Главная страница
Навигация по странице:

  • Критерії оцінювання під час поточного контролю

  • Таблиця 1. Шкала оцінювання навчальної діяльності здобувача вищої освіти

  • Заняття № 8 Форма заняття

  • Заняття № 9 Форма заняття

  • Заняття № 10 Форма заняття

  • Заняття № 11 Форма заняття

  • Заняття № 12 Форма заняття

  • Плани практичних занять_7-12. Позиція автора в постмодерній поезії. Поезія О. Лишеги. Поезія Ю. Андруховича. Поезія О. Забужко. Поезія С. Жадана


    Скачать 39.57 Kb.
    НазваниеПозиція автора в постмодерній поезії. Поезія О. Лишеги. Поезія Ю. Андруховича. Поезія О. Забужко. Поезія С. Жадана
    Дата18.04.2022
    Размер39.57 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файлаПлани практичних занять_7-12.docx
    ТипДокументы
    #482503

    ПЛАНИ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
    Сучасна українська література (І курс)
    Заняття № 7

    Форма заняття: Практичне заняття

    Тема: Позиція автора в постмодерній поезії. Поезія О. Лишеги. Поезія Ю. Андруховича. Поезія О. Забужко. Поезія С. Жадана

    Мета вивчення: отримання інформації про основні тенденції розвитку сучасної української поезії постмодерну; засвоєння студентами фактичних відомостей з історії української літератури даного періоду; розгляд та класифікація тематики, проблематики, жанрово-стильових особливостей текстів цього періоду; з’ясування особливостей найяскравіших явищ, які уособлюють концепцію постмодерну; удосконалення вмінь й навичок студентів інтерпретувати поетичний текст, здатність сприймати його з урахуванням часу і задуму створення, розуміти специфіку світовідчуття літератури постмодерну; удосконалення мислення студентів (абстрактне, логічне, образне, асоціативне).

    Результати навчання

    Після заняття здобувач вищої освіти буде (спроможний):

    • Знати найважливіші ознаки літературного процесу на етапі постмодерну.

    • Розкривати основні проблеми поетичних творів через порівняння з творами інших поетів.

    • Оперувати знаннями з теорії постмодерну під час прочитання сучасних творів.


    Література

    1. Андрухович Ю. А. “Постмодернізм – не напрям, не течія, не мода” / З інтерв’ю з Л. Тарнашинською // Слово і Час. – 1999. – № 3. - С.66.

    2. Анісімов Н. І. Український поетичний авангард кінця ХХ ст. // Дивослово. – 2003. – № 6. – С. 2-10.

    3. Баран Є. П. Літературне дев’ятдесятництво: істерія й історія // Березіль. – 2000. – № 3-4. – С. 182-185.

    4. Гундорова Т. І. Гротески київського андеграунду / Т. І. Гундорова. Післячорнобильська бібліотека : Український літературний постмодерн. – К.: Критика, 2005. – С.77-95.

    5. Діброва В. І. “…бийся головою об лід” : Олег Лишега / В. І. Діброва // Вітчизна. – 1990. – № 4. – С. 166-168.

    6. Дністровий А. О. “Шістдесятники” – “дев’ятдесятники” : тяглість, розриви, конфронтація? / А. О. Дністровий // Криниця. – 2001.– №10. – С. 18-20.

    7. Дністровий А. О. Втрачений совок / А. О. Дністровий // Книжковий клуб плюс. – 2007. – №12. – С. 38–39.

    8. Квіт С. М. Антологія сучасної української літератури / С. М. Квіт // СІЧ. – 1996. – №3. – С. 90–91.

    9. Квіт С. М. У межах, поза межами й на межі / С. М. Квіт // СІЧ. – 1999. - № 3. – С. 62-64.

    10. Квітка В. В. Олег Лишега: Цей занадто близький, а в мене – далекозорість / В. В. Квітка // Україна молода. – 2001. – 1 березня. – С.12.

