Главная страница
Навигация по странице:

  • ВИМОГИ ДО ЗНАНЬ І ВМІНЬ СТУДЕНТІВ

  • Студент повинен уміти

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ВІДПОВІДІ СТУДЕНТА

  • “відмінно”

  • “задовільно”

  • “незадовільно”

  • Практичне заняття Т. Шевченко


    Скачать 226 Kb.
    НазваниеПрактичне заняття Т. Шевченко
    АнкорSolovey (1).doc
    Дата04.08.2018
    Размер226 Kb.
    Формат файлаdoc
    Имя файлаSolovey (1).doc
    ТипДокументы
    #22481
    страница2 из 3
    1   2   3

    ЛІТЕРАТУРА


    І. Основна

    Єфремов С. Історія українського письменства. – К., 1995.

    Історія української літератури. Література другої половини ХІХ століття. – К., 1966.

    Історія української літератури ХІХст. – К., 1995–1996. – Кн. 1–3.

    Історія української літератури ХІХ ст. У 3 кн. / За ред.. М.Т.Яценка – К., 1997.

    Історія української літератури кінця ХІХ – початку ХХ століття / За ред.. П.Хропка. – К., 1991.

    Історія української літератури 70-90 рр. ХІХ ст.: У 2 кн. / За ред. О.Д.Гнідан. – К., 2003.

    Хрестоматія української літератури та літературної критики ХІХ ст. У 3 книгах. Кн. 1-3. – К.,1996.

    Історія української літератури ХХ століття: У 2 кн. (Підручник) / За ред. В.Дончика. – К., 1998.

    Історія української літератури ХХ століття: У 2 кн.: Посібник / За ред. В.Дончика. – К., 1993 – 1995.

    Українське слово: Хрестоматія української літератури та літературної критики ХХ століття (у чотирьох книгах). – К., 2001.

    Українське слово: Хрестоматія української літератури та літературної критики ХХ століття (у чотирьох книгах). – К., 1994 –1995.

    Чижевський Д. Історія української літератури. – Тернопіль, 1994.
    ІІ. Додаткова

    Агеєва В. Між екзотизмом і традицією // Проза про життя інших: Юрій Косач: тексти, інтерпретації, коментарі. – К., 2003.

    Агеєва В. Мовні ігри В.Домонтовича// Домонтович В. Дівчина з ведмедиком. Роман. Болотяна Лукроза. Оповідання та нариси. – К., 2000.

    Акорди. Антологія української лірики від смерті Шевченка. – Львів, 1993.

    Андрусів С. Модернізм/постмодернізм: ланки безконечного ланцюга історико-культурних епох // Світовид. – 1998. – № 1-2.

    Барабаш Ю. «Коли забуду тебе, Єрусалиме...»: Гоголь і Шевченко. Порівняльно-типологічні студії. – Х., 2001.

    Барабаш Ю. Історіософія Тараса Шевченка // СіЧ. – 2004. - № 3.

    Білецький О. Від давнини до сучасності. Зібр. праць: У 2 т. – К., 1965.

    Борзенко О. Сентиментальна «провінція». Нова українська література на етапі становлення. – Харків, 2006.

    Герасименко В. Анатолій Свидницький. Літературний портрет. – К., 1959.

    Гундорова Т. Післячорнобильська література. Український літературний постмодерн. – К.: Критика, 2005.

    Грабович Г. Питання кризи й перелому в самоусвідомленні української літератури // Слово і час. – 1992. – № 1.

    Грабович Г. До історії української літератури. – К., 1997.

    Гроно нездоланих співців (Літературні портрети українських письменників ХХ сторіччя, твори яких увійшли до оновлених шкільних програм): Навчальний посібник для вчителів та учнів старших класів середньої школи. – К., 1997.

    Гундорова Т. Ностальгія та реванш: Український постмодернізм у лабетах національної ідентичності // Кур’єр Крив басу. – № 144.

    Енциклопедія постмодернізму. – К., 2003.

    Єфремов С. Літературно-критичні статті. – К., 1993.

