Главная страница
Навигация по странице:

  • Бұл жұмыстың мақсаты мен міндеті

  • Зерттеу нысаны Зерттеудің әдіснамалық негізі

  • Зерттеудің құрылымы

  • Пішінқалыптастырудың комбинаторлық әдісін талдау негізінде қызда. Курсты жобаны мазмНЫ


    Скачать 383.45 Kb.
    НазваниеКурсты жобаны мазмНЫ
    Дата25.04.2023
    Размер383.45 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файлаПішінқалыптастырудың комбинаторлық әдісін талдау негізінде қызда.docx
    ТипДокументы
    #1089999
    страница2 из 8
    1   2   3   4   5   6   7   8

    КІРІСПЕ




    Тақырыптың өзектілігі:Заманауи киімге қойылатын барлық талаптарға жауап беретін костюмді жобалау және одан әрі жүзеге асыру, ең алдымен, кәсіби мәселелерді сауатты және шығармашылықпен шеше алатын дизайнер мамандарды даярлаумен байланысты. Сондықтан болашақ дизайнер-мамандар костюмді көркемдік жобалау дағдыларын игеріп, стиль мен сән мәселелерін, жетекші сән үйлерінің, студиялардың, дизайнерлік бюролардың шығармашылық қызметінің принциптерін басшылыққа алуы керек.

    Киім дизайнерінің алдында костюм жасаудың ең қиын міндеті тек утилитаризм мен жайлылық тұрғысынан ғана емес, сонымен қатар костюмді жасаушының бейнесін, экспрессивтілігін, авторлық даралығын өмірге әкелетін көркемдік бірлік ретінде түсіну тұрғысынан да тұр. Бұл міндетті жүзеге асыруға оқу орны аясында "костюмді көркемдік жобалау"пәні ықпал етеді.

    Бұл пәннің ерекшелігі, костюмнің барлық дизайны сияқты, шығармашылық дизайнның объектісі адам болып табылады.

    Көркемдік дизайн дегеніміз-белгілі бір, берілген қасиеттері бар жоқ объект тұжырымдамасын құру және дамыту.

    "Техникалық сауатты бола отырып, дизайнер конструкторды алмастырмайды, оның жұмысын қайталамайды. Дизайнер өз жұмысында ... ол тұтас өнімнің прототипінен оны жүзеге асырудың техникалық шарттарына өтеді.

    Дизайн дизайны білім мен қиялды, интуиция мен есептеуді, ғылым мен өнерді, талант пен шеберлікті біріктіреді.

    Киім-адамның материалдық мәдениетінің нысаны. Ол тарихи дәуірдің ерекшеліктерін, ұлттық сипатын, жеке шығармашылық ерекшеліктерін қамтиды, сондықтан барлық жерде эстетикалық қабылдаудың объектісі болып табылады. Киім тек тұтыну заты ретінде ғана емес, сонымен қатар қолданбалы өнер туындысы ретінде де қарастырылады. Дизайнер өз жұмысында өнеркәсіптік өнімдерге қойылатын әлеуметтік-экономикалық, эргономикалық, техникалық-экономикалық және эстетикалық талаптардың кең ауқымын қарастыруы керек.

    Қазіргі уақытта автор тұжырымдамасының бірлігімен, кескіннің бірлігімен немесе материалдар құрылымының, пішіннің, негізгі құрылымдардың бірлігімен біріктірілген модельдер сериясын жобалау өзекті болып табылады. Перспективалық модельдерді жобалаудың бұл тәсілі оларды одан әрі өзгертуге үлкен мүмкіндік береді. Авторлық жинақтың негізгі міндеті-автордың шығармашылық тұжырымдамасының болуы, дизайнердің әлеуетті шығармашылық мүмкіндіктерін немесе оның сәннің даму перспективалары немесе киім жасау тәсілдері туралы көзқарасын суреттеу.

    Бұл жұмыстың мақсаты мен міндеті:кездейсоқ киім дизайнындағы бағытты және оның сәндегі тенденциясын Жеңіл өнеркәсіп өнімдерін тұтыну нарығы бүгінде 1 трлн астам. рубль. Бірақ бұл көлемдегі отандық тауарлардың үлесі 20% - дан аз және төмендеуді жалғастыруда.