    11. Славінська І. М. 33 герої укрліт. / І. М. Славінська. – Харків: Фоліо, 2011. – 411 с.

    12. Сучасна українська література кінця ХХ ст. – початку ХХІ ст./ [упоряд. І. М. Андрусяк]. – К.: Школа, 2006. – 464 с.

    13. http://kut.org.ua/

    14. http://www.zhadan.info.

    1. http://www.andruhovych.info

    2. http://www.ukrlb.com.ua

    3. http://www.poetryclub.com.ua/metrs.php?id=107


    Питання заняття

    1. Олег Лишега – український поет, драматург і перекладач, реформатор української поезії.

    2. «Екзистенційний колапс» як особлива ситуація медитативного резонансу в поезії Олега Лишеги.

    3. Юрій Андрухович і його творчість.

    4. Творчий поетичний спадок Оксани Забужко. Основні мотиви лірики.

    5. Поезія С. Жадана.


    Критерії оцінювання під час поточного контролю

    У відповідності до визначених критеріїв поточний контроль здійснюється за визначеною силабусом (робочою навчальною програмою) системою.
    Таблиця 1. Шкала оцінювання навчальної діяльності здобувача вищої освіти

    Оцінка за шкалою силабусу

    Кількість набраних балів

    Критерії оцінювання

    Здобувач вищої освіти має…

    A

    90-100

    Відмінно (грунтовні системні знання щодо постмодернізму у творчості О. Лишеги, Ю. Андруховича, О. Забужко, С. Жадана з незначною кількістю помилок)

    B

    82-89

    Добре (системні знання щодо постмодернізму у творчості О. Лишеги, Ю. Андруховича, О. Забужко, С. Жадана вище середнього рівня з кількома помилками)

    C

    74-81

    Добре (наявність загальних знань щодо постмодернізму у творчості О. Лишеги, Ю. Андруховича, О. Забужко, С. Жадана, але з певною кількістю суттєвих помилок)

    D

    64-73

    Задовільно (наявність певних поверхневих знань щодо постмодернізму у творчості О. Лишеги, Ю. Андруховича, О. Забужко, С. Жадана, але зі значною кількістю недоліків)

    E

    60-63

    Задовільно (наявність мінімальних знань щодо постмодернізму у творчості О. Лишеги, Ю. Андруховича, О. Забужко, С. Жадана)

    Fx

    35-59

    Незадовільно з можливістю повторного складання

    F

    0-34

    Незадовільно з обов'язковим повторним вивченням дисципліни


    Додатки

    Банк тестів для самоконтролю здобувачів вищої освіти.


    Підготовлено

    Назаренко О. М. к. філол. н., доцент кафедри прикладної лінгвістики

    контактний телефон (0482) 68 07 84

    lingua@onua.edu.ua

    Переглянуто






    Заняття № 8

    Форма заняття: Практичне заняття

    Тема: Феміністичний дискурс сучасної української прози. Тематичне і жанрове розмаїття сучасної жіночої прози О. Забужко

    Мета вивчення: отримання інформації про основні тенденції розвитку сучасної української прози постмодерну, зокрема феміністичний дискурс; засвоєння студентами фактичних відомостей з історії української літератури даного періоду; розгляд та класифікація тематики, проблематики, жанрово-стильових особливостей текстів цього періоду; з’ясування особливостей найяскравіших явищ та особистостей, які уособлюють концепцію феміністичного постмодерну; удосконалення вмінь й навичок студентів інтерпретувати прозовий текст, здатність сприймати його з урахуванням часу і задуму створення, розуміти специфіку світовідчуття літератури постмодерну; удосконалення мислення студентів (абстрактне, логічне, образне, асоціативне).
    Результати навчання

    Після заняття здобувач вищої освіти буде (спроможний):

    • Знати найважливіші ознаки літературного процесу на етапі феміністичного дискурсу постмодерну.

    • Розкривати особливості прозових феміністичних творів через порівняння з творами інших авторів.

    • Оперувати знаннями з теорії постмодерну під час прочитання сучасних творів.