    Жулинський М. Із забуття – в безсмертя (Сторінки призабутої спадщини). – К., 1990.

    Забужко О. Шевченків міф України. Спроба філософського аналізу. – К., 2007.

    Зайцев П. Життя Тараса Шевченка. – К., 1994.

    Зборовська Н. Феміністичні роздуми. – Львів, 1999.

    Зеров М. Лекції з історії української літератури (1798-1870). – КІУС, 1977.

    Зеров М. Від Куліша до Винниченка. Нариси з новітнього українського письменства // Твори у 2 т. Т. 2. К., 1990.

    Зеров М. Анатоль Свидницький //Твори в 2 т. Т.2. – К., 1990.

    З порога смерті: Письменники України – жертви сталінських репресій (Авт. кол.: Бойко Л. та ін.). – Вип. 1. – К., 1991.

    Ільєнко І. У жорнах репресій: Оповіді про українських письменників (за архівами ДПУ – НКВС). – К., 1995.

    Клочек Г. Поезія Тараса Шевченка: сучасна інтерпретація. – К., 1998.

    Кониський О. Тарас Шевченко-Грушівський: Хроніка його життя. – К., 1991.

    Коцюбинська М. Етюди про поетику Шевченка: Літературно-критичний нарис. – К., 1990.

    Комишанченко М. Михайло Старицький: Літературний портрет. – К., 1968.

    Кошелівець І. Сучасна література в УРСР // Українська мова та література. – 1998. – число 16 (80).

    Крутикова Н. Творчість І.С.Нечуя-Левицького: статті та матеріали. – К., 1965.

    Куліш П. Куліш П. Твори: В 2 т. – К., 1989.

    Літературознавчий словник-довідник. – К., 1997.

    Луцький Ю. Між Гоголем і Шевченком. – К., 1998.

    Моклиця М. Модернізм як структура. Філософія. Психологія. Поетика. – Луцьк, 2002.

    Моренець В. Національні щляхи поетичного модерну першої половини ХХ ст.: Україна і Польща. – К., 2002.

    Неборак В. Введення у Бу-Ба-Бу (хронопис кінця тисячоліття). – Львів, 2001.

    Павличко С. Теорія літератури. – К.: Основи, 2002.

    Павлишин М. Канон та іконостас. – К., 1997.

    Пахльовська О. Українська культура у вимірі «пост»: посткомунізм, постмодернізм, поствандалізм // Сучасність. – 2003. - № 10.

    Очима серця: Ув’язнена лірика / Упоряд. В.Боровий. – Х., 1992.

    Пахаренко В. Поєдинок з Левіяфаном: Міт і псевдоміт в українській літературі 20-х років. – Черкаси, 1999.

    Пахареко В. Незбагненний Апостол. – Черкаси, 1999.

    Нахлік Є. Доля – Los – Судьба: Шевченко і польські та російські романтики. – Львів, 2003.

    Тарас Шевченко. Зібрання творів у 6 т. – К., 2003.

    Тарнашинська Л. Художня галактика Валерія Шевчука. Постать сучасного українського письменника на тлі західноєвропейської літератури. Монографія. – К., 2001.

    Тарнашинська Л. Українське шістдесятництво: аберація явища у постмодерному прочитанні // Слово і час. – 2006. - № 3.

    Українські поети-романтики 20-40-х років ХІХ ст. – К., 1968.

    Хропко П. Біля джерела української реалістичної поезії. – К., 1972.

    Чижевський Д. Історія української літератури. Від початків до доби реалізму. – Тернопіль, 1994.

    Франко І. Нарис Історії українсько-руської літератури до 1890 р. // Франко І. Зібр. творів у 50 т. Т. 41.

    Сиваченко М. Анатолій Свидницький і зародження соціального роману в українській літературі. – К., 1962.

    Франко І. Нарис історії українсько-руської літератури до 1890 року // Зібр. праць у 50 т. т. 41. – К., 1984.

    Харчук Р. Сучасна українська проза: Постмодерний період: Навч. посіб. – К., 2008

    Черкаський В. Художній світ Панаса Мирного. – К., 1989.

