Главная страница
Навигация по странице:

  • Үй тапсырмасы

  • І БӨЛІМ. Компьютер және программалар (ортақ тақырып:"Жанды табиғат")

  • ІІ-бөлім. Программалау (ортақ тақырып: «Дәстүр және фольклор» )

  • 4 тоқсан -10 сағат

  • Цифр сауаттылық. Күнтізбелік жоспар 2022-23 қазақша (1). Программалар (орта таырып"Жанды табиат") з денсаулыымызды сатаймыз


    Скачать 68.99 Kb.
    НазваниеПрограммалар (орта таырып"Жанды табиат") з денсаулыымызды сатаймыз
    АнкорЦифр сауаттылы
    Дата11.05.2023
    Размер68.99 Kb.
    Формат файлаdocx
    Имя файлаКүнтізбелік жоспар 2022-23 қазақша (1).docx
    ТипПрограмма
    #1122018
    страница1 из 4
      1   2   3   4

    Күнтізбелік тақырыптық жоспар 2022-23 оқу жылы.

    Цифрлық сауаттылық 1-сынып.

    ІІ –жарты жылдық. Аптасына 1-сағат. Жалпы 19 сағат.

    р/с

    Бөлімдер атауы

    Сабақтардың тақырыбы

    Оқу мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    Үй тапсырмасы

    Ескерту

    ІІІ тоқсан 9сағат




    1

    І БӨЛІМ.

    Компьютер және программалар (ортақ тақырып:"Жанды табиғат")

    Өз денсаулығымызды сақтаймыз

    1.1.3.1 информатика кабинетіндегі тәртіп ережелерін сақтау.


    1




    1-пар. 6-бет. Үйде орындайық.




    2

    Интернет желісініде жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік.

    1.3.1.1 желідегі барлық ақпарат сенімді және пайдалы емес екенін түсіну.

    1










    3

    Желідегі қажетсіз байланыстар

    1.3.2.1 желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну.

    1










    4

    Интернет әлеміне саяхат

    Жобалық жұмыс

    1.3.2.1 желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну.

    1










    5

    ІІ-бөлім. Программалау

    (ортақ тақырып: «Дәстүр және фольклор» )

    Менің алғашқы программам

    1.4.1.1. сызықтық алгоритмді іске асыру

    1










    6

    Scratch программалау ойын алаңында жоба құру

    1.4.2.1.программалау ойын алаңында жобаны құру

    1










    7

    «Қош келдің, Наурыз!» жобалық жұмыс

    1.4.2.1.программалау ойын алаңында жобаны құру.

    1










    8

    Scratch программалау ортасында жобаны сақтау және ашу

    1.4.2.1.программалау ойын алаңында жобаны құру, сақтау және ашу (Scratch);

    1










    9

    «Музыкалық аспаптар» жобалық жұмысы

    1.4.2.1.программалау ойын алаңында жобаны құру, сақтау және ашу (Scratch);

    1












    4 тоқсан -10 сағат





    10

    III бөлім. Біздің өміріміздегі роботтар

    (ортақ тақырып: «Тағам және сусындар», «Дені саудың жаны сау»)

    Роботпен алғашқы танысуым

    1.5.1.1 білім беру роботының негізгі моделін жинау;

    1

     







    11




    Роботқа арналған программа

    1.5.2.1. роботтың белгілі бір жылдамдықтағы қозғалысын ұйымдастыру;


    1

     







    12




    Роботтың белгілі бір жылдамдықтағы қозғалысы.

    1.5.1.2. роботқа арналған программаны жүктеп алып, іске қосу;

    1










    13




    Роботтың қозғалысы

    1.5.1.2. роботқа арналған программаны жүктеп алып, іске қосу;

    1










    14




    Жүретін робот . Жобалық жұмыс

    1.5.2.2. дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру;

    1










    15




    Роботтың алға, артқа жылу қозғалысы

    1.5.2.3 роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру;

    1.5.2.4. роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру;

    1










    16




    Лабиринт

    1.5.2.5. роботтың 90, 180 градустағы бұрылысын ұйымдастыру

    1










    17




    Лабириттен шығу

    1.5.2.5. роботтың 90, 180 градустағы бұрылысын ұйымдастыру

    1










    18




    Жобалық жұмыс

    1.5.1.2. роботқа арналған программаны жүктеп алып, іске қосу;

    1










    19




    Қайталау

    1.5.2.3 роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру;


    1









      1   2   3   4


    написать администратору сайта