    Література

    1. Андрухович Ю. А. “Постмодернізм – не напрям, не течія, не мода” / З інтерв’ю з Л. Тарнашинською // Слово і Час. – 1999. – № 3. - С.66.

    2. Баран Є. П. Літературне дев’ятдесятництво: істерія й історія // Березіль. – 2000. – № 3-4. – С. 182-185.

    3. Гундорова Т. І. Гротески київського андеграунду / Т. І. Гундорова. Післячорнобильська бібліотека: Український літературний постмодерн. – К.: Критика, 2005. – С.77-95.

    4. Дністровий А. О. “Шістдесятники” – “дев’ятдесятники”: тяглість, розриви, конфронтація? / А. О. Дністровий // Криниця. – 2001.– №10. – С. 18-20.

    5. Забужко О. С. Сестро, сестро / О. С. Забужко. – К.: Факт, 2009. – 260 с.

    6. Квіт С. М. Антологія сучасної української літератури / С. М. Квіт // СІЧ. – 1996. – №3. – С. 90–91.

    7. Квіт С. М. У межах, поза межами й на межі / С. М. Квіт // СІЧ. – 1999. - № 3. – С. 62-64.

    8. Харчук Р. Б. Сучасна українська проза. Постмодерний період: навч. посіб. / Р. Харчук. – К.: Академія, 2008. – 248 с. Славінська І. М. 33 герої укрліт. / І. М. Славінська. – Харків: Фоліо, 2011. – 411 с.

    9. Сучасна українська література кінця ХХ ст. – початку ХХІ ст./ [упоряд. І. М. Андрусяк]. – К.: Школа, 2006. – 464 с.


    Питання заняття

    1. Сучасної української жіноча проза і питання фемінізму.

    2. Тематичне і жанрове розмаїття сучасної жіночої прози.

    3. Роль О.Забужко в сучасному літературному процесі.

    4. Оксана Забужко – авторка першого українського бестселера.

    5. Мотив конформізму і прагнення людини володіти іншою в оповіданні О.Забужко «Дівчатка»?

    6. Зображення сучасного медіапростору в повісті «Я, Мілена».

    7. Автобіографічне оповідання «Сестро, сестро».


    Критерії оцінювання під час поточного контролю

    У відповідності до визначених критеріїв поточний контроль здійснюється за визначеною силабусом (робочою навчальною програмою) системою.
    Таблиця 1. Шкала оцінювання навчальної діяльності здобувача вищої освіти


    Оцінка за шкалою силабусу

    Кількість набраних балів

    Критерії оцінювання

    Здобувач вищої освіти має…

    A

    90-100

    Відмінно (грунтовні системні знання щодо особливостей жіночого письма у творчості О. Забужко з незначною кількістю помилок)

    B

    82-89

    Добре (системні знання щодо особливостей жіночого письма у творчості О. Забужко середнього рівня з кількома помилками)

    C

    74-81

    Добре (наявність загальних знань щодо особливостей жіночого письма у творчості О. Забужко, але з певною кількістю суттєвих помилок)

    D

    64-73

    Задовільно (наявність певних поверхневих знань щодо особливостей жіночого письма у творчості О. Забужко, але зі значною кількістю недоліків)

    E

    60-63

    Задовільно (наявність мінімальних знань щодо особливостей жіночого письма у творчості О. Забужко)

    Fx

    35-59

    Незадовільно з можливістю повторного складання

    F

    0-34

    Незадовільно з обов'язковим повторним вивченням дисципліни


    Додатки

    Банк тестів для самоконтролю здобувачів вищої освіти.

