. Курста ең алдымен практикалық әдіс жүзеге асырылады. Әр сабақ тапсырмаларды орындауды немесе Жобаны жүзеге асыруды қамтиды.

    Оқушылар үш өлшемді графиканың негізгі ұғымдарымен танысады, бағдарламалардың интерфейсінің элементтерін қарастырады, объектілермен жұмыс істеуге тырысады. Оқушылар жұмыста модификаторларды қолдана отырып, үш өлшемді модельдер құруды үйренеді. Олар текстуралық беттерді құру және оларды объектіге салу дағдыларын алады, өздерінің анимациялық роликтерін жасауға тырысады.
    Оқу жылының соңында балалар қорытынды жобасын жасау үшін жеке тақырыптар алады. Келесі оқу жылдарында оқушылар анимациялық модульдерден және бөлшектер жүйесінен анимацияны зерттеуді жалғастырады. Курс соңында оқушылар жарықтандыру мен камераларды баптауды үйренеді, өз сахналарын түсіруге тырысады.
    Сабақтарды өткізу формалары: практикалық және теория-практикалық. Балалармен жұмыстың негізгі түрі-жеке және топтық. Сондай-ақ, әңгімелесу, талқылау, бейне сабақтар сияқты сабақтар қолданылады.
    Оқу уақытын тақырыптар бойынша бөлу шамамен алынған және оны балалардың дайындық деңгейіне байланысты мұғалім реттей алады.


    Күнтізбелік Тақырптық жоспар "3D МОДЕЛЬЛЕУ" 5-А сынып













    п/п

    Сабақ тақырыбы

    Сағат саны

     

    Өткізіліу күні

    1

    Кіріспе. Scratch дегеніміз не.

    1

    03.09.2021

    2

    Сахна. Фонды өңдеу. Фонды файлдан қосу

    1

    10.09.2021

    3

    Спрайт ұғымы. Жаңа спрайттарды қосу. Жаңа нысандарды салу

    1

    17.09.2021

    4

    " Көк жәшік-қозғалыс командалары"

    1

    24.09.2021

    5

    Қою жасыл қорап-сурет салу командалары

    1

    01.10.2021

    6

    Күлгін жәшік-объектінің сыртқы түрі

    1

    08.10.2021

    7

    Костюмдерді қосу арқылы нысанды жандандыру

    1

    15.10.2021

    8

    Сары жәшік-бақылау

    1

    22.10.2021

    9

    Бағдарламаларда шартты операторларды пайдалану

    1

    29.10.2021

    10

    Цикл жұмысының функционалдығы

    1

    12.11.2021

    11

    " Жасыл қорап операторлары"

    1

    19.11.2021

    12

    Басқару блоктарымен бірге арифметикалық және логикалық блоктарды пайдалану

    1

    26.11.2021

    13

    Оқиғалар

    1

    03.12.2021

    14

    Қызғылт сары жәшік-айнымалылар

    1

    10.12.2021

    15

    Тізімдер

    1

    15.12.2021

    16

    Тізімдер

    1

    24.12.2021

    17

    " Көк жәшік-сенсорлар"

    1

    14.01.2022

    18

    Деректерді Енгізу-шығару

    1

    21.01.2022

    19

    Сценарийлердің реттілігі мен параллелизмі

    1

    28.01.2022

    20

    " Спрайттардың өзара әрекеттесуі"

    1

    04.02.2022

    21

    " Хабар алмасу арқылы басқару"

    1

    11.02.2022

    22

    Компьютерлік ойындардың түрлері.

    1

    18.02.2022

    23

    Бағдарлама листингінің алгоритмдік дамуы.