    Шерех Ю. Пороги і запоріжжя. Література. Мистецтво. Ідеології. Три томи. Т. 1, 2, 3. – К., 1998.

    Яструбецька Г. Експресіонізм – імпресіонізм: стильова опозиція чи дифузія // СіЧ. – 2006. - № 2.

    ВИМОГИ ДО ЗНАНЬ І ВМІНЬ СТУДЕНТІВ

    Студент повинен знати:

    Основні етапи й закономірності розвитку української літератури ХІХ-ХХІ ст., найважливіші факти літературного процесу в органічній єдності материкової і діаспорної літературної спадщини та суспільно-політичних процесів в Україні та світі;

    процес становлення і утвердження модернізму і його напрямів, що формувалися на базі національних та світових традицій і здобутках провідних представників красного письменства, стильових напрямків і течій модерністської літератури;

    суспільну роль художньої літератури, її значення в формуванні національної свідомості, духовності, морально-етичних та естетичних засад;

    основні етапи життєвого і творчого шляху найвизначніших письменників, найважливіші біографічні відомості інших майстрів слова, творчість яких вивчається в курсі, їх місце в становленні світоглядних позицій митців, їх самобутнього стилю, поетики;

    місце й значення кожного програмного твору в мистецькому доробку письменника та в літературному процесі даного періоду, їхню оцінку сучасною літературною критикою;

    теми, ідеї, особливості композиції, стилю програмових творів, характерні риси епохи, відображені в них, значення дійових осіб вивчених творів.

    Студент повинен уміти:

    характеризувати етапи й закономірності розвитку літератури, її основні літературні угрупування й організації в Україні та за її межами, стилі і напрями модернізму;

    розглядати суспільну роль художньої літератури, її значення в формуванні національної свідомості, духовності, морально-етичних та естетичних поглядів і переконань;

    аналізувати основні етапи життєвого і творчого шляху найвизначніших майстрів слова, найважливіші біографічні дані інших майстрів слова (згідно з програмою), розкривати їх роль у становленні світоглядних позицій митців, їх самобутнього стилю;

    з’ясовувати взаємозв’язок світогляду і творчості письменника (на основі програмових творів);

    аналізувати твори з урахуванням їх художньої, естетичної ті ідейної цілісності і авторської позиції;

    виявляти основні проблеми, визначати ідейно-художню роль елементів сюжету і позасюжетних компонентів програмових творів, визначати роль персонажів у розкритті ідейного змісту твору;

    зіставляти різні підходи в процесі полеміки, виявляти здатність доводити і відстоювати свої позиції, власну думку про твір;

    користуватися довідковими матеріалами, зокрема, літературними енциклопедіями та словниками літературознавчих термінів.

    КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ВІДПОВІДІ СТУДЕНТА

    При оцінюванні усної (писемної) відповіді враховується:

    осмислення етапів і закономірностей розвитку літератури, стилів і напрямів модернізму, єдності літературного процесу в Україні та в зарубіжжі;

    глибокий аналіз життєвого і творчого шляху майстрів слова і розкриття їх ролі у становленні світогляду і самобутнього стилю кожного з них;

    розгляд творів у контексті їх ідейної, художньої та естетичної цілісності; правильність і повноту добору епізодів, картин, образів, деталей для розв’язання поставлених завдань;

    композиційну стрункість, логічність викладу, мовну культуру;

    самостійність мислення, оперування літературознавчими працями, емоційність викладу матеріалу.

    Оцінка “відмінно” ставиться тоді, коли відповідь студента повністю враховує названі критерії.

    Оцінка “добре” ставиться за не досить повне висвітлення деяких позицій критеріїв, одне-два порушення послідовності викладу матеріалу та окремі мовні неточності.

    Оцінка “задовільно”, – якщо виявлено правильне, але неглибоке розуміння матеріалу, допущені істотні порушення послідовності викладу, неточності в доборі та висвітленні фактів, мовні огріхи.

    Оцінка “незадовільно” – за незнання матеріалу, невміння побудувати відповідь, обґрунтувати її знанням змісту творів.

    1   2   3


    написать администратору сайта