    Підготовлено

    Назаренко О. М. к. філол. н., доцент кафедри прикладної лінгвістики

    контактний телефон (0482) 68 07 84

    lingua@onua.edu.ua

    Переглянуто





    Заняття № 9
    Форма заняття: Практичне заняття

    Тема: Феміністичний дискурс сучасної української прози. Особливості жіночого письма. Лада Лузіна. Цикл «Київські відьми»

    Мета вивчення: отримання інформації про основні тенденції розвитку сучасної української прози постмодерну, зокрема феміністичний дискурс; засвоєння студентами фактичних відомостей з історії української літератури даного періоду; розгляд та класифікація тематики, проблематики, жанрово-стильових особливостей текстів цього періоду; з’ясування особливостей найяскравіших явищ та особистостей, які уособлюють концепцію феміністичного постмодерну; удосконалення вмінь й навичок студентів інтерпретувати прозовий текст, здатність сприймати його з урахуванням часу і задуму створення, розуміти специфіку світовідчуття літератури постмодерну; удосконалення мислення студентів (абстрактне, логічне, образне, асоціативне).
    Результати навчання

    Після заняття здобувач вищої освіти буде (спроможний):

    • Знати найважливіші ознаки літературного процесу на етапі феміністичного дискурсу постмодерну.

    • Розкривати особливості прозових феміністичних творів через порівняння з творами інших авторів.

    • Оперувати знаннями з теорії постмодерну під час прочитання сучасних творів.


    Література

    1. Андрухович Ю. А. “Постмодернізм – не напрям, не течія, не мода” / З інтерв’ю з Л. Тарнашинською // Слово і Час. – 1999. – № 3. - С.66.

    2. Лада Лузіна. Київські відьми. Меч і хрест / Лада Лузіна. – Х. : Фоліо, 2005. - 429 с.

    3. Славінська І. М. 33 герої укрліт. / І. М. Славінська. – Харків: Фоліо, 2011. – 411 с.

    4. Сучасна українська література кінця ХХ ст. – початку ХХІ ст./ [упоряд. І. М. Андрусяк]. – К.: Школа, 2006. – 464 с.

    Питання заняття

    1. Сучасної української жіноча проза і питання фемінізму.

    2. Лада Лузіна – українська російськомовна журналістка і письменниця.

    3. Роман «Київські відьми» (ч.1 «Меч і хрест») – широка панорама життя сучасного Києва.

    4. Етнографічні, історичні, літературні та містичні паралелі як характерна ознака роману.

    5. Особливості композиції роману.

    6. Особливості часового простору в романі.


    Критерії оцінювання під час поточного контролю

    У відповідності до визначених критеріїв поточний контроль здійснюється за визначеною силабусом (робочою навчальною програмою) системою.
    Таблиця 1. Шкала оцінювання навчальної діяльності здобувача вищої освіти


    Оцінка за шкалою силабусу

    Кількість набраних балів

    Критерії оцінювання

    Здобувач вищої освіти має

    A

    90-100

    Відмінно (грунтовні системні знання щодо особливостей жіночого письма у творчості Л. Лузіної з незначною кількістю помилок)

    B

    82-89

    Добре (системні знання щодо особливостей жіночого письма у творчості Л. Лузіної середнього рівня з кількома помилками)

    C

    74-81

    Добре (наявність загальних знань щодо особливостей жіночого письма у творчості Л. Лузіної, але з певною кількістю суттєвих помилок)

    D

    64-73

    Задовільно (наявність певних поверхневих знань щодо особливостей жіночого письма у творчості Л. Лузіної, але зі значною кількістю недоліків)

    E

    60-63

    Задовільно (наявність мінімальних знань щодо особливостей жіночого письма у творчості Л. Лузіної)

    Fx

    35-59

    Незадовільно з можливістю повторного складання

    F

    0-34

    Незадовільно з обов'язковим повторним вивченням дисципліни


    Додатки

    Банк тестів для самоконтролю здобувачів вищої освіти.

