Главная страница

Цифр сауаттылық. Күнтізбелік жоспар 2022-23 қазақша (1). Программалар (орта таырып"Жанды табиат") з денсаулыымызды сатаймыз


Скачать 68.99 Kb.
НазваниеПрограммалар (орта таырып"Жанды табиат") з денсаулыымызды сатаймыз
АнкорЦифр сауаттылы
Дата11.05.2023
Размер68.99 Kb.
Формат файлаdocx
Имя файлаКүнтізбелік жоспар 2022-23 қазақша (1).docx
ТипПрограмма
#1122018
страница3 из 4
1   2   3   4

Күнтізбелік жоспар 2022-23 оқу жылы.

Цифрлық сауаттылық 3-сынып.

Аптасына 1-сағат. Жалпы 36 сағат.

р/с

Бөлімдер атауы

Сабақтардың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Үй тапсырмасы

Ескерту

І тоқсан 8 сағат




1

1-бөлім - Бағдарламалау

(ортақ тақырыптары: «Жабайы табиғат», «Жақсы деген немене, жаман деген немене?»)

Өміріміздегі қайталаулар

3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

1.1.3.1 информатика кабинетінде тәртіп ережелерін сақтау;

«2.1.1.1 енгізу және шығару құрылғыларын ажырату»;



1




1-пар. 6-бет. Үйде орындайық.

Көк түспен белгіленген кіріктірілген оқу мақсаттары.

2

Циклдер

3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру;

«1.4.1.1. сызықтық алгоритмді іске асыру

1










3

Циклдер. Жобалық жұмыс.

3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру;

1.4.2.1. ойын 170 бағдарламалау ортасында жобаны құру, сақтау және ашу (Scratch (скретч)

1










4

Кейіпкердің қозғалысы

3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

2.2.1.1 пернетақта тренажёрында мәтін теру

1










5

Кейіпкердің қозғалысы.Жобалық жұмыс

3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

1.4.2.1. ойын бағдарламалау ортасында жобаны құру, сақтау 1және ашу (Scratch (скретч)

1










6

Желіде тілдесу

3.3.2.1 Жобалық жұмыстар жасауда месенжерлерді қолдану

2.1.2.1 файл және папка ұғымдарын түсіндіру

2.2.1.1 пернетақта тренажёрында мәтін теру

1










7

Желіде тілдесу. Жобалық жұмыс

3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;

2.4.1.1 тармақтау алгоритмін іске асыру

1










8

Бөлім бойынша қайталау

3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

1













ІІ тоқсан 8 сағат

9

2-бөлім -

Ойын құру

(ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет»)

Ойынның сценариі

3.4.2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу;

3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);


1










10

Көріністер

3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру;

1










11

Сахнамен жұмыс

3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

1










12

Кейіпкерлер

3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

1










13

Кейіпкерлер.

Жобалық жұмыс

3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

1










14

Костюм ауыстыру

3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;

1










15

Менің ойыным

3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

1










16

Менің ойыным. Жобалық жұмыс

3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.

3.1.3.1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.

1










ІІІ тоқсан 10 сағат

17

3 бөлім - Робототехника. Жоба

(ортақ тақырыптары: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар»)

Жобаға идея

3.1.1.1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;

3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау;

3.2.1.3. мәтінді өңдеу.

1










18

Құжатты рәсімдейміз

3.2.1.4 шрифт пен абзацты пішімдеу.

1










19

Мәтіндегі иллюстрациялар

3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);

3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу

1










20

Мәтінмен жұмыс. Жобалық жұмыс

3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);

3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу

1










21

Робот қолының қозғалысы

3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;

1.5.1.1 білім беру роботының негізгі моделін жинау

1










22

Орталық маторды орнату

3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;

1.5.1.2 роботқа арналған программаны жүктеп алып, іске қосу

1










23

Робот қолының қозғалысы. Жобалық жұмыс

3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;

1.5.2.1 роботтың белгілі бір жылдамдықтағы қозғалысын ұйымдастыру

1










24

Цикл блогі

3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;

1.5.2.2 дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру

1










25

Цикл блогі. Жобалық жұмыс

3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;

1.5.2.3 роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру;

1.5.2.4 роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру

1










26

«Робот-тазартқыш» жасау

3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;

3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;

1










IV бөлім. 10 сағат

27

4-бөлім – Презентациялар

(ортақ тақырыбы: «Су – өмірдің қайнар көзі»)

Презентация жасау

3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;

3.1.2.1 қолданбалы программаларда «қызу» клавиштерді қолдану;

1










28

Презентация дизайны

3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;

1










29

Анимация және ауысу

3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

1










30

Презентация жасау. Жобалық жұмыс

3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;

3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;

3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

1










31

5-бөлім - Мәтін, графика және презентация

(ортақ тақырыбы: «Демалыс мәдениеті. Мерекелер»).