    Орта мерзімді перспективада жеңіл өнеркәсіп тауарлары нарығының дамуы отандық өнімнің шектеулі түсімі кезінде арзан импорттық тауарлардың Үстемдігі жағдайында жалғасатын болады.

    Саладағы өнім көлемін ұлғайту үшін халықтың қажеттіліктерін қанағаттандыратын заманауи бәсекеге қабілетті тауарлар шығаруды қамтамасыз ететін жағдайлар жасау қажет. Ол үшін кәсіпорындарды техникалық қайта жарақтандыру, саланы сапалы шикізатпен және материалдармен қамтамасыз ету, нарықты отандық және импорттық төмен сапалы өнімдерден қорғауды қамтамасыз ету талап етіледі.

    Жаңа модельді (әйелдер Деми-маусымдық пальто) әзірлеу. Модель тұтынушылардың әртүрлі топтарының қажеттіліктері мен талғамдарына сәйкес келетін және оларға үлкен сұранысқа ие болатындай етіп жасалады

    Зерттеу нысаны Зерттеудің әдіснамалық негізі:өнімді жобалау әдістерін игеру.

    Зерттеу пәні: Пішінқалыптастырудың комбинаторлық әдісін талдау негізінде қыздардың қысқа пальтосының дизайнын жобалау

    Зерттеудің құрылымы: Курстық жұмыс кіріспеден, 2 бөлімнен, қорытындыдан, пайдаланылған әдебиеттер тізімінен, қосымшадан тұрады.

    1. Талдау бөлімі

    1.1 Киімдерді жобалау әдістерін талдау және тандау




    Алдағы күзгі-көктемгі маусымда талғампаздық туралы классикалық идеялар сәнге оралады. Пальтоға келетін болсақ, дизайнерлер классикалық тізе ұзындығының бір Кеудеге арналған модельдерін ұсынды, олар бел сызығымен, түзу иықтармен, пиджак түріндегі классикалық жағамен немесе мойынға оралған алып жағамен ерекшеленді. Осы маусымда сәнді бөлік ретінде әйелдердің пальтолары алынбалы жүнді жағалармен сипатталады, кейде жағаның негізгі пішінінен өзгеше, ерікті түрде лақтырылған, қозғалмалы, байланған немесе бекіткіштерде[1]. Пальтоны шешкеннен кейін жағаны көйлекке немесе костюмге қалдыруға болады. Ол көрінетін жайлылық пен қосымша сәндік әсер береді.

    Идеалдың көрінісі-белде белбеумен созылған пальто. Мұның бәрі заманауи тар силуэттермен және топам шыңдармен үйлеседі, ал аяқ киім, сөмкелер және ілгектері, шынжырлары мен тойтармалары бар белбеулер сияқты бөлшектер барлық киімге қажетті жылтыр береді.

    Жеңі қысқартылған қабық Пальто өте жақсы ұмытылған ескі, сондықтан керемет жаңа. Бүктелген жаға, жең және Садаққа байланған белдік жас ханымның бейнесін қайта тірілтеді. Пальто түзу және бекітілген, қара және түрлі-түсті, Твид және атласты болуы мүмкін, бірақ сөзсіз қысқа. Мінсіз таза сызықтар, жылтыратылған пішіндер сәнді болып саналады.

    Маталар

    Алдыңғы күзгі маусымда пальто маталарының алуан түрлілігіне несие беру - үлпілдек мохер немесе" жабайы " сынған, түрлі - түсті немесе қырқылған-сән аз көлемді маталарға, төмен қадалы, жеңіл тоқыма, жертөле немесе ашық тоқыма маталарға оралады. Олар көбінесе жеткілікті тығыз, толтырылған, бірақ тым қалың емес. Күңгірт тегіс және ұсақ рельефті бет Әр түрлі кестелер, тігістер мен қосымшалар үшін тамаша фон болып табылады. Көп түсті сыртқы киім үшін нормаға айналады. Егер бұрын тіпті үлкен тор немесе жолақ эксцентрик болып көрінсе, енді пальто матасында кез-келген Үлкен Ою-өрнек болуы мүмкін, оның ішінде гүлді.