      

    Підготовлено

    Назаренко О. М. к. філол. н., доцент кафедри прикладної лінгвістики

    контактний телефон (0482) 68 07 84

    lingua@onua.edu.ua

    Переглянуто






    Заняття № 10

    Форма заняття: Практичне заняття

    Тема: Роман Люко Дашвар «Рай.Центр» - книга про сучасне покоління українців

    Мета вивчення: отримання інформації про основні тенденції розвитку сучасної української прози постмодерну, зокрема феміністичний дискурс; засвоєння студентами фактичних відомостей з історії української літератури даного періоду; розгляд та класифікація тематики, проблематики, жанрово-стильових особливостей текстів цього періоду; з’ясування особливостей найяскравіших явищ та особистостей, які уособлюють концепцію феміністичного постмодерну; удосконалення вмінь й навичок студентів інтерпретувати прозовий текст, здатність сприймати його з урахуванням часу і задуму створення, розуміти специфіку світовідчуття літератури постмодерну; удосконалення мислення студентів (абстрактне, логічне, образне, асоціативне).
    Результати навчання

    Після заняття здобувач вищої освіти буде (спроможний):

    • Знати найважливіші ознаки літературного процесу на етапі феміністичного дискурсу постмодерну.

    • Розкривати особливості прозових феміністичних творів через порівняння з творами інших авторів.

    • Оперувати знаннями з теорії постмодерну під час прочитання сучасних творів.

    Література

    1. Андрухович Ю. А. “Постмодернізм – не напрям, не течія, не мода” / З інтерв’ю з Л. Тарнашинською // Слово і Час. – 1999. – № 3. - С.66.

    2. Люко Дашвар. Рай.Центр / Люко Дашвар. – К. : Либідь, 2010. – 103 с.

    3. Славінська І. М. 33 герої укрліт. / І. М. Славінська. – Харків: Фоліо, 2011. – 411 с.

    4. Сучасна українська література кінця ХХ ст. – початку ХХІ ст./ [упоряд. І. М. Андрусяк]. – К.: Школа, 2006. – 464 с.

    Питання заняття

    1. Люко Дашвар – «Золотий письменник України-2012».

    2. «Рай.Центр» - роман про сучасну молодь.

    3. Рай, центр, космос як символи та алегорії.

    4. Особливості композиції роману.


    Критерії оцінювання під час поточного контролю

    У відповідності до визначених критеріїв поточний контроль здійснюється за визначеною силабусом (робочою навчальною програмою) системою.
    Таблиця 1. Шкала оцінювання навчальної діяльності здобувача вищої освіти


    Оцінка за шкалою силабусу

    Кількість набраних балів

    Критерії оцінювання

    Здобувач вищої освіти має…

    A

    90-100

    Відмінно (грунтовні системні знання щодо особливостей жіночого письма у творчості Люко Дашвар з незначною кількістю помилок)

    B

    82-89

    Добре (системні знання щодо особливостей жіночого письма у творчості Люко Дашвар середнього рівня з кількома помилками)

    C

    74-81

    Добре (наявність загальних знань щодо особливостей жіночого письма у творчості Люко Дашвар, але з певною кількістю суттєвих помилок)

    D

    64-73

    Задовільно (наявність певних поверхневих знань щодо особливостей жіночого письма у творчості Люко Дашвар, але зі значною кількістю недоліків)

    E

    60-63

    Задовільно (наявність мінімальних знань щодо особливостей жіночого письма у творчості Люко Дашвар)

    Fx

    35-59

    Незадовільно з можливістю повторного складання

    F

    0-34

    Незадовільно з обов'язковим повторним вивченням дисципліни


    Додатки

    Банк тестів для самоконтролю здобувачів вищої освіти.  

    Підготовлено

    Назаренко О. М. к. філол. н., доцент кафедри прикладної лінгвістики

    контактний телефон (0482) 68 07 84

    lingua@onua.edu.ua

    Переглянуто






    Заняття № 11

    Форма заняття: Практичне заняття

    Тема: Психологічна драма І. Роздобудько «Гудзик»

    Мета вивчення: отримання інформації про основні тенденції розвитку сучасної української прози постмодерну, зокрема феміністичний дискурс; засвоєння студентами фактичних відомостей з історії української літератури даного періоду; розгляд та класифікація тематики, проблематики, жанрово-стильових особливостей текстів цього періоду; з’ясування особливостей найяскравіших явищ та особистостей, які уособлюють концепцію феміністичного постмодерну; удосконалення вмінь й навичок студентів інтерпретувати прозовий текст, здатність сприймати його з урахуванням часу і задуму створення, розуміти специфіку світовідчуття літератури постмодерну; удосконалення мислення студентів (абстрактне, логічне, образне, асоціативне).