Фотосуреттер

3.2.2.1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану;

1










32

Фотосуреттер. Жобалық жұмыс

3.2.2.1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану;

1










33

Жобамен таныстыру

3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;

3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;

1










34

Жобамен таныстыру. Практикум

3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;

3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

1










35

Жобамен таныстыру. Практикум

3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;

3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

1










36

Бөлімді қайталау

3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

1











Күнтізбелік тақырыптық жоспар 2022-23 оқу жылы.

Цифрлық сауаттылық 4-сынып.

Аптасына 1-сағат. Жалпы 36 сағат.

р/с

Бөлімдер атауы

Сабақтардың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Үй тапсырмасы

Ескерту

І тоқсан 8 сағат




1

І БӨЛІМ Программалау (ортақ тақырыптары: «Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар»)

Айнымалылар

4.4.2.1 айнымалыларды қолдану

1










2

Кейіпкердің костюмін өзгерту

4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру.

1










3

Кейіпкердің костюмін өзгерту. Жобалық жұмыс.

4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру.

1










4

Өз ойынының сценарийі

4.2.1.1 мәтінде қарапайым кестелер жасау

1










5

Логикалық операторлар

4.4.1.2 логикалық операторларды пайдалану

1










6

Салыстыру операторлары

4.4.1.3 салыстыру операторларын пайдалану

1










7

Өз ойыным


4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау

1










8

Өз ойыным. Жобалық жұмыс


4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау

1













ІІ тоқсан. 8 сағат

9

ІІ БӨЛІМ Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: («Мәдени мұра», «Мамандықтар әлемі»)


Түс датчигі

4.5.1.1 түс датчигін қолдану

1










10

Бағдаршам-робот

4.5.1.1 түс датчигін қолдану

1










11

Ультрадыбыс датчигі

4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану

1










12

Лабиринттан шығу

4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану

1










13

Кегль-ринг


4.5.1.1 түс датчигін қолдану

4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану

1










14



Кегль-ринг. Жобалық жұмыс

4.5.1.1 түс датчигін қолдану

4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану

1
1










15

Бөлімді қайталау

4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану

1










ІІІ тоқсан 10сағат

16

ІІІ БӨЛІМ Бейне жасау (ортақ тақырыбы: «Табиғи құбылыстар»)

Бейнежазба

4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау;

1










17

VideoPad редакторының мүмкіндіктері

4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау;

1










18

Бейнежазбаны өңдеу

4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау;

1










19

Бейнежазбаны өңдеу. Жобалық жұмыс.

4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау;

1










20

IV БӨЛІМ Презентациялар (ортақ тақырыбы: «Қоршаған ортаны қорғау»)


Презентацияларға арналған ақпарат

4.2.3.1 слайд үшін макет таңдау;

4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісі);

4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру);

1










21

Презентациядағы дыбыстар

4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану;

4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру;

1










22

Презентациядағы бейне

4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісін);

4.2.3.2 презентациялардағы нысандар анимациясын келтіру;

4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану;

4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру;

1










23

Презентациядағы анимация


4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру;

4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу;

1










24




Қайталау сабақтары




1










25

Презентациядағы анимация

4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру;

4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу;

1










ІV тоқсан

26

V БӨЛІМ Болашақтың компьютерлері (ортақ тақырыптары: «Болашаққа саяхат», «Ғарышқа саяхат»)

Интернетке деректер жіберу

4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу;

1










27




Инернетпен жұмыс

4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу;

1










28




Пароль сенімділігі

4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру);

4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу;

4.1.3.1 сенімді пароль критерийлерін айқындау;

1










29




Интернетке деректер жіберу. Жоба құру,

4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу;

1










30




Пароль сенімділігі . Жоба құру

4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); 4.1.3.1 сенімді пароль критерийлерін айқындау;

1











31




Болашақ компьютер


4.3.1.1 ақпаратты іздеу (компьтютердегі файлдар мен бумалар); 4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану.



1










32




«Болашақтағы компьютер» шағын жоба

4.3.1.1 ақпаратты іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар);

4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану.


1










33




«Болашақтағы компьютер» шағын жоба

4.1.1.1 компьютерлік және мобильді технологиялардың ескіруі ғылыми-техникалық прогреспен байланысты екенін түсіндіру;

1










34




Жобалық жұмыс

4.3.1.1 ақпаратты іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар);

4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану.

1










35




Жоба құру ,қорғау.

4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру);


1










36




Бөлімді қайталау

4.3.1.1 ақпаратты іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар);

1









1   2   3   4


написать администратору сайта