    Басылған және жаккард суреттеріне артықшылық беріледі. Ою-өрнектер күрделі, нәзік және үйлесімді теңдестірілген гобелендерге, әшекейлерге және қайта өрлеу дәуіріндегі кітап сақтаушыларға ұқсайды. Қысқа түс схемасы басқа дизайн әдістерінің нәзіктігі мен әртүрлілігіне назар аударуға мәжбүр етеді[2]. Мұнда иірілген жіптердің (күңгірт, борпылдақ, жүннен немесе акрилден жасалған көлемді) жылтыр полиамидті немесе вискозды талшықтармен, тегіс - шенильмен немесе буклетпен контрасты бар. Басып шығарылған иірілген жіптің немесе жартылай бояудың әсері, жарқын түстерге қарағанда үйлесімді үнсіз түстерде тартымды емес. Клокенің мәнерлі техникасы-бедерлі "мыжылған" мотивтер тығыз тегіс фонда Профильді жіппен жарқырайды. Жаккард Текстураның әсеріне еліктей алады.

    Киізге, киізге ұқсайтын жертөле маталары өте практикалық: олар жеңіл, жылы, өңдеуге ыңғайлы және тозу процесінде көрінісін жоғалтпайды. Жайлылық талғампаздықпен үйлеседі. Түстердің керемет гаммасы және қысқа геометриялық өрнектер бұл маталарды "қалалық"етеді.

    Велюр-қалың, төмен кесілген қадасы бар өте пластикалық мата. Жүннің бағалы сорттарының қоспалары (кашемир, қозы жүні) ең нәзік ұшаны қамтамасыз етеді. Жаңа коллекциялар әртүрлі түстермен және олардың комбинацияларымен ерекшеленеді: терракота мен хаки реңктері шөптің, мүктің, жасыл және жасыл-Сұрдың, көк және көкшіл-Сұрдың, шоколад пен Қоңырдың салқын үнсіз реңктерімен ауыстырылады. Бірнеше жарқын екпіндердің ішінде қызғылт және қызғылт сары түстер ерекшеленеді.

    Техникалық тапсырмада әзірленетін өнімге қойылатын негізгі мақсат, техникалық, экономикалық және басқа талаптар белгіленеді, жұмыстардың мазмұны, өнімді әзірлеу кезеңдері, оларды күнделікті өмірде қолдану қарастырылады.

    Төсеніш немесе жертөле сияқты әрлеуі бар жұмсақ маталар тобына ашық тоқылған маталар қарсы тұрады: твидтер, "мылжыңдар", тозған "бөренелер". Бұл маусымда жұмсақ, қалың, төмен бұралған мақта иірілген жіптермен қиылысқан маталар сәнді. Матаның түсін Сұйылтатын ақ соққылар бүгінде ерекше эстетикалық құндылық болып саналады. "Бөрене" тым бос емес: оның құрылымы көрінгеннен гөрі тығыз. Артқы жағындағы төсеніш және жақсы драперия осы ерекше матаның практикалық болуын қамтамасыз етеді. Бұл топтағы талшықты құрамы бойынша әр түрлі талшықтардың 3-5 компоненттерінен тұратын көптеген аралас маталарды табуға болады.

    Сыртқы түрі өрескел түрлерде кем дегенде төрт түсті Иірілген жіп бар, бұл оларға ақылды талғампаздық береді. Кескіндемеден алынған пуантилизм әдісі-таза түстердің нүктелік соққылары, алыстан жалпы тонға біріктіріледі-өте жақсы игерілген. Көптеген гүлдер қолданылады, бірақ олар біркелкі таралады, сондықтан түрлерді түрлі-түсті деп атауға болмайды. Осы маусымда түрлердің түсі өзгереді. "Жылы" бежевый-қоңыр реңктерге әуестенгеннен кейін "суық" сұр түстер сәнге оралады

    1   2   3   4   5   6   7   8


    написать администратору сайта