    Результати навчання

    Після заняття здобувач вищої освіти буде (спроможний):

    • Знати найважливіші ознаки літературного процесу на етапі феміністичного дискурсу постмодерну.

    • Розкривати особливості прозових феміністичних творів через порівняння з творами інших авторів.

    • Оперувати знаннями з теорії постмодерну під час прочитання сучасних творів.

    Література

    1. Андрухович Ю. А. “Постмодернізм – не напрям, не течія, не мода” / З інтерв’ю з Л. Тарнашинською // Слово і Час. – 1999. – № 3. - С.66.

    2. Баран Є. П. Літературне дев’ятдесятництво: істерія й історія // Березіль. – 2000. – № 3-4. – С. 182-185.

    3. Гундорова Т. І. Гротески київського андеграунду / Т. І. Гундорова. Післячорнобильська бібліотека : Український літературний постмодерн. – К. : Критика, 2005. – С.77-95.

    4. Дністровий А. О. “Шістдесятники” – “дев’ятдесятники” : тяглість, розриви, конфронтація? / А. О. Дністровий // Криниця. – 2001.– №10. – С. 18-20.

    5. Квіт С. М. Антологія сучасної української літератури / С. М. Квіт // СІЧ. – 1996. – №3. – С. 90–91.

    6. Квіт С. М. У межах, поза межами й на межі / С. М. Квіт // СІЧ. – 1999. - № 3. – С. 62-64.

    7. Роздобудько І. В. Ґудзик / І. В. Роздобудько. – Х. : Фоліо, 2007. – 222 с.

    8. Славінська І. М. 33 герої укрліт. / І. М. Славінська. – Харків: Фоліо, 2011. – 411 с.

    9. Сучасна українська література кінця ХХ ст. – початку ХХІ ст./ [упоряд. І. М. Андрусяк]. – К.: Школа, 2006. – 464 с.

    10. Харчук Р. Б. Сучасна українська проза. Постмодерний період: навч. посіб. / Р. Харчук. – К. : Академія, 2008. – 248 с.


    Питання заняття

    1. Ірен Роздобудько роман «Ґудзик» – роман про любов, вірність, зраду.

    2. Особливості композиції роману.

    3. Поняття «полісюжетність», «полігеографічність» тексту як характерна особливість твору.

    4. Часовий простір і географія роману «Гудзик».


    Критерії оцінювання під час поточного контролю

    У відповідності до визначених критеріїв поточний контроль здійснюється за визначеною силабусом (робочою навчальною програмою) системою.
    Таблиця 1. Шкала оцінювання навчальної діяльності здобувача вищої освіти


    Оцінка за шкалою силабусу

    Кількість набраних балів

    Критерії оцінювання

    Здобувач вищої освіти має…

    A

    90-100

    Відмінно (грунтовні системні знання щодо особливостей жіночого письма у творчості І. Роздобудько з незначною кількістю помилок)

    B

    82-89

    Добре (системні знання щодо особливостей жіночого письма у творчості І. Роздобудько середнього рівня з кількома помилками)

    C

    74-81

    Добре (наявність загальних знань щодо особливостей жіночого письма у творчості І. Роздобудько, але з певною кількістю суттєвих помилок)

    D

    64-73

    Задовільно (наявність певних поверхневих знань щодо особливостей жіночого письма у творчості І. Роздобудько, але зі значною кількістю недоліків)

    E

    60-63

    Задовільно (наявність мінімальних знань щодо особливостей жіночого письма у творчості І. Роздобудько)

    Fx

    35-59

    Незадовільно з можливістю повторного складання

    F

    0-34

    Незадовільно з обов'язковим повторним вивченням дисципліни



    Додатки

    Банк тестів для самоконтролю здобувачів вищої освіти.