    1

    25.02.2022

    24

    Ойын үшін негізгі спрайттарды әзірлеу

    1

    04.03.2022

    25

    Негізгі сценарийлерді қалыптастыру

    1

    11.03.2022

    26

    Әр түрлі спрайттарға арналған сценарийлерді синхрондау

    1

    18.03.2022

    27

    Бір сахнадан екіншісіне ауысу. Ойын интерфейсін құру

    2

     08.04.2022

     15.04.2022

    28

    Бір сахнадан екіншісіне ауысу. Ойын интерфейсін құру

    2

     22.04.2022

     29.04.2022

    29

    Интернеттегі Scratch қауымдастығы. Жобаларды қарау және жариялау

    2

     06.05.2022

     13.05.2022

    30

    Шығармашылық жобаны әзірлеу және қорғау

    2

     20.05.2022

     25.05.2022


    Түсінік хат


    "3D модельдеу" оқыту курсы нысандарды байыпты модельдеуге, жарықтандыру мен арнайы эффектілерді жасауға қажетті Blender, 3D MAX пакеті туралы, сонымен қатар интерьер дизайны мен үш өлшемді анимациялық графика негіздері туралы алғашқы білім береді.Оқыту курстарының сабақтарында оқушылар қоршаған ортаны жарықтандыру мен күйге келтірудің күрделі жағдайларын (фотореализм), модификаторларды қолдана отырып, үй-жайлардың үш өлшемді макеттерін салуды үйренеді. Үш өлшемді модельдеуді оқыту курстарының бағдарламасы жарнамалық роликтерді, толық метражды анимациялық фильмдерді жасау бойынша әзірлемелерді, сондай-ақ мәтін элементтерін сапалы енгізуді (бағдарламаларға арналған титрлар) және тағы басқаларды қамтиды. Оқыту курстарында алынған білім оқушыларға практикалық тәжірибе арқылы "үш өлшемді модельдеу" бағдарламасының жоғары тиімділігіне көз жеткізуге көмектеседі. Болашақта бұл оларға теледидар, киноиндустрия және анимация үшін жарнамалық жобалардың макеттерін дербес жасауға, сондай-ақ тұрғын және тұрғын емес үй-жайлардың конфигурациясындағы арнайы эффектілерді конфигурациялаудың егжей-тегжейін жобалауға мүмкіндік береді. Курста ең алдымен практикалық әдіс жүзеге асырылады. Әр сабақ тапсырмаларды орындауды немесе Жобаны жүзеге асыруды қамтиды.

    Оқушылар үш өлшемді графиканың негізгі ұғымдарымен танысады, бағдарламалардың интерфейсінің элементтерін қарастырады, объектілермен жұмыс істеуге тырысады. Оқушылар жұмыста модификаторларды қолдана отырып, үш өлшемді модельдер құруды үйренеді. Олар текстуралық беттерді құру және оларды объектіге салу дағдыларын алады, өздерінің анимациялық роликтерін жасауға тырысады.
    Оқу жылының соңында балалар қорытынды жобасын жасау үшін жеке тақырыптар алады. Келесі оқу жылдарында оқушылар анимациялық модульдерден және бөлшектер жүйесінен анимацияны зерттеуді жалғастырады. Курс соңында оқушылар жарықтандыру мен камераларды баптауды үйренеді, өз сахналарын түсіруге тырысады.
    Сабақтарды өткізу формалары: практикалық және теория-практикалық. Балалармен жұмыстың негізгі түрі-жеке және топтық. Сондай-ақ, әңгімелесу, талқылау, бейне сабақтар сияқты сабақтар қолданылады.
    Оқу уақытын тақырыптар бойынша бөлу шамамен алынған және оны балалардың дайындық деңгейіне байланысты мұғалім реттей алады.


    Күнтізбелік Тақырптық жоспар "3D МОДЕЛЬЛЕУ" 6-А сынып













    п/п

    Сабақ тақырыбы

    Сағат саны

     

    Өткізіліу күні

    1

    Кіріспе. Scratch дегеніміз не.

    1

    03.09.2021

    2

    Сахна. Фонды өңдеу. Фонды файлдан қосу

    1

    10.09.2021

    3

    Спрайт ұғымы. Жаңа спрайттарды қосу. Жаңа нысандарды салу

    1

    17.09.2021

    4

    " Көк жәшік-қозғалыс командалары"

    1

    24.09.2021

    5

    Қою жасыл қорап-сурет салу командалары

    1

    01.10.2021

    6

    Күлгін жәшік-объектінің сыртқы түрі

    1

    08.10.2021

    7

    Костюмдерді қосу арқылы нысанды жандандыру

    1

    15.10.2021

    8

    Сары жәшік-бақылау

    1

    22.10.2021

    9

    Бағдарламаларда шартты операторларды пайдалану

    1

    29.10.2021

    10

    Цикл жұмысының функционалдығы

    1

    12.11.2021

    11

    " Жасыл қорап операторлары"

    1

    19.11.2021

    12

    Басқару блоктарымен бірге арифметикалық және логикалық блоктарды пайдалану

    1

    26.11.2021

    13

    Оқиғалар

    1

    03.12.2021

    14

    Қызғылт сары жәшік-айнымалылар

    1

    10.12.2021

    15

    Тізімдер

    1

    15.12.2021

    16

    Тізімдер

    1

    24.12.2021

    17

    " Көк жәшік-сенсорлар"

    1

    14.01.2022

    18

    Деректерді Енгізу-шығару

    1

    21.01.2022

    19

    Сценарийлердің реттілігі мен параллелизмі

    1

    28.01.2022

    20

    " Спрайттардың өзара әрекеттесуі"

    1

    04.02.2022

    21

    " Хабар алмасу арқылы басқару"

    1

    11.02.2022

    22

    Компьютерлік ойындардың түрлері.

    1

    18.02.2022

    23

    Бағдарлама листингінің алгоритмдік дамуы.

    1

    25.02.2022

    24

    Ойын үшін негізгі спрайттарды әзірлеу

    1

    04.03.2022

    25

    Негізгі сценарийлерді қалыптастыру

    1

    11.03.2022

    26

    Әр түрлі спрайттарға арналған сценарийлерді синхрондау

    1

    18.03.2022

    27

    Бір сахнадан екіншісіне ауысу. Ойын интерфейсін құру

    2

     08.04.2022

     15.04.2022

    28

    Бір сахнадан екіншісіне ауысу. Ойын интерфейсін құру

    2

     22.04.2022

     29.04.2022

    29

    Интернеттегі Scratch қауымдастығы. Жобаларды қарау және жариялау

    2

     06.05.2022

     13.05.2022

    30

    Шығармашылық жобаны әзірлеу және қорғау

    2

     20.05.2022

     25.05.2022

      1   2   3   4


    написать администратору сайта