      

    Підготовлено

    Назаренко О. М. к. філол. н., доцент кафедри прикладної лінгвістики

    контактний телефон (0482) 68 07 84

    lingua@onua.edu.ua

    Переглянуто






    Заняття № 12

    Форма заняття: Практичне заняття

    Тема: Сучасна українська детективна література. Повість Є. Кононенко «Ностальгія» - сучасний український детектив

    Мета вивчення: отримання інформації про основні тенденції розвитку сучасної української детективістики; засвоєння студентами фактичних відомостей про етапи становлення детективного жанру в українській літературі; розгляд та класифікація тематики, проблематики, жанрово-стильових особливостей текстів цього жанру; з’ясування особливостей найяскравіших явищ та особистостей, які уособлюють концепцію феміністичного постмодерну; удосконалення вмінь й навичок студентів інтерпретувати прозовий текст, здатність сприймати його з урахуванням часу і задуму створення, розуміти специфіку світовідчуття літератури постмодерну; удосконалення мислення студентів (абстрактне, логічне, образне, асоціативне).

    Результати навчання

    Після заняття здобувач вищої освіти буде (спроможний):

    • Знати найважливіші ознаки літературного детективного жанру.

    • Розкривати особливості прозових феміністичних творів через порівняння з творами інших авторів.

    • Оперувати знаннями з теорії постмодерну під час прочитання сучасних творів.

    Література

    1. Андрухович Ю. А. “Постмодернізм – не напрям, не течія, не мода” / З інтерв’ю з Л. Тарнашинською // Слово і Час. – 1999. – № 3. - С.66.

    2. Славінська І. М. 33 герої укрліт. / І. М. Славінська. – Харків: Фоліо, 2011. – 411 с.

    3. Сучасна українська література кінця ХХ ст. – початку ХХІ ст./ [упоряд. І. М. Андрусяк]. – К.: Школа, 2006. – 464 с.


    Питання заняття

    1. Детектив як літературний жанр. Класичні складники детективу.

    2. Типи детективів.

    3. Етапи становлення детективного жанру в українській літературі.

    4. Феміністична творчість Є.Кононенко в контексті загальноукраїнської проблематики.

    5. Повість Є. Кононенко «Ностальгія» - сучасний український детектив


    Критерії оцінювання під час поточного контролю

    У відповідності до визначених критеріїв поточний контроль здійснюється за визначеною силабусом (робочою навчальною програмою) системою.
    Таблиця 1. Шкала оцінювання навчальної діяльності здобувача вищої освіти


    Оцінка за шкалою силабусу

    Кількість набраних балів

    Критерії оцінювання

    Здобувач вищої освіти має…

    A

    90-100

    Відмінно (грунтовні системні знання щодо особливостей детективного жанру у творчості Є Кононенко з незначною кількістю помилок)

    B

    82-89

    Добре (системні знання щодо особливостей детективного жанру у творчості Є Кононенко середнього рівня з кількома помилками)

    C

    74-81

    Добре (наявність загальних знань щодо особливостей детективного жанру у творчості Є Кононенко, але з певною кількістю суттєвих помилок)

    D

    64-73

    Задовільно (наявність певних поверхневих знань щодо детективного жанру у творчості Є Кононенко, але зі значною кількістю недоліків)

    E

    60-63

    Задовільно (наявність мінімальних знань щодо детективного жанру у творчості Є Кононенко)

    Fx

    35-59

    Незадовільно з можливістю повторного складання

    F

    0-34

    Незадовільно з обов'язковим повторним вивченням дисципліни



    Додатки

    Банк тестів для самоконтролю здобувачів вищої освіти.

      

    Підготовлено

    Назаренко О. М. к. філол. н., доцент кафедри прикладної лінгвістики

    контактний телефон (0482) 68 07 84

    lingua@onua.edu.ua

    Переглянуто





    написать администратору сайта